באיירן מינכן 2019/2020

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏17/7/17.

  1. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    בעייני גם קצת אוברייטד לבטח בסכום הזה.
    באיירן משתוללת והשאלה איפה המסע הזה יגמר (הונס אמר שזה לא נגמר)
     
  2. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,324
    לייקים שהתקבלו:
    790
    אני דווקא חושב שתפקיד המגן המודרני הוא בין החשובים ביותר במגרש, באיירן עושה רכישות מדהימות עם צעירים: הרננדז, פבאר, סולה, קימיש, גורצקה, טוליסו, גנברי, קומאן. יחד עם הסגל הקיים וחיזוק פה ושם הם בונים שם קבוצה חזקה מאוד להרבה שנים.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    תפקיד המגן הוא חשוב מאוד אבל צריך לזכור שהסגנון של אתלטיקו מדריד זה דבר אחד ובאיירן מינכן שתוקפת בחמת זעם עם המון שחקנים - זה דבר אחר. מה גם שלא נקנה כאן מגן שובר שיוויון שמשנה קבוצה, אין כאן מרסלו שהיה כמעט החצי השני של התקפת ריאל מדריד חוץ מכריסטיאנו, או ג'ורדי אלבה שדופק 15 בישולים בעונה בשנים האחרונות, וזה די תמוה. השקיעו הרבה כסף גם על פאברד, פפה מליל מבוקש וזה יהיה מעולה אם יחתום אבל אתה מחכה לרכש 'בלתי מעורער' לקראת העונה הבאה, מה לעשות שמצב הוותיקים בסגל לא ממש טוב, ושוב, קשה מאוד להצליח עם ילדים וכאלה שהם פוטנציאל. מה גם שדויד אלבה הוא בן 26 בלבד! מצד שני לבנדובסקי הגיע בחינם, וגם ששברו את שיא ההעברות על חאבי מארטינס או טוליסו זה די הפתיע אותי. מעניין מה באיירן עוד מתכננת.
     
  4. SaSa Member

    הצטרף ב:
    ‏13/9/18
    הודעות:
    604
    לייקים שהתקבלו:
    145
    מין:
    זכר
    עם כל הדיבורים על רענון הסגל, נדמה ששכחו שצריך לחזק גם את עמדת המאמן..
     
  5. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    אני גם מצטרף לאלו שרואים במגן עמדה חשובה. אלו שחקנים שרצים על הקו מהמקום הכי עמוק בהגנה ועד לרחבת היריב בהתקפה. יש להם אחריות על כל כך הרבה מקום במגרש גם הגנתית וגם התקפית שזה מטורף. מגנים הם שחקני התקפה לכל דבר ועניין. אין כדורגל ביימנו שהמגן לא מעורב בכל התקפה, הם צריכים להיות מוכשרים התקפית, דבר שלא מחייב בלמים ורק בגדר פלוס עבורם.

    ולמרות כל זה, זו קניה יקרה כי עד כמה שידוע לי לא מדובר באיזה פיליפ לאם או רוברטו קרלוס חדשים. מדובר במגן טוב מאוד, אבל לא עילוי.
     
  6. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,180
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    לא אוהב את חישובי השיאים של 'הרכש הכי יקר עבור-'.
    הכסף בכדורגל עובר אינפלציה של ומי שהיה שווה X לפני שנה שווה 1.5X השנה פחות או יותר.

    חשיבות של עמדה היא לפי השחקן שנמצא בה. מאיקון באינטר, אלבס בברצלונה ומרסלו בריאל - כולם נתנו לקבוצה שלהם edge משמעותי מאוד.
    אני לא מכיר את לוקאס הרננדס מספיק כדי לדעת אם הוא שווה את זה, אבל זו לא שאלה של עמדה. על מאיקון בשיאו שווה לשים היום גם 120מ'.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני פשוט חושב שבאיירן הייתה צריכה להעז בעמדות אחרות, וכמובן ששחקן התקפה טוב באמת היום שווה יותר מ-80 מיליון יורו. אני לא רוצה להשוות את לוקאס הרננדס לרגילון מריאל מדריד אבל הוא יותר קרוב להיות כמוהו - חזק, אגרסיבי, מהיר, עם פס טוב, מאשר להיות מרסלו שיש לו דריבל מטורף ותזמון בהצטרפות או את יכולת המסירה של ג'ורדי אלבה שמבשל שערים בלי הכרה. ככה שאם לוקאס 'יסתום את האגף' בלבד בשנים הקרובות זה אולי לא יספיק. אגב זה מוזר שאף אחד לא לוקח בחשבון את דויד אלבה, או שבכלל הוא הגיע כדי להיות בלם?
     
  8. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אם משלמים על שחקן ספסל של דורטמונד שבסה״כ נתן חצי עונה נחמדה בליגה הגרמנית בדורטמונד לא מרשימה של העונה שעברה, אז 80 מליון לאלוף עולם מכהן, שחקן הרכב באתלטיקו מדריד זה לא כזה נורא.
    מה החשיבות של המחיר לעמדה? אם קבוצה צריכה מגן היא תקנה חלוץ כי זו העמדה הנוצצת?
    דור שים לב. לבאיירן השנה יש 6 שחקני הגנה אמייתיים. קימיש, אלאבה וזולה. ובואטנג, הומלס ורפינייה. האחרון הולך בטוח ולפחות גם בואטנג או הומלס (אולי שניהם). לכן באו שני שחקני הגנה טבעיים (ולא סתם, אלא אלופי עולם מהקיץ האחרון) שניהם גם מגינים וגם בלמים. מאוד הגיוני. במיוחד אם שניהם עלו ביחד 115 מליון (שזה ממוצע של פחות מ 60).
    לחלק הקדמי יש שלושה צעירים שאחד זו לו העונה השניה (וראינו מה הוא עשה לואן דייק - קצת הזכיר את מסי מול בואטנג מלפני כמה עונות) השני כבר עונה שלישית ועם המון פוטנציאל רק שיפטר מהפציעות. (כמובן גנאברי וקומאן). יש את דיווס שאומרים שהוא כישרון אדיר. יש את גורצקה (ומי שראה את גרמניה נגד סרביה יכול לראות את ההבדל העצום בינו לבין חאמס כמספר 10) יש את מולר ולבנדובסקי הוותיקים. גם פיטה ארפ כבר חתם ויבוא או הקיץ או בקיץ הבא וכנראה יבואו לפחות אחד אם לא שניים מבין וורנר, האוורץ ובראנדט.
    המהפכה נעשית ולא בבת אחת.
    שאל מישהו על חיזוק בעמדת המאמן. אז נשאלת השאלה - ואת מי בדיוק אפשר להביא שעדיף בבירור על קובאץ׳? עם זאת אני מריח הפתעה (אם אתם העיתומאים הייתם יודעים מה יש לנו סגור לקיץ הייתם נופלים מהכיסא״) דווקא בעמדה הזו. כי פאבאר והרננדז היו כבר עוד לפני המשפט הזה.
    וצריך להתחיל לחשוב על שוער.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ראשית לגבי המאמן, קובאץ' כן שילב העונה צעירים וזה עומד לזכותו ואני לא חושב שזה תמיד נכון לזרוק שחקנים למים העמוקים כמו ויניסיוס בריאל מדריד כך שכן יש לזכותו נקודות זכות אבל זה מאוד פשוט: באיירן לא תזכה באליפות=קובאץ' לא ימשיך. לגבי סגל השחקנים: עמדות המגנים הן דווקא בסדר גמור, גם לגבי קימיך שאין לי מושג האם מייעדים לו תפקיד במרכז השדה, וגם דויד אלאבה, אני לא חושב שאתה מביא שחקן ספסל ב-80 מיליון יורו או משלם סכום כזה על מגן כדי להפוך אותו לבלם, לא תמיד המעברים האלה עוברים בצורה חלקה. אני בוחן את באיירן בזווית של קבוצה שרוצה לחזור להוות איום גדול על ליגת האלופות, לא רק במשקפיים של הבונדסליגה, ובינתיים הושקע הרבה כסף ולדעתי לאו דווקא בחוכמה או בנקודות התורפה. אני מקווה שקומאן ייגמל מהפציעות והצעירים האחרים ימשיכו להתקדם.
     
  10. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אין קשר בין האליפות לבין המשך העבודה של קובאץ׳.
    קובאץ׳ לא שיתף מספיק צעירים ואלו שהוא שיתף היו בדרך כלל כי לא הייתה לו ברירה.
    שוב. מהקיץ באיירן עם שני מגינים ובלם אחד בסגל. אולי שני בלמים. לכם היה חובה להביא שחקני הגנה.
     
  11. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    איזה יפה קובאץ׳ היה לבוש היום.
     
  12. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    תודה לזולה ווידמן שחשפו את הבלוף של חאמס. פעם ראשונה בהיסטוריה שבמחצית קבוצה מוסיפה לעצמה שחקן. בד״כ קבוצה מאבדת שחקן מ -11 ל - 10 או מ - 10 ל - 9. היום במחצית עברנו מלשחק עם 9 שחקנים ללשחק עם 10.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    גם אני ראיתי את איבוד הכדור ואפס המאמץ של חאמס וגם אני הייתי רותח כאוהד. אבל אחרי כזו תצוגת נפל מצד באיירן זה זול לדבר על שחקן אחד. גם האדום לא מצדיק משחק כזה נגד יריבה מהליגה השנייה ועוד באליאנץ ארנה. לבאנדובסקי הביא אימפקט מיידי מהספסל אבל חוץ ממנו ומקומאן זה היה ההרכב החזק(ריחמתי על ריברי כשהוחלף). כל מתפרצת היא חצי גול ואף אחד לא אגרסיבי. קימיך רע מאוד הגנתית. נקודת האור היא הגולאסו של מולר. זו הייתה הכנה איומה למשחק העונה מכל הבחינות ולדעתי קובאץ' כבר היה על סף פיטורים.

    אגב אריאן רובן אמור לחזור לשחק העונה ולו לחמש דקות כדי להיפרד מהקהל? אפילו לא כותבים עליו כבר. זה ממש עצוב
     
  14. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    מי מדבר על איבוד הכדור בכלל. זה עוד היה אחד הרגעים היותר טובים של חאמס בבאיירן העונה. שחקן בינוני מינוס שתוקע את כל המשחק של הקבוצה. ושבגלל שהוא משחק לפחות 3 שחקנים אחרים לא משחקים בתפקיד שלהם.
    נגד קבוצה מליגה שניה עם חאמס במחצית שלמה אפס מצבים (הגול מקרן) בלי חמאס אינספור מצבים. אני מאוד מאחל לריאל להתחזק בו בקיץ הקרוב.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2019/04/05/15544734987728.Xxx

    סטפן אפנברג מבקר את הנהלת באיירן על החתמת לוקאס הרננדס:"אתלטיקו מדריד היא המרוויחה היחידה מהעיסקה".
    קשר העבר הוסיף ש'כואבת לו הבטן', זה צעד לא ממש מובן ושהוא מכבד את המגן אבל המחיר מוגזם. "אם המצב ימשיך ככה בעוד חמש שנים ישלמו חמישה מליון יןרו לנהג האוטובוס. בסכום הזה הייתי רוצה לראות קשרים או חלוצים בכירים מגיעים". על הצעירים:"צריך להיות סבלניים כלפיהם, יש להם כישרון. אבל אם תהיה מגמה של צעירים בלבד, בבאיירן צריכים להבין שהם לא יזכו בצ'מפיונס בשנים הקרובות".