באייר לברקוזן 15/16:: בדרך למקום השלישי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Die Werkself, ‏24/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    Bericht: Calhanoglu-Poker - Bayers Schmerzgrenze bei 40 Mio. Euro - Transfermarkt
    צ'אלנולו מבוקש ביונייטד, לברקוזן תדרוש 40 מיליון אירו. העברה שלו נראית לי יותר הגיונית בקיץ, אבל אם דידאבי יגיע כבר בינואר (ולא בקיץ) אני לא פוסל אפשרות שצ'אלנולו יעזוב בקרוב.

    לברקוזן תפגוש היום את ויקטוריה קלן בגביע. היריבה משחקת בליגה הרביעית (רגיונאליגה ווסט) ומדורגת במקום הרביעי. הכוכב שלה הוא מייק וונדרליך שהוזכר כמועמד ללברקוזן (אחת השמועות המוזרות שראיתי). בתחילת חודש יולי לברקוזן פגשה את ויקטוריה קלן למשחק ידידות עם סגל חסר. המשחק נגמר 1:1, קיסלינג כבש ללברקוזן.
     
  2. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    צ'לנוגלו הבטחה שלדעתי כבר לא תתממש. יש לו המון פוטנציאל, אבל הוא מאוד מאוד לא יציב, והרבה פעמים נראה שהוא מתנהג כמו פרימדונה. תעשה לברקוזן בשכל אם תמכור אותו בשביל סכומים כאלה.
     
  3. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    אני מסכים עם הרוב וגם חושב שבשביל סכומים כאלה צריך למכור אותו (כמו סון), אבל בניגוד אליך אני חושב שהוא יוכל לממש לפחות חלק מהפוטנציאל הענק שלו.
    הוא לא יהיה אחד השחקנים הטובים בעולם, אבל הוא בסך הכל בן 21 ולמרות החסרונות שלו, חוסר היציבות והעובדה שאין לו ממש תפקיד 'מיטבי' - שיחק העונה כקשר ימני, שמאלי, אחורי, התקפי וחלוץ (בנבחרת טורקיה) - אני חושב הוא יוכל להיות שחקן הרכב חשוב בקבוצה כמו יונייטד.
    בכל מקרה, רק החופשיות (שדי בינוניות העונה) מעלות את השווי שלו בעשרות אחוזים.

    בהנחה שצ'אלנולו יעזוב בשלב מסוים וכנראה גם אם יישאר, דידאבי צפוי להגיע. דידאבי שחקן טוב מאוד שיכול לתרום ללברקוזן, אבל אם הוא המחליף היחיד של צ'אלנולו, זה סוג של צעד אחורה - הוא כבר לא ילד ולא יהיה לו פוטנציאל מכירה גבוה שזה אחד הדברים שלברקוזן מתבססת עליהם.
    לכן אם צ'אלנולו יעזוב אני אשמח לראות עוד קשר התקפי צעיר שיגיע בנוסף לדידאבי, לדוגמה: חאכים זייך מטוונטה, סופיאן בופאל מליל או דניס פראט מאנדרלכט. גם בגרמניה יש כמה אופציות, כמו שטנדרה וארנולד (אם וולפסבורג תסכים למכור אותו).
     
  4. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    קצת חדשות שלא קשורות להפסד היום:
    ביוון מדווח שלברקוזן עוקבת אחרי שני קשרים מאולימפיאקוס, שניהם בני 23 - הקשר האמצעי השוייצרי פאטים קסאמי (קושר אלינו כבר בקיץ, לפני שאראנגיס חתם) וקונסטאנטינוס פורטוניס, קשר התקפי ששיחק בצעירותו בקייזרסלאוטרן ומציג העונה סטטיסטיקות מאוד מרשימות - שבעה שערים ושמונה בישולים ב-13 הופעות (בליגה ובליגת האלופות).
     
  5. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    התעצלתי לכתוב על המשחק בשבת, היה משחק די טוב של לברקוזן. קאמפל המצטיין עם עוד הופעה נפלאה, רכש מבריק של לברקוזן. צ'אלנולו וצ'יצאריטו גם היו טובים מאוד. טופראק נראה כבלם הרבה יותר טוב מכקשר אחורי, אני בספק שמישהו מופתע אבל כשבנדר ואראנגיס פצועים שני הקשרים האחוריים צריכים להיות קאמפל וקראמר, בלי אלתורים כמו טופראק. אני מעדיף גם את צ'אלנולו (אם לצדו יש שחקן הגנתי יותר), רמאליו או פאפאדופולוס. טופראק לא שייך לשם, זה היה ניסוי לא מוצלח של שמיט ואין צורך לבצע אותו שוב.

    מחר ב19:00 (לא ב21:45 כמו תמיד), לברקוזן במינסק מול באטה. הרבה מאוד שחקנים חסרים, לא רק הפצועים הקבועים (אראנגיס, יידבאי, הילברט ובנדר) אלא גם טופראק ופאפא המושעים וקיסלינג שגם סובל מפציעה כלשהי - לא משהו רציני כנראה, אבל לא טס לבלארוס.

    רמאליו וטה יפתחו כנראה כבלמים, צ'יצ'אריטו צפוי להמשיך בחוד. שיהיה לנו (ולברצלונה) בהצלחה :)
     
    golding אוהב/ת את זה.
  6. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    - בנדר יעבור ניתוח ביום שלישי ויחזור רק לסיבוב השני. מאחל לו החלמה מהירה.
    - הילברט חזר לאימונים אבל לא יהיה כשיר למשחק מול שאלקה.
    - וונדל נתפס נוהג בלי רישיון.
    - קיסלינג יהיה כשיר למשחק מול שאלקה אחרי שהחמיץ את המשחק מול באטה (חייב לציין שחסרונו הורגש) בגלל וירוס.
     
  7. Pachuceño Member

    הצטרף ב:
    ‏24/7/15
    הודעות:
    101
    לייקים שהתקבלו:
    50
    מין:
    זכר
    בגרדיאן הבריטי כתבו על הנהירה של הליגה הגרמנית ליבשת אמריקה. הדוגמא המוצלחת והבוהקת ביותר היא כמובן צ'יצ'אריטו בלברקוזן. מסתבר שלברקוזן הוא המועדון שמציג את הגידול הכי גדול בעולם במספר העוקבים שלו ברשתות החברתיות תודת ל - "ארבסטה קליינה". לפי הנטען בכתבה, לברקוזן תגיע לארה"ב למחנה אימון ב-10 לינואר ואני לא אתפלא אם היא תחזור עם מטען עודף של שטרות כסף.

    Why German soccer wants American players | Football | The Guardian
     
    Die Werkself ו-golding אוהבים את זה.
  8. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    הטיול בארה״ב מסתיים היום. בקצרה, הרבה פעילות ברשת החברתית, הרבה אנשים שבאו להצטלם עם צ׳יצ׳אריטו, אתגרי פוטבול אמריקאי מול שאלקה, ביקור במשחק NBA ובאולפני אוניברסל ושני משחקי ידידות - ניצחון 0:1 על סנטה פה הקולומביאנית ותיקו 3:3 מול אינרנסיונאל הברזילאית.

    ראיתי קצת מהמשחק מול סנטה פה, המשחק השני היה ב2:30 בלילה אז ויתרתי. בכל מקרה, בשני המשחקים בנג׳מין הנריקס שיחק כמגן - בסך שתי מחציות כמגן שמאלי ואחת כמגן ימני. למה אני כותב על זה? כי הוא נחשב לכישרון הכי גדול של לברקוזן בנוער ואפילו שיחק כמה דקות בבוגרים (בן 18), וכי הוא... קשר התקפי. הימור מעניין ומוזר של שמיט, מתאים לו לנסות את זה גם בליגה.

    קצת העברות:
    אמנם רודי פלר אמר שלברקוזן לא תהיה פעילה בחלון ההעברות הנוכחי, אבל די מרציו מדווח שכריסטוף קראמר יעבור לנאפולי תמורת 15 מיליון אירו, כנראה כבר עכשיו ואם לא אז בקיץ. דווח על התעניינות שלהם בו כבר לפני תחילת החלון, אבל גם דווח שלברקוזן דחתה את ההצעה וזה לא נראה לי סביר. בקיץ זה הגיוני יחסית (לא השתלב בצורה אופטימלית בלברקוזן, ועדיין - השווי שלו יכול לעלות עד הקיץ אז אני לא רואה סיבה לסגור עסקה עכשיו), אבל לדעתי לא סביר שהוא יעזוב בינואר.

    הקשר בן ה-16 עם השם האדיר סאם שרק, שנחשב לאחד מהכישרונות הגדולים בגרמניה לגילו, יצטרף ללברקוזן בקיץ עם תום חוזהו בסט. פאולי.
     
  9. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    על המשחק בשבת:
    מחצית ראשונה לא טובה, מחצית שנייה טובה (לפרקים אפילו טובה מאוד), אבל פעם נוספת משחק שלברקוזן הייתה צריכה לנצח (והגיעה לה לנצח) נגמר בתיקו.
    הופנהיים די חלשה, ובכל זאת יש שחקן אחד אצלה שראוי לקרדיט רב על ההופעה שלו וזה השוער אוליבר באומן, שהציל אותם כמה פעמים ויש לו קייס לא רע לתואר איש המשחק. גם את המגן הימני פאבל קאדז׳ראבק אני מחבב, אבל זה כבר מהיורו עד 21 בקיץ :)
    בלברקוזן, לנו וההגנה במשחק סביר. טופראק בלט קצת יותר בזכות השער, ידבאיי קצת איכזב אותי (להגנתו, הוא כמעט ולא שיחק במשך שנה).
    בקישור, קאמפל מצוין כרגיל, לא מפסיק לרוץ ולהיות מעורב במשחק. החמיץ גם מצב לא רע, אבל היה לדעתי השחקן הטוב ביותר בלברקוזן. דווח לא מזמן שאתלטיקו מעוניינת בו, אני לא הייתי מוכר אותו גם תמורת 30 מיליון אירו. קראמר ככה ככה, הוא רץ הרבה ודי טוב הגנתית, אבל התקפית לא יעיל - מוסר אחורה או לרוחב כמעט תמיד ולא מסוכן מול השער.
    צ׳אלנולו ובלראבי הם שני המאכזבים הגדולים של המשחק, הראשון עם קרנות גרועות (אבל ממש גרועות, חוץ מאחת כולן הלכו לפח. הקרן היחידה שהוא לא הרים נגמרה בגול) וניצול הזדמנויות רע. בלראבי עשה הרבה שטויות, לא משהו חדש אבל גם כמעט ולא עשה פעולות חיוביות...
    קיסלינג החמיץ מצב מצוין, חוץ מזה היה סביר. צ׳יצ׳אריטו פושר. בראנט היה טוב מאוד כמחליף, אני מצפה לראות אותו ואת מחמדי פותחים במקום צ׳אלנולו ובלראבי מול האנובר.

    קצת העברות:
    - יש סיכוי לא רע שדונאטי יעבור למיינץ בקרוב. אם הוא יעזוב, שני מחליפים אפשריים לפי דיווחים בתקשורת הם קני טטה הצעיר מאייאקס ומתיה דבושי.
    - קראמר צפוי להישאר בלברקוזן.
    - ולאדלן יורצ׳נקו עשוי לעבור בהשאלה לדיסלדורף.
     
    Rosner אוהב/ת את זה.
  10. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    דונאטי חתם רשמית במיינץ, חוזה לשלוש וחצי שנים וסכום העברה לא ידוע.

    עצוב לי שהוא עוזב. אני חושב שהיה מקום לשמור אותו כגיבוי. התקפית הוא לא משהו ואין לו נתונים פיזיים מדהימים, אבל הוא תמיד נותן 100%, יש לא מעט שחקנים בלברקוזן שיכולים ללמוד מהמחויבות שלו למועדון (הוא גם למד גרמנית מהר וטיפח קשר מצוין עם האוהדים).

    buona fortuna giulio

    - קני טטה לא יגיע (לפחות בינואר). הוא נפצע וייעדר כעשרה שבועות.
     
  11. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941

    חדשות מעודדות. ובכל זאת יש עוד חודש-חודש וחצי עד שהוא ישחק.

    - גם בנדר חזר להתאמן, בינתיים (כמו אראנגיס) בנפרד, הוא צפוי לחזור מוקדם יותר מהצ׳ילאני, אני חושב שבסביבות השלושה-ארבעה שבועות.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://pbs.twimg.com/media/CaJp-3RWkAAx49C.Xxx

    שחקן החודש בבונדסליגה בפעם השלישית ברציפות: צ'יצ'ריטו. נובמבר, דצמבר, ינואר. 3 פעמים ברציפות צ'יצ'ריטו זוכה בתואר שחקן החודש בליגה הגרמנית. מתחת למפלצות כמו אובאמיינג ולבאנדובסקי וגם קצת אחרי מולר - ניצב לו החלוץ המקסיקני שלגביו היו הרבה סימני שאלה. בליגה יש לו 13 שערים ב-16 משחקים ואני מניח שלא תמיד היה שחקן הרכב או שיחק את כל הדקות, ובכל המסגרות הרקורד הוא 21 שערים ב-24 משחקים. למעשה צ'יצ'ריטו השווה את מספר השערים מעונת השיא שלו במקסיקו במדי גוולאדחארה לפני שנרכש ע"י מנצ'סטר יונייטד(2009-10). החלוץ נבחר ברוב מוחץ של 63% כשאחריו אובאמיינג(19%), לבאנדובסקי(15%) ופיסארו(3%).

    אני מאוד אוהב את צ'יצ'ריטו, רציתי שיישאר במדי ריאל מדריד כחלוץ מחליף. מקצוען אמיתי, תמיד נותן הכל על המגרש וברחבה הוא אדיר. שמנצ'סטר יונייטד ו-ואן-חאל יבלעו את הגלולה.
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  13. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    הוא אמנם מצוין ובדצמבר אכן הגיע לו לזכות בתואר, אבל הבחירה היא בהצבעות בטוויטר או באתר הבונדסליגה ולכן המקסיקנים מצביעים לו בכמויות.

    בינואר הוא היה בינוני במשחק אחד ובשני כבש צמד (כולל פנדל), לעומתו לבנדובסקי כבש שני צמדים ובכל זאת צ׳יצ׳אריטו קיבל 63% מההצבעות והפולני רק 15% (אובמיאנג בכלל שני).

    לכן כדאי לקחת את התארים האלו בעירבון מוגבל - וזה עדיין לא סותר את ההצלחה העצומה שלו בלברקוזן בינתיים (הן מבחינה מקצועית והן מבחינה שיווקית).

    אגב, כתבה מצוינת על הצד השיווקי של לברקוזן וצ׳יצ׳אריטו: Can Chicharito Make the Bayer Brand Stand For More Than Just Aspirin? | VICE Sports
     
  14. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    כתבה מעולה. בדומה לסון, כשצ׳יצ׳ריטו יעזוב גם חלק נכבד מהאוהדים המקסיקנים יפסיק לעקוב אחר הקבוצה. כלומר, ייתכן וחלק לא מבוטל ימשיך לעקוב, אבל די ברור היכן הנאמנות שלהם באמת נמצאת בהקשר הזה.

    אם בבאייר חושבים שיש להם דרך לשווק אותו בצורה הרבה יותר יעילה אז מי אני שאתווכח. העניין הוא שכדי ליצור following של מדינה שלמה יש צורך בהשקעה ותחזוק מתמשכים. קצת כמו מה שצ׳לסי עושים עם הברזילאים; קונים עוד ועוד ברזילאים, מestablished players לכישרונות צעירים. אם באייר תתחיל לעשות את זה עם המקסיקנים (אולי לפתח את מערך הסקאוטינג שלהם שם, אולי לפתוח בתי ספר לכדורגל) היא בהחלט יכולה להרוויח בגדול.
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  15. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    כבר לפני שצ׳יצ׳אריטו הגיע לברקוזן התעניינה בשחקן מקסיקני, הבלם הצעיר קרלוס סלסדו (לא סלסידו הותיק). בסוף הגיעו להבנות עם המבורג וטה חתם, אבל עדיין דווח פה ושם על עניין של לברקוזן בו - מצד שני, מרכז ההגנה נראה טוב בזמן האחרון, כך שאני לא רואה צורך בו כל עוד אף אחד לא יעזוב בקיץ.

    חוץ ממנו, אין לי מושג מי יישאר ומי יעזוב בקיץ, כך שקשה לי לשער איזה מקסיקנים יכולים לבוא.

    בינתיים לברקוזן חתמה על חוזה הלבשה חדש עם JAKO. אני בטוח שהסכום יותר גבוה ממה שדווח בהתחלה (אז דווח 2 מיליון אירו לעונה, מה שהיה נראה בדיחה. אני מעריך בצורה גסה, על סמך השוואה עם חוזה ההלבשה הצפוי לוולפסבורג ועל סמך דיווח שראיתי לא מזמן שהסכום הוא באיזור ה-7 מיליון אירו בעונה).
    הרבה מהאוהדים של לברקוזן לא מתים על זה שחברה ״זולה״ כמו JAKO היא המלבישה החדשה של לברקוזן אחרי הרבה שנים עם אדידס.

    בכל מקרה, זו חולצת הבית לעונה הבאה. לא משהו, אבל לא נורא כמו שחשבתי (חוץ מהסמלים המוזרים למעלה):
    https://pbs.twimg.com/media/Cadoj0LWcAA13I3.Xxx
     
    golding אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.