בדרך לגמר הגביע יש קלאסיקו! ריאל מדריד נגד ברצלונה, גומלין.

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏27/2/19.

  1. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,654
    לייקים שהתקבלו:
    2,489
    בארסה עשתה הכל בשביל להפסיד. שיחקה בהילוך ראשון בצורה מוגזמת. ריאל פשוט כמה דרגות מתחת העונה.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אוהדי בארסה שרו בברנבאו:“איפה כריסטיאנו רונאלדו” ואני בטוח שהם באמת היו הרבה יותר רגועים הערב, ובכלל העונה. צריך לכתוב שבארסה שיחקה בחצי הילוך לעומת הטירוף שלנו, בואו נהיה הוגנים, ויש בזה משהו עצוב שאני בתור אוהד ריאל מדריד אומר ‘אני גאה בקבוצה’ אחרי משחק כזה, זה יותר מתאים לקבוצה השנייה שאני אוהד(בארץ), כמו גם הידיעה לפני שאנחנו נפסיד וכל הקלישאות האלה לא תקפות - ‘אנחנו ריאל מדריד’, ‘הברנבאו’, ‘חואניטו’…

    אני מאוד מתחבר למה שנכתב בפורום של ריאל על שחקני התקפה והפרטנרים שהיו לכריסטיאנו. בנזמה לא כבש מספיק מעולם, בייל התנדנד בין פציעות ולדעתי מאז עונת הדסימה שהייתה עונת בכורה מעולה ועד לזון המטורף שלו מינואר והמספרת בקייב - היה שם יותר מדי רווח בלי כלום. חאמס הפציע לעונה, איסקו היה לא יציב, ואני נזכר רק בדי-מאריה ואוזיל כשחקנים ששיחקו טוב לפרק זמן ארוך. בברצלונה אלה היו בעיקר סוארס וניימאר אבל גם אלכסיס או הנרי ו-ויאה אפילו שבלטו לפרק זמן קצר - הם שחקנים טובים.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אתה מתכוון למשחקי הקלאסיקו? אם כן אני ממש חולק עלייך. בשלושת הנצחונות של ריאל מדריד בקלאסיקו בשנים האחרונות - ה-2:1 בליגה עם זידאן(כריסטיאנו) וצמד משחקי הסופר-קופה בקיץ שעבר(3:1 בקאמפ-נואו ו-2:0 בברנבאו) - היינו מעולים. הגענו למצבים ונגענו בכדור. אפילו היה את המשפט ההוא הכנה של פיקה. דווקא התחושה שלי היא שריאל מדריד חייבת להיות בשיאה כדי לנצח בקלאסיקו בעוד בארסה לאו דווקא. כמובן שלא כל משחק הוא כמו אתמול, ועדיין..

    אגב הרבה אוהדי בארסה טוענים שסוארס קצת מעבר לשיא, אבל עם הרקורד שלו בקלאסיקו אני לא מתווכח ותמיד אפשר להשוות לבנזמה ולצחוק. דווקא מבנזמה ציפיתי שיבקיע בעוד כשלוקאס ואסקס או ויניסיוס החמיצו - זה היה צפוי.
     
  4. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,632
    לייקים שהתקבלו:
    401
    עם כל הכבוד למספרים של מסי העונה, אני לא זוכר עונה שהיו לו כל כך הרבה משחקים שהוא היה כל כך חלש בהם. אין מה לעשות הגיל עושה את שלו ומבחינת דריבל זה כבר לא אותו השחקן.
    הוא רחוק מהשיא ועדיין הטוב בעולם, רק גורם לי להבין כמה הוא היה מעל כולם בשיאו.
     
  5. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,964
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    מה לעזאזל?
    זו אחת מהעונות הטובות בקריירה שלו, אולי טופ 3.
    מבחינת דריבל הוא סטטיסטית מספר אחד באירופה.
    אם אתה שופט אותו על סמך משחק גביע אחד נגד ריאל(בהן הוא תמיד השקיע פחות), אז אתה עושה טעות.
     
  6. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    עונה חלשה? רק מראה כמה לוקחים את מסי כמובן מאליו.
     
  7. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,623
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    גם נגד סביליה הוא לא בלט במיוחד אבל הוא עשה פעולות שאחרים לא היו מסוגלים לעשות( ההקפצה מעל השוער ב2-2 בדקה 80+, הוולה הזה שאני מכיר הרבה שחקנים שהיו מעיפים לשמיים, והבישוח הגאוני והמהיר - עצירה בחזה הקפצה מעל ההגנה ומשאיר שחקן מול שוער) גם מתוך עשר ניסיונות וזה הגדולה שלו.
     
  8. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    על בסיס מה ציפית? הבנאדם לא פוגע כבר בערך 4 שנים, כשגם לפני זה הוא היה בשיאו חלוץ סביר.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כשצריך אז מסי יודע להעביר הילוך, ריאל מדריד אתמול כביכול הצליחה להסתדר איתו אבל עדיין הובסה 3:0 וזה מוכיח כמה המצב עצוב. אני דווקא חושב שבניגוד לכריסטיאנו או כל השחקנים האחרים שראו נסיגה ברורה ביכולת שלהם בגילאים האלה, תיזכרו בשחקנים שפרצו בגיל מוקדם כמו ראול, הנרי, שבצ'נקו - מסי בלתי-ניתן לעצירה, הוא משחק בהליכה ומנצח הגנות. אין לי ספק שאם המשחק היה יותר צמוד אז הוא היה מתערב. זה גם לא מובן מאליו שדמבלה במשחק די מפוזר עדיין חתום על שני בישולים.

    לגבי בנזמה - התכוונתי שבעוד אני לא מופתע שלוקאס ואסקס מחמיץ כי אין לו סיומת, או ויניסיוס שבוודאות מתרגש מהמעמדים האלה וטכניקת הבעיטה שלו לא טובה - ההחמצה של בנזמה היא יותר מפתיעה, הכל יחסי. העונה הוא מעט יותר טוב משנים עברו וציפיתי ממנו לכבוש. בייל הגיע למצב מעולה ובעט שפיץ משום-מה וגם אסנסיו האמת בעט מעל השער אבל התוצאה הייתה כבר 3:0.
     
  10. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    בנזמה מציג שילוב חסר תקדים בין חוסר יכולת לסיים מצבים ובין תרומה נמוכה באלמנטים האחרים. הוא לא השחקן הכי גרוע בעולם או השחקן הגרוע הראשון בעולם, אבל מה שבאמת ייחודי למצב שלו זה הוא הקרדיט שהוא זוכה לו כבר כמה שנים, ללא קשר ליכולת שהוא מציג, כל מני עיתונאים חסרי מושג שמהללים אותו כשפעם ב5 משחקים הוא מציג יכולת לא מזוויעה, והחוצפה שיש לו בראיונות פעם אחר פעם להתעלם לחלוטין מכל הכשלונות שלו משמע היה ניר קלינגר. והסיבה שפחות יורדים עליו היא שכבר נמאס והשלמנו עם הנוכחות שלו ועם התבוסות שאנחנו מקבלים כמעט בכל התמודדות מול ברצלונה ותמונת המראה שלו בצד השני.
    מה שבאמת מדהים אותי אבל זה העובדה שלאנשים שאמור להיות להם קצת ניסיון בכדורגל או עם ריאל מדריד של השנים האחרונות, עדיין יש ציפיות כלשהן ממנו.

    אפשר לדמות את ריאל מדריד של השנים האחרונות לחברה שיש לה את המוצר הכי טוב בעולם, שכל חברה הייתה רוצה, אבל אנשי מכירות גרועים שלא מסוגלים להגיע ללקוח ואשכרה למכור לו את זה. מנגד, יש לברצלונה את סוארז שמספיק שהוא מקבל מספר טלפון של לקוח וכבר מצליח למכור מוצר ולהביא הכנסות לחברה. מיותר לציין שחברה בלי אנשי מכירות כנראה לא תשרוד בשוק תחרותי, והפלא ופלא, ריאל מדריד של העונה קרובה 2 משחקים מול יריבה שמשחקת בליגה מקצוענית כדי לעוף מכל התארים. לא יכול להגיד שזה מפתיע אותי, אולי במארקה יושבים ותופסים את הראש על הפספוס שלהם.
     
  11. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,448
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    אהבתי את הראיונות של השחקנים אחרי המשחק, אוסול אמיתי בלי סיפורים. אף אחד לא הסתנוור מהתוצאה (ולא כי שהתרגלנו לנצח שם), כולם עם הרגליים על הקרקע מודעים לכך שלא היינו טובים אתמול למרות ניצול מצבים מקסימלי מול השער. בעיניי לא היה חסר הרבה שהערב הזה היה מתגלגל להדחה סטייל רומא, יותר מדי שחקנים שמרו על הרגליים וזה ניכר בפער על הדשא.
    מסי בליגה - 25 שערים ועוד 16 בישולים ב23 משחקים. בצ'מפיונס - שישה שערים ובישול בחמישה משחקים. אני האחרון שימדוד אותו על פי נתונים יבשים אבל המספרים שלו מדברים בעד עצמם וכבר הספקנו לשכוח שהוא אחרי הפציעה שעצרה אותו לכמה שבועות עד לא מזמן. מעבר לזה, מה שקורה עם מסי זאת תופעה שאין לה תקדים ובגלל זה הוא כ"כ סוחף אחריו - איך הוא מצליח לשדרג את כל היכולות שלו, בכל הרמות, וזה כל הזמן עולה, כמו גרף של מניה, כמו שפיץ שלא נגמר זה למעלה מעשור להישאר בטופ ולמתוח את הגבולות של עצמו בכל פעם מחדש.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/2/19
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    עוד לפני הגומלין בפריויו למשחק כתב דור הופמן על ליאו מסי - בהליכה, בלי הרבה מאמץ. הוא באמת גומר משחקים במינימום מאמץ ולאורך הקריירה לא שהיה צריך לשפר דברים אבל הביא למשל את הבעיטות החופשיות לכדי שלמות, בתחילת הקריירה זה לא קרה אולי כי לא ניסה מספיק ורונאלדיניו או הנרי לקחו הכל. הדבר היחיד שלא מובן הוא למה מסי לא מוחלף מוקדם יותר או בכלל במשחקים שבארסה כבר מובילה 5:0 אחרי שהוא עבד.

    על בנזמה כבר דיברנו המון לאורך השנים ואני בהחלט מקווה שיעזוב. השנה הוא שחקן ההתקפה הטוב ביותר של ריאל מדריד שזה כמובן מעיד על המצב שלה. הוא מעולם לא היה ברמה הנדרשת אבל אני פשוט מתייחס נטו ל-2018/19. שיתוף הפעולה שלו עם ויניסיוס טוב. בקלאסיקו הזה בו הגענו להרבה מצבים בטוחים, הוא איכזב. גם שלא הצליח לייצר לעצמו ורוב הבעיטות היו של ויניסיוס - לדעתי בנזמה בעט פעם אחת ונגח החוצה, וגם שהחמיץ ממצב קורץ של מאה אחוז, האמת ציפיתי שיבקיע כשהעונה הוא מרגיש יותר בנוח. פלורנטינו מאוהב בבנזמה מהרגע הראשון.
     
  13. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,632
    לייקים שהתקבלו:
    401
    אני לא מסתכל על סטטיסטיקות (בטח לא כאלה מומצאות כמו דריבלים מוצלחים שרק אלוהים יודע איך הגדירו אותם) לא קשה לראות שהוא איבד המון מהדריבל ושום סטטיסטיקה לא תשנה את זה. אני לא שופט אותו לפי המשחק שלשום, אני רק אומר שהיו לו כבר כמה כאלה העונה ובשיאו היה לו אולי משחק שניים כאלה בעונה, היום זה כבר לא כזה מוזר לראות אותו ביכולת כזאת.
    זה בערך מה שאמרתי במילים אחרות. זה רק מראה כמה הוא היה כדול בשיאו, גם עכשיו שלדעתי הוא רחוק מהשיא הוא הטוב בעולם.
     
  14. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אכזבה זה ביחס לציפיות, אותי לדוגמא הוא לא איכזב כבר 5 שנים.
    מה זה בכלל אומר "מרגיש נוח", למה שהוא לא ירגיש נוח כשמאחוריו הקישור הטוב בעולם ולידו רונאלדו שלוקח אליו באופן קבוע לפחות שחקן אחד?
    אתה נופל יותר מדי פעמים למלכודות של המארקה, בנזמה גרוע העונה בדיוק כמו שהוא גרוע בכל עונה אחרת, הוא שחקן שמתאים לחטאפה או לויאדוליד, לא לריאל מדריד, גם כשהוא כובש פעם בכמה מחזורים. מעולם לא היה שחקן שכל כך הרבה פעמים "הגיע הזמן שלו" מאשר בנזמה.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בנזמה לא גרוע העונה וזה גם לרעתו שאין אף שחקן התקפה בזמן האחרון שיש לו נוכחות בפנים, הרי אם מרימים כדור לרחבה אין צורך בכלל לשמור את לוקאס ואסקס או ויניסיוס. המספרים שלו העונה מתקרבים להיות סבירים והוא היה בכושר מצוין עד לא מזמן. מעבר לכך הוא כבר לא ילד והוא משחק כל הזמן וזו הטעות של סולארי. ציפיתי שהוא יבקיע את ההזדמנות שלו בקלאסיקו, זה הכל. הוא לא מספיק טוב עבורינו, תמיד אמרתי את זה(והעובדה שאני מתרגם כאן או יותר נכון מעתיק את הדיווחים מהאתר של ריאל מדריד - לא משנה את זה, מאוד קל להבדיל מתי זוהי דעתו האישית של דור ומתי הוא מתרגם מהמארקה, רק אתה נופל בזה) ואני מקווה שהוא יוחלף בקיץ אבל קשה לי להאמין שזה יקרה.