בית״ר ירושלים 2014/15: חוזרים לאירופה אחרי 7 שנים

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏21/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
  2. Bon Argumentum Ad Hóminem

    הצטרף ב:
    ‏3/11/13
    הודעות:
    552
    לייקים שהתקבלו:
    575
    העתקנו הרבה דברים מהאמריקאים, אחד הדברים הבולטים זה את הרגישות לכל מה שמיוחס לאתניות וגזע.

    עוזר ח"כ בכנסת ישראל אומר שהם ירצחו 50 יהודים אחרי המשחק של סכנין ובית"ר (בצחוק כמובן!), אבל המשטרה מוצאת לנכון לזמן 2 אוהדים שכתבו על קרדבורד של מטר-על-מטר "להוציא נקודות מהמגרש של חמאס"; יחי ההבדל.
     
    שי, EO11, Don Joan Roman ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  3. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,160
    לייקים שהתקבלו:
    907
    "זה המגרש הביתי של סכנין" חברה זה אולי מגרש ביתי נגד מכבי תל אביב, הפועל תל אביב, מכבי חיפה וכל מי שתרצו, זה לא "המגרש הביתי של סכנין" נגד בית"ר ירושלים, בית"ר ירושלים זו הקבוצה היחידה שמוגבלת ל400 כרטיסים בלבד לאוהדיה, בית"ר ירושלים זו הקבוצה היחידה שכאשר היא נכנסת לתחומי האיצטדיון היא רואה 5000 אנשים עם שנאה טהורה בעיניים, בית"ר ירושלים זו הקבוצה היחידה שאוהדיה נכנסים למשחק לאחר שהמשחק מתחיל והשנה עוד הגדילו ועשו כשאוהדים הפסידו 60 דקות מהמשחק, כשבית"ר ירושלים מגיעה לדוחא יש אווירת פח"ע ולא פחות מזה ורק מי שיבוא למשחק הזה עם אוהדי בית"ר גם יבין מה זה אומר ללכת למשחק חוץ נגד סכנין, אז אם הם לא יכולים לדאוג לכך שאוהדים יכנסו בזמן למשחק, יגיעו בלי הגבלה רק כדי לעשות חיים קלים, יקבלו תנאים מינימליים שיארחו בסמי עופר
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מבין את העצבים והתסכול ולדעתי להגיע אפילו באיחור של עשרים דקות - המינימום הנדרש הוא להחזיר לאוהדים את הכסף.
    אני לא יודע מה קודם למה, מה הביצה ומה התרנגולת - אבל אי-אפשר להתעלם גם מהוונדליזם של אוהדי בית"ר ושבירת שמשה באחד האוטובוסים מה שגם עיכב את הנסיעה חזור.

    מקווה שימצאו לזה פיתרון שיילך בקו אחד עם הספורט במידת האפשר. ברור שהמצב הנוכחי לא יכול להימשך.

    אגב, ראיתי כאן כאלה שהתלוננו(לא יודע אם אוהד בית"ר מהפורום הלך למשחק) על כך שאוהדי סכנין מתפנים הביתה קודם ורק לאחר שעה לפחות גם אוהדי בית"ר יכולים לחזור הביתה. אז אתם עוצמים עיניים. ומה קורה במשחקים בטדי נגד הפועל ת"א? גם שם אווירה עוינת(אם כי ברור שלא מאותן סיבות ולא באותה הרמה), אני הייתי בהסעת אוהדי הפועל שנופצה לה שמשה ע"י אוהד בית"ר. וגם, כמובן - קודם מפנים את אוהדי בית"ר, שבטח אם מנצחים ממש לא בא להם הביתה והמטורפים יכולים להסתתר בסמטה חשוכה ולתת מכות - ואוהדי הפועל שהם המיעוט, במקרה הטוב 3,000(ותאמין לי שכולם רוצים 'לקפל' אחרי טדי, גם ככה יש נסיעה ארוכה הביתה ואין לנו טעם להישאר במגרש, הרי אלה לא חגיגות הדאבל מ-2010) וזהו - צריכים לחכות שעה.
     
  5. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,160
    לייקים שהתקבלו:
    907
    לא הייתי במשחק ביום ראשון אחרי כמעט עשור שלם שהגעתי לשם בכל משחק.
    לעניין הפינוי: עם כל הכבוד אין מה להשוות בין להישאר בטדי המקורה בחלקו והעוין אמנם לאוהדי הפועל אך עדיין יש בו תחושת ביטחון לבין להישאר באמצע כפר ערבי בגשם ובקור ועוד אחרי מסע היסורים שעברת בדרך.


    נ.ב למען הסר ספק- אני בעד שבמשחקים רגישים קודם כל יצאו אוהדי הקבוצה האורחת, יעלו לאוטובוסים ואז ישחררו את אוהדי קבוצת הבית
     
  6. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    מה עם קוראץ? למה הבחור עדיין מתפרנס מכדורגל?

    הרבה בעיות בביתר. במיוחד בהתקפה, המרחק בין הקישור להתקפה גדול מדי וזה בגלל חנן ממן בעיקר. לא מספיק טוב. אבל למרות הבעיות שני שחקנים מאוד מרשימים אותי מהתחלה, דסה הנהדר שחייב לפתוח בנבחרת ושלומי אזולאי שביחד עם דסה היחיד שיציב בקבוצה. בקושי מאבד כדור, תומך גם בהתקפה וגם בהגנה ויודע לשמור על הכדור מצוין
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/11/14
  7. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,769
    צדיק בסדום, רמי וייץ בטור למעריב סופהשבוע:

    לא נסעתי לראות את המשחק בסכנין. שמחתי גם שלא שובצתי לשדר אותו. נכון, זה היה אירוע מתוקשר עם צפייה גדולה, אבל אני מעדיף משחקים שבהם מעניין הכדורגל ולא מה שמסביב לו.

    את המשחק ראיתי בבית. גם את הסיקור התקשורתי של לפני ואחרי. ובתום יומיים-שלושה של התלבטויות הגעתי למסקנה אחת: יש לשקול ברצינות להרחיק את סכנין מהליגה, או לפחות מאצטדיון דוחא.

    עומד לו יציע שלם של אוהדי בני סכנין, שר ללא הרף שירים אנטי יהודים ונגד מדינת ישראל, והכל עובר. כאילו אלה אוהדי ליברפול ששרו זה עתה את ״לעולם לא תצעדי לבד". השוטרים עמדו מנגד ולא נקפו אצבע. ההתאחדות העמידה לדין את סכנין על הדלקת אבוקות וזריקת חפצים, אבל לא על שירי השטנה וביטויי הגזענות. השופט אלון יפת ציין בדו״ח שלו שהאוהדים שרו "פלסטין עולה". אפילו האסלות המנופצות בשירותים זכו להבלטה גדולה יותר.

    בית"ר ירושלים שילמה מחיר כבד על שירים גזעניים ביציעים. גם סכנין צריכה לשלם, ולא רק על האבוקות: למען יידעו כולם, אחת ולתמיד, שלביטויי שנאה וגזענות ולמעשים בעלי אופי פוליטי אין מקום במשחקי כדורגל.

    כמו שאופ״א מטפלת ביד קשה בסרבים, האלבנים, והקרואטים, וגם באוהדי צסק״א מוסקבה, כך צריך לעשות גם בארץ לכל אוהד שעבורו הכדורגל הוא לא ספורט או הנאה, אלא במה לדעות פוליטיות או גזעניות.

    על רקע כל זה קוממה אותי מאוד כתבה ששודרה בחדשות ערוץ 10 שבה חדר כתב עם מצלמה נסתרת לאוטובוס של לה פמיליה. במשך עשר דקות ריצדו על המסך דמויות מטושטשות ונשמעו קולות של אחד או שניים מהאוהדים שרים שירי שטנה, ונטען שהכתב הוכה.

    זה הסיפור העיתונאי הגדול? בעבר שודרו תמונות ממצלמה נסתרת שחדרה ליציעי הפמיליה. אז, לפחות, זה היה במקום ציבורי - היציע בטדי. הפעם המצלמה חדרה להסעה פרטית של חוג אוהדים, ויש בזה טעם לפגם. גם הכתב נראה בריא וללא שריטה כאשר התיישב באולפן. אם באמת היכו אותו וכמעט בוצע בו לינץ', היכן הסימנים?

    והכי חשוב: האירוע הזה היה רחוק ממגרש הכדורגל. הוא היה יכול לקרות, אם אכן קרה, בכל צומת או תחנת דלק או בית קפה בדרך. מה זה שייך למשחק?

    אני סולד מהתרבות של "לה פמיליה", מהשנאה ומהרפרטואר. אבל יחד עם זאת אני יודע שזוהי תופעה שולית של מתי מעט, שחשיפתם והאדרתם מכתימה עשרות אלפי אוהדי בית"ר אמיתיים והוגנים. אני מציע ליתר כלי התקשורת להתייחס אליהם כמוני.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    yonatan, שי, Civil ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  8. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,769
    בהפועל רוצים לחתוך את זגורי בינואר, טביב מחפש חיזוק בינואר, זגורי הוא "פוטנציאל לא ממומש" שאולי יהיה אפשר להרוויח עליו כסף בעתיד. רק אני סיכוי סביר בהחלט שזגורי צהוב-שחור בינואר?
     
  9. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,160
    לייקים שהתקבלו:
    907
    הם לא ישחררו לטביב כלום בלי לבקש הרבה כסף וטביב מביא רק שחקנים חופשיים או כאלה ממכבי פתח תקוחה
     
  10. Abu George כותרת משתמש מותאמת אישית

    הצטרף ב:
    ‏13/4/12
    הודעות:
    3,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,157
    ניצחון.
     
  11. Bon Argumentum Ad Hóminem

    הצטרף ב:
    ‏3/11/13
    הודעות:
    552
    לייקים שהתקבלו:
    575
    שתי קבוצות התמודדו על מי גרועה יותר. הפועל פ"ת גרועה יותר.
     
  12. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,961
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
  13. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,769
    ynet ?‘?™?×"?¨ ?™?¨?•?©?œ?™? ?¤? ?×?” ?œ?ž?›?‘?™ ?×"?: ?¨?•?¦?™? ??× ?‘?¨?§ ?™?¦?—?§?™ - ???¤?•?¨?˜

    כמו עם ההנפצות על אלירן עטר אני יודע שאין סיכוי שזה יצא לפועל, אבל גם אם כן אני מקווה מאוד שלא.
    אין שום טעם להביא בליין עם עודף משקל ועם רקע של שתי פציעות קשות ברצועה הצולבת עם כל הכבוד לתקופה שלו בקבוצה בעשור הקודם.
     
  14. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,961
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    שמעתי שמיץ' וקרויף לא יתנו ליצחקי ועטר להיות במכבי ת"א ביחד בגלל עונת 2011/12 שהם כביכול "גירשו" את איווניר וכזכור מאז רק אחד מהם משחק במכבי ת"א. השאלת יצחקי לבית"ר יכולה בתנאי מסוים לסלול את דרכו של עטר חזרה למכבי ת"א.
     
  15. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,185
    לייקים שהתקבלו:
    4,780
    מין:
    זכר
    אבל הם כבר שיחקו ביחד בעונה שיצחקי חזר מחו"ל לא?
     
    Don Joan Roman אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.