באלוטלי מכניע את גרמניה

הנושא בפורום 'פורום יורו 2012' פורסם ע"י Fratelli d'Italia, ‏27/6/12.

  1. The_Magpie Member

    הצטרף ב:
    ‏28/2/04
    הודעות:
    645
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איטלקים ווינרים, להוריד את הכובע. הלוואי עליי נבחרת אנגליה עם כזה אופי ומנטליות.

    ויורם ארבל, תפרוש כבר יא זקן סנילי, רק הורס את המשחק.
    ולחשוב שאנחנו צריכים לסבול אותו גם בגמר...
     
  2. מסוטיזם Member

    הצטרף ב:
    ‏22/6/12
    הודעות:
    564
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תמונת היום.

    http://c.thumbs.redditmedia.com/LUVpZEE2YHkiP26t.Xxx
     
  3. M_T_A Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/05
    הודעות:
    5,310
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב זה כבר די חוכמה בדיעבד.. גרמניה באמת נראתה נבחרת דורסת ומאורגנת בצורה מרשימה וזה לא רק יוון זה גם השליטה המוחלטת בבית המוות, מי היה יכול לנבא את ההתפרקות של היום?
    האמת שאיטליה נראתה הרבה יותר דומה לגרמניה מאשר גרמניה, עם ההגנה החזקה מצד אחד וההתקפות המהירות וההגעה למצבים בלי יותר מדי מאמץ מצד שני.
    ככל שהאליפות מתקדמת איטליה רק יותר מתחברת ונראית יותר טוב. אין רואיה יותר ממנה להגיע לגמר ואפילו לזכות בטורניר - בתור אוהד נבחרת ספרד אני לא אתבאס אם זה יקרה. פשוט מגיע להם.
    פירלו אגדה, באלוטלי התאפס ברגע הנכון, קסאנו ומונטוליבו - 2 בישולים שצריכים להיכנס לרשימת 100 המהלכים הגדולים בהיסטוריה של הכדורגל לדעתי. הסיבוב הזה של קסאנו על 2 שחקנים.. אדיר. והמסירה של מונטוליבו לבאלוטלי בגול השני? אומנות. הייתי בטוח שזה פירלו בהתחלה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/6/12
  4. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    אור מוראד התחיל יפה ואני אמשיך. מכתב התנצלות אחד זה לא מספיק, אני דורש ערימה שלמה. אכלתי חרא פה במשך לא מעט זמן מיותר מדי אנשים נחמדים יותר ונחמדים פחות שנדמה כאילו התווכחו איתי לשם הויכוח.

    אנדריי - די להיות מגוחך. מכתב התנצלות מהר לפני שתמשיך להביך את עצמך. טענת ה"כל אחד היה עושה את זה" זה בערך הדבר הראשון שכל כותב סובייקטיבי מוציא מהמקלדת שלו כשחקן שהוא לא אוהב הולך ועושה דברים גדולים. באלוטלי גדול וזה לא רק הגולים - זה מה שהוא עושה כבר טורניר שלם. הוא שחקן בלתי שחיק. אי אפשר לעצור אותו. או שזה נגמר בבעיטה שלו, או שהוא סוחט עבירה (התיקול המוצלח של הומלס עליו בערך בדקה ה-3 זה המקרה היחיד לדעתי שבו שחקן יריבה יכל לו).

    איפה בן יקירי דרך אגב, שנכנס איתי למלחמת חפירות לפני הטורניר כי העזתי לטעון שאני לא רואה אף נבחרת אירופית שיכולה לטעון חד משמעית שיש לה חלוץ טוב יותר מבאלוטלי? מי זה בנזמה? מי זה גומז?

    כל מי שדיבר על באלוטלי/קסאנו בכללי ודרש את די נטאלה. המשחק הזה הספיק לכם או שאתם רוצים עוד? קסאנו, השחקן הגמור הזה לפי אחד מהליצנים התורנים שהופיע באחד העמודים הקודמים מסבסב 3 שחקנים כאילו כלום, כולל את הומלס האדיר, בלם העתיד וההווה של האנושות והגלקסיות, כדי לבשל גול גדול.

    ואם כבר בלמים, אני דורש פאקין קלסר מלא במכתבי התנצלות מצידם של כל אוהדי יובנטוס המצחיקים שירדו על בונוצ'י במשך חודשים. האפס הזה שלא לרמות האלה... למה לא מעיפים אותו... הדבר היחיד שאני רוצה לדעת זה למה לא מעיפים אתכם?

    קובי, זוכר את כל הוויכוחים שלנו לגבי אקווילאני/מונטוליבו? ולדעתי קובי לא היה היחיד שהטיל ספק במונטוליבו והיו פסיכים שלא הבינו למה הוא בסגל בכלל (כי יש רומן סודי בינו ובין פראנדלי כנראה).

    בקיצור, אתם צריכים את מספר תא הדואר שלי?

    נ.ב.
    פורצה איטליה
     
  5. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    עליי קלסר. מה תיבת הדואר שלך?

    אתה לא יכול להגיד שנכון לאותה נקודת זמן (המשחק ההוא בפברואר) בונוצ'י לא היה נראה כמו מקרה אבוד. וזה לא על סמך 4 משחקים, הוא היה אצלנו שנה וחצי כדי שנגיע למסקנה הזו. מאז אגב, הוא לא מסתכל אחורה ונמצא בהתקדמות מטאורית. כשאתה צודק אתה צודק, אבל זה נשמע לי קצת חוכמה בדיעבד.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏28/6/12
  6. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    M T A,

    אתה מוזמן לבדוק את דיון ההימורים לפני האליפות, זה בדיוק מה שכתבתי עליהם, שהרוב הימרו עליהם כאלופים.


    לגבי באלוטלי,

    אין ויכוח שבמשחק נתון הוא יכול להיות מצוין. אני לא חושב שמשחק אחד מתוך חמישה מוכיח משהו מעל לכל ספק. אם בגמר הוא יחזור ליכולת שלו במשחקים הקודמים?

    הרי אם האנגלים לא היו מחטיאים פנדלים היכולת שלו במשחק הקודם, הייתה עולה לאיטליה בהדחה שלא הגיעה לה.

     
  7. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לגבי פירלו,

    מאז קיץ 2008, אף שחקן, באף משחק- מגמר אלופות ומונדיאל ועד משחק ליגה שולי ביותר- לא גבר על הקישור הספרדי בהרכב החזק שלו (אינייסטה לא שיחק במשחק מול אינטר בסאן סירו), לא בנבחרת ולא בקבוצה (היו משחקים שהם הפסידו במקומות אחרים במגרש). אם פירלו יעשה את זה ביום ראשון, רק על זה מגיע לו הבלון דאור.

    נקווה שדל בוסקה יזיז את אינייסטה לאמצע שבאמת נקבל קרב טיטנים על תואר שחקן האליפות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/6/12
  8. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    זה אף פעם לא שחקן מול קישור שלם. השאלה הגדולה תהיה אם הקישור האיטלקי יצליח לנטרל את הקישור הספרדי, כלומר כל הרביעייה. פירלו לבדו לא היה מצליח בטורניר הזה לולא ההגנה של דה רוסי והלחץ של מרקיזיו (נטרל היום את שווינשטייגר). גם לאינייסטה היה הרבה יותר קשה בלי התמיכה של שאר חבריו לקישור.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏28/6/12
  9. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    מה אתה על סמים? איך חוכמה בדיעבד אם אמרתי את הדברים האלה אז כשהוא שיחק לא טוב?

    והוא לא נראה כמו מקרה אבוד ואמרתי את זה גם אז, ואם הייתי חושב אחרת לא הייתי טורח אז להתווכח איתכם בעניין. מה שאתה אומר לא הגיוני בכלל.

    סיידו - באלוטלי טוב מאוד עכשיו בטורניר, גם במשחקים שבהם לא כבש. למען האמת, במשחקים האלו חוסר היכולת שלו לכבוש היו בערך הדבר השלילי היחיד במשחק שלו (גם אם משמעותי יחסית עבור חלוץ). עוד פעם (ופראנדלי למשל מסכים עם זה לגמרי) - היכולת שלו להחזיק בכדור, או לחלופין, להוציא עבירות משחקני הגנה ו"לקנות שטח" (להתקדם משמעותית, כמו בפוטבול) זה משהו שמעט שחקנים בטופ יודעים לעשות ברמה של באלוטלי.

    אנדריי שאל אותי במחצית המשחק מול אנגליה משהו לגבי באלוטלי (מה הוא עשה או משהו כזה), לא טרחתי להיכנס לפה ולענות לו, אבל העניין הוא כזה: במחצית השנייה החלטתי להתחיל לספור את המקרים שבהם באלוטלי עושה פעולה חיובית שאני לא חושב שדי-נטאלה היה מסוגל, ואז כשדי-נטאלה היה נכנס, תיכננתי לספור את המקרים ההפוכים. מעין משחק אישי קטן. בדקה ה-51' הפסקתי כי זה היה מגוחך. תוך 6 דקות ספרתי 3 מקרים שבהם באלוטלי עשה פעולות סופר חיוביות שדי-נטאלה בחיים לא היה יכול לעשות. זאת נבחרת קבוצתית וצריך למדוד את השחקנים לפי מדד של עד כמה הם תורמים למאמץ הכולל של הקבוצה, לא לפי מדד כמותי של מה גובה המספר של הקטגוריה הכי רלוונטית לשחקן בתפקיד שלהם (כיבוש שערים/אחוז ניצול מצבים במקרה של מריו). הוא פשוט שחקן ההתקפה הכי טוב שלנו וזה מגיע מאחד שקסאנו הוא השחקן האהוב עליו...
     
  10. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ברור ששום דבר לא נעשה לבד וברור גם שהספרדים יחזיקו יותר בכדור. הכוונה שלי שגם ביחס של 60-40 בהחזקת כדור הוא יהיה ה-קשר על המגרש.

    אגב, אחת הבעיות של הספרדים בטורניר הזה היא שאינייסטה לא משחק באמצע (בגלל ההתעקשות של דל בוסקה על שני קשרים אחוריים) מה משקטין את ההשפעה שלו על המשחק. יש לי תחושה שאולי אולי בגמר נראה אותו חוזר לשלישיה האמצעית על חשבון צ'אבי שעייף, לא לגמרי כשיר ומנוטרל לחלוטין במערך הספרדי.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    המשחק הטוב ביותר ביורו הזה ביי-פאר. אמרתי לעצמי שהלוואי ונקבל רק חלק מהאיכות, המוטיבצייה והדרמה במשחק בחצי גמר המונדיאל - והמשחק עמד בציפיות. לא לחינם מחשיבים את אותו חצי גמר כאחד ממשחקי הנבחרות היותר טובים בעשור האחרון.
    איטליה פשוט ריסקה את גרמניה והביכה אותה במתפרצות גם לפני שלאב 'הימר על כל הקופה'. זה לא שגרמניה לא החמיצה והיא באמת הייתה ראויה לגול - אבל היה נראה שגם אם גרמניה תקבל עוד 90 דק' היא לא תצליח לחדור את איטליה הממושמעת, המדויקת, הנמרצת, הקבוצתית. המשחק היום הוא שילוב של כמה דברים - אותה תשוקה, מאמן שלומד ומשנה ממשחק למשחק ולא נשאר מקובע(בניגוד ללאב שעשה טעות קריטית עם שינוי המערך - מולר היה מאוד חסר) ושני תותחים כמו בופון ופירלו שלטעמי נכון לעכשיו הוא שחקן הטורניר. איטליה לא מקבלת גול בדקות הפחות טובות שלה. הגרמנים נראו חסרי אונים אחרי הגול השני ואיימו מעל להוציא את ההחמצה הגדולה של להאם. ההגנה הייתה רעה מאוד בראשות הומלס ובאדשטובר.

    מאריו באלוטלי? כוכב ליום אחד. הגול השני שלו עוצמתי ברמות מה שנקרא והוא הציג את משחק חייו. אבל הייתי מחכה עם המחמאות כי כמו שאנחנו מודעים ליתרונות - הפיזיות, הטכניקה - אנחנו מודעים לחיסרון הגדול שהוא (היעדר)המוח וחוסר היציבות. תנו לו עוד 100 משחקים כאלה והוא לא יציג משחק אפילו קרוב. גאון כדורגל אמיתי זה קאסנו עם בישול דליקטס ממש וכמה חבל שאין לו אוויר ליותר מזה.

    יהיה גמר מעניין מאוד ביום ראשון, אבל מוקדם 'להכתיר' את האיטלקים או להקדים בתשבוחות כי אם למדנו משהו ביורו הזה הוא שאין קשר בין משחק מסוים למשחק שבא אחריו.
     
  12. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק ראשון שבאלוטלי עושה את מה שהוא צריך לעשות ועוד במצבים הכי מושלמים שחלוץ יכול לבקש. אתה עושה צחוק? לפחות תגיד שהנה, עכשיו הוא מתחיל להראות את מה שכולם יודעים שהוא יכול, אבל כל זה בגלל מחצית אחת בה הכל הונח עבורו על מגש של כסף?

    הוא מקסימום החלוץ הכי טוב בתפקידו באיטליה וזאת לא מחמאה גדולה כל כך. מהסיבה הזאת מעולם לא דרשתי אף שחקן אחר בהרכב הפותח במקומו - אין לאומה מה להציע. בהתחשב בנתונים הפיזיים והטכניים שלו, להלל אותו על הצלחתו לקבל כדור עם הגב לשער ולהחזיק בו זה כמו להלל את פירלו על מסירות לרוחב קו הקישור. הביקורות עליו עד עכשיו היו מוצדקות והשבחים על היום גם הם מוצדקים. אני לא בונה את דעתי על שחקן על סמך משחק או או שניים וגם עוד חמישה גולים לרשת של נוייר לא היו מוכיחים דבר.
     
  13. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    טוב אז 00:00 עבר ממזמן והנה תגובתי על באלוטלי:

    חבל שהוא לא קיבל את הצהוב השני וחסך ממני לראות אותו בגמר.

    במשחק היום הוא היה בסדר גמור. כמו שג'ילארדינו היה בסדר גמור בחצי הגמר נגד יונייטד ב-2007, כמו שדל פיירו היה בסדר גמור בחצי הגמר של מונדיאל 2006 (וג'ילארדינו בישל לו, כמובן. מכתב התנצלות מישהו?).

    קיבלנו היום בסך הכל טעימה ממה שיכל להפוך אם הייתה לו הכנה למוח.


    מי היה מאמין, שנתיים בלבד אחרי הפיאסקו בדרום אפריקה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wub.Xxx
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏29/6/12
  14. Andrea21 Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/05
    הודעות:
    865
    לייקים שהתקבלו:
    79
    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/ph34r.Xxx
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏29/6/12
  15. M_T_A Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/05
    הודעות:
    5,310
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שימו לב לזה: איטליה מגיעה לגמר של יורו או מונדיאל כל 6 שנים. 1994 נגד ברזיל, 2000 ו2006 נגד צרפת, ועכשיו ב2012 איטליה מגיעה לגמר היורו נגד ספרד.
    רקורד מרשים לכל הדעות