באיירן מינכן 2016/2017 :: לה פסטה די דון קארלו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏17/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,490
    לייקים שהתקבלו:
    2,242
    אי אפשר לחשוד בי באהבה יתרה לפפ אותו ביקרתי לא מעט פה, אבל ממש לא אהבתי את ההתבטאויות של ריברי בעניינו.

    ריברי למרות הירידה ביכולת והפציעות הרבות תמיד קיבל מפפ קרדיט והוא האמין בו, כך שלא ברור לי למה צריך לצאת נגדו בפומבי, אפשר לפרגן למאמן החדש גם בלי לרדת על הקודם.

    אני מסכים עם הטענה שהועלתה פה שההתעסקות בפפ מיותרת, לדעתי היא אפילו יכולה לפגוע במועדון בגלל הקיטוב בין השחקנים שהיו קרובים מאוד לפפ לאלו שלא.
     
  2. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    אני דווקא חושב שזו הזדמנות להבין שהיו הרבה דברים בעייתים בקדנציה הקודמת וזה אנושי ששחקנים פורקים את אשר על ליבם. אולי גם להם נמאס מכל הפסטיבל שהיה סביב המאמן הקודם, שבתכלס נתפש ככוכב האמיתי של הקבוצה ולא השחקנים (אני זוכר תמונה בעיתון לפני חצי הגמר ב2015. שמו שם את מסי לברצלונה, רונאלדו לריאל, עוד שחקן של יובנטוס ואת באיירן ייצג פפ. מה קרה? אין שחקן שיכול לייצג? לא הוגן כלפי השחקנים. מה זה "יכול ליצור בעיות עם אלו שהיו מאוד קרובים אליו"? כולה מאמן שהיה והלך. השחקנים של המועדון, לא של פפ. מי שנורא נקשר אליו מוזמן לנסוע למנצסטר) ואפרופו ריברי: גול יפהפה שלו עכשיו במשחק ההכנה שנערך מול מילאן בארה"ב. הוא פשוט נראה נפלא במשחקי ההכנה וכנראה שהוא יודע על מה מדבר כשאומר שפפ סירס אותו קצת. גם אלאבה כבש גול יפהפה מרחוק. כרגע 2:2 בתחילת המחצית השנייה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/7/16
  3. BayernMunchen Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/15
    הודעות:
    284
    לייקים שהתקבלו:
    24
    מין:
    זכר
    ריבירי תמיד קיבל קרדיט אצל פפ, לא הוגן מבחינתו לדבר עליו ככה במיוחד אחרי שהוא הלך, זה מזכיר לי את המשפט אם לדבר זה זהב אז השתיקה היא יהלום, אני לא אומר שהוא צריך לשמור את הדברים בבטן אבל לפעמים עדיף לשתוק וזה לא יוציא אותך גדול אם תלכלך על מישהו, לעיניין אחר לא ראיתי את המשחק, מה לעשות שבשעות האלה אני כבר בחלום השביעי ראיתי שבדשטובר הוחלף בדקה 30, יש מצב שהוא נפצע שוב? או שזה חלק מהחזרה האיטית של השחקן למגרשים....
     
  4. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    עוד שחקן גמור עם פה גדול ואחרי שיפצע שוב עוד חודש יחזור לבכות ביציע. מהדברים האחרונים שמטרידים אותי כרגע.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/7/16
  5. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    מהמשחק לפנות בוקר אפשר להסיק שתי מסקנות: האחת שאולריך שוער בינוני פלוס אבל לפעמים זה טיבו של שוער שני, ושהגיע הזמן להיפרד מבאדשטובר. סיפורו אנושי מאוד ובאיירן עשתה מעל ומעבר עבורו אבל הוא לא יממש את ההבטחה של בלם העתיד של גרמניה, לא ביכולת ולא מבחינת כמות הפציעות. אני לא חושב שהוא מספיק טוב אפילו כבלם מחליף לרמות האלו, עם כל הצער שבדבר.
     
  6. BayernMunchen Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/15
    הודעות:
    284
    לייקים שהתקבלו:
    24
    מין:
    זכר
    @אפנברג פעם ראשונה שאני נאלץ להסכים איתך, רק אל תיקלקל את זה בעתיד.
    אגב מישהו ראה את המשחק אתמול? כי אני לא הבנתי אם באדשטובר נפצע או לא.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני מופתע מהדברים של ריברי, כמו שאמרתם - פפ עזב, ההצהרות האלה מיותרות מה גם שריברי היה פצוע טריליון שנה ואני זוכר אותו פותח בהרכב במשחקים החשובים באמת אשתקד כמו בגומלין נגד יובה, במשחקים נגד אתלטיקו(אפילו מולר ירד לספסל בויסנטה קאלדרון בהחלטה מוטעית). לגבי משחקי ההכנה בקיץ אין יותר מידי מה לקחת מהם הרי כמעט כל באיירן מינכן עדיין בחופשה. ומצד שני ראיתי את הגול של ריברי אתמול - כמה קלאסה, ואולי זו ההזדמנות שלו אם יהיה בריא לרכוש לו מקום בהרכב לפחות בתחילת העונה כשקומאן עוד לא בכושר והוא נח בגלל היורו ודוגלאס קוסטה לא זומן לקופה אמריקה בגלל פציעה אם אני לא טועה. לצד ההתבטאות הילדותית אני אוהב את המוטיבציה של ריברי ואני חושב שגם אם שיאו הרבה מאחוריו לא קל להגנות להתמודד איתו, אבל שוב - הוא בן 33 ואני מתקשה להאמין שיוכל להישאר בריא לפרק זמן ממושך: 45 משחקים בשנתיים והגיל לא עוצר הרי.

    * אנצ'לוטי לא באמת יודע לעשות רוטציות ואולי רק הפציעות של הכוכבים יעזרו לו. בריאל מדריד הוא נתן לבייל קרדיט מוגזם גם כשהסריח את הדשא לחלוטין בעונה השנייה שלו. סקרן לראות מי מקבל את הבמה אם יהיה מצב בלתי-אפשרי שגם רובן וגם ריברי כשירים וכמובן שקומאן ודוגלאס קוסטה צעירים ורעננים. אני מודה שיש לי חיבה מטורפת ל-'רוברי' ואני חושב שאין תחליף לניסיון שלהם במשחקים הגדולים, ולא רק נגד יובה או אתלטיקו בשלבים האחרונים של ליגת האלופות אלא אפילו נגד דורטמונד.
     
    BayernMunchen אוהב/ת את זה.
  8. BayernMunchen Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/15
    הודעות:
    284
    לייקים שהתקבלו:
    24
    מין:
    זכר
    מעניין אותי באמת באיזה מערך אנצלוטי הולך לשחק, בשנה האחרונה אצל פפ היינו משחקים 4-1-3-2 שזה 4-1-4-1, אני מהמר שהוא ילך על 4-4-2, מולר ולבנדובסקי בחוד.
     
  9. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    צודק ראוליטו: אין תחליף לנסיון ברמות הגבוהות וכמה סמלי שאת גביע אירופה האחרון של באיירן הבאנו בגלל בישול של ריברי לרובן (וכמה סמלי שרובן נבחר למצטיין של הגמר). זו היתה הגושפנקא להצדקה שבהקמת הצמד רוברי: הביאו בסופו של דבר גביע אירופה למינכן, למרות הכשלונות בדרך. תהליך חילופי הדורות הכרחי אבל אפשר לעשותו גם בצורה רגישה, מבלי לזרוק את שהביאונו עד הלום. ברובן וריברי ניתו כרגע להשתמש כנשק שובר שוויון מדקה 60 צפונה כשדברים נתקעים-יש להם עוד מה למכור ברמות האלו והם בהחלט עושים כאב ראש להגנה שממול. נראה מתי יהיה לנו צמד נוסף שיביא גביע אירופה למינכן.
     
  10. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    במסגרת סיקורי את טורניר גביע האלופות בארה"ב...
    מחצית בין באיירן לאינטר ו-0:4 לבווארים. למרות שכמובן הרכב חסר באיירן פשוט נפלאה. הנעת כדור לא פחות טובה מאשר אם ההרכב הראשון היה משחק. ריברי ממשיך להצטיין עם שער ויוליאן גרין הצעיר עם שלושער. נכון שהיריבה אוויר כי אינטר פשוט לא קיימת אבל תענוג לראות בכל זאת. על הדרך גם מציגים את התלבושת השלישית החדשה, בצבעי סגול-לבן. עדינה ויפה לטעמי.
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  11. BayernMunchen Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/15
    הודעות:
    284
    לייקים שהתקבלו:
    24
    מין:
    זכר
    יש דיווחים על כך שלירוי סאנה עבר סופית לסיטי, היו דיבורים על כך שבאיירן מנסה להחתים אותו אבל כנראה שהוא בחר ללכת אחרי הכסף, הרגשה של פיספוס קטנטן, אני מאמין שאם הוא היה מחקה עוד שנה ההנהלה הייתה מביאה אותו, בכל זאת לא סוף העולם מה גם ששאלקה דרשו עליו הרבה כסף קראתי בכמה מקומות שהמחיר הוא בסביבות ה 50 מיליון אירו, חוץ מזה אולי בכלל אנצלוטי מתכנן לשחק על אמצע מגרש (4-3-2-1) ? כמו ששיחק במילאן, במקרה כזה קיצוניים לא יהיה להם הרבה מה לתרום במערך כזה, אני אישית הייתי מעדיף שנמשיך עם ה (4-1-4-1) שהופך להיות (4-1-3-2) בהתקפה עם לבה ומולר בחוד.

    ולנושא אחר....
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני רק מעלה כאן ספקולציה, לא בדקתי את זה כמובן: אולי שאלקה הייתה ממש אנטי למכור לבאיירן והעדיפה למכור אותו לליגה אחרת? כלומר סיטי שילמה עליו סכום גבוה אבל הדרישות מבאיירן היו אפילו יותר גבוהות? אני חושב שבאיירן די מכוסה לגבי שחקני האגף במידה ולפחות אחד מרובן או ריברי יהיו כשירים כל הזמן כדי להוות חילוף ראשון. לפי מה שהבנתי, החוזה של רובן וכן של ריברי מסתיים בקיץ. רובן יהיה בן 33 וחצי וריברי יהיה בן 34. אפשר להבין את ההנהלה של באיירן ואני לא חושב שהם ימהרו לברוח למקום אחר. שניהם נראים לי מאוד רעבים, הפציעות מתסכלות אבל מכניסות בהם טירוף. גם הכסף הגדול ב-MLS או ווטאבר יכול לחכות. ריברי עם חמישה שערים במשחקי ההכנה לפי מה שראיתי עד עכשיו.

    אוטוטו ריאל פוגשת את באיירן וזה יהיה משחק מאוד מרתק. אני תמיד אזכור לאנצ'לוטי את עונת הדסימה ואני משוכנע שכל השחקנים יקבלו אותו בזרועות פתוחות.
     
    BayernMunchen אוהב/ת את זה.
  13. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    ראוליטו אחי אתה מכבד הפורום הגרמני בנוכחותך:)
    ייתכן והיה לשאלקה אנטי לבאיירן ולי אין בעיה שהלך לסיטי. לגבי רובן וריברי: ריברי פשוט נפלא במשחקי ההכנה. הוא עושה הכל על המגרש, רעב בטירוף, חד מתמיד וחדור מוטיבציה. אם רק לא ייפצע נפיק ממנו המון בעונה הנוכחית. אני לא יודע מה מצבו של רובן לאחר הפציעה אבל כשהוא שיחק אשתקד לא חסרה לו מוטיבציה.
    לאט לאט הסופרקאפ הגרמני מתקרב. מעניין באיזה הרכב נעלה שכן עד כה במשחקי ההכנה ההרכבים ניסיוניים ביותר. הבכירים טרם חזרו מחופשות והשאלה לאיזה כושר ייכנסו תוך שבועיים. דורטמונד מצוינת והמשחק אצלה בבית. אחרי 3 שנים רצוף שהתואר הזה לא מגיע למינכן אני רעב לזכות בו!
     
  14. BayernMunchen Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/15
    הודעות:
    284
    לייקים שהתקבלו:
    24
    מין:
    זכר
    אתם יודעים אני לא מצליח להבין למה עד עכשיו מכל השמות שנזרקו לאוויר או השמועות שצצו איך השם של מאחרז לא עלה עד עכשיו? אתם חושבים שהוא מתאים/לא מתאים?
     
  15. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    אני לא יודע אם מאחרז זה סוג השחקן שאתם מחפשים. כרגע בקישור ההתקפי (מלבד מולר שהוא חצי-חלוץ) יש לכם שחקנים כשרוניים לפני השיא (קוסטה וקומאן) ושחקנים נפלאים (הרבה?) אחרי השיא (רובן וריברי). לי זה נראה שיש לכם 2 אפשרויות - או ש'מהמרים' ומקוום שהמעבר מהקיצונים הותיקים יעבור חלק בלי שתרדו ברמה (כלומר מעבר מדרג א' של אירופה לדרג ב'), או שתלכו על בטוח ותביאו קיצוני מוכח.
    מצד אחד זה די בעייתי לסמוך על חילופי דורות עם אנצ'לוטי. מצד שני עם מולר וקשרים מרכזיים יצירתיים (סאנצ'ז, טיאגו) זה יכול לעבוד אפילו אם קוסטה וקומאן לא יעשו קפיצה מטאורית קדימה.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.