בורוסיה מנשנגלדבאך 2012/13 :: העונה האירופאית תמה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Herrmann, ‏5/7/12.

  1. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    הגיע הוא הגיע, הוא כרגע נבחן על ידי הסגל המקצועי ועל ידי לוסיאן פאברה. לוסיאן נתן לבחינה הזו יומיים בסופה יחליט האם להחתימו או לא. כל שחקן בעל כישרון בחלק המרכזי של המגרש יכולה לעזור לגלדבאך בעונה הקרובה. הוא יכנס לשחקן ג'וקר במידה ויוחתם הוא לא יעלה לעניות דעתי בהרכב.
     
  2. Herrmann Member

    הצטרף ב:
    ‏23/4/12
    הודעות:
    243
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לוק דה יונג בראיון אתמול :
    "אני מאושר סוף סוף להגיע למנשנגלאדבך. לקח הרבה זמן עד שההעברה הזו הושלמה, והיו כבר שלבים בהם חשבתי שההעברה הזו לא תתבצע, ולכן אני מאושר שבורוסיה חיכתה לי כל כך הרבה זמן ועבדה קשה כדי לצרף אותי. עכשיו אני רק מחכה להתאמן ולשחק בקבוצה.
    גלדבאך התקדמה מאוד בעונה שעברה וסיימה במקום הרביעי, ורציתי לשחק בבונדסליגה ואני שמח שמצאתי מועדון אטרקטיבי כמו בורוסיה.
    אני רוצה לפתח את עצמי ואני חושב שמצאתי ליגה אידיאלית בשבילי, ואני יודע שזה מועדון ענק עם הרבה אוהדים ואווירה נהדרת באצטדיון.
    הכל פה חדש בשבילי וזה מרגיש מיוחד להגיע לכאן.
    התקשורת בגרמניה הרבה יותר מעורבת מאשר בהולנד, אני מאמין שאתרגל לזה".

     
  3. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    רוזנר, מעניין אותי לשמוע מה הציפיות שלך עכשיו מהעונה של גלדבאך אחרי שמצאו תחליף מאוד (אבל מאוד) ראוי למרקו רויס. אם עד עכשיו דבקתי בדעתי שגלדבאך לא תיפול בעונה הקרובה, עכשיו אין לי שום ספק בכך. הפעילות של הקבוצה בשוק ההעברות בקיץ הזה הייתה יותר מטובה לדעתי ואני מתייחס בעיקר להחתמות של דה יונג ודומינגז. אלו החתמות שללא ספק יכולות למלא את המקום של רויס ודאנטה, אני מאמין שאיתם גלדבאך תצליח להעפיל גם לשלב הבתים של ליגת האלופות ולהמשיך את הדרך החדשה אליה היא יצאה בעונה החולפת.
     
  4. Herrmann Member

    הצטרף ב:
    ‏23/4/12
    הודעות:
    243
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יובל - אני מאוד מקווה שאתה צודק   http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/biggrin.Xxx
     
  5. Herrmann Member

    הצטרף ב:
    ‏23/4/12
    הודעות:
    243
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בורוסיה מנשנגלאדבך פגשה אתמול את בירמינגהאם סיטי למשחק ידידות, שנגמר ב-2:2.
    למרות שבירמינגהאם הובילה פעמיים, מתיאס זימרמן ותורבן מרקס השוו. לגבי הרכשים - גראניט שאקה, אלבארו דומיניגז ולוק דה יונג לא שותפו, פניאל מלאפה פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-61, ובראנומיר הרגוטה פתח ושיחק 73 דקות עד שהוחלף.
    משחק הידידות הבא של גלאדבך יהיה מול מינכן 1860 ב-25 ביולי.
     
  6. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    יובל, לא אני ולא אתה יודעים איך כל השחקנים החדשים יתאקלמו. אתה מדבר על התסריט האופטימי ש(כמעט) כולם יתאקלמו ויחליפו 1 ל 1 את השחקנים שעזבו ואנחנו מדברים על שחקנים שהיו חלק קריטי מההצלחה של העונה שעברה.
    מכל השחקנים שהגיעו אגב דה יונג הוא היחידי שאני די בטוח שיצליח, אבל גם הוא לא יצליח להשכיח את רוייס.
    עוד דבר שהרבה שוכחים זה את אפקט העונה השניה של פברה. אני רק יעז ויזכיר את הרטה ברלין (למרות שזה לא היה רק אשמתו).
     
  7. Herrmann Member

    הצטרף ב:
    ‏23/4/12
    הודעות:
    243
    לייקים שהתקבלו:
    0
    :aa1: מסע הרכש לקיץ הזה נגמר ככל הנראה, לאחר החתמתם של לוק דה יונג, פניאל מלאפה, אלבארו דומיניגז, בראנומיר הרגוטה וגראניט שאקה. לעומת זאת, אנדרסון צפוי לעזוב לטובת איינטראכט פרנקפורט, וגם אוסקר וונדט (לטוונטה) וחואן אראנגו (ליובנטוס או מנצ'סטר יונייטד) הוזכרו כמועמדים לעזוב, אבל כנראה שהם יישארו לפחות עוד שנה בוסטפאליה.

    :aa1: לוק דה יונג התראיין לאתר הבונדסליגה לפני כמה ימים, ונשאל בין היתר על משחקו הראשון בגלאדבך, שיטת המשחק של בורוסיה, ההשוואות למרקו רויס, ההתרשמות מלוסיאן פאברה ועל אחיו סים דה יונג. קישור לראיון.
     
  8. Der Rotbart Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/11
    הודעות:
    1,014
    לייקים שהתקבלו:
    2
  9. Herrmann Member

    הצטרף ב:
    ‏23/4/12
    הודעות:
    243
    לייקים שהתקבלו:
    0
    :aa1: אנדרסון עוזב רשמית לאיינטראכט פרנקפורט תמורת 800 אלף אירו.

    :aa1: אלכסנדר באייר, קשר אחורי בן 20, קודם מקבוצת המילואים לקבוצה הבוגרת. באייר שיחק בעבר בנבחרת גרמניה עד גיל 18, ורק עכשיו זוכה בהעלאה לקבוצה הבוגרת.

    :aa1: מייק האנקה ופטריק הרמן חזרו לאימונים לאחר פציעות.
     
  10. Herrmann Member

    הצטרף ב:
    ‏23/4/12
    הודעות:
    243
    לייקים שהתקבלו:
    0
  11. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    :aa1: בורוסיה מנשנגלדבאך נקנסה בכ10,000 יורו בעקבות התנהגות אוהדיה במשחק הגביע בעונה שעברה מול באיירן מינכן. ההתאחדות הגרמנית קנסה את המועדון על זריקת כוסות, מצתים וחזיז.

    :aa1: רואל ברוורס בריאיון: "אני מצפה להפסקה הקצרה מהליגה, מכיוון שבקושי ראיתי את הבן שלי. כמובן שאני מאוכזב מהישיבה על הספסל במשחק מול דיסלדורף, כשאני מסופסל דווקא אחרי שני משחקים שפתחתי בהם. קיוויתי לשחק, לצערי זה לא קרה. יש לנו שלושה בלמים טובים, אבל כבר הוכחתי בשני המשחקים האחרונים שאני ראוי לפתוח בהרכב. יש לי הרבה להציע, אני אמשיך לתת את כל מה שאני יכול ולהראות שאני ראוי להיות שם, בהרכב הפותח".
     
  12. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    גרניט שאקה שחקן שחקן. אתמול כבש עוד פעם במדי שוויץ בניצחון 2:0 מול סלובניה. משחק שני ברציפות שהוא כובש ופותח בהרכב שוויץ. אגב - אני תמיד חשבתי שהוא קשר התקפי שמשחק מתחת לחלוץ או בכנפיים, הופתעתי לראות אותו משחק בקישור המרכזי, שם הוא מתופקד גם בגלדבאך. סך הכל נראה לי שפאברה יכול להיות מאוד מרוצה מהרכש הזה. לטווח ארוך (ואולי כבר העונה, עם היכולת הזו) זו השקעה מצוינת שיכולה בעתיד להיות מאוד רווחית לגלדבאך, בטח בעידן של קבוצות כמו מנצ'סטר סיטי ופ.ס.ז' שמוציאות סכומי עתק על שחקנים בודדים.
     
  13. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    אני בהחלט מסכים איתך.
    בכלל, עכשיו לשוויצרים יש מספר כישרונות גדולים שמשחקים בבונדסליגה - שאקירי, שאקה ורודריגז (וולפסבורג), שלושתם שחקנים טובים מאוד, צעירים וממוצא שהוא לא שוויצרי (שאקה ושאקירי נולדו בקוסובו, ההורים של רודריגז מספרד וצ?ילה).
     
  14. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    :aa1: חושבים קדימה: שטרנזל, נורדטוויט ויאנטשקה האריכו חוזה בגלדבאך
    בבורוסיה מנשנגלדבאך חושבים על העתיד. השבוע המועדון הודיע רשמית כי שלושת שחקני ההרכב הראשון של המועדון, מרטין שטרנזל (32), הבארד נורדוויט (22) וטוני יאנטשקה (22) האריכו את חוזיהם בקבוצה. שטרנזל, הבלם הוותיק, האריך את חוזהו בשנה נוספת עד 2014, כמו גם טוני יאנטשקה, המגן הימני המוכשר שהאריך את חוזהו עד 2016 (המקורי הסתיים ב2015). רק הקשר הנורווגי הצעיר, הבארד נורדוויט, האריך את חוזהו בשנתיים עד 2016.

    :aa1: הליגה האירופית: גלדבאך הוגרלה מול לאציו
    הגרלה לא פשוטה לחבורתו של לוסיאן פאברה בשלב 32 האחרונות בליגה האירופית, כאשר גלדבאך עתידה לפגוש את לאציו האיטלקית. גלדבאך תארח את המשחק הראשון, שייערך ב14.2.2013, ותתארח באולימפיקו שברומא כשבוע לאחר מכן, ב21.2.2013.
     
  15. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    ע"פי הדיווחים באתרי הספורט השונים, ברצלונה צפויה להחתים את טר שטגן במקומו של ויקטור ואלדס בין הקורות של הקבוצה. במידה וזה אכן ייצא לפועל אני חושב שזו מכה אנושה לגלדבאך, שעונה אחרי עונה מאבדת שחקני מפתח משמעותיים, ואם לא די בעזיבתם של רויס, דאנטה ונוישטטר את הקבוצה, עכשיו גם השוער המבטיח ביותר בגרמניה אומר שלום לבורוסיה פארק. זה בלתי נמנע, אבל זה מעלה תהיות רבות באשר לעתיד הקבוצה, וכיצד ראשי המועדון יפעלו על מנת שהקבוצה תחזור להציג את הכדורגל שהביא אותה למוקדמות ליגת האלופות.