בורוסיה דורטמונד 2015/16 :: עונה טובה מסתיימת ללא תארים

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Ralph-Lauren, ‏24/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. bvb_fan Kevin Großkreutz

    הצטרף ב:
    ‏10/7/12
    הודעות:
    294
    לייקים שהתקבלו:
    48
    איזו קבוצה, אמנם היריבה לא מדהימה אבל תצוגת תכלית של בה פאו בה. תענוג.
     
  2. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,461
    לייקים שהתקבלו:
    6,388
    קסטרו במשחק הכי טוב שלו מאז שהגיע ואולי בכל הקריירה שלו. נראה הרבה יותר טוב בעמדת הקיצוני הימני וזו בעיה, כי יש כרגע בערך 4 שחקנים שנלחמים על מקום בעמדה הזו וכרגע לכולם מגיע. עם כמה שכיף לראות את ינוזאי הוא השחקן שהייתי מוותר על הדקות שלו, אלא אם כן יש תוכניות לשבור את הארנק בשביל להביא אותו מהיונייטד.

    שמתם לב שקסטרו וראמוס בישלו אחד לשני תוך 5 דקות ובסיום פישצ'ק ומיקי עשו את אותו הדבר תוך דקה? תענוג לראות את הפרגון בקבוצה הזו.

    ומילה על השער האומלל שספגנו. אני חושב שבורקי הוא הכי פחות אשם מבין כל שחקני ההגנה. קל להגיד בדיעבד שהוא היה צריך להעיף, אבל זה לא המשחק של דורטמונד. מה שעושה אותנו כל כך הרבה יותר טובים העונה זה שאנחנו לא מוותרים על פוזשנים גם כשלוחצים אותנו בחצי שלנו. הומלס הכניס את בורקי לברוך ולאחרון לא היה אף שחקן למסור לו את הכדור, אז הוא ניסה לשחק אותה מנואל נוייר וזה נגמר איך שזה נגמר. יפה שהגבנו עם שביעייה, אבל דיר באלאק אם יקרה משהו כזה נגד ברמן ביום שבת. התמודדות עם לחץ היא אחריות של כל שחקני ההגנה.

    ונשים את זה גם כאן, סתם כי אני אוהב את התמונה הזו:
    http://www.imageshost.eu/images/2015/10/28/effenberg-oma-mittelfinger.Xxx
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  3. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,580
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    כל משחק הקבוצה הזאת סופגת שער יותר הזוי מהשני.
    הומלס מוכיח לפרקים לא קצרים בקריירה שלו שהוא מסוגל להיות קשר טוב יותר מאשר בלם. טכניקה וחכמה ליצירת מצבים מאוד גבוהה לבלם, אבל גם יותר מדי איבודי ריכוז וטעויות קריטיות בשביל בלם.
    בורקי עדיין האשם העיקרי בשער הזה.
    יכל בקלות להיגמר גם 10 ומעלה אם לא היו רחמניים ברוב המחצית השנייה.

    קגוואה, גינדוגאן וקאסטרו היו המצטיינים.

    באמת יפה לראות את הפרגון בקבוצה הזאת. אובמיאנג עשה את זה בצורה מדהימה במשחק החוץ מול מאיינץ, כשוויתר על להמשיך את רצף הכיבושים שלו בליגה עם שני בישולים, ורואים את זה גם בקרב כל שחקני הקבוצה. לפעמים זה אפילו מגיע לאובר פירגון.
     
  4. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,461
    לייקים שהתקבלו:
    6,388
    לא יודע אם מישהו ציין את זה אבל סוקרטיס האריך השבוע את החוזה שלו עד 2019. אני חושב שבהנהלה יעשו בשכל אם בקיץ ישקיעו את הכסף בהארכות חוזים גם למיקיטריאן וגונדוגאן (אני די לא מאמין שאני אומר את זה, לפני חודשיים הייתי אומר בדיוק ההיפך) כדי שמקרים כמו גצה ולבנדובסקי לא יחזרו על עצמם. אין שום סיבה להשקיע יורו אחד ברכש כשהסגל נראה כמו שהוא נראה. שימו לב שהשחקן הכי מבוגר ב11 הפותחים הוא שמלצר והוא עוד לא בן 28, וגם הוא נמצא בהרכב בגלל הפציעה של דורם, מה שהיה מוריד את ממוצע הגיל אל מתחת ל24.7 המדהים של ההרכב הנוכחי. הממוצע של באיירן לצורך העניין 27.6 (הם יכולים כמובן להעלות הרכבים צעירים יותר עם קומאן ורודה אבל זה בשום מצב לא יורד מ25). צריך פשוט להכין את הקרקע לרגע שכל האלונסואים והלאהמים ייגמרו ואז יגיע התור שלנו.
     
    AS R אוהב/ת את זה.
  5. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אני חושב שגונדוגאן בכל מקרה יחפש לצאת למקומות אחרים בעתיד הקרוב. לעומת זאת את מיקיטראין אפשר יהיה להשאיר לתקופה ארוכה. לי נראה שהוא מרוצה במועדון וגם שמח על היחס שקיבל בימים היותר קשים שלו (עונה שעברה).
    לגבי באיירן. גם באיירן קבוצה מאוד צעירה. לאם השחקן הכי זקן (אני לא סופר את אלונסו כי זו העונה האחרונה שלו וכבר יש לו מחליף). קוסטה, קומאן, מולר, גצה, לבנדובסקי, ברנאט, מרטינז, תיאגו, נוייר (יחסית לשוער), אלאבה. לכולם יש עוד המון המון זמן לתת.
     
    אלעד אוהב/ת את זה.
  6. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,461
    לייקים שהתקבלו:
    6,388
    =רודה?

    אין ספק שבאיירן לא הולכת להיעלם בזמן הקרוב. אבל אני חושב שדורטמונד כן צימצמה פערים, ויש לה עוד הרבה לאן להשתפר, בעוד שספק אם זה המצב בבאיירן. לאהם ואלונסו הם מסוג השחקנים שיהיה מאוד קשה למצוא להם מחליף טוב. יהיה קשה למצוא גם שחקן שייתן את מה שרובן נותן. יש אמנם המון כישרון בחלק הקדמי ויהיה מי שיקבל את הדקות שלו וייתן תפוקה, אבל באיירן כקבוצה תהיה פחות טובה. קומאן לא מושאל?
     
  7. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אני מניח שנדב דווקא התכוון לקימיש.

    דורטמונד השתפרה דרמטית מהעונה שעברה ללא רכש משמעותי וזה בהחלט דבר גדול, אבל בשביל לתת פייט אמיתי לבאיירן הם יצטרכו להמשיך להתחזק. לא רק שזה יהיה קשה להביא רכש שיוכל לשפר אותם, הם גם יצטרכו לשמור על הכוכבים הגדולים שלהם; שחקן כמו גונדוגאן זה אולי הקשר שמאפיין יותר טוב מכל אחד אחר בעולם את מה שהתפקיד הזה דורש בכדורגל המודרני. אם ימשיך בכושר הנוכחי קבוצות רבות ינסו ללכת עליו.

    עוד דבר גדול אצל באיירן זה שלפחות תחת פפ הם כל הזמן מנסים להשתפר וזה גם מתבטא ברכש שקרוב לגבול המושלם. כל קיץ אפשר לזהות דיי בקלות איך הם מחפשים להתחזק אך ורק במקומות נקודתיים. אז לא יודע, אין ממש הבטחה ש״באיירן תיהיה פחות טובה״ כמו שאין הבטחה ש״דורטמונד תיהיה יותר טובה״. כמו כן, דורטמונד צפויה לחזור לליגת האלופות בעונה הבאה, מפעל שבאופן טבעי מקשה עלייך בליגה המקומית.

    קומאן: העסקה עם יובנטוס הייתה השאלה לשנתיים עם אופציה להחתמה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/10/15
  8. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,580
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    אני חושב שזה מאוד לא ריאלי לחשוב על תחרות עם באיירן. ממש אין לי בעיה לסיים כל עונה מקום שני ולהגיע לשלבים המאוחרים של ליגת האלופות, תוך הצגת הכדורגל הסוחף שאנחנו רגילים לראות מדורטמונד.
    אני לא יודע איך בכלל אפשר לומר שבאיירן צפוייה להתחלש. רובן וריברי כבר כמה שנים טובות נעדרים תקופות ארוכות מאוד, ועדיין באיירן ממשיכה לדרוס ולשבור שיאים. לדעתי כבר שנים רבות שבאיירן המועדון בטופ3 של אירופה, ולמרות שנים פחות טובות פה ושם, ברור שלמועדון הזה יש עצמה אדירה שלא תירד פתאום.
    מן הסתם שמבחינת תקציבים אין בכלל מה להשוות, ככה ששוב, המטרה של דורטמונד צריכה להיות להמשיך להתקדם בתור מועדון ולהמשיך לבנות את עצמה באירופה.
     
  9. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אל תשכח שהתקציב שעומד לרשות באיירן רחוק מאוד מזה של דורטמונד ולכן יהיה לה קל מאוד להביא כמעט כל שחקן במחירים שדורטמונד לא יכולה. כמו כן, באיירן עדיין מקום יותר נחשק לרוב הגדול של השחקנים מאשר דורטמונד, כך שאם שתי הקבוצות תרצנה את אותו השחקן, רוב הסיכויים שהוא יבוא לבאיירן (ואני מכיר את הסיפור עם רוייס).
    אני חושב שדורטמונד צריכה להסתכל רק על עצמה ולבנות את עצמה לאט לאט.
    לגבי שאר מה שכתבת על באיירן אני אענה בטופיק של באיירן, שנראה לי שזה המקום היותר מתאים לדיון המעניין הזה.
     
  10. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,461
    לייקים שהתקבלו:
    6,388
    @אלעד ו@AS R
    אני חושב שיש פחות מקום להסתכל על באיירן בהקשר הזה. תסתכלו על דורטמונד ועל הסגל שלה. כמה שחקנים אתם מכירים שיכולים לשפר את הקבוצה כמו שהיא נראית כרגע? מסי הוא מחוץ להישג ידה של באיירן בדיוק כמו שהוא מחוץ להישג ידינו. אני לא מכיר מגן ימני שיוכל לעשות עבודה טובה יותר מגינטר, אני לא מכיר שוער שאפשר להביא ויעשה עבודה טובה יותר מבורקי, סוקרטיס בכושרו הנוכחי לא נופל מאף בלם שאני מכיר והעניינים הולכים ומשתפרים ככל שמתקדמים במעלה ההרכב. מה שאני מנסה לומר זה שאם אנחנו שומרים על הסגל הנוכחי עוד שנתיים-שלוש (לא משימה מובנת מאליה, אבל רק גונדוגאן ומיקי מסיימים חוזה בטווח הזה) אפשר יהיה להגיע למצב שבו הסגל ימצה את מלוא הפוטנציאל שלו בעוד שבאיירן תהיה בתקופת מעבר ותהיה בעצם במצב שאנחנו נמצאים בו כרגע (כלומר יש מחליפים ל"זקנים", אבל הם לא הגיעו לתקרה שלהם עדיין). זה יהיה החלון שאפשר לנצל כדי לגנוב איזו אליפות או שתיים. אני לא חושב שבאיירן תיקח 10 אליפויות רצופות. גם המועדונים הכי גדולים שיש נופלים לעונות מעבר. אנחנו פשוט צריכים לוודא שכאשר עונה כזו תגיע, אנחנו נהיה אלה שאורבים לצלחת ולא קבוצה אחרת.

    @nfcb
    זה בדיוק מה שאני אומר. לבנות את עצמנו לאט לאט. והמשימה הזו תקום ותיפול על היכולת שלנו לשמור על השחקנים שלנו.
     
  11. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    לגבי באיירן. אל תבנה על מה שאתה אומר. יש לנו את כל השחקנים לכל העמדות גם כשלאם (ב 2018) יפרוש ורפינייה אחריו וגם אחרי אלונסו. וכשאלה ילכו יש לנו ת כל הכסף שצריך להביא מחליפים ראויים. זה לא אומר שנזכה באלות בכל שנה. אבל זה אומר שאל.תסתכלו עלינו. תסתכלו על עצמכם.
    בקשר לדורטמונד. אני חייב להיות פחות אופטימי. גינטר, עם כל הכבוד, אפילו טוכל לא לגמרי בוטח בו. והעובדה שנגדנו הוא הושיב אותו על הספסל ועשה כל מיני קומבינציות, העיקר לא לשחק איתו כמגן. גם עמדת המסכים השמאלי קצת בעייתית. ועם כל האהבה שלכם להומלס הוא מאוד מוגבל. סוקראטיס בלם מעולה הגנתית (אם כי אין לו את היכולות ההתקפיות של הומלס או בואטנג או דאנטה) ומצויין ששמרתם עליו. לצערי, נראה לי שגונדוגאן לא ישאר אצלכם עוד הרבה (טעות מבחינת לדעתי) ואתם צריכים 6 אמיתי. שני הבנדרים לא מספיק גרזנים לטעמי. בנוסף אני לא לגמרי בטוח שרוייס ומיקיטאריין לא מפריעם אחד לשני ושלא צריך להחליט מי עדיף על מי. אבל בהמשך העונה נדע אם זה לא כך ואם הם אכן יכולים לשחק ביחד.
    אבל, שוב, דבר ראשון, אל תסתכלו עלינו. תסתכלו רק על עצמכם ועל התקדמות שלכם.
     
  12. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,461
    לייקים שהתקבלו:
    6,388
    גינטר בן 21. וייגל בן 20. בורקי בן 24. השחקנים האלה אפילו לא קרובים לשיא שלהם. אתה יכול להוסיף אליהם את אריק דורם כשיחזור מהפציעה. הם עולים בהרכב לא כי הם בהכרח יותר טובים מאלה שעל הספסל (ואל תיקח את המשחק נגדכם כדוגמה. זו הפעם היחידה העונה בכל המסגרות שטוכל עלה עם רביעיית הגנה כזו, ואני בטוח שהוא מתחרט) אלא בעיקר מתוך מחשבה על העתיד. אם נשמור עליהם יכול להיות שעוד שנתיים-שלוש הקבוצה תגיע לשיאה, וזה בדיוק הזמן שבו באיירן עשויה לחוות איזה זעזועון. יהיה לכם את הכסף להביא מחליפים, בזה אין לי ספק, אבל אפילו אם במקום אלונסו יגיע לצורך העניין הקשר האחורי הכי טוב בעולם בעוד שנתיים, זה עדיין לא מבטיח שהתיאום שלו עם שאר השחקנים יהיה מושלם. פה בדיוק יהיה היתרון של דורטמונד אם היא תצליח לשמור את הסגל שלה (ואם תמשיך ביכולת הזאת לאורך כל העונה, אני מאמין שהיא תצליח, בכפוף כמובן לכמה מוכנים לשלם).
     
  13. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,580
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    נשמע לי מאוד אופטימי מה שאתה מתאר. יכול להיות שלבאיירן יהיו כמה בעיות בעידן שאחרי גווארדיולה ועם עזיבה של כמה מהשחקנים המבוגרים יותר שלה, ועדיין קשה לי מאוד להאמין שדורטמונד תהיה מספיק טובה בשביל לנצל משהו מזה. לדעתי השנים הרעות של באיירן כבר בתקופה הזאת כבר מאחוריה, ודורטמונד ניצלה את זה מצויין עם שתי אליפויות וגביע. בכל מקרה, אני גם ממש לא בטוח שהסגל של דורטמונד ישאר ככה עוד שנתיים-שלוש. קבוצה עם כסף יכולה לתת הצעה נדיבה על גינדוגאן, הוא סביר להניח ירצה לעזוב ודורטמונד תאבד אולי את השחקן הכי טוב בעולם בתפקיד שלו כרגע. אותו דבר יכול לקרות עם אובמיאנג או וייגל.

    מדורם אגב אני לא ממש מתרשם. למרות שיש בקבוצה כרגע 3 מגנים שמאליים (דורם, שמלצר והקוריאני), זאת דווקא העמדה הבעייתית יותר של הקבוצה.
     
    nfcb אוהב/ת את זה.
  14. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,461
    לייקים שהתקבלו:
    6,388
    זו בדיוק השאלה, מה דורטמונד תעשה כדי לגרום לו לא לרצות לעזוב. בסופו של דבר זה עניין של כסף. יציעו לו חוזה גדול, הוא יחתום. אובמיאנג חתום עד 2020, מי שתרצה אותו תצטרך להוציא הרבה מאוד כסף.

    כמו שאני רואה את זה כרגע דורטמונד שווה מאבק אמיתי על האליפות בכל ליגה שלא מכילה את באיירן, ריאל או ברצלונה. כך ששידרוג מקצועי אין כאן אם זה לא דווקא לקבוצות האלה.

    בכל זאת מדובר במגן השמאלי של הנבחרת במונדיאל האחרון (או לפחות במגן השמאלי הטבעי היחיד, בהתחשב בכך שלאהם שיחק בקישור/כמגן ימני והובדס בכלל היה המגן השמאלי הפותח). אני חושב שיש לו כישרון וצריך לראות איך הוא נכנס בתוך המערכת החדשה של טוכל. אין ספק שמגן שמאלי זו העמדה הבעייתית שלנו, אבל בכל קבוצה כמעט יש בסופו של דבר חוליה חלשה.
     
  15. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,461
    לייקים שהתקבלו:
    6,388
    אז יונאס הופמן עבר למנשנגלדבאך והופעת הבכורה שלו שם תהיה... נו, אתם כבר יודעים נגד מי.

    מאוד מאכזב כי הוא היה מעולה בדקות שקיבל, אבל כנראה שטוכל לא מחזיק ממנו והתחרות בעמדה שלו היא הכי גדולה שיש בקבוצה. מקווה שזה יעשה לו טוב. כך או כך רכש מעולה של גלדבאך שלאט לאט הופכת לכוח רציני בבונדסליגה.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.