בארסה חלשה-רונאלדיניו ענק ; ריאל חוזרת לנצח

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י EL Capitan, ‏9/12/05.

  1. EL Capitan Member

    הצטרף ב:
    ‏19/9/05
    הודעות:
    5,181
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב, מכיוון ששוב אין אשכול למחזור וקיבלתי את ה"OK" לתת גיבוי מתי שצריך למנהלים, אני שוב עם הסיקור למחזור הקרוב בלה הפרימרה, ה15 במס'. במוקד: ריאל במשחק הראשון בליגה בלי לושה, אבל עם קארו. סביליה מגיעה לקאמפ נאו למשחק המרכזי. בטיס מנסה לצאת מהמקום האחרון מול אספניול, ששקועה בלא פחות צרות ממנה. ובילבאו וקלמנטה מתארים אצל ולנסיה של קיקה.

    ולנסיה נגד אתלטיק בילבאו (שבת, 21:00, מסטאייה)

    אחרי 3-1 מצוין על אספניול במונז'ואיק, החניכים של קיקה ממשיכים לנצח והם כבר 6 נקודות מבארסה, שממשיכה לדהור במקום הראשון. ולנסיה תרצה להמשיך את הפורמה המצוינת שלהם לאחרונה, אבל מנגד מחר תגיע למסטאייה קבוצתו של חאבייר קלמנטה, אחרי הנקודה שסחטה במחזור האחרון נגד אתלטיקו מדריד משער הרחק בתוספת הזמן, הרבה בזכות גונזאלס ואסקז, שהמשיך את המשחק למרות זריקת רימוני עשן בסאן ממש למגרש. בילבאו חייבת לא לצאת בידיים ריקות מהמסטאייה, כדי להשיג נקודות חשובות במאבק ההשרדות, שם עדיין הקבוצה מתחת לקו האדום.

    ריאל סוסיאדד נגד ויאריאל (שבת, 23:00, אנואטה)

    אחרי שהעפילה מהמקום הראשון לשמינית הגמר בליגת האלופות כבר בעונתה הראשונה במפעל, ויאריאל חוזרת לליגה, לאחר שבמחזור האחרון סבסטיאן ויירה נתן לבארסה ניצחון באל מדריגל, שניפץ, לפחות זמנית, את החלום על אליפות. בגלל ההפסד, ירדה ויאריאל למקום השישי והיא כעת מרוחקת 8 נקודות מבארסה. מחר היא תגיע לאנואטה למשחק חוץ נגד סוסיאדד הבאסקית, שכבר שבועיים ברציפות מפסידה ניצחון עם שער שיוויון בדקות האחרונות ובאותה תוצאה, 2-2.


    בטיס נגד אספניול (ראשון, 18:00, מנואל רויז דה לופרה)

    הבלאגן בבטיס לא נפסק. אם לא מספיק המצב בליגה, בטיס סיימה את המסע הראשון שלה בליגת האלופות עם הפסד 1-0 לאנדרלכט בבית, ושוב בגלל טעות של טוני דובלאס. בתגובה הבטיקוס, אחד מקהל האוהדים המסור ביותר בעולם, מיואש מהמצב ונשמעים קריאות למחות נגד יכולת הקבוצה. אחרי עונה בה עלו לליגת האלופות וזכו בגביע הספרדי, ממוקמת כרגע בטיס במקום האחרון במצב כלל לא קל. בראשון תהיה לה הזדמנות להתחיל את ההתאוששות במגרשה הבייתי נגד אספניול, ששרוייה במצב לא פחות לחוץ מבטיס, כאשר גם שם תחושת האכזבה באוויר. באימונים של אספניול בשבוע האחרון יש אווירה לא טובה, ולוטינה מתכנן שינויים רבים בהרכב הקבוצה למשחק. למרות ההזדמנות של בטיס לצאת קדימה, עדיין בלי דני, מה שאומר בלי חלוץ מטרה, זה יהיה קשה מאד לבטיס לכבוש.

    סארגוסה נגד סלטה ויגו (ראשון, 18:00, לה רומארדה)

    אחרי ניצחון החוץ בשבוע שעבר על קאדיז, 2-1, ששיחרר הרבה אוויר מהקבוצה, ויקטור מוניוז וסארגוסה חוזרים ללה רומארדה, כדי לארח את סלטה ויגו. למרות הניצחון, יודעים בסארגוסה, שבלי ניצחון בייתי במשחק הזה, שוב המצב יהפוך להיות מלחיץ. מהצד השני, סלטה, אחרי ניצחון בייתי 2-1 על בטיס במחזור הקודם, ממשיכה להתמקם קרוב קרוב למוליכה, כאשר היא מדורגת במקום השלישי, 5 נקודות בלבד מבארסה. בסארגוסה יאצלו להסתדר בלי גבי מיליטו וטולדו המורחקים.

    דפורטיבו לה קורוניה נגד קאדיז (ראשון, 18:00, ריאזור)

    אחרי ניצחון חוץ חשוב בפיחואן של חואקין קפארוס על קבוצתו לשעבר, שהקפיץ את קבוצתו, דפורטיבו לה קורוניה, למקום השביעי ועם הפנים לצמרת, דפור חוזרת לריאזור למשחק נגד קאדיז הקטנה. אחרי ההפסד בשבוע שעבר, קאדיז שהתחילה את העונה בצורה טובה מאד, שוב נמצאת באיזור המסוכן, רק 3 נקודות מעל הקו האדום.

    חטאפה נגד ראסינג סאנטאנדר (ראשון, 18:00, הקולוסיאום)

    לאחר פתיחת עונה חלומית בעבור הקבוצה הקטנה, שממקומת בסמוך למדריד וזאת בסך הכל עונתה השנייה בפרימרה, הפסד לריאל מדריד בברנבאו הוריד את חטאפה למקום התשיעי. חניכיו של ברנד שוסטר מתחילים, לאט לאט, לרדת למקום ששם חטאפה צריכה להיות. בראשון היא תחזור למגרשה הבייתי כדי לארח את ראסינג סאנטאנדר, שנואשת לנקודות. אחרי שסחטה בקושי רב תיקו באל סארדינרו במחזור שעבר, ראסינג עדיין נמצאת במצב מאד עדין, נקודה מעל הקו האדום.

    אתלטיקו מדריד נגד אלאבס (ראשון, 18:00, ויסנטה קלדרון)

    הקלוצ'ונרוס ממשיכים לאכזב. אחרי שבשבוע שעבר קיבלו שער שיוויון בתוספת הזמן וחזיזים ורימוני עשן מאוהדי אתלטיק בילבאו, אתלטי ממשיכה לקרטע. אחרי הציפיות הגבוהות שתלו בקבוצה בתחילת העונה לחזור להיות קבוצה גדולה ולהשיג את הכרטיס לצמ'פיונסליג, החניכים של ביאנצ'י מאכזבים. בצד השני, המצב לא פחות גרוע. אלאבס, שרק חזרה העונה לפרימרה, נראית כאחת שאפשר לסמן אותה כיורדת בטוחה, כי זאת לא קבוצה מספיק טובה כדי להשאר עונה נוספת בפרימרה. אחרי 3-0 בייתי במחזור הקודם למאיורקה החלשה, אלאבס מתחת לקו האדום, שרק בטיס מתחתיה.

    אוסאסונה נגד מאיורקה (ראשון, 18:00, אל סאדר)

    הקבוצה של חאבייר אגירה לא מפסיקה להדהים את כולנו. אין אחד שלא החשיב את אוסאסונה כמועמדת לירידה, וגם השאיפה שלהם הייתה לשרוד בליגה. אבל אחרי הניצחון שלה במחזור הקודם, 2-1 על מלאגה, היא ניצבת בפסגת הטבלה ביחד עם בארסה, עם מאזן של 10 ניצחונות ב14 מחזורים- פשוט מדהים! באל סאדר ביום ראשון, היא תנסה להמשיך את החלום מול מאיורקה, שמגיעה אחרי ניצחון חשוב 3-0 בחוץ על אלאבס, שהרחיק אותה זמנית מהאיזור המסוכן.

    מלאגה נגד ריאל מדריד (ראשון, 20:00, לה רוסאלדה)

    אחרי השבוע הסוער שעבר על ריאל מדריד, היא מגיעה ללה רוסאלדה של מאלגה. לושה פוטר, ההנהלה הודיע שגם סאקי יעזוב, וחואן ראמון לופז קארו, מאמן הקסטילייה עד לפני פחות משבוע, הוא המאמן, לפחות זמנית, של הקבוצה. במשחקו הראשון כמאמן בפרימרה הוא יוצא למשחק חוץ במלאגה, במטרה להציל את העונה לריאל, שלפחות לפי איך שנראית הקבוצה, זה יהיה קשה מאד. ריאל מעולם לא הפסידה למלאגה בליגה, והפסד יאמלל את החיים לקארו, שקיבלו הזדמנות פז. רק חזרתו של רונאלדו מעוד פציעה קטנה יכולה לעודד מעט את ריאל.

    ברצלונה נגד סביליה (ראשון, 22:00, קאמפ נאו)

    10 ניצחונות רצופים, זה המאזן איתו מגיעה בארסה לקאמפ נאו במטרה ברורה- לשבור את שיא תקופת הדרים טים, שהושווה עם הניצחון על אודינזה בליגת האלופות. רייקארד יחזור לקווים אחרי שנעדר מהמשחק הקודם נגד ויאריאל, בגלל מחלה, שמנעה ממנו להדריך את בארסה מהדשא ולראות אותה מנצחת 2-0 את ויאריאל החזקה. בלי צ'אבי הפצוע, דקו ומרקז המורחקים יהיה לבארסה קשה מול סביליה החזקה, למרות שזאת באה אחרי הפסד 2-0 לדפור.

    ----------------------------------------------------
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/12/05
  2. Mourinho Member

    הצטרף ב:
    ‏3/11/05
    הודעות:
    1,121
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כרגיל, סיקור מצויין.

    כמה הערות:
    1. היה מתקבל אם היית מכניס כמה תמונות.
    2. המשחק ויאריאל - סוסיאדד ב'אנואטה' ולא במדריגל.
    3. חבל שנתנת רק 2 שורות על המשחק המרכזי ברצלונה נגד סביליה, ובניגוד נתנת יותר מ4 שורות על המשחק בטיס נגד בילבאו.

     
  3. Waters Member

    הצטרף ב:
    ‏13/2/05
    הודעות:
    1,961
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש לנו במחזור הקרוב כמה משחקים מעניינים

    ולנסיה נגד אתלטיק בילבאו כך חושבים לפחות, הולך להיות חד צדדי לחלוטין מצידה של ולנסיה, בתחילת העונה האמנו שאתלטיק סוף סוף יכולה להתחרות על האליפות או לפחות להגיע לאירופה אבל עכשיו אחרי 14 מחזורים אני כבר לא בטוח, בילבאו נראית עד עכשיו רע מאוד וגם הבקושי-תיקו שהיא הוציאה בשבוע שעבר נגד אתלטיקו מדריד לא היה משחק טוב למדי...
    ולנסיה כנראה תנצח ותעשה זאת בקלות, חבל בשביל אתלטיק.

    המשחק של ויאריאל נגד סוסידאד יהיה מעניין גם הוא. ויאריאל באופוריה של ליגת האלופות ולעשות היסטוריה למרות זאת, הציפיות ירדו במקצת לאחר הצגה גרועה נגד ברסה בהפסד 2-0 בבית, פייט מינימלי, לא היה שם.
    מנגד, סוסידאד באה אחרי שתי תוצאות תיקו מעצבנות למדי אבל חייבים לציין שהמשחקים שהגיעו לפני הדקות המכריעות היה טובים מאוד מצד סוסידאד ולכן, אולי סוף סוף תראה סוסידאד ניצחון נגד ויאריאל...
    הימור שלי: סוסידאד.

    סרגוסה נגד סלטה ויגו. סלטה ויגו כמובן באה כשידה על העליונה, למרות זאת, ראינו לא פעם שסרגוסה קבוצה שבהחלט מסוגלת לתת פייט, נקווה שהיא תעשה את זה, עד עכשיו בעונה הנוכחית לא ראינו ממנה יותר מדי משחקים טובים וחבל שכך, הציפיות ממנה היו יותר גבוהות ממה שעד עכשיו התממש. סלטה ויגו לעומת זאת, נמצאת במצב נפלא ומשחק טוב מאוד מאז חזרתה לה פרימרה.
    הימור שלי: סלטה.
     
  4. Barcik Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/03
    הודעות:
    6,708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה דווקא נכון. על בארסה וסביליה בלאו הכי נדע הכל, אפילו מהתקשורת הישראלית.

    דעותיי בקרוב.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,410
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    טוב אז בואו נתחיל עם התגובה שלי. יהיה לנו מחזור מאוד מרתק בספרד, ואני מקווה לשם שינוי שריאל תשמח אותי אחרי המשחק שלה(אני תמיד מחכה בקוצר רוח למשחק ומפנטז על שיפור ותמיד יש אותו דבר).

    אז קודם כל- המשחק המרכזי:

    אני לא משוכנע שסביליה יכולה לעשות משהו בקאמפ נואו, זה משחק של ברצלונה ב85% ומעלה לדעתי. סביליה תצטרך על מנת לנצח, לעשות אפס טעויות, ולנצל את זה שברצלונה תחסר מס' שחקנים. ברצלונה הראתה שגם עם ההרכב הלא מלא שלה היא קבוצה גדולה, ופשוט כל מה שאני יוסיף- גורע. אני כמעט בטוח שהניצחון ה11 ברציפות יגיע.

    ריאל מדריד חייבת ניצחון. למרות שהמשחק בחוץ היא חייבת לנצח ולהציג תוצאה טובה. לאחר הביזיון נגד חטאפה והפסד נוסף לאולימפיאקוס, חייבים לחזור למסלול. אני מקווה שקארו ישיג ניצחון ראשון, ושנראה ריאל מדריד הרבה יותר טובה מאשר מה שראינו נגד אולימפיאקוס. היה שיפור, אבל זה עדיין לא מספיק. לופז קארו צריך לתת לכל שחקן לשחק בעמדה הרגילה שלו, ואסור לנסות דברים דבילים כמו עם לושמבורגו. חזרתו של רונאלדו מעודדת, ואני מקווה שגם זיזו ייתפוס יום בניגוד לחטאפה. דיויד בקהאם לא משחק, וזה נותן אשלייה קטנה למשחק על הארץ. לדעתי תומאס גראבסן צריך לפתוח, הוא היה טוב נגד אולימפיאקוס. אני הייתי עולה עם רוביניו באגף ימין, זיזו בשמאל, ועם שני חלוצים: סולדאדו ובפטיסטה. שראמוס וגוטי לא יישחקו בקישור האחורי! עדיף לנסות את הלגרה בעמדת הקשר 50-50 כי יש לו ראיית משחקים קטנה, ולמקם את גראבסן כהורס ההתקפות שלנו.

    קרב בין שתיים מהקבוצות הלא משהו בליגה. בטיס? זה מזכיר לי את סוסיאדד בעונת 04\2003 שחוץ מניצחונות מסורתיים על ריאל וברצלונה בביתה, לא עשתה כלום וכמעט ירדה ליגה. אני מקווה שמהצב בבטיס יישתפר. אין לה חלוצים, מסכנה הקבוצה הזאת. עם אוליביירה הכל נראה טוב. אסור שבטיס בגלל העפלה לליגת האלופות תרד ליגה. מסע ההתאוששות מתחיל, אני מקווה. אספניול גם חוץ מניצחון על ריאל נתנה עונה חלשה מאוד. שיימשך כך.

    זה שאתלטיקו מאכזבת זה ידוע, השאלה אם במשחק שאחד הקלים העונה בשבילה, היא תשכיל לנצח. הקבוצה לא בכושר. בילבאו האחרונה בטבלה אם אני לא טועה, הצליחה לחלץ ממנה נקודה בדקה ה-90. אני ידעתי שהקבוצה תיכשל, אבל לא חשבתי שבצורה כזאת. פרננדו טורס שוב בכושר רע, קזמן לא פוגע, פטרוב לא מציג את יכולתו הרגילה. למרות זאת, אין יריבה שיותר קל לנצח בהליכה מאשר אלאבס.

    איי אוססונה. חבל שקבוצה עם כדורגל בונקריסטי היא דווקא במקום השני. בכל מקרה, כל הכבוד לקבוצה על התוצאות שלה. אם אני לא טועה בשבוע הבא היא נגד ריאל, שכך כדאי לה לדלג על מאיורקה בקלות.
    המשחק של המארחים ב90%, למרות שמאיורקה ניצחה 3-0 במחזור הקודם(היריבה הייתה אלאבס). למרות זאת, אני מקווה למעידה שלה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/12/05
  6. Waters Member

    הצטרף ב:
    ‏13/2/05
    הודעות:
    1,961
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הרכבים משוערים של ברסה נגד סביליה

    ברסה
    ואלדז; באלטי; פויול; אולגוור; סילביניו; אדמילסון; אינייטסה; דקו; מסי; אטו ורונאלדיניו
    ספסל
    ג'ורקרה; גברי; ואן ברונקהורסט; ג'יולי; אזקרו; לאורסן; מקסי לופז

    סביליה
    פאלופ; דניאל אלבס; דרגוטינוביץ' (?); פאבלו אלפרו; דויד; אייטור אוקיו; מרטי; חסוס נבאס; אדריאנו; סביולה וקנוטה
    ספסל
    נוטאריו; פאבלו רוייז; פרננדו סלאס; ג'ורדי; פוורטה; פביאנו; קפה

    שימו לב בברסה שעוד פעם צפוי ג'יולי לשבת על הספסל "לכבוד" מסי הצעיר שייפתח במקומו, גם מקומו של אינייסטה מראה על ההזדמנות שהוא הולך לקבל.
    ועוד פעם בסביליה פותח קנוטה למרות המשחקים האחרונים בהם שיחק ממש גרוע.
     
  7. EL Capitan Member

    הצטרף ב:
    ‏19/9/05
    הודעות:
    5,181
    לייקים שהתקבלו:
    0
    באמת שכחתי מהתמונות.

    ובמקרה, יצא שאין יותר מדי מה לרשום על המשחק המסקרן מאד בין בארסה לסביליה, בעוד שבמשחק בין בטיס לאספניול מרוב סיפורים הייתי יכול למשוך את זה עוד יותר.

    וצודק, טעות שלי. המשחק יהיה באנואטה. אני יערוך...

    וWaters, אתה לא מפסיק לפלוט שטויות מהפה. חוץ ממך, אף אחד לא חשב שאתלטיק בילבאו הולכת לרוץ לאליפות וגם לא לאירופה. היה ברור שהיא הולכת להתמודד נגד הירידה. אז מאיפה הבאת את זה? http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/bduh.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/12/05
  8. Waters Member

    הצטרף ב:
    ‏13/2/05
    הודעות:
    1,961
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה ממש טועה!
    הציפיות עלו מאתלטיק בילבאו וממש לא היה ברור שהיא הולכת לרדת ליגה או משהו שדומה לכך.
    אתלטיק בילבאו היא קבוצה שמתיימרת להיות במגמת עלייה, בעונות האחרונות היא שיחקה די טוב ולכן אמרתי שמצפים שם לעלות לאירופה (ולאו דווקא לליגת האלופות), עובדה, בעונה שעברה היא סיימה במקום השמיני.
     
  9. El Conejito Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/04
    הודעות:
    138
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בארסה מגיע בהרכב די וחסר, כמו גם האנדלוסים. בארסה בטוחה למשחק הזה, אבל המפחיד אותי שאולגר חוזר לעמדת הבלם , והאיטיות שלו וגם קצת של פויול יכולה לתת לסביולה לעקוץ מהמתפרצות.
    אני מאמין שבארסה לא תיקח את המשחק הזה כמובן מאליו, ולא תזלזל ועם שלישיית REM בהתקפה אני לא דואג.

    מבחן ראשון יהיה גם לאנדולסי אחר, לופז קארו במשחק חוץ קשה מאוד נגד מאלגה שראינו שהיא קבוצה שיודעת לעשות הרבה בעיות לקבוצות גדולות אחרות. בכל אופן, אני מאמין שריאל תצא מהמנחוס שהיא נצבת בו ותצא עם שלושת הנקודות מחבל גאליסיה.
     
  10. EL Capitan Member

    הצטרף ב:
    ‏19/9/05
    הודעות:
    5,181
    לייקים שהתקבלו:
    0
    :/ בילבאו ממש לא סיימה במקום השמיני בעונה שעברה. כולם ידעו כבר בתחילת העונה שהיא מועמדת לירידה.
     
  11. Waters Member

    הצטרף ב:
    ‏13/2/05
    הודעות:
    1,961
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה או שאתה צודק או שONE. תבחר...

     
  12. Bensh Member

    הצטרף ב:
    ‏27/1/05
    הודעות:
    6,643
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא יודע מה איתך, אבל אני נוטה להאמין לקפיטן
     
  13. Barcik Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/03
    הודעות:
    6,708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא חושב שמישהו באמת ציפה לכזו עונה גרועה מבילבאו. למרות עזיבתם של דל הורנו ואזקרו, נותר להם סגל לא רע שהיה צריך להספיק די בקלות למקום טוב באמצע. מה שקורה להם עכשיו, זה פשוט לא נורמלי. יש להם סגל טוב בהרבה מזה של אלאבס, קאדיז ושאר הקטנות. לצערם, גם המחזור הזה צופה להם הפסד.
    יש לי תחושה שאספניול תוציא את הנקודות מהדה-לופרה ותשלח את בטיס לרכש סופר-מאסיבי בחורף.
    ריאל מדריד לא במשחק קליל, ואפשר לקוות להמשך הבלאגן. אבל, הייתי אומר עדיין שהם הפייבוריטים. זה נראה כמו אחד מאותם המשחק בהם ריאל מדריד משחקת חרא ומנצחת משער של רונאלדו/רוברטו קרלוס.
    לבארסה ממש לא מצפה טיול. חוליית הקישור המוזרה (גאברי, אדמילסון ואינייסטה) בטח תקשה על העניינים, ואני חושב שנראה בפתיחה הרבה את רוני, אטו ומסי יורדים אחורה לקחת כדורים. אני מקווה שאינייסטה ישתלט מהר מאוד על העניינים וישכיח את חסרונם של הקשרים הרגילים. בכל מקרה, קל זה לא יהיה.
     
  14. daniel_haifa Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/05
    הודעות:
    876
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בקשר לסוגיית בילבאו, העזיבה של שחקני המפתח השפיעה הרבה יותר ממה שציפו, כי למרות הסגל שיש לבילבאו, היא נמצאת בתחתית.
    אני חושב שאם לא יקרה משהו חריג ניפרד השנה מהקבוצה הסימפטית הזו.

    בארסה תצטרך להתמודד עם קבוצה מצוינת, שסוף סוף מתחברת, ועוד בהרכב חסר.
    את האדום של מארסקה ביטלו לו, לכן הוא יוכל לשחק, אך דני אלבס עדיין מושעה.
    ומהצד של בארסה כאמור, מארקד ודקו לא משחקים, בגלל צהובים ואדומים, יחד עם הפציעות של ואן בומל, מוטה וצ'אבי.
    זו ההזדמנות של אינייסטה, כמה שאני רוצה שהוא יככב במשחק הזה, בשבילו, מגיע לו, אחרי כל הדיבורים על עתידו הורוד, הגיע מסי וסחף את כולם, ואינייסטה איפשהו נשכח, במיוחד עם הגעתו של MVB.
    הוא כבש שער מול אודינזה, ואני מקווה שהוא יראה למה בונים עליו לעתיד, בבארסה ובספרד.

    בטיס ללא חוד אמיתי, תתקשה מאוד, וללא קשר, אני מאמין שיגיע חיזוק רציני לקבוצה בינואר.
     
  15. RMCF Member

    הצטרף ב:
    ‏2/8/04
    הודעות:
    1,002
    לייקים שהתקבלו:
    0
    היא סיימה במקום התשיעי, לבילבאו, לה קורוניה ומלאגה היה את אותו מספר הנקודות. כנראה שב-ONE חושבים שזה נקבע לפי הפרש שערים.