באיירן מינכן 2016/2017 :: לה פסטה די דון קארלו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏17/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. BayernMunchen Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/15
    הודעות:
    284
    לייקים שהתקבלו:
    24
    מין:
    זכר
    אם כבר מדברים על וידאל, הוא קשר בוקס טו בוקס ולדעתי הוא מס'1 בתחום שלו, (הטופ 5 שלי: וידאל, פוגבה, האמסיק, נאיגולן, גרניט צ'אקה).... הייתי חייב לשתף אותכם ברשימה הזאת :) אני מת על קשרים בוקס טו בוקס, להיות קשר בוקס טו בוקס זה אופי, זה מנהיג ואנרגיות אינסופיות... לגבי סאנצ'ס אני תולה בו המון תקוות, וידאל הוא לא יהיה אבל הוא בכיוון הזה, אין ספק שלגיל שלו הוא מאוד פיזי, אני זוכר ראינו עם חבר משחק של פורטוגל ביורו לא זוכר נגד מי, אני רואה את סאנצ'ס נילחם על הכדורים, רץ על כל המגרש, מצתרף להתקפות, איכשהו הוא מזכיר לי את וידאל אז אני אומר לחבר שלי אתה קולט שהוא רק בן 18? באמת שלגיל שלו הוא לוחם ויקינג אמיתי וקניות כאלה אני אוהב. אגב אם כבר מדברים על קשרים מה אתם אומרים על קשר אחורי? השנה זה היה אלונסו ווידאל, וידאל היה מאוד מפתיע בתור קשר אחורי כשהוא שיחק קשר אחורי אבל בכל זאת אני מעדיף לראות את וידאל ליד מולר, מה אומרים מרטינז עוד זוכר משהו מהתפקיד הזה? או שלדעתכם צריכים לשים שמה את וידאל, כל זה בהנחה שאלונסו כבר לא אותו אלונסו וצריך להשתדרג בעמדה הזאת... שתפו....
     
  2. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,480
    לייקים שהתקבלו:
    2,235
    Bayern - מרטינז היה פצוע בערך אותם אחוזים של זמן כמו רובן מאז שהגיע, הוא בד"כ היה טוב מאוד עד מצוין כששיחק, הטרוניה שלי היא על הקלות שבה קוטלים אנשים מסוימים כאן בפורום את רובן והיחס הסלחני כלפי אחרים (הבאתי בנוסף למרטינז גם את הדוגמאות של תיאגו וריברי). עם כל הכבוד למרטינז, הוא לא תרם לבאיירן כמו רובן.
    רובן סיפק סטטיסטיקה מעולה בקדנציה שלו בבאיירן, ועשה את ההבדל בהרבה משחקים מכריעים. הוא היה השחקן המוביל בקבוצה בדאבל ב-2010 וגם באלופות, היה השחקן הטוב ביותר החל מרבע הגמר באלופות בעונת הטרבל, והיה מעולה גם בשתי העונות שבאו אחריה.

    אני לא חושב שהבנת את הכוונה שלי. כשאמרתי שאם הוא יגיע לרמה של וידאל זה יהיה לא רע בכלל, זה היה אנדרסטיימנט. כמובן שזה יהיה מצוין.

    לא טענתי לרגע שהרכישה של רנאטו מיותרת, טוב שחושבים על העתיד.
    פשוט על סמך מה שראיתי ביורו לא כזה נפלתי ממנו ואני לא בטוח שהוא שווה את הסכום ששילמו עליו. אין ספק שהוא הראה ביורו פיזיות, תשוקה ובגרות מנטלית מרשימה, אבל בכל הקשור לכישרון טהור לא התרשמתי שמדובר בשחקן יוצא דופן, הטאצ' והדריבל שלו לא מדהימים, וכך גם המהירות והזריזות.

    עדיין אני לא ממהר לקשור לו כתרים, אבל גם לא להספיד אותו.
    הוא ראוי לקבל הזדמנויות בעונה הזאת במשחקי ליגה נוחים יותר ולהוכיח את עצמו.

    אני חושב שחייבים להביא קשר נוסף, טכני ומנהל משחק לצד וידאל ומרטינז (במידה והוא כשיר) כגרזנים שמצטרפים מאחור, ותיאגו ורנאטו יחכו להזדמנות שלהם מהספסל . הייתי מאוד רוצה לראות את קרוס שם (ואפילו יותר את גונדגאן, אך לצערי פפ כבר חטף אותו וגם הוא עם בעיית פציעות), אבל אם לא קרוס אז לחפש מישהו אחר.
    איכשהו להסתמך על תיאגו הלא יציב ואחראי, על אלונסו המזדקן (שלא ממש מתאים להגדרה של מנהל משחק) נראה לי כמו סיכון גדול מדי.
    גם לא על מרטינז הנפצע הכרוני ועל סאנצ'ז חסר הניסיון, שלא בדיוק מתאימים להגדרה של מנהל משחק.
    אם תיאגו לא יתאפס על עצמו, בהיעדר מציאת שחקן ראוי למשבצת הזאת, אני מעדיף בלית ברירה לתת את התפקיד כרגע ללהאם ולהתחיל לתרגל את קימיש כמגן ימני.

    מסכים שיש גם בעיה באגפים, אבל אני מניח שעד סוף חלון ההעברות יגיע עוד ווינגר. (הלוואי שזה יהיה סאנה).
    אני חושש שבכל מה שקשור לקישור, יש שאננות שעלולה לעלות ביוקר. מקווה להתבדות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/7/16
  3. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    בחצאי הגמר מול ברצלונה ואתלטיקו הוא לא שיחק כי היה פצוע אז אפשר לבקרו על הפציעות אבל על היכולת? הוא שיחק והיה נוכח-נפקד על המגרש? הסכמנו שהפציעות שלו מתסכלות אבל כפי שהראתה הסטטיסטיקה שהביא ראוליטו: פר מה ששיחק נתן תפוקה אדירה. בחצי הגמר מול ריאל ב2014 היה חלש כמו כולם אבל אין בר דעת אחד שלא חושב שאת חצי הגמר הזה הפסדנו בגלל השטויות הטקטיות של פפ ולא בגלל שחקן כזה או אחר. פפ אחראי על הבושה שהיתה אז, לא רובן. בהחלט הגיע הזמן לחילופי דורות אבל תתנו קצת כבוד למי שהיה חלק מאוד משמעותי משלושה גמרים בארבע עונות. אם קרוס שכ"כ אוהבים פה לא נפצע ברבע הגמר נגד יובנטוס ב2013 ורובן לא תופס מקומו בהרכב מי יודע אם היה לנו גביע אירופה חמישי. נכנס להרכב ונתן שלושה משחקי-על (שני חצאי גמר וגמר) ופה אתם מקשקשים על חוסר התרומה שלו. בנתיים קומאן וקוסטה ואולי סאנה לא הובילו קבוצה לזכייה בצ'מפיונס, רובן כן אז אולי יעשו זאת בעתיד ואולי לא אבל זה שהמציאות מחייבת התחדשות וחילופי דורות לא אומר שצריך לשכוח מהישנים. בסופו של דבר הצמד רובן וריברי הצדיק את הבאתו היקרה דאז והביא גביע אירופה למינכן אחרי 12 שנה, רובן מאוד אפורות בגיזרה האירופית, אז תנו להם קצת ריספקט. בנתיים ריברי בישל לרובן את שער הנצחון בגמר 2013, לא קומאן לקוסטה.

    לגבי פיורנטינה: באיירן ב2010 היתה קבוצה מאוד בינונית. עצם העובדה שסחב אותה לגמר נגד פיורנטינה, יונייטד וליון ראויה להערכה בהתחשב בסגל הבינוני שהיה. וזה בדיוק הפוך: אם שחקן שב"66% מהמשחקים פצוע" עזר להגיע לשלושה גמרים אחרי 8 שנים שלא עוברים את רבע הגמר, נתן שני חצאי גמר אדירים נגד ברצלונה ב2013 (תיכף ימעיטו גם בערך זה כי מסי היה לא בכושר אז...) ונבחר למצטיין הגמר עם שער ובישול מול דורטמונד שהיתה מצוינת אז בוודאי ובוודאי שזה "שווה".
     
  4. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אני רואה שאלות ותהיות לגבי הקישור שלנו העונה וקצת לא מבין. לא זכור לי שהיו לנו איזה בעיות בקישור המרכזי או באגפים בעונה שעברה. אף אחד מהשחקנים ששיחקו שם לא עזב. וחוץ מאלונסו שהזדקן בשנה (אבל את ראיית המשחק לא מאבדים ועל מהירות הוא מעולם לא היה בנוי) שום דבר לא השתנה.
    גם באגפים היינו בנויים ברוב המכריע של העונה על קומאן וקוסטה. שניהם צברו דקות משחק ונסיון והשתפרו.
    כמו שכתבתי לא איבדנו שום שחקן משמעותי (גצה (שכנראה הולך) לא באמת היה פקטור, בנעטייה, רודה והוייביירג (שבכלל לא היה אצלנו) גם לא) ומנגד בינתיים בא סאנצ׳ס. הוא בטח יותר טוב מכלום (כי הוא בא בנוסף למה שהיה ולא על חשבון). הוא גם יכול לשחק באגף אם צריך.
    בנוסף יש לנו מאמן שיותר מגוון מזה הקודם לו.
    היה לנו את הסגל הטוב בעולם (סגל. שזה כולל מחליפים) והסגל בינתיים רק התחזק.
     
  5. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,480
    לייקים שהתקבלו:
    2,235
    לדעתי כן היו בעיות, והן באו לידי ביטוי בנוקאאוט של האלופות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/7/16
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  6. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    לדעתי הבעיות בנוקאוט של האלופות היו בקורה אחת של דויד אלאבה ופנדל מוחמץ של מולר. כי עד לחצי הגענו ובחצי הגענו למספיק מצבים.
    גם אם לא, אני לא רואה איך פותרים את ה"בעיות" האלה.
     
    Uli Hoeness אוהב/ת את זה.
  7. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,480
    לייקים שהתקבלו:
    2,235
    כמו שאמרתי, אני חושב שצריך להביא קשר מנהל משחק סטייל גונדגאן וקרוס כי אני לא סומך על אלו שאמורים לאייש את התפקיד הזה - אלונסו ותיאגו. אין לי גם בעיה שיביאו שחקן צעיר על המשבצת הזאת כמו שהביאו את סאנצ'ז על המשבצת של וידאל, אבל אני חושב שבונים יותר מדי על תיאגו.

    מילא הפנדל, אבל המשקוף של אלאבה? היו החמצות יותר גדולות מצד היריבות.
    אי אפשר לשחק את משחק ה"אם" רק על הפנדל מולר וההחמצה של אלאבה.
    לבאיירן היה יותר מזל משכל לעבור את שמינית הגמר, כך שאי אפשר לומר שרק משקוף של אלאבה או פנדל של מולר (כאילו לאתלטיקו לא הייתה קורה והחמצה יותר משמעותית במצב של 1-0, ליובה לא היה שער חוקי שנפסל,או החמצות מזעזעות במצב של 2-0) עשו את ההבדל.
    לבאיירן היה הרבה יותר מזל לטובתה מול יובה מאשר היה לרעתה מול אתלטיקו. כך שאי אפשר להתלונן על חוסר מזל שנפל על הקבוצה ולהתעלם מהמזל שכן היה לה.
    שער אחד של יובה שהגיעו לשלושה מצבים בטוחים במצב של 2-0 ובאיירן הייתה צריכה עוד ארבעה שערים כדי לעלות, פנדל של מולר נכנס ועדיין אתלטיקו הייתה צריכה רק שער אחד כדי לעלות.

    אז להגיד שהבעיות בנוקאאוט היו בפנדל של מולר או בקורה של אלאבה זה לא מדויק. היו עוד בעיות, וניתן לראות את זה מול יובנטוס בשני המשחקים, אתלטיקו במשחק הראשון ובמידה מועטה גם מול בנפיקה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/7/16
  8. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    גונדוגאן רק חתם בסיטי. לא יבוא.
    קרוס הודיע שלא ישחק בקבוצה גרמנית יותר. לא יבוא.
    מי כן?

    לגבי העונה שעברה, הרי כבר סיכמנו שהבעיה היתה במאמן ולא בשחקנים. לא?
     
  9. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
    לברון,
    ההשוואה של הפציעות של רובן ומרטינז היא לא הוגנת. מרטינז סבל מפציעה סופר קשה שהשביתה אותו כמעט ל-300 ימים ולמעשה לא שיחק בכלל ב-14/15 מה שמאזן את האחוזים 'לטובת' רובן. כנ"ל לגבי ריברי ותיאגו, מדובר על פציעות ארוכות וקשות, מה גם שבמקרה של ריברי ייתכן ומדובר בפאשלה רפואית שגררה את הפציעה כל כך הרבה זמן. ומנגד, רובן סובל מבעיות שרירים חמורות שאולי לא משביתות אותו לחודשים ארוכים ברצף ובכל זאת איכשהו הוא לא כשיר חצי עונה. מה שכן צריך לציין זה את החוסן המנטלי של מרטינז ורובן. מרטינז שבשיא הקריירה סבל מפציעה שסיכנה אותה והצליח לחזור. ורובן שנפצע 3-4 פעמים בעונה לבערך חודש ועדיין מצליח לחזור כל פעם מחדש.
    לגבי מי תרם יותר - רובן או מרטינז. לא מכיר קריטריונים להשוואה בין שחקנים בעמדות שונות, אני אשמח אם תספר לי עליהם. ובכל מקרה בעונת הטרבל מרטינז היה ללא שום צל של ספק אחד ממצטייני העונה. אגב, מעניין שהשחקן שהיה חסר (טעות טקטית) במשחק הגומלין מול ריאל מדריד היה דווקא מרטינז בעוד רובן משחק 90 דקות. מצחיק הכדורגל הזה. משחק קבוצתי וזה.
     
    nfcb אוהב/ת את זה.
  10. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    אני עם לברון פה. מול יובנטוס ואתלטיקו לבאיירן היו בעיות (לא נוראיות, אבל היו). מבין הקיצוניים, קוסטה - למרות שהוא הקיצוני הכי טוב של באיירן - התקשה והיה צפוי מדי לפרקים, קומאן - למרות ההופעה כמחליף מול יובנטוס - הראה במשחקים האלו (ובעוד כמה פעמים בהם הוא שיחק מול יריבות טובות) שעדיין אי אפשר לבנות עליו כשחקן משמעותי מאוד, ריברי גם לא הבריק ברוב הזמן ורובן היה בעיקר פצוע. בקישור האמצעי, וידאל היה אדיר אבל חוץ ממנו לא היה קשה לראות שכל אחד מהאחרים ששיחקו לצדו במשחקים האלו (טיאגו ואלונסו, אולי עוד מישהו ששכחתי) נופלים ממנו משמעותית.
    בקצרה, לדעתי השותף של וידאל (מי שהוא לא יהיה) לא מספיק טוב והקיצוניים הרבה פחות טובים מאלו שיש לבורסה וריאל.

    אין ספק שלבאיירן יש קבוצה אדירה, אבל גם יש לה בעיות ובעמדות מסוימות (בעיקר הקיצוניים והקשר האמצעי ״הטכני״) היא לא מספיק טובה, במיוחד בהשוואה לשתי הספרדיות.
    מודריץ׳, קרוס ואינייסטה>טיאגו ואלונסו, מסי, ניימאר, רונאלדו ובייל>קוסטה, רובן, ריברי וקומאן.

    עם זה אני מסכים. אז למרות הבעיות שציינתי קודם, אלא אם תיאורטית באיירן מוכנה לשלם סכומים עצומים על שחקנים שאולי יפתרו את הבעיות האלו (קרוס, וראטי, הזאר, חאמס), היא לא יכולה לפתור אותן וצריכה לקוות שקומאן וטיאגו יוכלו להשתפר בעונה הקרובה, שרובן ישמור על כשירות וכו׳.
     
  11. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,480
    לייקים שהתקבלו:
    2,235
    אל תכניס לי מילים לפה.
    אני בהחלט חושב שפפ עשה טעויות מול יובה ואתלטיקו, ואני לא חוזר בי מהטענה הזאת אבל לא אמרתי לרגע שהוא האשם הבלעדי ושהשחקנים חסינים מביקורת. להפך, הייתה לי ביקורת בשנה החולפת על נוייר, וידאל (בתחילת העונה), גצה, תיאגו, ברנאט, בנעטיה, רובן (כן כן גם הוא), קוסטה (אחרי הפגרה) אלונסו.

    מצטער, אבל אני לא רואה דברים רק בשחור ולבן. מעולם לא טענתי ולו לרגע שרק פפ אשם, ובהחלט יש דברים שלא בשליטתו. זה סתם ניסיון כושל להציג אותי כאדם שטחי ולא ענייני. אני דווקא ידעתי לפרגן לפפ על דברים מסוימים. אני פרגנתי לו על הגומלים מול אתלטיקו, אני חושב שהוא למד מהטעויות שעשה במשחק הראשון, ותיקן אותן לקראת הגומלין, והקבוצה עשתה באליאנץ הכל כמו שצריך למרות ההדחה. ולמרות זאת, יש לו חלק בהדחה בגלל הטעויות במשחק הראשון שהביאו להפסד בלי שער חוץ.

    לגבי קרוס וגונדגאן, אני יודע שהם לא יבואו, אמרתי שצריך להביא שחקן בסגנון שלהם. אם אין בשוק שחקן מוכח מהסוג הזה במחיר הגיוני, אין לי בעיה גם שיביאו שחקן צעיר (אני אפילו אשמח) בדומה לרנאטו שיתחיל להשתפשף, כדי שלא ניתקע רק עם תיאגו בתפקיד הזה. אלונסו היה מעולה במשחק השני מול אתלטיקו ויש לי המון הערכה כלפיו. אבל הוא כבר בן 35 ולא הייתה לו עונה טובה, לכן קשה לבנות עליו.

    Bayern - די נו, רובן תרם יותר ממרטינז, אני לא מבין איך אפשר בכלל להתווכח על זה אפילו. פשוט קל יותר לשנוא את רובן ולאהוב את מרטינז. מרטינז היה עונה אחת שחקן חשוב ומשמעותי, אבל הוא לא שחקן מכריע משחקים. מה לעשות - עם כל הכבוד לפועלים השקטים סטייל מרטינז בסופו של דבר המטרה בכדורגל היא לנצח - בשביל זה צריך לכבוש יותר שערים מהיריבה, ובשביל זה צריך שחקנים יצירתיים וקטלניים. רובן, עם כל החסרונות שלו, הוא השחקן שיצר הכי הרבה בחלק ההתקפי במשחקים החשובים והגדולים ביותר של הקבוצה בשנים האחרונות.
    לתת כדוגמא את המשחקים מול ריאל זה לא רציני, גם לרונאלדו ומסי שגדולים מרובן יש משחקי נפילה, אבל כמוהם גם הוא כבר הוכיח את עצמו מספיק בקריירה שלו ברגעים הכי חשובים.
    אגב, למרטינז היה חלק בשער של גריזמן בגומלין שלמעשה הכריע את ההתמודדות, אז גם הוא טועה לפעמים.

    מן הסתם הם שחקנים שונים בעמדות שונות, אני לא אומר שלא. אבל בהחלט ניתן לומר לדעתי שרובן השפיע ותרם יותר למועדון ממרטינז. אין לי ספק שבכל רשימה שיעשו בעתיד של השחקנים הגדולים בתולדות המועדון, רובן יהיה מעל למרטינז.

    אגב, הניסיון שלך לאמוד על ההבדלים בין רובן לבין שאר הפצועים הכרונים ממש לא משכנע אותי. שוב נראה שיש פה ניסיון לגמד את רובן. נראה לי שלא הצלחתם לסלוח לו לחלוטין על עונת 11/12, למרות שהוא כיפר עליה ביג טיים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/7/16
  12. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    מצטער, אבל בשני המשחקים האלה הבעיות היו בהגנה. נגד יובה כמעט עפנו כי ספגנו יותר מידי (ושערים מטופשים מטעויות בהגנה) ומול אתלטיקו עפנו בגלל שערים מטופשים שספגנו. בשתי ההתמודדויות האלו הגענו למספיק מצבים בהתקפה וגם הבקענו מספיק שערים.

    לברון, כמה דברים.
    א. אם קרוס וגונדוגן לא יבואו. מי כן? סתם להגיד צריך ולא לתת אופציות? להגיד שהשחקנים שלנו לא מספיק טובים ולא להראות שיש טובים מהם? בעיניי זה סתם לזרוק ססמאות. דרך אגב, אנצ׳לוטי אומר היום שאנחנו לא צריכים עוד שחקנים.

    ב. אתה קצת סותר את עצמך ולא מתאים למציאות. בכדורגל חייבים לנצח? אתלטיקו לא ניצחו אותנו ועלו. למה? דווקא בגלל ההגנה ולא ההתקפה. זה שיזכרו את רובן יותר ממרטינז או בואטנג זה רק כי זוכרים יותר את שחקני ההתקפה. זה לגמרי לא אומר שהתרומה שלהם יותר גדולה או חשובה. שוב אתלטיקו. עברו אותנו בזכות ההגנה לא ההתקפה.

    ג. אתה טוען מצד אחד שצריך לנצח ולחשוב התקפי אבל עד כמה שזכור לי מרבית הביקורת שלך על ההדחות בחצאי הגמר (במיוחד נגד ריאל ואתלטיקו) הייתה שפפ לא עשה התאמות ושיחק את המשחק הרגיל שלו. שהוא משחק התקפי. בעיניי יש כאן סתירה.

    ד. לא יודע לגבי אחרים. אני לא שונא את רובן ואין לי שום דבר איתו. רק קצת מרגיז לשמוע על כמה הוא גדול כשהוא בכלל איננו. וגם פה יש לך בעיה עם העובדות. אתה כתבת שהוא יצר הכי הרבה במשחקים החשובים שלנו בשנים האחרונות. אז מה הוא בדיוק יצר בשני חצאי הגמר בשנתיים האחרונות? כלום. (אם הייתי רוצה להיות מגעיל הייתי כותב שהוא יצר לעצמו כסף בחינם ביציע). וגם בשני חצאי הגמר שהוא כן שיחק, לפני 3 שנים, הוא לא יצר כלום. אז מצטער. הוא לא היה בשביל המועדון במשחקים הכי חשובים שלו מאז הגמר בוומבלי (דרך אגב, גם שם החמיץ פעמיים באחד על אחד מול ווידנפלר. אבל תיקן, מבישול ענק של איזה שחקן אחר).
    שוב, אין בעיה עם זה. כל שחקן עלול להיפצע ולטעות. אבל דיי עם הפסטיבל הזה כאילו שלפני שרובן בא באיירן מינכן הייתה קבוצה שולית וזניחה והכל הוא עשה לבד. הוא היה שחקן טוב, לפרקים מצויין. אבל המילה העיקרית היא ״היה״.
     
    Bayern אוהב/ת את זה.
  13. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
  14. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,480
    לייקים שהתקבלו:
    2,235
    א. דיברתי על כך שהם אין בשוק שחקן פנוי מוכח אז להביא שחקן צעיר עם פוטנציאל , כמו לאון גורצקה או אדריאן רביוט שיכולים להיכנס לרוטציה להתחרות על מקום מול תיאגו או אלונסו (כמו שרנאטו בא כשלב זה כמחליף/מתלמד לווידאל ומרטינז) . אני לא מכיר את כל השחקנים הצעירים בעולם, על רנאטו לא הרבה שמעו עד שבאיירן החליטה להחתים אותו. אני בטוח שמערך הסקאוטים של באיירן יכול למצוא מספיק מועמדים לתפקיד לתפקיד הזה. אגב אני מחבב את גאודיניו, אבל הוא צריך יותר פיזיות.
    אופציות של שחקנים מוכחים יותר: האמסיק, פאברגס, הררה, ויטסל.

    ב. אתלטיקו ניצחה במשחק הראשון, בלי השער שסאול כבש היא לא הייתה מנצחת. גם אם אין הכרעה והולכים לפנדלים, מי שכבשה יותר עולה.
    לא אמרתי שהתרומה של שחקני ההגנה לא חשובה, אתה ממשיך לייחס לי מילים שלא כתבתי. לא אמרתי שהוא יותר גדול בהכרח ממולר או להאם, אמרתי שהוא יותר גדול ומשפיע (לפעמים גם לרע, כמו שקרה ב-2012, אבל זה קורה גם לגדולים ממנו) ממרטינז, נראה אותך סותר אותי. ההספק של רובן במשחקי מאני טיים הוא נהדר, שעם כל החיבה אליו נתן רק עונה אחת. רובן היה השחקן המרכזי בהתקפה בדאבל עם ואן חאל וגם בליגת האלופות. הוא היה השחקן הטוב ביותר מאז שהחליף את קרוס ב-2013, בשנתיים אחרי זה הוא גם הציג יכולת מעולה והיה השחקן המרכזי בהתקפה. אז בשנה האחרונה הוא ירד זה נכון, ועדיין יש לו הרבה מניות בהצלחה של הקבוצה בשנים האחרונות.

    ג. שוב - לא אמרתי שהגנה היא לא משמעותית, טענתי שעל מנת לנצח צריך לכבוש יותר מהיריבה, לוגיקה פשוטה. תסביר לי איך זה לא נכון? אני חושב שבבאיירן נחשפו בשלבי הנוקאאוט בשלוש השנים האחרונות בעיות גם הגנתית וגם התקפית, וגם יותר מדי פציעות של שחקנים, במיוחד בחצי השני של העונה (ממש לא רק רובן, ולפני שתקפוץ עליי אז לא, אני לא מאשים בזה בהכרח את פפ מול יריביות רציניות.) היו גם דברים חיוביים שכבר ציינתי בדיונים קודמים, וידאל למשל היה אחד כזה בעונה שעברה, אבל יש דברים שדורשים תיקון אם הקבוצה רוצה לזכות עוד פעם באלופות ולנצח את היריבות החזקות ביותר במפעל.
    לגבי פפ, נגד אתלטיקו הוא לא שיחק את המשחק הרגיל שלו, הוא שיחק עם עוד שחקן בקישור במשחק הראשון וויתר על מולר, על זה ביקרתי אותו.
    ריאל זה לא אתלטיקו, נגד ריאל כן צריך לעשות יותר התאמות כי היא קבוצה הרבה יותר קטלנית התקפית מבאיירן, וראינו מה קרה כשפפ עלה עם מערך התקפי מדי ובלי גרזן.
    באיירן הביסה את בארסה ב-2013 כי היא שיחקה זהיר ונתנה לבארסה להניע כדור, אם הייתה משחקת פתוח מדי הדברים היו עלולים להתפתח בצורה שונה.
    אני שוב אחזור על מה שאמרתי כדי שלא יהיו אי הבנות - אמרתי שעל מנת לעלות צריך לכבוש יותר מהיריבה, עובדה אובייקטיבית פשוטה.
    לא אמרתי שכדי לכבוש יותר מהיריבה צריך לשחק התקפי באופן מופקר חסר אחריות, אבל אתה כן צריך שחקני התקפה ברמה מסוימת כדי לייצר ולנצל בהצלחה מצבים. רובן הוא שחקן ההתקפה האיכותי ביותר מהבחינה הזאת שהיה לדעתי בבאיירן מזה הרבה זמן, וזה בא לידי ביטוי במספרים ובמאני טיים.

    ד. לא אמרתי שרובן מעל המועדון או האגדה הכי גדולה שלו, אמרתי שהוא עשה עבור המועדון לא מעט ולדעתי יותר ממרטינז וצריך לתת לו קרדיט על זה.
    אני גם לא מבין למה אתה כל כך רוצה להעיף אותו? מה אכפת לך שהוא יישאר בסגל וייתן מהניסיון שלו במשחקים בהם ישחק? אתה משלם לו את המשכורת? אם אתה מעיף אותו, תעיף גם את ריברי שלא פחות גמור ממנו, ותביא שניים במקומם, כי קוסטה וקומאן לבד ממש לא מספיק.
     
  15. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    א. באיירן הבקיעו 2 שערים אתלטיקו הבקיעו 2 שערים. אתלטיקו עלו. כך שלא צריך בהכרח להבקיע יותר מהיריב. כך שזו לא עובדה בכלל.
    דרך אגב, דורטמונד כבשה יותר שערים מבאיירן בליגה בעונה האחרונה ובכל זאת באיירן זכתה באליפות בהפרש של 10 נקודות.

    ב. לאון גורצקה לא מקבל דקות בקבוצה שלו אז הוא בטח לא יקבל אצלנו. אני דווקא חושב שיש מספיק שחקנים צעירים ומוכשרים שיכולים לקבל את ההזדמנות לנסות למלא את המקום באמצע המגרש. אחד מהם הוא סאנצ׳ז. יכול להיות גם שם, גם כגרזן וגם כקיצוני. גם קימיש. גם אולי גאדינו. אני חושב שבנתיים לא צריך לחפש מחליפים למחליפים מחוץ למועדון. אני בטוח שהצוות עוקב אחרי (כמעט) כל מי שזז בעולם.

    ג. אני לא רוצה להעיף את רובן. אין לי שום בעיה שישאר כגיבוי. אבל לא שברגע שהוא בריא יוציאו שחקן יותר טוב ממנו (אם השחקן שמשחק יותר טוב ממנו) ושהוא יהיה חייב לשחק. כמו שהיה אצל כולם (כולל פפ) חוץ מבעונת הטריפל. וכן אני כן משלם לו את המשכורת. המועדון משלם לו ובשבילי זה כמו שאני משלם. המועדון שלנו הגיע לאן שהגיע רק בזכות שפיות כלכלית וככה צריך להמשיך. בגלל זה הייתי בעד מכירת שוויני (חסכון משכורת והכנסה יפה משחקן מיותר (עם כל האהבה הגדולה שלי אליו)). בגלל זה אם אפשר עוד למכור את רובן ולהביא מישהו עם עתיד במקומו אני בעד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/7/16
מצב נושא:
הנושא נעול.