באיירן מינכן 2019/2020

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏17/7/17.

  1. cmon city Member

    הצטרף ב:
    ‏20/7/17
    הודעות:
    200
    לייקים שהתקבלו:
    31
    מין:
    זכר
    לדעתך הוא איבד, אנחנו לא יודעים שום דבר וודאי. אף שחקן לא יצא עליו בתקשורת, ורומיניגה אמר בהודעת הפיטורים שהם על 'רקע מקצועי בלבד'. מה שקרה אשתקד לא רלוונטי, הרי המשיכו איתו לעוד עונה, יכלו להגיד לו תודה רבה הרבה לפני.

    בליגה באיירן בעמדה טובה, אמנם אחרי 2:2 בבית אבל זה לא נורא. 3 נק' מדורטמונד אחרי קיץ די הפכפך, בעיקר אלו שפרשו. לפני המשחק נגד פסז' לא שמעתי כלום על פיטורים, זה נפל כרעם ביום בהיר - כלומר התבוסה הזו (משחק אחד) - גרמה לפיטוריו. אני חוזר על מה שאמרתי - בארסה חטפה רביעייה מפ.ס.ז' במעמד קצת יותר יוקרתי ובעיצומה של עונה מאכזבת בליגה, ולא חשבו להעיף את אנריקה. גם לא אחרי התבוסה ליובנטוס אחר כך, ואחרי ההדחה המוקדמת. וקרלו מאמן עם קצת יותר הצלחות מאנריקה בצ'מפיונס. תנו לו לגמור את העונה, זה לא שבאיירן עפה בבתים. בסך הכל הפסד למעצמה אחרת. קורה. בשביל זה לפטר את קרלו אנצ'לוטי? מגוחך.
     
  2. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    זו לא דעתו, ההנהלה והשחקנים עצמם אמרו שהוא איבד את חדר ההלבשה. הוא היה בכאסח עם 5 שחקנים, רובן יצא עליו במחצית ומספרים שהוא הקריא את ההרכב לפני המשחק בקור, מנותק וכאילו ויתר והניף דגל לבן. אנצ'לוטי לא היה אף פעם מאמן רע בשום שלב בקריירה שלו, אבל כאן איכשהו לא היה לו כימיה עם השחקנים וכשמתחיל להיות מתסכל לשחקנים וגם למאמן עצמו, אז אין טעם למשוך, גם אם פיטורים בספטמבר זה תיזמון דפוק מאוד. פה ההנהלה הגיבה נכון ומנעו סחבת ארוכה ולא נעימה בלי עתיד.

    אתה מתייחס לליגה השנה אבל הוא נשפט על כל העונה שעברה והחודשיים של הליגה העונה הם רק המשך של אותה עונה אשתקד. הכדורגל לא משכנע, כבוי ממש. הוא לא פוטר בגלל המשחק בפריז. כנראה שבהנהלה קיוו שהעונה הנוכחית תתחיל אחרת ולאחר שראו שזה נראה אותו הדבר, החליטו נכון לגמרי בהבט המקצועי.
     
    alexshw, Captain Canada, golding ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  3. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    תיקון קטן. הוא לא הקריא את ההרכב בקור וניתוק. הוא תלה פתק עם 11 שמות ולא אמר מילה.
     
    muller, אלעד, golding ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בהנהלה כתבו שהיו 5 שחקנים(בכירים) נגדו. אריאן רובן בוודאי 'מנהיג הכנופייה'(אני צוחק), תומאס מולר, מאט הומלס אני מניח ועוד שניים, מי הם? הזוי שדווקא מאמן כמו קרלו הוא המאמן שמפוטר הכי מוקדם בהיסטוריה של באיירן מבחינת השלב של העונה, וזו פעם ראשונה בקריירת האימון שלו שהוא מקבל בעיטה כזו בתחת ומפוטר. זוכר את באיירן מפטרת באמצע העונה את מאגאת(2007), את קלינסמן(2009) ואת ואן-חאל(2011). בכל מקרה ברור שהסגל הזה שווה הרבה יותר ויש עם מה לעבוד. אני שמח שלפחות אנצ'לוטי נשאר ג'נטלמן ופירסם הודעת פרידה מכובדת מהמועדון והודה על הצ'אנס להיות חלק מההיסטוריה של באיירן. וידאל, לבאנדובסקי, טיאגו ואחרים פירסמו 'הודעות תמיכה'.
     
  5. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    עוד הוכחה שהסטטיסטיקה משקרת. הוא לא פוטר עכשיו. הוא פוטר בקיץ וקיבל חודשיים לנסות לשכנע אחרת כדי לשמור על התפקיד ;)
     
    Gianzola ו-Raulito אוהבים את זה.
  6. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    מהפיטורים היותר מוצדקים שאני זוכר.

    זה עוד מהלך נכון בטיימינג נכון מצד ההנהלה של באיירן שמראה בפעם המי יודע כמה אמביציה. ככל הנראה רק חיכו לקטסטרופה שתצדיק את פיטורי אנצ׳לוטי ללא שום בעיה מצד התקשורת, האוהדים וכמובן השחקנים. אי אפשר לשתוק יותר אחרי מה שקרה בפריז.

    קל להגיד עכשיו בדיעבד שהמינוי של אנצ׳לוטי היה לא נכון, אבל הוא סיים בריאל בזמנו בעיקר בגלל השיגעון של פרז (בחייאת, הביא את בניטז במקומו) ולא כי עשה עבודה רעה או משהו, למרות שגם שם הוא סיים כחתיכת אנדראצ׳יבר כמו לאורך רוב הקריירה שלו (אם כי רוב השחקנים ללא יוצא מן הכלל רצו מאוד שימשיך). לעומת זאת, הרומן שלו בבאיירן מהרגע שהגיע היה נראה צולע ולא הצליח לגדול אף פעם. זו קדנציה כושלת ביותר ואין טעם לייפות את זה עם שורת הישגים שכל אחד יכול למצוא בגוגל. במועדון גדול כמו באיירן מינכן רוצים יותר מתארים וזו גם הסיבה שהקדנציה של פפ שם הייתה רחוקה מאוד מלהיות איזה כישלון מוחלט בעיניי אנשים רבים (MIA SAN MIA כמו שאוהדי באיירן אוהבים להגיד).

    לקראת ההמשך, ברור שצריך להזרים דם חדש אל הקווים. מישהו שיכול לספק רעיונות חדשים, שלא פוחד להתעסק עם ״פרות קדושות״ (גם אדון רובן ביניהם), ומישהו שגם חושב על העתיד. אנצ׳לוטי הרדים אותי ונראה שבמקרה הטוב גם את השחקנים שלו על הדשא. מצחיק אותי הדיבורים על באיירן המסכנה שלא יכולה להילחם בפריז ובכסף של הקאטרים, הסינים ו-וואטאבר, כאילו אין להם עדיין את אחד הסגלים הטובים באירופה.

    טוכל מאמן סופר אוברייטד בעיניי, ומבחינת באיירן אני מקווה שלא יגיע. נאגלסמן מאמן מעניין ממנו, אבל אני לא יודע כמה נכון עבורו להגיע בטיימינג הזה של הקריירה. זה פחות סקסי, אבל אולי הדבר הכי נכון מבחינת כולם - לפחות בטווח הקצר - זה לתת לסניול את המושכות.
     
    ויאם, Captain Canada, nfcb ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  7. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    כבר החשיד בקיץ שפתאום קבעו לאנצ'לוטי שסאניול העוזר שלו. מכיוון שידעו שאם לא תהיה התקדמות אז מפטרים אותו אז גם הכינו את המאמן שיכנס לתפקיד כבר בקיץ. אני גם משוכנע שזה סאניול אבל גם במידה ולא, אז אין לי ספק שיש כבר מאמן ורק מחכים לרגע שנוח להם לספר לנו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/9/17
    ויאם ו-nfcb אוהבים את זה.
  8. muller Mia san mia ורק מי שאוהב את עצמו באמת מבין

    הצטרף ב:
    ‏2/6/17
    הודעות:
    223
    לייקים שהתקבלו:
    59
    מין:
    זכר
    ממה שהבנתי אם טוכל ימונה זה רק עד סוף העונה ובעונה הבאה נאגלסמן יגיע.
     
  9. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    לא ראיתי דבר כזה. מקור?
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אנצ'לוטי לא סיים בריאל בגלל 'השיגעון של פרס' אלא פשוט הבחירה ברפא בניטס הייתה עקומה. והדבר שהכי מבליט עד כמה פרס טעה הוא דווקא המינוי של זידאן שיסכימו כולם שהוא לא גאון כדורגל אבל הוא יודע להשתמש בכלים שיש לו באופן מצוין. ריאל של הדסימה ב-2013/14 הייתה קבוצה אדירה ולמרות זאת לולא הנגיחה של ראמוס בדקה ה-93 הוא מקבל בעיטה בתחת כבר אחרי הגמר| ובעונה השנייה הוא שוב הצליח להפסיד את האליפות ורצף 22 הנצחונות הרצופים בכל המסגרות הפך ללא יותר משורה לא חשובה באמת בהיסטוריה.
    יש כאן מאמן שכושל שוב ושוב בזירה המקומית, ובאיירן זה קצת 'פחות נחשב', מצטער. הרזומה שלו בריאל וביובה ואפילו בפאריס ובמילאן יוכיח זאת. הוא לא יודע להתמודד עם משברים ובריאל תמיד הייתה העדפה לשמות הגדולים כמו בייל למשל ע"ח איסקו ואחרים.

    לגבי הסגל הנוכחי, אריאן רובן קראק לכל דבר והוא עדיין שחקן כדורגל ענק שלא הייתי מוותר עליו בשום וריאציה טקטית. הוא מבחינתי שונה מריברי. עכשיו אני אכתוב שאלה כקונטרה: משחק האגפים המסורתי קרי 4:3:3 מה שאומר שמולר בחוץ - או שמולר בפנים מה שעשוי להקל גם על לבאנדובסקי, ושיטה אחרת, דעתכם?
    [ואני לא מדבר על משחק בית קל נגד יריבה בינונית בבונדסליגה, אלא מה קורה במשחק הבא נגד פאריס בשלב הבתים למשל ובמעמדים כאלה].
     
  11. muller Mia san mia ורק מי שאוהב את עצמו באמת מבין

    הצטרף ב:
    ‏2/6/17
    הודעות:
    223
    לייקים שהתקבלו:
    59
    מין:
    זכר
    בגלל כל הדיווחים שבאיירן תחתים את נאגלסמן בעונה הבאה הבנתי שסניול /טוכל ישמש מאמן עד סוף העונה אבל יכול להיות זה רק בגלל שאני לא מחזיק מטוכל מאמן טוב מספיק, עם מה שרומיניגה אמר עליו אני מתחיל לחשוש שהוא מועמד ליותר מעד סוף העונה...
     
  12. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    דור, תיקון קטן. גם במשחק האגפים המסורתי של באיירן עם שני קיצונים (רוברי בזמנם) (בחמש העונות שקדמו לאנצ׳לוטי) מולר היה בפנים ושיחק ליד לבנדובסקי, קצת מתחתיו וחופשי לנוע לכל מקום (כולל להגנה לעזור). לא בצד, לא קשר ימני ולא מס׳ 8. פשוט שיחקו עם שני קשרים הגנתיים טובים, מגינים שמשחקים כמגינים ולא כקיצונים (מי היה קיצוני ימני בבאיירן נגד פ.ס.ז׳. בפועל? קימיש. ומגן ימני בפועל היה טוליסו כשנקודת המוצא שלו היא באמצע הדרך בין קו האורך לבין אמצע המגרש. בצד שמאל זה הקיצוני בפועל היה אלאבה והמגן בפועל וידאל עם אותה נקודת מוצא של טוליסו מצד שני). אז גם ההתקפה נראתה טוב וגם ההגנה הייתה הרבה יותר טובה.

    אולי הונס אמר שהמאמן הבא יוכרז אחרי פגרת הנבחרות.
     
    אלעד, Gianzola ו-muller אוהבים את זה.
  13. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    אין כזה דבר בבאיירן עונת מעבר כבר בסוף ספטמבר שהקבוצה עוד יכולה לזכות בכל תואר.
    אין כזה דבר בבאיירן כבר מעכשיו מאמן רק עד שנגלסמן יבוא...
    או שנגסמן בא עכשיו או שאולי לעולם לא.
     
    Gianzola ו-Uli Hoeness אוהבים את זה.
  14. Gianzola משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏16/2/04
    הודעות:
    8,820
    לייקים שהתקבלו:
    1,718
    פאתאלי משהו לא רוזנר? הוא ילד בן 30. גם אם יבוא בספטמבר הציפיות ממנו יהיו בשמיים.
    טוכל, כמו קלופ, זה לא מאמן שמתאים לבאיירן. הרפתקן מניאק.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  15. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,460
    לייקים שהתקבלו:
    6,388
    טוכל יהיה פתרון זמני טוב. ראינו איך הוא הרים את דורטמונד מהקרשים בעונה הראשונה שלו. הבעיות התחילו כשהוא התחיל להרגיש יותר מידי בנוח בתפקיד. בבאיירן זה לא יקרה, בטח אחרי מה שקרה עכשיו עם אנצ׳לוטי.

    אה ורק שיהיה ברור: ברגע שנאגלסמן מגיע זו תהיה קבוצה שתזכה בהכל. בקיצור, אני חותם על טוכל ומקווה שהוא יגיע עם שגעונות חדשים.