באיירן מינכן 2016/2017 :: לה פסטה די דון קארלו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏17/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. ThePepTalk Member

    הצטרף ב:
    ‏21/7/16
    הודעות:
    2
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אז עכשיו אתה סתם זורק דברים לאוויר בלי קשר לנושא הראשוני? הדיון פה הוא לא על היכולות של המאמנים ואל תנסה להפוך אותו לכזה, ממש אין לי עצבים וזמן לבזבז על אחד שלא מעריך את פפ.
     
  2. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    אז אל תגיב לתגובות שלי ותחסוך מעצמך עצבים וגם תנצל טוב יותר את זמנך היקר.
     
  3. פול סקולס Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/06
    הודעות:
    5,690
    לייקים שהתקבלו:
    324

    למה בפורטו ואינטר הקרדיט מגיע למאמן, אבל בברצלונה דווקא לשחקנים?
    הבנאדם הזה גרם למסי והחברים שלו לשחק את הכדורגל (אולי) הטוב בהיסטוריה.
    זה לא קרה בברצלונה לא לפניו ולא אחריו.
    לא יודע למה אתה מתכוון ב"מנסה להיות גדול מהמועדון". באשר למשכורת שלו, פעם אחרונה שבדקתי, אף אחד לא הכריח את רומיניגה לשלם לו ככ הרבה כסף.


    אנשים תופסים מפפ בגלל מה שהוא עשה בבארסה, ובצדק גמור.
    בבאיירן הוא לא היה הצלחה מסחררת- וכמה אכזרי זה, שמתייחסים לשלוש אליפויות רצופות בכזה ביטול- אבל גם ממש לא הכישלון שאתה מנסה לעשות ממנו. איפה שהוא באמצע. לא חושב שבבאיירן מצטערים שהביאו אותו, וגם המוניטין שלו כלל לא ניזוק.
    מנ. סיטי זה המבחן הראשון האמיתי שלו בקריירה (והלוואי על כל מנג'ר מבחן שכזה עם תקציב בלתי מוגבל). נחיה ונראה מה הוא יעולל שם.
     
    Der Kaiser ו-golding אוהבים את זה.
  4. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    רבותי המנהלים. למה מנהלים דיון כזה פה? למה לא באשכול של הפועל באר שבע?
    גווארדיולה לא מאמן באיירן כבר 3 חודשים. מה הקשר שלו לבאיירן?
    אני מבין שהוא כנראה גנב לכפיר את התור בסופר או חתך אותו בכביש ושכפיר אוהד באיירן. אבל חלאס. מספיק. רוצים לפתוח דיון על יכולותיו המאמניות או הרגשיות של פפ תפתחו אשכול. פה אמורים לדון בבאיירן מינכן.
     
    ויאם ו-ThePepTalk אוהבים את זה.
  5. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    באמת הגיע הזמן לסיים הדיון בפפ ובכל חסידיו השוטים. פעם אחרונה שבדקתי ברצלונה זכתה בהכל עם אנריקה על הקווים כי מסי שוב היה בגדולתו (ולצידו שחקנים נוספים) כך שלומר שגם אחרי פפ ברצלונה לא שיחקה כפי ששיחקה מנותק מהמציאות. מה לעשות שפפ לא הביא גביע אירופה לקבוצה שהשחקן הכי בולט שלה זה דקו, כמו מוריניו בפורטו, אלא עם השחקן אולי הטןב בהסטוריה כך שבטח שם הקרדיט קודם כל למאמן-לא ברור מה לא מובן פה.

    נעבור לדון קרלו, מאמן שעוד כשמילאן עברה את באיירן ב2007 ברבע הגמר וזכתה בסוף בגביע האלופות חלמתי שיבוא אלינו. מכיוון שזו עונה ראשונה שלו הרי שבצ'מפיונס המטרה היא לפחות חצי גמר. עד סוף הקדנציה הוא יבחן בגביע אלופות כי יש גבול כמה ניתן לתת קרדיט לבונדסליגה, שבלי דורטמונד לא דומה לכלום. הבעיה שנדמה שהשנה יש הזדמנות טובה לזכייה מכיוון שהאנגליות לא במשחק. את אנגליה תייצגנה לסטר, טוטנהאם, ארסנל וסיטי כנראה. יונייטד וצ'לסי בחוץ והן תחזורנה עם הרבה תחמושת, בטח אחרי הסכם זכויות השידור המפלצתי, שהופך קבוצות כמו סוונזי לבעלות הכנסה גבוהה מאינטר (נדמה לי שווסטהאם אמורה להכניס יותר מבאיירן עם ההסכם הזה). כך שנראה שאנו לקראת הסתערות רבתי של האנגליות על היבשת, מבחינת כסף, מאמנים ושחקנים כך שהשנה צריך לשים כל יהבנו על הצ'מפיונס. אין לי שום בעיה להקריב אליפות בשביל זה (א"כ אובדן אליפות לא יתקבל בברכה ע"י ההנהלה אבל עם גביע אלופות את מי זה יעניין...).
     
  6. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    נצחון שלישי מתוך שלושה משחקי מבחן, 0:3 על SPVGG LANDSHUT. ריברי שוב נראה מצוין, הלוואי ויימנע מפציעות. משחק הבא בלילה שבין רביעי לחמישי ב04:30 לפנות בוקר נגד מילאן בארה"ב. אני מתכוון לקום לצפות.
     
  7. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    עם אנצ'לוטי יש מצב שלא תצטרך להתאמץ, הוא יפסיד את האליפות בכוחות עצמו.
     
    פול סקולס אוהב/ת את זה.
  8. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    יש לי מאמן שהוא שיאן הזכיות בגביע האלופות עם שלוש כאלו (בצוותא עם פייזלי) וכזה שלקח אליפויות באיטליה, באנגליה (ליגה קצת יותר רצינית מהבונדסליגה) ובצרפת (שם זו באמת לא חכמה אבל לקח. הפסיד שם אליפות כשהגיע באמצע העונה) כך שאני ממש לא חושש מאובדן אליפות הבונדסליגה. באיירן בשנים האחרונות נבנית לצ'מפיונס, לא לליגה (עם כל הכבוד לדורטמונד, שבתכלס לפני שנתיים לא היוותה פקטור). לכן המאמנים שמגיעים אליה נבחנים בצ'מפיונס, לא בליגה. עם שלושה גמרים מאז 2010 וגביע אחד באיירן מכוונת קודם כל לגביע עם האזניים הגדולות. המאמנים שלנו בתקופה זו נבחנים רק בזה ורק בזה ייבחן אנצ'לוטי. אולי בריאל זה כשלון לא לקחת אליפות גם אם לוקחים צ'מפיונס (כמו שקרה לאנצ'לוטי שם) בגלל היריבות עם ברצלונה אבל בגרמניה בתכלס כל עשור מתחלפת היריבה: בשנות השבעים גלאדבך, בתחילת המילניום ברמן ועכשיו דורטמונד. אף אחת לא באמת מאיימת על ההגמוניה שלנו. יש לנו פי חמישה אליפויות מדורטמונד אז בואו נכניס אותה לפרופורציה.
     
  9. פול סקולס Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/06
    הודעות:
    5,690
    לייקים שהתקבלו:
    324
    אם כך, למה שמישהו בכלל ירצה לאמן את באיירן?

    אם מה שאתה כותב הוא נכון, הרי שזה אחד התפקידים הכי קשים שיש בכדורגל העולמי,
    שבו לכל מאמן חדש שמגיע יש הסתברות של 95% להיכשל עוד לפני שהעונה התחילה.
     
    Der Kaiser אוהב/ת את זה.
  10. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    @פולסקולס - אני לא יודע מאיפה הוא הביא את הרעיונות האלה. אלה אם הוא יושב בישיבות ההנהלה. כמי שקורא כמעט כל מה שכל חברי ההנהלה אומרים ומה שהקבוצה מפרסמת המטרות של הקבוצה (בצד ההישגי) הן קודם כל אליפות, אחר כך הצלחה בליגת האלופות שזה אומר חצי גמר והגביע המקומי. כמובן שיש עוד מטרות (כלכליות, חיזוק המותג (כלכלית וספורטיבית) ועוד).
    דרך אגב, וזה לא לפה, קצת מצחיק לקרוא שהליגה בה לסטר זוכה וקבוצות כמו מנצ׳סטר יונייטד וצ׳לסי לא מגיעות אפילו למקום רביעי ושבאירופה הקבוצות הבכירות נכשלות בעונות האחרונות והיא מתרחקת מבחינת ניקוד מהצמרת היא ליגה שקשה לזכות בה באליפות. אבל. א. זה לא לכאן. ב. כפיר ידוע כמי שמנמק את דעותיו ב״עובדות״ שלא נתקיימות.
    דרך אגב, לפי כפיר אלכס פרגוסון אחד המאמנים הכושלים בהיסטוריה. 26 שנים באחד המועדונים הגדולים ביבשת ורק 2 גביעי אירופה.
    דיי כפיר. בוא ספר לנו אחת ולתמיד מה בדיוק גווארדיולה עשה לך ותפסיק לכתוב עליו. לא במיישרין ולא בעקיפין. מצחיק להתלהב מניצחון על קבוצה ליגה רביעית עם רבע סגל ולהתאכזה משלוש אליפויות רצופות. לא מכבד אותך.
     
  11. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    לא נכון בעליל. שתי דוגמאות מפיו של רומיניגה: האחת הינה שבהבאת פפ הוא אמר במפורש שהמטרה ליצור רצף זכיות בצמפיונס על פני זמן קצר, כדי שלא נצטרך לחכות 12 שנה עד הגביע הבא. ושנייה: שאחרי ההפסד בגמר הצמפיונס ב2012, כשכלכלית המועדון כרגיל עושה חיל הוא אמר: "עם כל הכבוד לנתונים, בסוף צריך לנצח על המגרש". התקופה של קודם כל אליפות ואז רבע גמר צמפיונס ונראה מה יקרה אח"כ הסתיימה. מ2013 המועדון נבנה לתת אלטרנטיבה לברצלונה ולריאל ולכן הביאו קליברים כמו פפ ואנצלוטי. בשביל אליפות בונדסליגה לא צריך מאמן ב15 מליון יורו לעונה. היינקס עשה את זה בשליש מחיר. עם כל הכבוד לסגנות של דטרטמונד אשתקד הבונדסליגה לא פקטור בסגל בנוכחי ועם המאמנים שיש לקבוצה. במטרה אחת: צמפיונס.

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
     
  12. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    ואגב לגבי פרגוסון: מה יותר טוב מעדות של אדם על עצמו? פרגוסון בעצמו אמר שלמועדון כמו יונייטד יש מעט מדי גביעי אלופות ועם כל הכבוד לאליפות הוא תמיד חושב קודם כל על הצמפיונס. זה הוא אמר, לא אני.

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
     
  13. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,210
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    אולי פרגי אמר את זה אבל בפועל הוא מעולם לא ויתר על הליגה בגלל אלופות ותמיד הגיע לגמר תוך זכיה באליפות במקביל.
    אם ניקח למשל את עונת הטרבל הרי שהמטרה המוצהרת הייתה קודם כל החזרת כתר האליפות.
     
  14. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    כפיר, רומינגה זה לא זה שאמר את הדברים הבאים: Rummenigge: „Wenn ein Trainer in drei Jahren dreimal Meister würde, wären wir
    sehr glücklich. Punkt

    או את זה Rummenigge verteidigt Guardiola

    או זה לא זה שרצה להאריך את החוזה של פפ?

    או זה שאתה בעצמך הבאת ציטוט שלו מערב הפרידה ובו הוא טען שלפפ מניות בזכיה של גרמניה במונדיאל?


    דיי. באמת תרד מהעניין.
     
    Der Kaiser אוהב/ת את זה.
  15. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    המניה היחידה של פפ בזכייה במונדיאל היתה שאחרי התיקו 2:2 מול גאנה יוגי לב זנח את הטמטום של להעביר את לאם לקישור, החזיר אותו לעמדת המגן ולקח את התואר (עם שחקנים שנראו כמו צל חיוור תחת פפ אחרי פגרת החורף והיו סופר רעבים במונדיאל עצמו-כולל רובן שמ\נתן טורניר מעולה. נקודה למחשבה).

    בכל מקרה המועדון מכוון לזכייה בצ'מפיונס ומגוחך לדבר על אליפות עם סגל כזה ועם ליגה כזו. לא סתם באיירן סגרה ארבע אליפויות ברצף: מזמן לא היתה לה דומיננטיות כזו בליגה (דורטמונד לא זכתה בכלום מאז 2012 אז לא ברור לי מה אתם מתלהבים מהאלטרנטיבה, עם כל הכבוד לה). ולכן צריך פשוט להודות במה שיובנטוס הודתה בו בסוף העונה שעברה: אחרי רצף זכיות באליפות והשתלטות טוטלית על הליגה המקומית המטרה עכשיו ליגת האלופות.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.