באיירן מינכן 2015/2016 :: העונה האחרונה עם פפ

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏31/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. BayernMunchen Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/15
    הודעות:
    284
    לייקים שהתקבלו:
    24
    מין:
    זכר
    אני חושב שמבחינת החלק האחורי אנחנו דיי מסודרים (בואטנג, הומלס, קימיש, מרטינז ובדשטובר במקרה הכי גרוע) את בנעטייה אני מוציא מהמשווה כי הוא נפצע המון ואי אפשר לבנות אליו סוג של בדשטובר אבל קצת יותר טוב מה גם מבחינה הגנתית הוא לא הרשים אותי העונה.
    מגנים גם לא חסר (לאהם, רפינייה, אלאבה, ברנאט ויש את קימיש שהוא סוג של לדרמן)
    קישור גם לא מהווה בעיה, יש קשרים הגנתיים והתקפתיים המטופ של הטופ
    הבעייה לפי דעתי כרגע עם קיצוניים, רובן וריברי לא הכי יציבים, יש לנו את קוסטה וקומאן שהם מעולים אבל צריך עוד אחד שיכנס איתם לרוטציה, בתכלס אני לא רואה את זה שנביא עוד קיצוני עד שרובן וריברי לא עוזבים, קישרו אותנו עם לירוי סאנה שדווקא נראה לי רעיון מעולה, הוא גרמני, משחק בנבחרת, צעיר והמון פוטנציאל.
     
  2. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    סאנה אם יבוא זה בעונה הבאה. וזה באמת הזמן להביא אותו ולא העונה. העונה ריברי ורובן (אם ישאר) יכולים להיות גיבוי מצויין. יש גם את מולר ואלאבה. למי שראה את פורטוגל נגד פולין אז גם סאנצ׳ז יכול לשחק שם. סאנה גם מתאים לתפיסה של באיירן כמועדון. להתבסס על שחקנים מקומיים ככל שניתן.
    לכן גם הומלס הובא והובא להרכב. צ׳רלוקה, אם יבוא יהיה רק גיבוי.
    ראיתי את פורטוגל נגד פולין ומאוד מאוד התרשמתי מסאנצ׳ז. אם לא תהיינה תקלות בלתי צפויות הוא רכישה אדירה.
    למי שבא בטענות לאלאבה בחצי השני של העונה אז צריך להזכיר שאת כולה כמעט הוא שיחק כבלם ולא כקשר (התפקיד המקורי שלו) או כמגן בלם. ובלית ברירה. בנסיבות האלה אני חושב שהוא עשה עבודה טובה מאוד.
     
    Der Kaiser אוהב/ת את זה.
  3. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    מרקוס הורוויק, אחראי המדיה והתקשורת, הזכור לכולנו ממסיבות העיתונאים של הקבוצה (מדושן כזה...) עוזב את הקבוצה אחרי 35 שנים, בגיל 59. הפנים שלו בהחלט היו חלק בלתי נפרד מכל פתיחת עונה ומכל מסיבת עיתונאים. בתקופתו חווה איתנו 19 אליפויות ו-46 תארים בסה"כ. אומר שההגעה לגיל 60 היא זמן טוב למחשבה והיערכות מחדש. נאחל לו רק טוב ותודה על הנאמנות למועדון.
     
  4. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    מתיאס זאמר נפרד מהמועדון, לבקשתו.
     
  5. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    עצוב נורא לשמוע, הייתה לו נוכחות מעניינת (פחות ברור מקצועית איך הוא היה בגלל כהונה די קצרה). מאחל לו המון בריאות.

    אחת המשרות הנחשקות בגרמניה פנויה, קדימה להסתער :)
     
  6. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    ככל הנראה סיבה בריאותית (היה לו משהו במוח). רק טוב מאחל לו: ווינר אמיתי, מגרמניה של פעם, שהביא הרבה פלפל אחרי כריסטיאן נרלינגר האפור שהיה לפניו. אני פינטזתי שמתישהו זאמר גם יאמן הבווארים (בדורטמונד היה המאמן הצעיר ביותר שהביא אליפות). מעניין אם יביאו שחקן עבר במקומו.
     
  7. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    מנג'ר חייב להיות איש מקצוע שקשור מאוד לכדורגל וב 99% מהמקרים אצלנו הם שחקני עבר.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://pbs.twimg.com/media/CnF8pyYWAAAon5b.Xxx

    קרלו אנצ'לוטי הוצג כמאמנה החדש של באיירן מינכן
    , והפתיע את הנוכחים כשדיבר בגרמנית שוטפת: "אני שמח וגאה להיות פה", אמר האיטלקי. "אני אוהב כדורגל התקפי, יש לנו סגל נפלא. לא הגעתי כדי לבצע כאן מהפכה, פפ גווארדיולה עשה עבודה נהדרת ואני רק רוצה להמשיך אותה. הבונדסליגה היא ליגה נהדרת, אני אוהב את האווירה שיש כאן".
    אנצ'לוטי סיפר שלמד גרמנית באוניברסיטת ונקובר בקנדה לשם עבר אחרי שפוטר מריאל מדריד. על השפה אמר: "אני מבקש שתדברו איתי לאט, זאת שפה קשה מאוד. אני יודע בעיקר את הפעלים. קשה לי להתרגל, אבל אני מתקדם".
    הוא הופתע לגלות מסר מגווארדיולה שכתב לו על הלוח במשרד המאמן "בהצלחה" באיטלקית. "אני חושב שזה יפה מאוד מצידו", אמר אנצ'לוטי.
    "השם שלי הוא קרלו ותקראו לי בשם הזה. אני אוהב להיות חברי", אמר המאמן. לדבריו הוא כבר הספיק לשוחח עם תומאס מולר וג'רום בואטנג ששיחקו ביורו, וגם עם פראנק ריברי, אריאן רובן והולגר באדשטובר שכבר הגיעו למתקן האימונים של המועדון. על כך שמולר לא כבש ביורו אמר: "הוא לא מרוצה מכך, אבל מבין שהוא צריך להסתכל קדימה".
    על המו"מ עם קרל היינץ רומניגה אמר: "זה היה מצחיק. הוא אמר לי 'תשמע אנחנו צריכים מאמן' ואני אמרתי לו 'ואני צריך קבוצה' וסגרנו אחרי חמש דקות. רציתי לאמן את באיירן כי זו קבוצה גדולה". לדברי אנצ'לוטי הוא לא מתכוון להעביר את פיליפ לאם מתפקיד הקפטן: "אין לי סיבה לעשות זאת".
    אנצ'לוטי התייחס לעתידו של מריו גצה, שזוכה לביקוש מקבוצות רבות: "אמרתי עליו מה שאמרתי על מאדי בנעטיה, שהוא שחקן של באיירן מינכן. דיברתי איתו לפני חודש, אבל זה יישאר בינינו כי זו הייתה שיחה פרטית".

    כמה מילים על אנצ'לוטי - אוהב אותו, מאחל לו בהצלחה, לא אשכח לו את הדסימה. תמיד נתן את הבמה לכוכבים. אם פפ חושב לעתים שהוא המציא את הגלגל אז אנצ'לוטי הוא הצד השני - די מקובע. שועל קרבות בליגת האלופות. בלי לזרוע מלח על הפצעים - אנצ'לוטי גם אחרי למשחק הכי גדול שראיתי בתור אוהד ריאל מדריד והיו הרבה כאלה - גמרי ליגת האלופות, 'שירה בתנועה' נגד מנצ'סטר יונייטד, כדורגל כמו בפלייסטיישן נגד ויאדוליד. אבל אני מדבר על ה-4:0 במינכן.
     
    Uli Hoeness אוהב/ת את זה.
  9. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    פפ ״לא המציא את הגלגל״ - אבל יש אלמנטים שהוא בהחלט שידרג. אנצ׳לוטי ממש ״לא בצד השני״, רק מספיק לקרוא על התזה המדהימה שכתב בקורס המאמנים שעבר בתחילת הדרך על איך הכדורגל העולמי הולך להיראות. ואם זה לא מספיק, יש את הקבלות שהביא לאורך השנים בכל המועדונים הגדולים כשהוא גם אחראי על לא מעט שחקנים היסטורים שהשפיע עליהם (ע״ע פירלו, קאקא וכו׳); אפילו באהובתך, ריאל מדריד, הוא הזיז את די מאריה לאמצע שהציג עונת שיא. עונה לאחר מכן, בלעדיו, ריאל שיחקה כדורגל מרהיב לפרקים עם מודריץ׳ וקרוס כשני פיבוטים באמצע.

    אני ממש לא רואה בו מאמן מקובע מבחינה טקטית. יש לו חסרונות אחרים כמובן, אבל בסה״כ הדומיננטיות הכ״כ בולטת של באיירן בגרמניה וההתנהלות שלה בשוק ההעברות בפרט וההתנהלות שלה - לפחות מול פפ - בשנים האחרונות בכלל הייתה סופר מרשימה וצפויה לעזור לו מאוד. יחסית, סביבת העבודה שלו צריכה להיות יותר נוחה מהלחץ המטורף של דמויות בעייתיות מעליו כמו אברמוביץ׳, פרז ושות׳.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/7/16
    Uli Hoeness אוהב/ת את זה.
  10. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    כמה חדשות

    */aa1 פייר אמיל הוייביירג עובר לסאות'המפטון תמורת 15 מליון יורו. כמה טוב שיש אנגלים פראיירים.
    */aa1 דוגלאס קוסטה לא ייסע עם נבחרת ברזיל לאולימפיאדה.
    */aa1מארק המשיק הסלובקי אישר שקיבל הצעה מבאיירן מינכן.
     
  11. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    אנצ'לוטי לוטש עניינים לכוכבים מהסריה א' וכאן מדובר בשחקן יוצא מן הכלל שיוכל להחליף את לבה אם אכן ירצה ללכת. אני מאוד אוהב את הכיוון.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/7/16
  12. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אם הכוונה להאמשיק, לא הבנתי את הקשר בינו לבין לבנדובסקי.
     
  13. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    בלי קשר ללבנדובסקי, קישור של האמשיק ו-וידאל, כשבמידת הצורך מצטרף אליהם חאבי מרטינס או מוסר מצוין כמו טיאגו (אולי אם יגיע קשר נוסף הוא יעזוב?) או אלונסו, הוא די מפחיד.

    בכל מקרה, לדעתי (הימור/תחושה) הוא יישאר בנאפולי.
     
  14. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    הכיוון של מולר הוא לעמדת החלוץ וזה לא רק בנבחרת, גם אצל פפ הוא היה בפועל על המגרש סוג של חלוץ שני, לפעמים היה יותר ברחבה מלבנדובסקי. אם לבה הולך אז לדעתי יביאו דווקא קשר נוסף ומולר יחזור לתפקיד המקורי שלו עוד מהנוער :)
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אמרתי על אנצ'לוטי שהוא לא מתחכם יותר מדי ולעתים מקובע טקטית ויחד עם זאת יש בזה גם צד חיובי מן הסתם, הוא לא היה מסופסל את מולר בחצי גמר ליגת האלופות סתם בלי סיבה(הכושר שלו בגרמניה ביורו לא קשור בכלל למה שהיה לפני חודשיים וחצי). לא זילזלתי לרגע ברקורד המוכח שלו לאורך הקריירה או בהיותו מאמן מהשורה הראשונה. רקורד האליפויות שלו קצת בעייתי ואם נעזוב לרגע את מילאן - הוא פיספס אליפות אחת גם בפריס, לא הצליח לזכות באליפות בריאל מדריד והיו לו בעיטות בדלי גם במדי יובה. די-מאריה זז למרכז כדי לנסות לרצות את כולם ולשחק עם כל הארטילרייה ההתקפית, זה היה אלתור שעבד לא רע כי די-מאריה רץ בטירוף ולוחץ כל הזמן. את הפעולות ההתקפיות הוא היה עושה עדיין מצד שמאל. אגב, הכדורגל הכי טוב שלנו באותה עונה שנייה של אנצ'לוטי היה כשבייל פצוע ואז במערך 4-4-2 עם חאמס ואיסקו כחצי קשרי כנף וחצי שחקני אמצע - ניצחנו את בארסה 3:1 במשחק ענק ולפניכן היה 3:0 באנפילד. אנצ'לוטי מקבל אחלה ירושה כמו שהיה גם בריאל מדריד(למוריניו יש מניות בדסימה והוא גם היה זה שהביא את מודריץ' 'הרכש הכושל של 2012-13' עאלק לפי המארקה) - ושיהיה בהצלחה.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.