בית ב': ארגנטינה מושלמת

הנושא בפורום 'מונדיאל 2010' פורסם ע"י Obafemi, ‏22/6/10.

  1. Yaniv "Rey de Copas hay uno solo"

    הצטרף ב:
    ‏22/4/08
    הודעות:
    3,583
    לייקים שהתקבלו:
    60
    מין:
    זכר
    אליאס כבר התייחס לזה באחד ההודעות שלו הקפטן הקבוע מאסצ'ראנו לא שיחק כמו כן גם היינצה, אני דווקא חשבתי על ורון (שהוא הכי מנוסה) אבל שאלה יהיו הצרות האחרונות שלנו .
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏23/6/10
  2. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,222
    לייקים שהתקבלו:
    173
    לדרום אמריקה יש בסך הכול 4 נציגות במונדיאלים ככה שיותר מחצי מהנציגות של היבשת עולות לשלבי ההכרעה של המונדיאל שזה לא רע בכלל, ב-98 כל הנציגות עלו לשלבים הגבוהים, ב-2002 שתי נציגות וב-2006 שלוש נציגות מתוך ארבעה, השנה צ'ילה היא היחידה כנראה שלא תעלה לצערי וגם זה הרבה בגלל מזל נאחס ונאיביות.

    ----

    אישית אני לא חושב שזה מוגזם, כשאתה נותן את סרט הקפטן לשחקן מסויים זה הרבה פעמים דוחף אותו להיות המנהיג של הקבוצה, גם אם הוא לא כריזמטי הסרט קפטן תמיד מחייב ואני חושב שזה דווקא היה מהלך לא רע של דייגו כי גם ככה ורון ומסצ'ראנו הם מנהיגים ואם אתה מרוויח עוד שחקן כזה אז מה רע?
     
  3. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    5 נציגות ואם צ'ילה תעשה את הבלתי ייאמן ותעפיל לשמינית מהמקום הראשון, לדעתי יכול להיות מצב מטורף שכל החמש תעלנה לרבע גמר (ארגנטינה-מכסיקו, אורוגואי-דרום קוריאה, פאראגואי כנראה מול הולנד, ונקווה שצ'ילה תמנע ממפגש מול בראזיל במידה ותעלה) אני מסכים שהאירופאיות לא במיטבן והאפריקאיות זוועה, אבל לדעתי למונדיאל הנוכחי הדרום אמריקאיות גם מציגות יכולת טובה בהרבה ממה שהושג במונדיאלים האחרונים. רק שיהיה ברור, זה אולי נשמע כל הזמן כאילו שאני אנטי כדורגל אירופאי וזה לא נכון. אין לי בעיה עם הכדורגל האירופאי, יש לי רק בעיה כשהוא מקבל 95% משקל אצלנו לעומת שאר הכדורגל ברחבי העולם, ואוהדי הכדורגל בישראל שלא מכירים דבר מלבדו, מפסידים לטעמי הרבה מאוד
     
  4. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,222
    לייקים שהתקבלו:
    173
    דיברתי על 4 נציגות כממוצע, מה גם שזה לצערי ולצערך 4 נציגות בטוחות ועוד אחת על הנדנדה.

    אמנם מוקדם מדי לדבר על זה אבל לפראגוואי יש סיכוי סביר יותר (טפו טפו טפו)לסיים ראשונה ולהמנע ממפגש מול הולנד, לצ'ילה אם תעלה יש סיכוי סביר יותר לפגוש את פורטוגל ככה שאני מאוד מקווה שאיכשהו שתיהן יעשו את זה.
     
  5. gonzo18 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/10
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם הכי מורעלים והכי סובייקטיבים המצד של הכדורגל הדרא"מ צריכים להבין שהמבחן האמיתי יהיה בשמינית הגמר ואף אחד לא מבטיח שחוץ מברזיל וארגנטינה תהיה שם עוד נציגה לדרא"מ.

    חכו.
     
  6. eran levy Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/09
    הודעות:
    2,699
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם הכי מורעלים והכי סובייקטיבים מצד הכדורגל האירופי צריכים להבין שהמבחן האמיתי יהיה בשמינית הגמר ואף אחד לא מבטיח שחוץ מ...ממי בעצם? תהיה שם עוד נציגה לאירופה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/6/10
  7. gonzo18 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/10
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הדרום אמריקאיות מנצלות מצב נתון שלא יחזור עוד-אנגליה,צרפת ואיטליה מעולם לא היו כול כך חלשות ואני לא חושב שהן תהיינה כאלה חלשות בעתיד. צריך להגיד את האמת והאמת היא שבדרום אמריקה חוץ מברזיל וארגנטינה אין עוד נבחרת שהיא מעצמה גדולה. צ'ילה, פרגווא,י ואורגוואי הן מקבילות לרוסיה,קרואטיה וסרביה באירופה-נבחרות טובות אבל לא מעצמות גדולות בכדורגל. לעומת זאת באירופה תמיד תהיה כמות של 7-8 מעצמות גדולות של כדורגל ומכאן העליונות המוצדקת של הכדורגל האירופאי על הדרום אמריקאי.
     
  8. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אני, מגילי הצעיר יחסית, ראיתי כמה נבחרות צרפתיות חלשות מהנוכחית, כמו גם מהאנגלית. ככה שמעולם זה לא נכון, ויותר לא נכון זה להגיד שהמצב לא יחזור - אלא אם יש לך יכולות ראיית עתיד מיוחדות (?) ואם כן אז אני מתנצל.

    מורעלים, סובייקטיבים, עליונות אירופאית וכל שאר הססמאות לא מעניינות אותי יותר מדי. אני נהנה לראות נבחרות ממדינות קטנות עם תשתית כדורגל רעה, כמו פאראגוואי ואורוגוואי, נותנות טורניר טוב ומתמודדות בהצלחה עם נבחרות עשירות ממדינות גדולות יותר או פחות. אני נהנה לראות את צ'ילה משחקת כדורגל כמו שהיא יודעת תחת ביאלסה. זה שיש מעצמות גדולות יותר לטענתך שרק בשל חולשתן של אחרות יכולות להצליח, נו טוב, לא ממש מעניין אותי (כמו גם את חלק מהאחרים מ"המורעלים והסובייקטיבים" פה שדיברתי איתם), לבינתיים העיקר ההנאה.

    ----------------------------------

    את הדיון על סרט הקפטן של מסי, אם אתם רוצים להמשיך בו כמובן, אנא קחו לנושא של נבחרת ארגנטינה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏23/6/10
  9. eran levy Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/09
    הודעות:
    2,699
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מספר הזוכות הדרום אמריקאיות בגביע: 9
    מספר הזוכות האירופיות בגביע: 9

    הזוכות מדרום אמריקה: ברזיל, ארגנטינה ואורוגוואי.
    מס' המדינות הריבוניות בדרום אמריקה: 12

    הזוכות מאירופה: איטליה, גרמניה, צרפת ואנגליה.
    מס' המדינות הריבוניות באירופה: 50.

    אני סופר ארבע מעצמות כדורגל אירופיות לעומת שלוש דרום אמריקאיות.

    בכל הנוגע להיסטוריה של המונדיאל או ביחס סטטיסטי למספר המדינות אין לאירופה שום יתרון מוכח על דרום אמריקה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/6/10
  10. gonzo18 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/10
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    sixtobastia, אני כמוך נהנה לראות את הכדורגל הלטיני אבל כאשר נערכת ההשוואה הזאת בין דרום אמריקה לאירופה אז למעט ברזיל וארחנטינה אין בדרום אמריקה שום מעצמת כדורגל שאתה יודע שבעתיד הקרוב היא מסוגלת לזכות בגביע העולמי,נבחרות כמו אנגליה,ספרד,איטליה,הולנד,צרפת,גרמניה. בדרום אמריקה יש שתיים כאלה,ברזיל וארנטינה. לדעתי הנבחרות המשניות בדרום אמריקה כמו אורווגאי,צ'ילה,קולומביה,פרגוואי-הן נבחרות טובות יחסית אבל הן מקבילות לנבחרות אירופאיות חזקות מדרג ב' כמו פורוטגל,סרביה,רוסיה וקוראטיה.

    eran levy , אורגוואי זכתה בגביע העולמי לפני מחלחמת העולם השניה. בכדורגל המודרני הם עוד נבחרת בינונית עם כמה שחקנים טובים שמשחקים באירופה. לא הייתי מכניס אותם לקטגוריה של אותן נבחרות אירופאיות שציינתי. זה שטות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/6/10
  11. eran levy Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/09
    הודעות:
    2,699
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זו שטות להתייחס למה שנוח לך, ועוד להביא סימוכין שגויים לכך.

    איטליה זכתה בשתי אליפויות לפני מלחמת העולם השניה, בדיוק בחצי מסך כל הזכיות שלה בגביע העולמי.
    וכדי שלא להיכשל בבגרות בהיסטוריה -האליפות השניה של אורוגוואי היתה ב-1950. מלחמה"ע השניה הסתיימה ב-1945.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/6/10
  12. gonzo18 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/10
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    א. או שאתה באמת חושב שאורווגאי היה מעצמת כדורגל בסדר גודל של איטליה,צרפת,אנגליה,גרמניה, ספרד וכו' - בגלל שהיא זכתה בשתי אליפויות עולם לפני מלחמת העולם ה-2 ו-5 שנים אחרי מלחמת העולם השניה.
    ב. או ששוב,כרגיל,אתה מנסה להתווכח איתי על פארש ועל דברים שהם כמעט לחלוטין בגדר עובדות מוצקות.

    מהי התשובה הנכונה?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/6/10
  13. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אני לא נהנה לראות כדורגל "לטיני", אני לא יודע מה זה לצורך העניין כדורגל לטיני.

    עדיין, אני לא מבין מה אתה מנסה להגיד בסיסמה של: נבחרות X Y Z מדרא"מ שוות לנבחרות X Y Z מאירופה שהן דרג שני? את התוצאות במונדיאל נראה לבד ואם אורוגוואי סיימה 6 נק' מעל צרפת כנראה שהיא נכון לעכשיו עדיפה עלייה, כמו שבעבר היא הייתה עדיפה עלייה בתקופות מסויימות (שאתה בוחר להתעלם מכך), כמו שבעתיד ככל הנראה יהיו תקופות שהיא תהייה עדיפה ולהפך.

    מתי אורוגוואי זכתה זה לא רלבנטי כתגובה לטיעון שלך (כאילו אנגליה או ארגנטינה זכו זה עתה), בדיוק מכיוון שאתה כתבת טיעון א-היסטורי שמתעלם מהשינויים לאורך הזמן ובעתיד:
    "הדרום אמריקאיות מנצלות מצב נתון שלא יחזור עוד - אנגליה,צרפת ואיטליה מעולם לא היו כול כך חלשות ואני לא חושב שהן תהיינה כאלה חלשות בעתיד".
    לעומת זאת באירופה תמיד תהיה כמות של 7-8 מעצמות גדולות של כדורגל


    אני מצטער, אולי הבעייה אצלי, אבל אני פשוט לא מבין מה אתה מנסה להגיד?
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏23/6/10
  14. gonzo18 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/10
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני חושב שהדיון הזה הוא די סתמי,כי לצורך העניין נבחרת ארה"ב גם היתה יכולה לזכות בגביע העולמי בתקופות שבקושי היו טלויזיות בשחור לבן. אף אחד לא יטען שהכדורגל האמריקאי איכותי יותר מהכדורגל של המעצמות האירופאיות. להגיד שאורגוואי היא מעצמת כדורגל ע סמך הישגיה בתקופות כול כך עתיקות זה פשוט דבר חסר הגיון לחלוטין שמראה על בורות מוחלטת וחוסר אובייקטיביות עצום. הכדורגל האורוגוואי לא מתקרב בקמצוץ לרמת הכדרגל במדינות הבכירות באירופה. זה שיש להם מידי פעם כמה שחקנים שהופכים לכוכבים באירופה כמו פורלאן או סוארז זה לא אומר דבר לגבי רמת הכדורגל הכללית.

    גם ישראל יכולה לייצר איזה פורלאן או סאורז באיזשהו שלב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/6/10
  15. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    היא כבר יצרה. ברקוביץ' או בניון לדוגמא, בניון משחק ברמות הגבוהות באירופה כבר 4 שנים ברציפות, ועונה העונה לקבוצה מספר אחד באנגליה.

    בגדול אתה צודק. פרט לברזיל וארגנטינה וקצת צ'ילה הנבחרות הדרום אמריקאיות די בינוניות, ונתתי פה נתון סטיסטי של למעלה מ30 שנה שאף קבוצה דרום אמריקאית(שוב למעט שתי הגדולות), לא עוברות את השמינית גמר. נבחרות אפריקאיות, ואסיאתיות עשו זאת.