באיירן מינכן 2015/2016 :: העונה האחרונה עם פפ

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏31/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    שכחת את סאנצ'ז
     
  2. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    כרגע הוא, לדעתי לפחות, פחות טוב מוידאל, האמשיק ומרטינס. יש לכם קישור מפלצתי גם בלי האמשיק... אני תוהה לאיזה קרדיט קימיש יזכה עם הקישור הזה וכשגם כמגן ימני להאם ואולי אפילו ראפיניה לפניו.
     
  3. BayernMunchen Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/15
    הודעות:
    284
    לייקים שהתקבלו:
    24
    מין:
    זכר
    אין ספק שלעכשיו רפינייה עדיף על קימיש בתור מגן ימני אבל אם מסתכלים לתווך הארוך אז קימיש מתישהו יצתרך להכנס לנעליים הגדולות של לאהם, בתווקה כמובן. ככה שאני מקווה שאנצ'לוטי יתן לו לשחק בתור מגן ימני במשחקים ה"פחות חשובים", ועוד משהו אני אשמח אם המנהלים יפתחו אשכול חדש לבאיירן ככה שנרכז הכל תחת העונה החדשה, תודה!
     
  4. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    נראה לי שראפניה יותר קרוב לקבל פרישה מוקדמת מאנצ'לוטי מאשר לראות דשא העונה.
     
    Gianzola אוהב/ת את זה.
  5. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    אחרי שראיתי את סאנצ'ז ביורו, אני די מתבאס שהוא עובר אליכם. יש לכם יותר מדי קשרים מנוסים ממנו, ואנצ'לוטי הוא לא אחד שמפרגן לצעירים.
    זה שחקן שהייתי רוצה לראות כאן ועכשיו ולא מקבל פה ושם הזדמנויות... מקווה שאני טועה. וידאל-סאנצ'ז-טיאגו זה מרכז שדה שיכול להיות סוג של פורנו בשבילי.
     
  6. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    אני מאמין שסאנשש ישחק הרבה (באיירן לא קנתה אותו סתם), אפילו אם בעונה הקרובה זה יהיה בעיקר במשחקים הפחות חשובים ומול יריבות חזקות ישחקו אחרים (כנ״ל קומאן).
    כל עוד דורטמונד, לברקוזן או קבוצה אחרת לא תאיים בצורה רצינית על באיירן - תשיג נקודות בקצב דומה לזה של הבווארים, כמו דורטמונד בעונה שעברה - לדעתי הצעירים (סאנשש, קומאן וקימיש) ישחקו הרבה, גם אם אנצ׳לוטי נחשב לאחד שלא נותן לצעירים לשחק.

    לגבי קימיש כיורש של להאם - אני לא רואה אותו ממש כמגן ימני. הוא לא רע ככזה ויכול להיות שהוא יהפוך למגן ימני מוביל, אבל אני רואה אותו כקשר שגם בהמשך הקריירה ימשיך כקשר ובמידת הצורך יהיה גם אופציה טובה כמגן ימני וכבלם. לכן, אלא אם קימיש ישחק באופן קבוע כמגן ימני, אני חושב שבאיירן תצטרך עוד שנה-שנתיים מגן ימני ברמה גבוהה וצעיר יחסית (למשל הוסאי).

    @BayernMunchen הדיונים החדשים יעלו בעוד כמה ימים.
     
  7. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
    אני זוכר שדיברו כאן על ניגוד אינטרסים, בדיעבד, כאשר תיאגו הגיע לבאיירן מכיוון שהסוכן שלו הוא פרה גווארדיולה האח של.
    דוידה אנצ'לוטי שימש תחת אביו כמאמן כושר בפ.ס.ז' ובריאל מדריד. ואמור לקבל סמכויות נרחבות ממאמן כושר, ולשמש כאחד מעוזרי המאמן, תחת אביו.

    לטעמי, טיעון המקורבים הוא נלעג, בשני המקרים.
    מעניין אותי האם גם פה יש הטוענים לניגוד אינטרסים ?
     
  8. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    טיעון ניגוד העניינים היה סתם כלי ניגוח במאמן שלא עמד במטרות שהוצבו לו (קריאת תיגר על הדומיננטיות הספרדית וזכייה בליגת האלופות) והיה יהיר בלא מעט מקרים. טיאגו ספציפית אכזבה עצומה: הגיע אם איני טועה כקפטן הנבחרת הצעירה שזכתה ביורו והיה פצוע המון, בטח יחסית לגילו, ולמעט הברקות פה ושם (אין עוררין שיש לו כשרון) לא עשה כלום. היה עוד חלק מהמושב הספרדית הכושלת אצלנו.
    ולגבי המנהלים: באמת נשמח לאשכול חדש לקראת העונה החדשה והתקופה החדשה שמתחילה בבוואריה. האשכול הזה מלא בזכרונות לא טובים והרבה כעסים על קדנציה שתרד לפח האשפה של ההסטוריה.
     
  9. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
    על איזו דומיננטיות ספרדית אתה מדבר? להזכירך אנחנו מדברים על 2013. איך בכלל אפשר היה להציב מטרה כזאת כשהיא לא קיימת?
    ריאל מדריד שלמעלה מעשור לא הייתה בגמר. אתלטיקו שבכלל לא הייתה בתכנון של ליגת האלופות. לפי ההיגיון הזה, אחת המטרות של אנצ'לוטי היא לקרוא תיגר על סביליה (=אתלטיקו של 2013).
    כן, ברצלונה הייתה ה-team to beat. והיא עדיין כזאת. וגם אנחנו כאלה עכשיו.
    אני לא יודע אם הוצבה בפני גווארדיולה מטרה חד-משמעית על ידי ההנהלה לזכות באלופות. אם כן, הוא היה צריך מפוטר, או לכל הפחות להיות קרוב לכך. מעשית, אפילו לא לרגע.

    לגבי תיאגו, זו שנת מפתח בקריירה שלו, בבאיירן לפחות.
     
  10. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    הדומיננטיות היתה קודם כל של ברצלונה, שבמועד מינוי פפ לקחה 3 גביעי אלופות בשש עונות (כשכל השאר ביבשת גג עם גביע אחד בעשור שלם ורומיניגה התייחס לכך כמודל לחיקוי במינוי פפ) אבל גם מול הכסף הגדול של ריאל (סגרה השנה שש פעמים רצופות בחצי גמר צמפיונס-שיא אותו היא חולקת עם ספרדיה אחרת, ברצלונה) כך שמאוד ברור על איזו דומיננטיות מדובר. בוודאי זה קבל משנה תוקף תוך כדי הקדנציה שלו כשכל הגביעים ביבשת, בשני המפעלים, חולקו רק לקבוצות ספרדיות. למעשה באיירן של 2013 היתה הקבוצה הלא-ספרדיה האחרונה ביבשת שזכתה בתואר. היה בשלושה חצאי גמר בקדנציה שלו מול שלוש ספרדיות שונות עם גומלין בבית. הפסיד כל השלושה במאזן שערים 12:5. כשלון. לגבי העניין שהיה צריך להיות מפוטר: פעמיים היה קרוב לכך, אחרי התבוסה לריאל בבית בעונתו הראשונה ולפני הגומלין מול שחטאר בעונתו השנייה אחרי 0:0 בחוץ.

    ד"א: לכבוד 25 האליפויות של הקבוצה (לאף אחרת אין אפילו שליש מזה) היא תשחק בשנה הקרובה עם תג מיוחד שמציין זאת.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לא היה צריך להיות מפוטר בשום שלב, לא צריך להגזים. עזב בידיוק בזמן, זו דעתי. ההישגיות או היעדר ההישגיות בליגת האלופות יכולה לקבוע האם הצליח בצורה סבירה או שהייתה קדנצייה מטורפת, זאת דעתי. אני מאוד מכבד את דורטמונד שהציגה קבוצה חזקה השנה אבל האם היא הייתה לוקחת אליפות באיטליה מול יובה או מסיימת מעל מקום שלישי בספרד? אני חושב שלא. פפ משאיר ירושה טובה מאוד אחריו, באיירן לומדת להסתגל לעידן שאחרי אריאן רובן ופראנק ריברי. אני לא רוצה לטחון מים, אבל זו הגישה שלי: נגד ריאל זו הייתה טעות טקטית אדירה| נגד בארסה חצי סגל מושבת והיו נסיבות מקלות, ולאלה ששוחטים אותו על הגומלין - גם משחק מושלם לא אמור להספיק אחרי הפסד 3:0 לברצלונה| ונגד אתלטיקו זה הכישלון האמיתי. באיירן גם לא כבשה אף שער על אדמת ספרד.

    * פפ עצמו אחראי על שתי זכיות של בארסה בליגת האלופות - בטרבל בעונת 2008/09(כוכבית: תצוגת השיפוט השערורייתית בגשר) וכן בעונת 2010/11 אחרי גמר מטורף נגד מנצ'סטר יונייטד.

    אני מאוד סקרן לראות מה יהיה עם גצה העונה בבאיירן מינכן, האם ישאר. אנצ'לוטי רוצה סגל עמוק ואוהב לרצות את כולם, זה בדרך-כלל מצליח לו. קומאן אגב קצת איכזב אותי בטורניר היורו. אריאן רובן הוא עדיין השחקן שאני הכי מחבב בסגל של באיירן - רק תהיה בריא אריאן.
     
  12. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    בקיצור אחי אם אנו מורידים את חצי הגמר מול ברצלונה בגלל כמות פציעות מטורפת הרי כשהיו לו התנאים להצליח נכשל בענק גם נגד ריאל (ואחרי הגומלין הוא ועוד איך היה מועמד לפיטורים. אם הנס במועדון אז לדעתי היה הולך) וגם נגד אתלטיקו (מי בכלל חשב עליה, עם כל הכבוד העצום לה: פפ הובא לתת אלטרנטיבה לברצלןנה ולריאל ואפילו מול אתלטיקו לא הצליח, וגם שם טעות טקטית גדולה במשחק הראשון בקלדרון). בנוסף יש את עניין השיפוט ב2008/9 ואת כך שזכה בצמפיונס עם פנומן כמסי ועוד כמה שחקנים ששייכים לדור שאולי לא ישוב של ספרד כדוגמת צאבי ואינייסטה ובסה"כ באמת לא מובנת לי ההתלהבות ממנו. אני עוד אזכיר לכם פה בשנה הקרובה את כל הפאלטות שיעשה סיטי, הוא הולך לאכול הרבה קש באנגליה. כל הקדנציה שלו אצלנו יכולה ללכת ישירות לסל המיחזור. אתם תראו שאנצ'לוטי (מאמן שבין היתר לקח דאבל באנגליה) ישכיח אותו.
     
  13. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    הולכת להיות לו שנה ראשונה קשה בסיטי, צריך להחליף שם חצי קבוצה ובכל זאת זה כבר לא מעניין כי הוא לא קשור אלינו. דיברו כאן על אלו שהעריכו את העבודה שלו ככאלו שסוגדים לו בזמן שזה יותר מריח שאלו שהיו נגדו פשוט לא מצליחים להשתחרר מהאובססיה שלהם.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כבר בשנה הראשונה חשבו לזרוק את פפ? זה לא נראה לי הגיוני גם אם חצי הגמר נגד ריאל מדריד היה חרפה ותבוסה שתיזכר לעוד כמה שנים(אגב, הערת ביניים: פפ טעה טקטית בענק אבל אני משוכנע שאם היו משחקים שוב 11 נגד 11 ושוב באיירן הייתה עולה בצורה מופקרת זה לא היה נגמר בתוצאה כזו בשום משחק נוסף). אני לא רוצה להמעיט בערכו של פפ. הוא עשה דברים טובים בבאיירן פשוט קשה לי להוציא מהמקלדת את המילה 'הצלחה'. לגבי ברצלונה - זה לא הוגן לשפוט אותו כך. הוא הגיע לקבוצה שסיימה רק במקום השלישי בליגה - אחרי ויאריאל! קבוצה שהובסה 4:1 מול ריאל מדריד בקלאסיקו והייתה חסרת אופי בצורה מפחידה. הוא לקח החלטות קשות וזרק את רונאלדיניו ודקו ופגע בול עם בניית הקבוצה מחדש. מסי היה שחקן גדול עוד קודם שנוטה להיפצע אבל קשה להתעלם מכך שפפ קידם אותו, ואת בוסקטס, ואת פדרו, ואת צ'אבי ועוד ועוד ועוד. גם קבוצה טובה צריכה מאמן. מעבר לכך פפ התמודד עם ריאל מדריד מצוינת, גם הקבוצה של פלגריני שאמנם לא הייתה מחוברת אבל אחרי השקעה של רבע טריליון יורו היא יצרה 96 נק' בעונה, וגם ריאל מדריד של מוריניו הייתה קבוצה מאוד חזקה, צעירה ורעננה שאני משוכנע שבכל ליגה אחרת ונגד כל יריבה אחרת הייתה זוכה באליפות.
    אתה חייב להבין שאף-אחד לא יכול 'להבטיח' שבמידה והיינקס היה נשאר באיירן הייתה זוכה בטרבל. רק שנה קודם לכן הוא נחשב ללוזר גדול עם התבוסה בגמר הגביע הגרמני כשריברי רק כובש שער ניחומים ובאיירן מובסת 5:2, כשבאיירן מפסידה במשחק העונה לאותה דורטמונד ומחמיצה פנדל וכמובן גמר ליגת האלופות בבית מול צ'לסי.

    לא הייתי הולך להמר מראש נגד פפ במנצ'סטר סיטי, אבל ברור שהתחרות תהיה קשה מידי וזה האתגר הגדול בקריירה שלו כמו שאמר. ואותו נשפוט לא אחרי עונה אחת ולא אחרי שנתיים.
     
    Uli Hoeness אוהב/ת את זה.
  15. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    לא יודע מאיפה הבאת את זה שכמעט זרקו את פפ בשנה הראשונה או בכלל.
    הדבר מעולם לא עלה על הפרק. נהפוך הוא. המועדון רצה להאריך את החוזה איתו.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.