בורוסיה דורטמונד 2011/12

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Yotam, ‏8/7/11.

  1. Vanitas Member

    הצטרף ב:
    ‏6/10/10
    הודעות:
    1,127
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ברור מאליו שכמעט אף ערוץ בעולם לא יקנה זכויות שידור בשביל שאלקה ולברקוזן. ההכנסות של הליגה ירדו ביותר מחצי. אין לליגה הזאת מה למכור בלי באיירן מינכן.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏18/8/11
  2. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    יותם אין פה עניין של זלזול אני ממש לא בן אדם כזה.
    השנה דורטמונד מועמדת לאליפות אין ספק,אבל דיברו פה כאילו דורטמונד כל שנה נלחמת על האליפות עם באיירן שצריך באמת להכניס חוזה כזה,ממש כאילו זה ריאל ובארסה שזה עוד הגיוני אם יהיה חוזה כזה.
    (לא דיברתי על השנה הזאת אלא על הטווח הארוך).
    אני מציאותי וממש לא מקטע של זלזול,דורטמונד לפני האליפות הייתה בשנים האחרונות קבוצה בינונית ולא יותר,לא שום דבר שדורש חוזה כזה.

    אתה צודק הקבוצות האלו לא חייבות כלום,פעם הבא נמכור שחקנים להרטה ברלין ונירנבג ושגוצה יתייבש בספסל של מוריניו.


     
  3. Yotam Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    1,371
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אבל אתה שם לב שהמקרה של הסעיף קשור למציאות של היום. דורטמונד בשנה הנוכחית כן במלחמה כנגד יריבות צמרת כמו באיירן, באייר וכ'ו. ולכן הסעיף הזה בא בעיתוי טוב כשהנתון על השנים של לפני האליפות הן אינן קשורות. כמו שאמרת, או זלזלת ליתר דיוק, עובדתית, דורטמונד נלחמת על התואר עם באיירן מינכן ובאייר לברקוזן ושוב, הסעיף הזה בא בחשבון על היריבות. אתה חושב שמה שקרה לפני 10 שנים מתקשר לסעיף?
     
  4. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    חביבי, אם אתה דורש צניעות תתחיל אתה בה. אם לא באיירן מינכן, לא רק שלא הייתם אלופי גרמניה השנה, אלא שהייתם משחקים בליגה השישית או השבעית, אם בכלל.
    על ההיבריס, שבו מצויה כיום דורטמונד, משלמים מהר מאוד בנמסיס. ובפעם הבאה כשזו תגיע, באיירן לא תהיה שם כדי להציל את דורטמונד.

    וכל העניין בכלל לא שייך לגוצה, אם באיירן ירצו אותו והוא ירצה את באיירן גם 1,000 סעיפים בחוזה לא יעזרו לדורטמונד וראה גומז ונוייר לעומת וידאל. ואם באיירן מאוד תצטרך שחקן בעמדה שלו והוא יהיה דווקא בצד של וידאל, באיירן תביא מישהו אחר לפחות ברמה שלו. הוא לא איזה עילוי שאין כמוהו בשום מקום. לא יהיה בעתיד ובטח שלא כיום. עם כל הכבוד לו על העונה הנפלאה ופתיחת העונה המצויינת.
    והעניין עוד פחות שייך להומלס. קניתם בסה"כ אפילו לא שחקן ספסל מבאיירן, כשקניתם אותו. וגם לעזיבתו והפיכתו לשחקן נמצא פתרון מצויין שעלה בסה"כ משהו כמו 10 מליון יורו. לא ביג דיל במונחים של באיירן.

     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/8/11
  5. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צודק נדב אני לא מאחל לדורטמונד ליפול הרי כל עוד באיירן ערנית שום שיא לא יעזור להם, אבל אם וכאשר בנפילה הבאה באיירן לא תהיה שם לעזור, ואני מקווה שלא באף מקום שממציא חוזי שנאה,וקנאה.

    ושוב כמו שנדב אומר אם יהיה לבאיירן צורך בשחקן בעמדה גם החוזה של הקונטרקטור שבנה את הווסטפאלן לא יעזור! 
     
  6. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    שירבובי שטויות של אוהדי באיירן כרגיל. באיירן הבינה שהיא לא יכולה לתת לדורטמונד ליפול כי היא רוצה ליגה אטרקטיבית. ואני בטוח שאם זה היה הפוך דורטמונד היתה עוזרת. זה שבאיירן סוצייאלית זה מדבר לזכותה, אבל כמו כל דבר בחיים הכל נובע מאינטרס. דבר דומה עבור קוטבוס לדוגמא הם לא היו עושים.
    אחת הסיבות שזכויות השידור של הבונדסליגה משנה לשנה מתייקרות זה בדיוק בגלל זה שבאיירן לא כל שנה זוכה באליפות, בגלל זה שזה לא ליגה סקוטית.
    זה שלבאיירן יש מניות גדולות באטרקטיביות של הבונדסליגה, את זה אף אחד לא יקח ממנה, אבל אתם כרגיל עושים מהעניין הרבה יותר ממה שזה.
     
  7. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    דווקא שירבוב השטויות הוא במקרה הזה אצלך ולא אצל אוהדי באיירן.
    העובדות הן פשוטות.
    אם לא העזרה של באיירן, היום הייתה לקבוצה "יריבה" אחת פחות.
    לא דורטמונד היא שמביאה זכויות שידור גבוהות לליגה, בטח לא דורטמונד המפורקת של ימי העזרה,אלא דווקא... נכון באיירן. כך שהעזרה לדורטמונד לא עזרה לבאיירן בעניין זה.
    מזכויות השידור נהנות גם שטוטגרט, ברמן, לברקוזן והשאר. אף אחת מהן לבד לא עזרה או ניסתה לעזור לדורטמונד וגם לא כולן ביחד לא התאגדו ותרמו כל אחת קצת, כדי לעזור לדורטמונד לא לקרוס. הן נהנות בחינם על הגב של באיירן.

    ושוב, כל העניין לא מזיז לבאיירן, באיירן יכולה להשיג כמעט כל שחקן (ולא כמעט, אלא כל שחקן אם השחקן מאוד רוצה לבוא לבאיירן ולא מעניין אותו חו"ל) ואם לא אותו אישית תמיד יש תחליף מספיק טוב (גם לוידאל הגדול) הוא רק מראה על הטיפשות והשחצנות שנפלו על ראשי דורטמונד.

    ולא, דורטמונד (ואף קבוצה אחרת) היא לא באמת יריבה של באיירן. דורטמונד יכולה להוות יריבה לאליפות בשנה זו או אחרת, וכך כל קבוצה. אבל למעשה, באיירן קונה שחקני הרכב של הקבוצות האחרות והקבוצות האחרות קונות שחקני ספסל לא רצויים של באיירן. לכל הקבוצות האחרות יש אינטרס גדול לשמור על באיירן, הרבה יותר מאשר לבאיירן לשמור על קבוצה זו או אחרת.
     
  8. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    נדב, חלק מהדברים שלך אולי אפשר לקבל בהסתייגות, אבל הטענה שלך שבאיירן מעל לליגה זה נונסנס אחד גדול שרק אוהדי באיירן וחזירונס מאמינים לזה. סורי לא יכול לקבל את זה ותאמין או לא אני עוד מהקולות השפויים של אוהדים שתדבר איתם.

    וד"א היו עוד קבוצות שניסו לעזור לדורטמונד בזמנו, אבל בסוף הוחלט שבאיירן תגיע כי הפוטנצייאל של מכירת כרטיסים וזכויות שידור גבוה יותר.
    כמו שאמרתי מעמדה של באיירן במקומה, אבל אתם חייים בראש בעולם בווארי שבתכלס מדובר ברפובליקה המאוחדת של גרמניה.
     
  9. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אף אחד לא אמר שבאיירן היא מעל לליגה. אבל באיירן חשובה לליגה הרבה יותר מאשר כל קבוצה בודדת אחרת.

    מה שאנחנו אומרים זה שמה שעשו דורטמונד הוא גם לא מכובד פעמיים - לא עושים סעיף כזה לאף קבוצה, בטח לא לקבוצה שהצילה אותך - וגם מטופש מבחינת דורטמונד עצמה.
     
  10. Yotam Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    1,371
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מאוד שמח שמחשיבים את דורטמונד כקבוצה החזקה ביותר בדרג הרביעי, כל קבוצה שתתקל בה תתקשה אבל מצד שני, כאוהד דורטמונד, תהיה לה הגרלה קשה בכל מקרה.
    יש לי סיבה מאוד ברורה להתאכזב מלאוו, חבל שהוא לא הזמין את ווידנפלר למשחק מול אוסטריה, כל הקריירה שלו הוא מחכה להופעת בכורה בנבחרת הלאומית ובגיל 31 זאת הזדמנות טובה מאוד, ולדעתי אין סיבה אחת שתפסול אותו, יש יגידו שאני עונה על השאלה של עצמי ועם זאת, ציאלר מהאנובר הוזמן למשחק בתחילת ספטמבר, יש לשוער הזה הרבה זמן כדי שווידנפלר ו-וויסה הזדקנו ואז הוא יהיה השוער השני/שלישי של גרמניה.
    אוהדי דורטמונד פנו לדימיטאר הופ של הופנהיים כדי להשתתף בדיאלוג או ליתר דיוק למפגש ואולי זאת הזמדנות לסולחה, לפני שלוש שנים אוהדי דורטמונד בלטו בקריאתם נגד המיליארדר.
    בינתיים בגזרת ההעברות, דורטמונד מנסה לצוד כמה שחקנים ועל פי השמועות היא מנסה לגנוב את לאסוגה מהרטה, ואחרי שהיא סיכמה עם האקוואדורי בן ה-17, לאונרדו ביטנקורט מקוטבוס, קשר מרכזי בן 17 שאחריו רודפות הרבה קבוצות צמרת מהבונדסליגה.
     
  11. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    ממש עצוב שאלופת גרמניה רק בדרג רביעי.
     
  12. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    לפי מה שהבנתי מעומר בדיון העולמי דורטמונד התקדמה לשלישי בעקבות ההשעיה של פנרבחצ'ה.
     
  13. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    זה בעייתי נדב. אין דרך שאופ"א יתחילו לעשות שיכלול של צבירת הנקודות במפעלים האירופיים וגם בליגות השונות. ההישיגים של הקבוצות באירופה כאמצעי לדירוג של כל הקבוצות הוא ההוגן והנוח ביותר שניתן למצוא עד כה. תאר לך שלא היו עושים הבחנה בין הדירוגים והיינו פוגשים את ברצלונה וריאל בסיבוב הראשון. אפשר לחזור לשיטה הישנה בה רק האלופות משחקות במפעל, אבל אז קבוצה כמו באיירן מוצאת עצמה בחוץ, לכן אני מעדיף לחיות עם המצב כמו שהוא היום.

    קבוצה שלא הצליחה באירופה ולא צברה נקודות במפעלים ביבשת, לא תיהיה מדורגת טוב ולא משנה מה היא מעוללת בליגה שלה.
     
  14. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דורטמונד בכל זאת בדרג הרביעי לפי האתר הרשמי.

    http://www.bvb.de/?%87%ECZ%1B%E7%F4%9C_i%E5%83%9F
     
  15. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אתה לא הבנת אותי, סלע. אין לי בעיה עם אופ"א. הביקורת לא אליהם. הבעיה והביקורת היא על דורטמונד ועל הליגה שלנו שזוכה באליפות שלה קבוצה שהיא מהדרג הרביעי באירופה. עצוב.

    (בלי קשר, אני חושב שהשיטה שאופ"א הנהיגה בליגת האלופות ובמפעלים האירופאיים היא בזיונית. אבל לא זה המקום).