באיירן מינכן 2016/2017 :: לה פסטה די דון קארלו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏17/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    לא מסכים שההפסד לריאל לא היה באשמתנו. היינו יותר טובים? במחצית השנייה במינכן נראינו מזעזע. אז מה עם הורחק שחקן? ככה נראים במשחק ביתי ברבע גמר? מזלנו שלא הובסנו שם, הרבה בזכות נוייר. בגומלין במדריד אכן נתנו אחלה משחק אבל לצאת למשחק חוץ אחרי הפסד ביתי זה בור גדול מדי. את ההתמודדות הפסדנו במינכן וזו אכזבה עצומה כי רק כמה ימים לפני דרסנו את דורטמונד ונראינו מפחידים אבל אז לבנדובסקי נפצע (טעות של קרלו, בשביל מה היה צריך להתמהמה עם החילופים מול דורטמונד ולסכן שחקנים? רובן שיחק שם 90 דקות בשביל מה? דורטמונד לא איימה על האליפות השנה בשום צורה. קרלו התאמץ איפה שלא צריך היה והפסיד כל הקופה באירופה), מה שהוכח כקריטי ביותר (הפולני לא מחמיץ הפנדל שוידאל החמיץ) ומשם הכל נהרס והשתבש לנו.
    לגבי עונה הבאה: לא יודע למה לצפות. יש תהליך של חילופי דורות, לאם פרש, יש גבול כמה רובן וריברי יכולים לסחוב בכל החזיתות וטרם הוחתם מישהו משמעותי. המטרה תהיה להישאר בטופ האירופי אבל יש תחושת אכזבה שהדור שסיים לא הביא עוד גביע. היתה לנו האיכות וכל פעם נפלנו על משהו אחר (פציעות, טעויות מאמנים, פנדלים מוחמצים מול ריאל ואתלטיקו). בל נשכח שגם האנגליות יחזרו חזק עונה הבאה עם הרבה מאוד כסף בגלל הסכמי זכויות השידור החדשים שם. בתחושה שלי יש קצת הנמכת ציפיות אצלי, הלוואי ואתבדה. כבר ארבע שנים שאנו באים עם ציפיה ומאכזבים בסוף מסיבה זו או אחרת.
     
  2. muller Mia san mia ורק מי שאוהב את עצמו באמת מבין

    הצטרף ב:
    ‏2/6/17
    הודעות:
    223
    לייקים שהתקבלו:
    59
    מין:
    זכר
    למרות שהגענו בפיגור, במשחק השני במחצית השנייה השתלטנו על המשחק כמעט לגמרי וכמעט "יצאנו מהבור" אבל השופט דפק אותנו קשות.

    לגבי העונה הבאה: לא יודע למה לצפות בעמדת המגן הימני אבל אני שמח שצ׳אבי אלונסו פרש (הוא היה די איטי כקשר אחורי) וקימיש / סאנצ׳ס יתחילו לשחק בקישור (במידה ווידאל יהיה קשר אחורי ולא חאבי),
    ועם החיזוק של אלכסיס במידה ויבוא אנחנו נהיה אפי' יותר טובים מהעונה.
     
  3. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    השאלה האם קרלו ייתן המושכות לקימיש ולסאנצ'ז. השנה לא בנה עליהם בכלל ובקושי שיחקו. קימיש היה שחקן מרכזי אצל פפ והיה מצוין אבל אצל קרלו נמחק לחלוטין עד שרצה לעזוב כבר. שניהם פוטנציאל גדול לקישור אבל צריך לתת להם הבמה. גם קוסטה בדרך החוצה בגלל זה, ויש התעניינות רצינית מברצלונה ואני מקווה שיישאר, אחרת גם נפסיד אותו וגם נחזק יריבה אירופית אחרת.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני מבין את הביקורת על אנצ'לוטי אבל לדעתי היא מתבססת בעיקר על חורים גדולים בארון התארים שלו, נניח התקופה בריאל מדריד בה שחק ושחק את שחקני ההרכב הראשון(האנטיתזה שלו: זידאן). קחו סיטואציה שלא רחוקה מהמציאות: רנאטו סאנצ'יז התקשה להשתלב בקבוצה מן הסתם, ומחר משחק נגד ריאל מדריד ברבע גמר ליגת האלופות. אז ברור שצ'אבי אלונסו המנוסה ישחק במקומו. באיירן בחצי הראשון של העונה ניצחה הרבה פעמים בנצחונות דחוקים אם אינני טועה. רנאטו הגיע בהרבה כסף ולא לעונה אחת, אלף-אלפי הבדלות: פוגבה.
    לגבי דוגלאס קוסטה, אני חושב שהוא לא מגוון מספיק, לא גולר, שחקן של 'רגל אחת'. מעולה להרבה קבוצות באירופה, לא לבאיירן מינכן שתמיד באיזור ובין 2-4 הקבוצות הטובות באירופה. אלכסיס יכול להיות רכש נפלא עבור באיירן.
     
    Lebron אוהב/ת את זה.
  5. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    נמחק
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/6/17
    Gianzola ו-Der Kaiser אוהבים את זה.
  6. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,490
    לייקים שהתקבלו:
    2,243
    באופן לא מפתיע, חסידי פפ הנלהבים מחליפים משקפיים ברגע שהוא עוזב. פתאום הכל שחור, הכל כישלון, המאמן הנוכחי אנצ'לוטי אשם בהכל, אין שום פרופורציות, אני חייב להגיד שזה די משעשע.

    באיירן הגדולה של פפ האגדי תמיד עברה את רבע הגמר, הקבוצה הכושלת של אנצ'לוטי מודחת ברבע הגמר. כמובן שלא נזכיר את עובדה שבאיירן של פפ התמודדה מול יונייטד של מויס ופורטו ובנפיקה הבינוניות וגם אותן לא עברה בצורה משכנעת במיוחד, בעוד באיירן של אנצ'לוטי הפסידה לקבוצה הטובה בעולם בחיסרון מספרי והשופט תרם את חלקו אבל את מי זה מעניין, יש פה נקודה להעביר. אנ'צלוטי כישלון מוחלט. כמובן שזה לא נזכיר מה היה בפעם הקודמת מול ריאל, כדי לא להרוס חלילה את התזה.

    כמובן שגם נשמיט עוד דברים שלא מתאימים לזה, כמו למשל שהירידה של קוסטה ביכולת התחילה כבר במהלך העונה שעברה, ושבואטנג היה פצוע רוב העונה, כולל תחילת העונה, אבל בזה אשם המאמן כמובן, לא אף אחד אחר.

    שקט תעשייתי? היה שקט מופתי בתקופה של פפ, עימותים עם מנדז'וקיץ, מולר וריברי, הצוות הרפואי ופיטורים של כל הצוות, זה לא קרה, רק בראש שלנו. אבל אנצ'לוטי שוב אשם, הרס לחלוטין את השקט התעשייתי.

    יכולת - לא יודע מה איתכם, בשלוש השנים שקדמו לעונה הזאת הבחנתי בירידה ביכולת בחזרה מהפגרה. היו הרבה משחקים חלשים לאורך העונות, משחקים שבלונים ומשעממים, לא רק בעונה הזאת. אבל צריך להיות בשקט, צריך לאמוד על ההבדלים העצומים בין הקדנציה של הגאון לבין הטרח הזקן אנצ'לוטי, שהרי הכל אצלו כישלון.

    וכמובן, למי שלא היה ברור חשוב להבהיר עם השפה הגרמנית, כמה גדול היה פפ, הוא היחידי שיקבל מאיתנו גיבוי מלא, לא הכישלון העצום הזה שנקרא אנצ'לוטי.

    רק להבהיר - אני לא חושב שהעונה של אנצ'לוטי הייתה מוצלחת כמו שאני לא חושב שפפ היה כישלון מוחלט, אבל אמור להיות די ברור לכל מי שלא חסיד פפ ועקב אחרי הדיונים בשנים האחרונות שחסידי פפ רואים דברים בשחור ולבן, חוסר הפרופורציות מדהים.
     
    golding, muller ו-Captain Canada אוהבים את זה.
  7. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,483
    לייקים שהתקבלו:
    564
    @Lebron

    אשכרה. מדהים לראות איך מאשימים את אנצ׳לוטי כמעט באותן נקודות שהיו בעידן פפ, רק שאז משום מה לא הצביעו עליהן ובוודאי שלא נתנו לו ציון ״נכשל״. הכי אהבתי את ההאשמות על ההפסד הביתי בחצי גמר הגביע לקבוצה בינונית של דורטמונד, בזמן שפפ הפסיד בדיוק בשלב הזה לקבוצה עלובה פי כמה בעונה האחרונה של קלופ. או שפתאום שולפים מקום שני בשלב הבתים כנקודה לחובת אנצ׳לוטי, כאילו זה שינה משהו בעונה של באיירן (ממש הפריע לטחון את ארסנל בשמינית). למיטב זכרוני גם אלופת אירופה סיימה את שלב הבתים במקום השני, ועוד מתחת לקבוצה הבינונית של דורטמונד... אבל בסדר, פפ משיח ואנצ׳לוטי הוא גרסה זקנה של פליקס מגאת׳. איזו גניבת דעת.

    חוץ מבעיית קידום הצעירים וחילופי הדורות, אני לא מזהה שום שינוי מהותי בין תקופת פפ לעונה של אנצ׳לוטי, לחיוב או לשלילה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/6/17
    Lebron אוהב/ת את זה.
  8. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אני לא חסיד פפ. פפ לא עניין לי אפילו שערה אחת בגבה לפני שהוא בא לבאיירן ואפילו לא ריס אחד אחרי שהוא הלך. המילה פפ לא הופיעה ולו גם פעם אחת בניתוח הארוך שלי לעונה הזו ולא סתם.
    מעניין שכל מבקרי מה שכתבתי לא ענו ולו גם לטענה אחת שהעלתי. אלא הסתפקו ב"חסידי פפ".
    לצערי הרב הדיון שהיה פה פעם על באיירן מינכן הפך לדיון על פפ גווארדיולה. אפשר לשנות לו את השם.
    לא סתם לא כתבתי פה כמעט כל העונה.
    שלום ולהתראות כשיהיה שוב דיון על באיירן מינכן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/6/17
  9. muller Mia san mia ורק מי שאוהב את עצמו באמת מבין

    הצטרף ב:
    ‏2/6/17
    הודעות:
    223
    לייקים שהתקבלו:
    59
    מין:
    זכר
    כשתה כותב "הקבוצה הלכה אחורה" אני מניח שאתה מתכוון בהשוואה ליכולתה תחת פפ ולכן אין צורך לכתוב את השם פפ בשביל ליצור השוואה.

    מסכים איתך שהקבוצה הלכה אחורה בעניין קידום הצעירים (או יכולתם במקרה של קומאן), לדעתי דוגלאס אף פעם לא היה מספיק טוב לפתוח בבאיירן.

    בקשר ליכולת: לא חושב שהיינו פחות טובים מריאל מדריד וודאי שלא נראנו כמו "קבוצת נוער" לידם, (וטקטית עד ההרחקה תוכנית המשחק עבדה טוב ).
    היו הרבה משחקים משעממים השנה אבל גם שנה שעברה היו (ואני אישית מעדיף את סגנון המשחק הנוכחי שבו שחקני הכנף מנסים ליצור ולא כמו אצל פפ שפשוט היינו מתמסרים לרוחב) אז אני לא מתלונן ואף חושב שהתקדמנו (פירטתי בהודעה הקודמת).

    מבחינת התוצאות: לא רואה את המשחק מול ריאל ככישלון ובמשחק מול דורטמונד אני מאמין שהשחקנים היו עדיין תחת השפעת המשחק מול ריאל (אני לפחות הייתי:angry:).

    בקשר לשקט התעשייתי אני חושב שלברון ענה לך ואין מה להאשים את אנצ׳לוטי ולומר שנכשל.

    קשה לשנות סגנון משחק, השתפרנו העונה ונשתפר יותר בעונה הבאה באספקטים שחשובים לסגנון המשחק הנוכחי שלנו.

    בתקווה שהעונה קרלו ישתף את הצעירים יותר...

    @nfcb
     
    Lebron אוהב/ת את זה.
  10. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אתה מניח לא נכון.
     
  11. muller Mia san mia ורק מי שאוהב את עצמו באמת מבין

    הצטרף ב:
    ‏2/6/17
    הודעות:
    223
    לייקים שהתקבלו:
    59
    מין:
    זכר
    חוץ מאי שיתוף הצעירים של אנצ׳לוטי
    אני לא רואה למה זה כישלון מוחלט ביחס לציפיות ההנהלה ממנו (מכיוון שבשאר הנקודות אנחנו לא מסכימים ובעניין "אי השקט התעשייתי" היה אותו דבר אצל פפ ובכל זאת ההנהלה הייתה מרוצה).
     
  12. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    באיירן תציע לסאנצ'ס: 25 מ' יורו לעונה

    לפי הפרסום באיירן מציעה לאלכסיס סאנצ'ז סכום מטורף של 25 מליון יורו שכר, כמעט עשרה מליון יותר מהמרוויח הנוכחי הגבוה בקבוצה, לבנדובסקי. אני לגמרי בעד: העולם משתולל אז משתוללים או שנהיה מחוץ למשחק. אייאקס אנחנו לא, חייבים לשפוך וחייבים לפתות שחקנים להגיע כי הבונדסליגה היא לאו דווקא הבחירה הראשונה של שחקנים. נקווה שישתגעו גם בכל הקשור להגנה ויחזקו גם אותה.
     
    muller אוהב/ת את זה.
  13. muller Mia san mia ורק מי שאוהב את עצמו באמת מבין

    הצטרף ב:
    ‏2/6/17
    הודעות:
    223
    לייקים שהתקבלו:
    59
    מין:
    זכר
    מה יש להשתגע בהגנה?
    חסר לך מישהו?
     
  14. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,490
    לייקים שהתקבלו:
    2,243
    מגן ימני אולי בנוסף לרודי וקימיש שיכולים לשחק על המשבצת הזאת, חוץ מזה ההגנה סגורה - ארבעה בלמים (הומלס, זולה, בואטנג, מרטינז) ושני מגנים שמאליים (אלאבה וברנט מחליף)
     
    muller אוהב/ת את זה.
  15. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    אני מבין את הטענות כאן לחיזוק ההגנה. היו שמועות שאנחנו מוכנים לשחרר את בואטנג כי יש קבוצות שמוכנות לשלם עליו די הרבה ביחס למה שנשאר לו לתת בקריירה. אם זה יקרה אז אולי יהיה ריענון גם בעמדת הבלם.

    אני יודע שקימיש זה אחלה אבל אצ'לוטי גם יודע את זה? לא ראיתי אמון מצידו בשחקן ואם כך אז גם קשר אחורי יגיע להגנה.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.