בארסה מגדילה את הפער ל11 מריאל ו10 מולנסיה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י EL Capitan, ‏17/3/06.

  1. EL Capitan Member

    הצטרף ב:
    ‏19/9/05
    הודעות:
    5,181
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב, אז הנה הסיקור הראשון שלי כמנהל למחזור בליגה הספרדית, ובמקרה נפל עלינו מחזור מצוין.

    *הרכבים משוערים וסיקורים לשאר המשחקים ינתנו בהמשך.

    משחקי המחזור:

    חטאפה נגד דפורטיבו לה קורוניה (שבת, 19:00, קולוסיאום אלפונסו פרז, שופט: פרז לימה)

    המחזור יפתח בקולוסיאום, כשדפור תתארח בקולוסיאום אלפונסו פרז של חטאפה, למשחק צמרת חשוב בשביל שתי הקבוצות במאבק הגדול על הכרטיסים לאירופה. חטאפה, שחסרה בתקופה הזו ומזה כבר שתי כוכבים חלק משחקניה, יצאה עם ניצחון חוץ 2-1 מהרומארדה על סארגוסה. ברן שוסטר אמר, כי נמאס לו מאי היציבות של הקבוצה שלו, ולמרות ההעדרויות הוא רוצה יציבות. דייגו ריבאס יחזור לעמוד לרשותו של ברן שוסטר, אחרי שהחלים מפציעה. גוייסה וריקי יעברו טיפולי הכשרה, על מנת שיוכלו לשחק.

    בצד השני, דפור של חואקין קפארוס מגיעה אחרי התיקו המאופס בריאזור, שגרם להדחתה מהגביע בחצי הגמר ומנע ממנה להגיע לגמר הגביע. כעת, לה קורוניה תנסה להתאושש מההדחה מהגביע, ולהתרכז עכשיו בליגה, הדבר היחיד שנותר לה, במטרה להשיג את אחד הכרטיסים לאירופה לעונה הבאה. ייעדרו בשורות דפור מהשעייה- טריסטאן, סרחיו וקונטרראס.

    ריאל סוסיאדד נגד ברצלונה (שבת, 21:00, אנואטה, שידור ישיר בספורט 5+, שופט: ליסונדו קורטס)

    סיקור לקראת המשחק יינתן בהמשך...

    ויאריאל נגד אתלטיקו מדריד (שבת, 23:00, אל מדריגל)

    סיקור לקראת המשחק יינתן בהמשך...

    ראסינג סאנטאנדר נגד ולנסיה (ראשון, 18:00, אל סארדינרו, שופט: מדינה קנטלחו)

    סיקור לקראת המשחק יינתן בהמשך...

    אספניול נגד אוסאסונה (ראשון, 18:00, מונז'ואיק, שופט: מחוטו גונזאלס)

    אספניול עברה בצורה טובה חודש קריטי שלה העונה. אחרי שהיא ברחה, לפחות זמנית, מהקו האדום, באמצע השבוע היא גם העפילה לגמר הגביע, עם סיכוי אולי להגיע שוב, בפעם השנייה בהיסטוריה שלה לגביע אופ"א, כשכאמור העונה הייתה הפעם הראשונה וההיסטורית בה אספניול השתתפה במפעל אירופי כלשהו. אבל לאספניול אסור להוריד הילוך, שכן היא נמצאת רק 4 נקודות מהקו האדום. אבל זה לא יהיה קל גם במגרשה הבייתי, כשמנגד, תגיע למונז'ואיק הקבוצה השאפתנית של חאבייר אגירה, שמגיעה אחרי הניצחון המפתיע 2-1 על בארסה, למרות שזאת תחסר 4 שחקנים בגלל השעיה- דלפורטה, מוחה, ראול גארסיה והשוער ריקארדו. אבל זה לא מלחיץ יותר מדי את חאבייר אגירה, שכן העונה הוא שיתף הרבה מאד שחקנים בשורות אוסאסונה, עם שיטת הרוטציה הרחבה שלו העונה, שמצליחה מאד ומביאה את אוסאסונה למקום הרביעי המוביל לליגת האלופות. אצל אספניול ייחסרו ארמנדו סה ואדוארדו קוסטה המושעים.

    קאדיז נגד דפורטיבו אלאבס (ראשון, 18:00, רמון דה קרנסה, שופט: רובינוס פרז)

    סיקור לקראת המשחק יינתן בהמשך...

    סביליה נגד ריאל מאיורקה (ראשון, 18:00, רמון סנצ'ז פיחואן, שופט: פרז בורול)

    סיקור לקראת המשחק יינתן בהמשך...

    ריאל מדריד נגד ריאל בטיס (ראשון, 20:00, סנטיאגו ברנבאו, שופט: פרז לסה)

    אחרי התיקו 0-0 במסטאייה, שאמנם צימק, בסופו של דבר, נקודה מהפער בינה לבין בארסה, בריאל פרננדו מרטין והסוסיוס כבר עסוקים בהכנות לעונה הבאה, למרות שמרטין בעצמו לא יודע אם הוא יהיה הנשיא גם בעונה הבאה. כל השמות של המאמנים הבכירים כבר נזרקו כמועמדים, וככל הנראה לופז קארו לא ימשיך כמאמן, בטח אחרי שמרטין אמר: "בעוד שבועיים-שלוש יהיה לנו מאמן חדש". אז קארו, בלית ברירה, ימשיך בתפקידו עד שיגידו לו, וינסה להוציא כמה שיותר נקודות, עד שיסיים את תפקידו כמאמן הראשי של ריאל, אליו הוא הגיע במקרה.

    למרות הכל, בריאל מנסים להתרכז במה שנשאר מהעונה הזאת, וגם איקר קסיאס וגם ג'וליו בפטיסטה מאמינים, שהסיפור על האליפות לא גמור, ומבחינה תיאורטית כל עוד יש סיכוי, צריך להלחם עד הסוף ולנסות להשיג לפחות את המקום השני, המקנה כרטיס אוטומטי לשלב הבתים של הצ'מפיונסליג. וביום ראשון בטיס מגיעה לברנבאו במצב רוח לא הכי טוב, ואפשר להגיד שהיא מגיעה בדיוק בזמן הנכון בשביל ריאל.

    אחרי שסביליה ניצחה את ליל 2-0 ועשתה היסטוריה בדרך לרבע הגמר, בטיס אתמול הפסידה 3-0 לסיטואה בוקרסט במנואל רויז דה לופרה, והודחה סופית מאירופה, ובדרך שהיא רגילה להפסיד לא מעט משחקים העונה. התוצאה הייתה 0-0 עד לדקה 52, אבל אז נאנו עשה טעות איומה בהגנה, לואיס פרננדז לא הגיע בזמן כדי לסגור את ניקוליטה, שעשה את ה1-0 מול קונטרראס. ואז, חואקין, שכל המשחק חטף מכות משחקני סיטואה, התעצבן ופשוט נתן מכה לאחד השחקנים, שעשה "תאטרו" ויותר ממה שזה היה באמת. השופט אכל את זה, ונתן לחואקין את האדום. ומכאן, זה כבר היה גמור. העונה האירופאית של בטיס, שהתחילה עם מסע ראשון והיסטורי בליגת האלופות, הסתיימה.

    עכשיו, בטיס תוכל להתרכז אך ורק בליגה בקרבות ההשרדות אליהם נקלעה, אבל הצורה שהיא נראית, הדרך שבה היא מפסידה משחקים, מאד לא מעודדת. לכן, היא מגיעה לריאל בדיוק בזמן, ואולי יותר מכל לרונאלדו, שרוצה להשתיק את המבקרים ו"לסתום להרבה אנשים את הפה". אבל ריאל העונה היא בדיוק כמו ההשתקפות של רונאלדו- מדוכאת, לחוצה ועצובה. אז אמנם המשחק מעניין מאד, שכן הוא מפגיש בברנבאו שתי קבוצות שנואשות לנקודות, אבל לא בטוח שהוא יתעלה לרמה גבוהה, אם להסתמך על איך ששתי הקבוצות הללו נראות העונה.

    מלאגה נגד ריאל סארגוסה (ראשון, 20:00, לה רוסאלדה, שופט: איטוראלדה גונזאלס)

    מלאגה במצב לא טוב, מצב עגום. למרות שכבר לא הפסידה בשתי משחקיה האחרונים, עם תוצאות תיקו, שמשאירים לפחות זמנית את מנולו היירו, שהיה עד לא מזמן מנכ"ל הקבוצה, כמאמנה. מלאגה ממקומת במקום האחרון בטבלה, והאווירה לא טובה במועדון. שחקנים סיפרו באמצע השבוע ל'אס', כי הם לא יודעים מה יעלה בגורלם בעונה הבאה, גם במקרה שהקבוצה תנצל בסופו של דבר, וזה מקשה עליהם להתרכז במאבק ההשרדות של הקבוצה. ביום ראשון מלאגה תקווה לקחת את הנקודות במגרשה הבייתי, על מנת לנשום קצת לרווחה.

    מנגד, סארגוסה מגיעה אחרי שהיא כבר יודעת על יריבתה בגמר הגביע, אספניול, וכשהיא רוצה לצאת מהתקופה האחרונה הדי פושרת שלה, וכשנותר עוד חודש לגמר היא תרצה להגיע אליו בפורמה טובה. גם דרך הליגה לסארגוסה יש סיכוי להעפיל לאירופה, אבל סיכוייה מעטים. למרות שמדובר במשחק מול מלאגה החלשה, במשחק הקרוב לא חסרות בעיות לויקטור מוניוז. אלוורו וגבי מיליטו, צמד הבלמים של הקבוצה, מושעה ולא ייסעו עד ללה רוסאלדה. במקומם, קאפי, הבלם היחיד שנשאר לקבוצה בסגל, ודליו טולדו, המגן השמאלי, שכבר עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה, יהיו הבלמים. לכן, זאת תהיה הזדמנות מצוינת למלאגה לנצח, אותה היא חייבת לנצל, על מנת להשיג נקודות חשובות חשובות במאבק כנגד היריבה.

    סלטה ויגו נגד אתלטיק בילבאו (ראשון, 22:00, בלאידוס, אייסה גומז)

    סלטה הייתה מאוכזבת מאד בשבוע האחרון, כשגם הפסידה במגרשה הבייתי 2-1 לאספניול ואיבדה נקודות חשובות במאבק על הכרטיס האחרון לליגת האלופות, וגם פורסמה ההודעה על השעייתו לשנתיים של ג'יובאנלה, בגין שימוש בסמים. אז זאת לא הדרך האידיאלית של סלטה להתכונן למשחק, בו היא חייבת לקחת נקודות, כדי לא לאבד עוד נקודות יקרות במאבק על הכרטיסים לאירופה, אבל בבליאדוס חולמים שוב על לשמוע את המנון ליגת האלופות מתנגן באצטדיון. אבל לא יהיה קל לסלטה, שהיא תארח את בילבאו, שממשיכה במאבקים נגד הירידה הראשונה בהיסטוריה שלה. ואחרי הניצחון החשוב 1-0 על קאדיז ב10 שחקנים ומשער בדקה ה90, מגיעה בילבאו לבליאדוס במטרה לא לצאת עם ידיים ריקות. יסטה ואמורבייטה יוכלו לשחק למרות פציעות, ואצ'ברייה יחזור אחרי משחק אחד בחוץ בגלל השעייה. לואיס פרייטו בספק. אז כפי שנכתב באחד העיתונים בספרד, "עוד משחק חשוב מאד לאתלטיק, שכבר כל משחק בשבילה הוא גמר, אם היא רוצה להמשיך בפרימרה". אז אם כן, צפוי לנו משחק מעולה, שכן לא סתם המשחק הזה שובץ לשעה של המשחק המרכזי במחזור הקרוב.

    ---------------------------------------------------------------------------------

    נתתי סיקור לחלק מהמשחקים, מכיוון שאני צריך לחכות ל"פרוויה" (הקדמה\סיקור לקראת המשחק) ומידע נוסף. בנוסף, הרכבים משוערים ינתנו בהמשך. ואני יבקש גם מהראל או בוריס להכין את הסיקור למשחקה של בארסה.
     
  2. Quique_Flores Member

    הצטרף ב:
    ‏17/3/06
    הודעות:
    469
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לריאל ולבארסה לא תהיה בעיה לנצח מול ההגנות החלשות של בטיס וסוסיאדד (ההגנה החלשה בליגה)

    ולנסיה חייבת לחזור לנצח אחרי 3 משחקים ואני מאמין שהיא איכשהו תעשה את זה מול סנטאנדר העקשנית

    סלטה לדעתי לא תתקשה לנצח את בילבאו בבלאידוס למרות שאני לא רוצה שבילבאו תרד ליגה
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,410
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    קים, קודם כל סיקור יפה על המשחקים. לא קראתי הכל אבל מה שקראתי - נהנתי.

    ___________________________________________________

    "האס":רונאלדו עשוי לפתוח על הספסל

    אתר האס החרטטן בדר"כ, מפרסם היום שרונאלדו שהחמיץ את הפנדל נגד ולנסיה בדקב ב-90 ונמצא בכושר איום ונורא לאחרונה, ייפתח על הספסל גם נגד בטיס, כמו שעשה נגד ולנסיה. האס טוען שבאימון ריאל מדריד, צולם רונאלדו עם חולצה אדומה באימון, שנמנגד בצהוב משחקים ראול, זיזו, קאסנו, ראמוס וסיסיניו, וגם איקר. מה שאומר שמי שמשחק באדום כנראה יסופסל. מה שמטיל ספק קטן בידיעה הזו, שגם רוברטו קרלוס לבש אדום. אני מקווה שקארו לא עד כדי כך אידיוט בשביל לפתוח שוב עם בראבו בעמדת המגן השמאלי.


    מפגשי עבר בין ריאל מדריד לבטיס:

    בעונת 03\2002, התארחה ריאל מדריד אצל בטיס. בטיס הובילו 1-0 משער במחצית הראשונה. המשחק הופסק עקב בעייה חשמלית באיצטדיון של בטיס(לא רק ברמת גן..חחח), והזמן שנותר(כ43 דקות), שוחקו במועד מאוחר יותר. ראול השווה לריאל מדריד.

    בברנבאו ניצחה ריאל מדריד 4-1 את בטיס בתצוגה מרשימה. ראול הרשיט פעמיים.

    בעונת 04\2003, במחזור הפתיחה הגיעה בטיס לברנבאו. זה היה המשחק הראשון בל בקהאם במדי ריאל מדריד בליגה, והוא כבש גם את שער הניצחון(2-1), אחרי מסירה של רונאלדו.

    במחזור ה-20 נגמר בתוצאה 1-1 כאשר רונאלדו כבש לריאל לאחר שעבר את השוער. בטיס השוותה.

    בעונה שעברה, ריאל התאחרה במנואל רואיזבמחזור השביעי. בטיס הוליכה 1-0 משער של אוליביירה בדרה ה-30. רונאלדו וזיזו בדאבל פס יפה השוו את התוצאה בדקה ה-65. תיקו בסיום.

    http://www.realmadrid.co.il/images/matches/betis8.Xxx

    בברנבאו במחזור ה-26, ניצחה ריאל מדריד 3-1. בהזדמנות הראשונה כבשה ריאל. אואן הגיע בקושי לכדור רוחב של סולארי ודחק פנימה. בדקה ה-40 קרלוס הפציץ בבעיטה חופשית מקרוב והעלה את ריאל ל2-0. בטיס צימקה בדקה ה-58 מרגלי אדו הברזילאי. 2 דקות אחרכך ריאל גמרה את הסיפור: סמואל נגח כדור נייח אל הלגרה שהמשיך פנימה. 3-1 בסיום.
    גראבסן היה מעולה באותו משחק.

    העונה:

    במחזור התשיעי התאחרה ריאל אצל בטיס כאשר היא משחקת בהרכב חסר מאוד, ללא רונאלדו וזיזו ועוד. ריאל ניצחה 2-0 בתצוגה מכוערת של כדורגל. הראשון הגיע מרוביניו שכבש בדקה העשירית. בדקה ה-79, 40 שניות אחרי שנכנס, נגח מח'ייה מצויין הגבהה של גוטי, מ30 מטר. מח'ייה נכנס וישר עלה להתקפה, וחתם את המשחק.

    בגביע המלך נפגשו שתי הקבוצות במסגרת רבע הגמר. ריאל מדריד ניצחה בשני המשחקים 1-0, כאשר בראשון במשחק החוץ, אנטוניו קאסנו שנכנס כמחליף, בדקות הראשונות שלו על אדמת ספרד, הוא דחק פנימה ריבאונד וכבש. רוביניו כבש במפגש בברנבאו אחרי מבצע אישי.

     
  4. EL Capitan Member

    הצטרף ב:
    ‏19/9/05
    הודעות:
    5,181
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אכן, דור. לא רק בקהאם יהיה מחר אולי על הספסל, אלא גם רונאלדו, שכשיר ב100 אחוז והיה אתמול במשחקון הפנימי של ריאל עם המחליפים. וזה לא הכל, לופז קארו מתכנן ככל הנראה שינויים בהרכב לקראת המשחק נגד בטיס. מתמונות שצולמו מהאימון של ריאל, שהיה סגור לתקשורת, גם רוברטו קרלוס לבש את האימונית האדומה עליהם (ראיתי את התמונה, שתיהם באמת היו עם חולצה אדומה). כלומר, במשחקון הפנימי הם שיחקו בקבוצה השנייה, ולא בראשונה, של אלה שאמורים לפתוח בהרכב. עפ"י ה'אס', קסאנו וראול יעלו בצוותא בחוד.

    ריאל תהיה חייבת להשיג את הניצחון מול בטיס, שנמצאת במצב מנטאלי רע מאד. בהפסד 3-0 לסיטואה, השחקנים והאוהדים פשוט בכו. ב'אס' תיארו תמונה שהייתה באצטדיון, שתינוק ביציע בכה, ואז הם רשמו "איך אומרים? לפעמים תמונה אחת שווה אלף מילים". בטיס נמצאת במצב לא קל ופשוט, וריאל תהיה חייבת לנצל את זה כדי לנצח.

    בעיות טובות יש לקיקה סנצ'ז פלורס. אחרי כל הפציעות, עכשיו הרבה מאד שחקנים יכולים לעמוד לרשותו והוא עדיין לא פירסם את הסגל, שייסע לקנטברייה למשחק נגד ראסינג. ויסנטה ואדו ממש בשלב הסופי של ההחלמה שלהם, וגם חורחה לופז, שחזר לא מזמן מפציעה ארוכה ונפצע שוב, חזר להתאמן בקצב טוב. גם קורו טורו, מיסטה, הוגו ויאנה, אנגולו, רגיירו ו-וייה, שסבלו מפציעות קלות, יוכלו לשחק. בראחה ואג'אלה התאמנו כל אחד באימון אישי. לולנסיה יש סגל רחב מאד, ועוד מעט קיקה יוכל להשתמש בכל שחקני הסגל.
     
  5. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,624
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    ברצלונה שחזרה אמש ממילאנו קיבלה הפתעה משני שחקניה שנשאר בברצלונה ,ג'וליאנו באלטי וגאברי.
    http://www.fcbarcelona.com/imagenes/jugadores/futbol/Ronaldinho/160306_ronie_dif.Xxx
    שני השחקנים שהיו פצועים ולא היו מתוכננים להיות בסגל למשחק בסאן סבסטיאן,הפתיעו את כולם הבוקר כשקיימו אימון מלא עם כל שחקני הסגל וכשירותם למשחק מלאה,שזה אומר שאלו 18 המוזמנים:
    ואלדז,ז'רקרה
    באלט,ג'יו,סילביניו,מארקז,אולגר ופויול
    אדמילסון,דקו,ואן בומל,גאברי ואינייסטה
    ג'ולי,אזקרו,לארסון,אטו ורואנלדיניו
    http://www.elmundodeportivo.es/mundo-img/20060317a/_archivo55_photo_10_1_1_20060317_YBA01F33.Xxx.Xxx
    מקסי לופז כהרגלו נשאר מחוץ לסגל גם בגלל השמועות החזקות שהוא מתקרב להשאלה לריבר פלייט עד תום העונה.
     
  6. Barcik Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/03
    הודעות:
    6,708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עסקים כרגיל בברצלונה. ההפסד לאוסאסונה לא ריגש את האנשים (בעיקר בגלל התיקו בין ולנסיה לריאל מדריד), והתקשורת הקטלונית עסקה השבוע בעיקר בהפרחת שמות וקצת במשחק ההוקרה לכבודו של אלברטיני. את סוסיאדאד, מיותר לציין, אף אחד לא סופר. בארסה תגיע למשחק הזה כמו תמיד לאחרונה - עם ההרכב הפחות-או-יותר רגיל, הרבה שחצנות, ואיכות מתפרצת. ועדת הערעורים של ספרד פתרה לרייקארד כאבי ראש רבים כאשר נתנה חנינה לאדמילסון. הפעם, לפחות, לא נראה שוב את קונספציית צמד הקשרים האחוריים. ואן-בומל ואינייסטה יתחרו על המקום בהרכב, אני צופה שהפעם ההולנדי יזכה. כדי לא מאוד לנצל את ההזדמנות. בחוד, אני מעריך שג'יולי ימשיך, לצידם של רוני ואטו. באשר לקמרוני, מתחילים לדאוג בברצלונה בקשאר ליכולתו מאז שחזר מאליפות אפריקה. זה יהיה זמן טוב עבורו להגיב עם איזה צמד שערים.
    סוסיאדאד כבר הייתה במצב נוח יותר, אך סדרת הפסדים בחודש האחרון סיבכה קשות את הבאסקים. רק 2 נקודות מפרידות בינם לקו האדום, ובארסה בהחלט לא מגיעה בזמן נוח עבורם. במחזור האחרון הבאסקים השכילו לנצח, ולכן סביר להניח שנראה הרכב דומה. אלברטו הותיק חזר לשער במקומו של רייזגו, וכנראה ישאר שם. בקישור, מיקל אלונסו וגאריטנו ינסו לנצל את הזלזול הצפוי של מקביליהם הקטלונים. ניהאט, אשר מתגעגע מאוד לדרקו קובאצ'ביץ', ינסה לחזור לכושר מול בארסה. דווקא מולו ויקטור ואלדז נוהג להתעורר, מעניין אם גם הפעם.
    בסך הכל, לדעתי זה יהיה משחק רגיל של בארסה. תצוגה נרפה, שער פיגור מפתיע, קצת גז, צמד שערים, נצחון.
     
  7. קינג לדלי Member

    הצטרף ב:
    ‏13/2/05
    הודעות:
    17,726
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חברה מישהו מכיר את אראנגו החלוץ מונצואלה שמשחק במיורקה ?

    הוא טוב ?
     
  8. Riki Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/05
    הודעות:
    5,747
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לפי מרבית הסימנים שבשטח ריאל צריכה לקחת את המשחק. בטיס במסע ההיסטורי שלה בטורניר אירופאי גבתה מעצמה הרבה והדרדרה בליגה, המצב שבו היא נתונה כיום אחרי הפסד באירופה היא בדיוק נקודת השבירה המוראלית שריאל צריכה.
    שינויים בהרכבים ? חוץ מרוטצית רונאלדו (קרלוס, אני בספק) צפוים לנו עוד שינויים עיקריים ? מחזיקה אצבעות שבראבו יסופסל או ינעל בטעות בשירותים של הברנבאו.
     
  9. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,568
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    כוכב של קבוצת תחתית. יש לו בעיטות מדהימות מרחוק.
     
  10. קינג לדלי Member

    הצטרף ב:
    ‏13/2/05
    הודעות:
    17,726
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ראיתי איזה גול שלו בסיבוב מהאוויר ישר לחיבור.
    טוטנהאם מתעניינת,אבל מצד שני טוטנהאם מעוניינת בכל מה שזז ...

    תודה בכל מקרה.
     
  11. Barcik Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/03
    הודעות:
    6,708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למען האמת, ג'רמיין, נראה די כמו אחד מאותם הדרום אמריקאים שבחיים לא היו מסתדרים באנגליה. טוב לו בקבוצת תחתית ספרדית, לא חושב שהוא יסתדר באיים שלכם.
     
  12. Spanish Weapon Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/05
    הודעות:
    3,542
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מקווה מאוד שהחבר'ה התעוררו מההפסד לאוסאסונה, והם הולכים לפרק את סוסיאדד בדיוק כמו בסיבוב הראשון , שמעתי שבלטי כבר כשיר והתאמן כרגיל , אני מעדיף שהוא כבר ייכנס היישר להרכב במקומו של אולגר.
    לא נראה לי שולנסיה או ריאל הולכות לאבד נק' במחזור הזה ככה שחובה לנצח , אין יותר פריבילגיה לזלזל או לשחק באדישות.

    אוואט ינסה להוכיח את עצמו מול ולנסיה שמתעניינת בו , נאחל לו בהצלחה.
     
  13. EL Capitan Member

    הצטרף ב:
    ‏19/9/05
    הודעות:
    5,181
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ג'רמיין, מאיורקה דחתה עליו הצעה מטוטנהאם. וגם אני בדעה של בוריס, הוא לא יותר משחקן מפתח בשביל קבוצת תחתית.

    אתלטי, שלמרות פתיחת עונה לא טובה, רוצה להשיג בכל זאת את הכרטיס האחרון לליגת האלופות, שמחה לשמוע על העדרותם של ריקלמה ופורלאן מהמשחק היום במדריגל.

    גונזאלו ארקונדה, שלפני הניצחון במחזור הקודם היו דיבורים על כך שימיו ספורים בסן סבסטיאן, מפגין בטחון לקראת המשחק הבייתי נגד בארסה: "תיקו טוב, אבל לא מספק אותי". אין ספק, חי בסרט.
     
  14. Quique_Flores Member

    הצטרף ב:
    ‏17/3/06
    הודעות:
    469
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בכלל אין ספק

    אני חושב שלא לקבל מינימום שלישייה מבארסה צריך לספק אותו
     
  15. Spanish Weapon Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/05
    הודעות:
    3,542
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יספיק לי 1-0 קטנטן ואני מאושר.