באיירן מינכן 2012/2013 :: !Miasantriple#

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Rotbart, ‏5/7/12.

  1. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
    הסטטיסטיקות רק מחזקות כמה קרובים היינו ועם זאת כמה רחוק אנחנו עכשיו.
    ואם אתה רוצה לגעת שוב בגביע עם האוזניים הגדולות זה מתחיל ב ה-ג-נ-ה! בכל טורניר נוק-אאוט מנצחים קודם כל בהגנה. והנה לך דוגמה טרייה, ספרד ספגה 0 שערים בנוק-אאוט כבר שלושה טורנירים רצופים!
    השתפרנו בשנה האחרונה הגנתית. אבל לקח די הרבה זמן עד שהיינקס נסגר על הרביעייה. לאהם התחיל בשמאל המשיך בימין. ואן בויטן נפצע לזמן ממושך, בואטנג חזר מהאגף למרכז ההגנה, רפינייה לא הרשים ופתאום אלבה צץ לו בתור מגן שמאלי נהדר. אז מצוין אפשר לשחק עם מגן ימני יותר הגנתי כמו בואטנג או יותר התקפי כמו לאהם. אפשר לעשות מספר קומבינציות אבל חשוב שתהיה רביעייה סולידית, מתואמת ומתורגלת לאורך זמן.
    תאמין לי שכולנו רוצים לזכות בדבר האמיתי. הלוואי.
     
  2. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    מה גם שצריך לזכור שמעבר לזה שהחמצנו פנדל בהארכה ובסה?כ הפסדנו בפנדלים, הרי שבגמר שיחקנו עם בלם שזה לא התפקיד שלו ממש (טימושצ?וק - שבכל זאת עשה עבודה נהדרת) ובלי קשר אחורי אמיתי (שיחקו שוויני וקרוס - שני שחקנים נהדרים רבל אף אחד מהם לא גרזן).
     
  3. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    הגמר הזה הוא לא דוגמא לכלום, גם אני יכלתי לעמוד בו בהגנה. צ'לסי חשבה על פנדלים מפתיחת המשחק ולא עשתה דבר בחלק ההתקפי. דווקא אחרי שהובלנו והיא יצאה קדימה לא הצלחנו להחזיק מעמד 7 דקות ובקרן הראשונה ספגנו גול, אז לבוא ולומר שהיינו קרובים בגמר כי היתה הגנה בסה"כ טובה זה לא נכון. מה היה כ"כ נהדר בטימושצ'וק? זה המשחק הכי קל שהיה לו בחיים. הוא יכל למנגל בחצי המגרש שלנו מרוב שצ'לסי לא עשתה כלום. אם צ'לסי היתה מעיזה יותר דרוגבה הנהדר היה עושה קציצות מהחלק האחורי שלנו באותו משחק. לדעתי יש מצב שדנטה יכנס ל-11 כי אני לא רואה נסים ונפלאות מבאדשטובר ובואטנג: שניהם בלמים לא רעים אבל רחוקים מאוד מלהיות "בלתי עבירים". לנו כבר שנים אין גרזן אמיתי מאחור: ואן בומל לא הוכיח עצמו וטימושצ'וק בדיחה. שווישטייגר מתמחה בלאבד כדורים 20 מטר משערו הוא (כפי שקרה נגד איטליה וכפי שקרה לפני שנתיים מול דורטמונד, איבוד כדור מטומטם שגרם ל-0:2 וסגר המשחק סופית) ואני גם לא זוכר מתי הוא עשה עבירה של צהוב להעיר השחקנים. כך שהחלק האחורי שלנו רחוק מאוד משלמות. הבעיה שמסתכלים על כמות ספיגות לפעמים ולא על כמות המצבים: ברבע הגמר מול מארסיי במינכן בתחילת המשחק הצרפתים הגיעו לשתיים-שלוש הזדמנויות שהיו חרפה להגנה ורק נוייר עצר אותם ומנע מבוכה אז זה אומר שהיתה הגנה חזקה? אם השוער הוא המצטיין בשני משחקי רבע גמר בהם לא ספגו גול זה אומר שההגנה חזקה או שהשוער ניקה אחרי הפאשלות שלהם? אינטר של מוריניו לא היתה מצליחה להחזיק 7 דק' בגמר האלופות? מה עם ספרד? הבעיה שנכנסנו גם לפילוסופיה התקפית, כמו הנבחרת, ואז החלק האחורי הוזנח. בנתיים 2 מ-3 הזוכות האחרונות בצ'מפיונס היו קבוצות הגנתיות במובהק (צ'לסי ואינטר) אז אולי כדאי לתת את הדעת על זה.
     
  4. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
    אז למה קנינו את נוייר? לא צריך שוער בכלל. ההגנה צריכה לטאטא כל מה שבא לעברה ושוער? תפקיד מיותר. לדעתך השוער הוא חלק מההגנה או מההתקפה? כי אולי נוציא את נוייר ואז נפתור את הבעיה של מולר/רובן - שניהם ביחד!
    את הגמר מול צ'לסי פשוט אין לי את הכוחות לדבר עליו. כי זה משחק אחד שהוא לא מדד לכלום.
    אגב, ספציפית לגמר ולכלל העונה ואפילו שמתי לב לזה בנבחרת (למרות שהמאמנים הם שונים) אנחנו מגיעים לכמות קרנות גדולה אבל פשוט לא מנצלים זאת. מילא לא מצליחים להבקיע, אבל למצבים אנחנו מתקשים להגיע, שום תרגילים, שום תנועת חסימה לשחקן - כלום. ראבק, ילדים בני 10 עובדים על מצבים נייחים באימונים.
    בואטנג את באדשטובר זה מה שנראה. שני ילדים בני 23 להזכירך! תיאום, ותירגול לאורך זמן זה המתכון כדי להיות לא עבירים. בואטנג קיפץ לו בשנה האחרונה ממרכז ההגנה לאגף אבל אני חושב שהיינקס די סגור על הרביעייה עכשיו. דאנטה - פציעות, עייפות, הרחקות הוא יקבל דקות וייתן תפוקה. כנ"ל לגבי ואן בויטן שטוען שהוא עובד חזק כדי לחזור לכושר אבל הגיל עושה את שלו.
    באסטי מסר מסירה אחת לא טובה במשחק ספציפי אחד מתוך 100+ שהוא מסיים כל משחק אז הוא אפס. אגב, שכחת להוסיף את האיבוד כדור שלו מול כיתה ה' 3 בטורניר הבית ספרי, אבל זה בסדר הוא תיקן את זה, הוא הכניס עם התחת בסוף, היו צחוקים.
     
  5. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    שוויני הוא מוסר נהדר אבל הוא בא לידי ביטוי יותר בחלק האחורי מאשר מקדימה לא סתם יוגי שם אותו קשר אחורי ביורו האחרון והעדיף לשחק עם קדירה כשחקן קדמי יותר ולא סתם שוויני הועבר לתפקיד אחורי יותר אצל ואן חאל.
    באיירן צריכה פליימקר גם במרכז ולא רק באגפים ובשביל זה אני מקווה שנמשיך במערך הקיים עם קרוס/שאקירי כמספר 10 ולא עם שני חלוצים.גומז,ריברי רובן וגם המחליפים הם יכולים לעשות את העבודה וגם עם קרוס נצליח להחזיק יותר בכדור שזה בעצם הסגנון של הקבוצה.


     
  6. igal Member

    הצטרף ב:
    ‏5/7/06
    הודעות:
    216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שאקירי יכול לשחק באמצע? הוא לא שחקן כנף?
     
  7. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    כן הוא שחקן אגף אבל הסגנון שלו יכול להתאים לעמדה הזאת ואני מאמין שנראה אותו קצת יותר יהיה יותר קל להגיד.
     
  8. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
    שאקירי לא שיחק אף פעם באמצע. תמיד מפליא אותי כמה הזכרון קצר אצל אנשים. רוצים לחזור לתקופת סוסה ובאומיוהן בניסויים כמספר 10?
    שאקירי פוטנציאל אבל בואו לא נחסל אותו כמו השניים שכבר מזמן לא בזבנר שטראסה. אני לא פוסל אותו שם לחלוטין אבל קרוס היה פנטסטי בתור מספר 10.
    חברה, אולי היה כאן בלבול עם גרניט שאקה שגם שיחק בבאזל וכיום עבר לגלאדבך, הוא משחק מתחת לחלוץ וגם בתור קשר באמצע.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/7/12
  9. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    אף אחד לא אמר ששאקירי שיחק כמספר 10 אלא רק שהוא יכול לשחק גם שם בטח עם העומס שיש באגפים וזה שלקרוס אין מחליף ראוי בעמדה.
     
  10. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    המטרה להגיע למצב של ספרד: ההגנה מנקה את הרוב ואם כבר יש הזדמנות ליריב קסיאס שם. לא מצב בו ברבע השעה הראשונה במינכן מארסיי מגיעה לשלושה מצבי הבקעה והשוער מנקה. המשחק מול צ'לסי מייצג הרבה יותר ממה שנדמה: הוא מייצג את חוסר המחץ בהתקפה (נגד באזל זו לא דוגמא, נגד ריאל כן: במינכן יכלנו כבר לגמור הסיפור אך היו המון החמצות), את כך שאין לך חלוץ-על (לי היה ברור שמה שלא היה, דרוגבה יכבוש בגמר הזה. מעניין שלא הרגשתי אותו הדבר לגבי גומז) את כך שיש לך הגנה רכה מאוד שבקרן הראשונה במשחק איבדה את החלוץ המרכזי של היריבה, את כך ששווינשטייגר שוב לא לקח פיקוד ואפילו לא הביט לכיוון הפנדלים שנבעטו-הרכות במיטבה. את כך שריברי עובד בקבלנות ומשחק טוב כשבא לו ונעלם מתי שבא לו. לא ראיתי שחקן אחד שעשה את תנועות הדרבון שאפנברג עשה בגמר ב-2001 כדי לדרבן השחקנים. הבעיה שאין לנו את ה"רוע" במובן החיובי של פעם. קרוס נראה בחור נחמד, גם שווינשטייגר ולאם בכלל חתן מושלם לאמא פולניה...זו בדיוק הבעיה.
     
  11. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
    אני לא רוצה להיכנס לגמר. הפסדנו במשחק אחד על כל הקופה. אין מה לעשות. הפסדנו בפנדלים! לא חטפנו תבוסה מול קבוצה שהייתה עדיפה עלינו, גם השער שספגנו הגיע לא ממהלך קבוצתי, ממצב נייח. אבל אין מה לעשות צריך לזרוק את כולם, כולם אפסים, אף אחד לא מנהיג, אף אחד לא מספיק גבר להיכנס לדרוגבה בעקב ולגמור לו את הקריירה, אוף אפסים אחד אחד.
    הנה לך הגמר מול צ'לסי ההגנה לא התקשתה יותר מידי, 'ניקתה' הכל, אבל בפעם הראשונה שהייתה הזדמנות והשוער היה צריך 'לנקות' דרוגבה מוציא פצצה ששום שוער לא עוצר, אולי רק אחרי שהוא יכנס יחד עם הכדור לתוך הרשת.
    בוא אני אגלה לך סוד קטן. גומז כבש 45 שערים העונה. 45 שערים בנבחרת ובקבוצה באיזו מסגרת שבא לך. וכל פעם שהוא כבש הקבוצה לא הפסידה, אפילו לא סיימה בתיקו. כן, היא ניצחה כל משחק ומשחק. אז מה זה אומר? שאם הקבוצה עובדת בשביל החלוץ שלה אז אנחנו מנצחים. כשהשחקן שהתפקיד שלו הוא להכניס שערים מקבל את מה שהוא צריך לקבל לרגל או לראש אז אנחנו בכיוון הנכון. אז כן גומז לא חלוץ מושלם, הדריבל שלו רחוק מלהרשים אבל אם אתה מספק לו את הכדורים (שזאת העבודה של הקישור ובעיקר של הווינגרים בשיטה הנוכחית) אז כן הוא יכול להחמיץ כי הוא לא מושלם אבל הוא כובש.
    אתה מדבר על פנדלים כאילו זה חוק שנחקק בסלע. הפסדנו בפנדלים אחרי שכבר החמצנו אחד במהלך המשחק וספגנו שער מקרי לחלוטין דקות לסיום אחרי שעבדנו מאוד קשה כדי להוביל. אז בוא גם נבוא בטענות לקבוצה של 99 למה הם לא עשו מהפך בדקה ה-94 אחרי שהם חטפו שניים. כי פסיכולוגית אתה במיטבך אחרי מצב כזה, לא כך?
    באסטי? תזכיר לי מי כבש את הפנדל שהביא אותנו לגמר?
     
  12. igal Member

    הצטרף ב:
    ‏5/7/06
    הודעות:
    216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אנחנו לא צריכים רוע, אנחנו צריכים שחקנים שיודעים לשחק כדורגל.מרטינז אחד כזה.
    אנשים עדיין חיים בתקופה של פעם. פעם לא היה אברמוביץ,פעם לא היה שייחים מדובאי,פעם לא היה טיקיטקה. היום יש את כל זה בעונה אחת בטורניר אחד.
    צריך לשנות גישה ולהפסיק לחשוב שעם שאקירי ומנדז'וקיץ נצליח לנצח את כל זה.
    מרטינז,כבר אמרנו?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/7/12
  13. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
    מרטינז, מרטינז, מרטינז, שחקן X, שחקן X, שחקן Y, שחקן Y. לא עברנו את זה? סבבה נביא את מרטינז. שחקן טוב, לא מתווכח. קיבלנו אפילו חוות דעת ממישהו שראה אותו יותר משנינו ביחד (קייטע). אבל בוא תגיד לי איזה ערך מוסף הוא יביא לקבוצה מעבר למה שקיים?
    גם אם תוכיח שהוא כן נותן ערך מוסף, הוא יהיה מזערי וחבל להתעסק איתו. 40 מיליון.
    בכו על ואן בומל, בכו עליו הביאו את טימושצ'וק, בכו עליו הביאו את גוסטבו. כנראה שלא משנה מה נעשה, הדשא של השכן תמיד יישאר ירוק יותר.

    הדשא של השכן...
     
  14. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    רובן מחמיץ את הפנדל ושוויני לא בסדר.
    ההגנה שיחקה בלי המגן השמאלי הקבוע, בלי בלם קבוע (במקומו שיחק קשר אחורי) ובלי הקשר האחורי הגרזן. ויש לנו הגנה רכה.
    גומז הבקיע שער ניצחון דקות לסוף נגד ריאל וסחט את הפנדל שהעלה אותנו לגמר. אבל אין לנו חלוץ.

    שמת לב איזה מצחיק אתה.
     
  15. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    אחי, גרמת להנס להזיע...שהוא יבין שצריך לפתוח הארנק ובגדול?...שהוא יבין ששתיים משלוש אלופות אירופה האחרונות, אינטר וצ'לסי, היו קבוצות ששפכו בהן כסף בכמויות?... מה הוא יגיד לחבר'ה בדירקטוריון שרוצים לראות גרפים יפים מולם?... הכי יפה זה שבעיתונות הגרמנית רשום "מרטינז יקר מדי", "דז'קו יקר מדי", כאילו באיירן זה מועדון שמקבץ נדבות... אני אומר לכם מה לא יקר מדי: הכבוד שלנו כמועדון! ומי שחי פה על ענן אז שיירד לקרקע: התדמית של באיירן ביבשת כרגע בשפל המדרגה. אנו נתפסים כמי שמגדירים מחדש את מושג ה"לוזריות" ורק גביע אירופה בארון יסתום לכולם הפיות. מי שרוצה לנקוט בגישת ה"מה אכפת לי מה אומרים/חושבים עליי" יכול ללכת לשחק נגד עצמו באי של רובינזון קרוזו. פה בספורט תחרותי עסקינן ולתדמית תפקיד חשוב. התדמית היא מה שגורמת לאוהדים ללכת עם החזה זקוף, לא נצחון על פרייבורג.