באיירן מינכן 2012/2013 :: !Miasantriple#

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Rotbart, ‏5/7/12.

  1. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מרטינז לא "נתן עונה אחת טובה". זה יכול להיראות ככה למי שנחשף אליו לראשונה במסע של בילבאו באירופה.
    מרטינז נחשב כבר מספר שנים לאחד הפרוספקטים המבטיחים בעמדה שלו בכדורגל האירופאי. הוא היה בסגל הספרדי גם במונדיאל והיה השחקן המצטיין (לטעמי כמובן) גם ביורו לנבחרות צעירות שבו זכו הספרדים בקיץ שעבר.

    הוא לא משחק כמעט בנבחרת מכוון שעמדות הקשר האחורי (בוסקטס) והבלמים (פיקה, פויול וראמוס) תפוסות, בכל נבחרת אחרת הוא היה שחקן הרכב. לשם ההשוואה- וממה שראיתי בליגה הספרדית- לטעמי הוא שחקן יותר מחדירה. ומדובר בבחור בן 23 שיכול לשחק ברמה גבוהה בשתי עמדות קריטיות.

    צריך להבין שהמחיר שלו הוא סעיף השחרור (בספרד קבוצות חייבות להכניס סעיפי שחרור בחוזים של שחקנים): יש לו חוזה עד 2015 או 2016 ואתלטיק לא מעונינים למכור אותו. ב40 מיליון - סעיף השחרור- לא תהיה להם ברירה.

    כמובן שקטונתי מלקבוע ששווה לבאיירן לשלם עליו סכום כזה, אבל אלו מחירי השוק. תבינו, שמדובר בשחקן שגם ברצלונה וריאל רודפות אחריו והקבוצה שלו לא רוצה למכור, המחיר יהיה גבוה. שבאיירן מתחרה על שחקן גרמני יש לה כמעט תמיד מונופל בשוק מה שמוריד את מחיר השחקן ונותן לה עמדת כוח בניהול המו"מ. זה לא המצב פה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/7/12
  2. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אנחנו כבר 3 שנים בטופ האירופי מה שריאל הגדולה לא מתקרבת לעשות, אנחנו חגים סביב הגביע כבר שלוש שנים ואני מאמין שניגע בוא לא מאוחר מהשנתיים הקרובות.

    כל זאת עם 8 מקומיים בהרכב! 5 מהם שחקני בית! וכל השמונה אגב הם חלום של כל מאמן להרכב הפותח כולל מוריניו, והחדש של ברצלונה(לדוגמא כמו שהרחוב רעב לה) את השמונה מחזקים ברזילאי(זר ששיחק בליגה ואכל את המנטליות היטב), צרפתי(הלוואי שכל זר בעולם יתנהל כמו הצרפתי שלנו), ולסירוגין עוד זר.

    זה כוח, וגאווה עצמית!

    מי אנחנו שנתלונן שכל המקומיים האלה כל אוהד, ומאמן כדורגל לוקח כל אחד מהם לסירוגין לקבוצה שלו בסכום העברה של 30 מליון +, מה יש? הדשא של מי ירוק יותר? של ברצלונה רק? והיא מורכבת כמעט באותו קונספט שלנו מה יש?!

    ושוב למה רק מרטינז? למה לא מסי ורונאלדו? מה חסר לנו לעזאזל?
     
  3. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא כתבתי שאתם צריכים לחתים אותו ולא נכנסתי לויכוח למי יש יותר גדול (אם אתה מאמין למה שאתה כותב שיהיה לך לבריאות), ציינתי שאלו מחירי השוק. לא טוב לכם? לגטימי. בילבאו לא עובדים בשבילכם.

    רק ציינתי שהטענה שמדובר ב"שחקן שנתןעונה אחת טובה" לא מדויקת והסברתי מאיפה מגיע המחיר שלו. זה הכל.
     
  4. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא מעניין אותי למי יש יותר גדול תהיה בטוח, גם הכוונה היתה לאוהדי הקבוצה שלא מסתפקים במה שיש, ודבר אחד בטוח יש מספיק כדי לא להיות נחותים מאף קבוצה בעולם הוכחנו זאת היטב בצ'מפיונס בעונה שעברה.

    לא מתייחס ספציפית למרטינז(על הראש של מי נשים אותו?), זה עניין של אידיאולוגיה שאני מקווה לא תחדור לקבוצה שלנו.
     
  5. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
    מישהו יכול להזכיר לי בבקשה איך הסתיימה העונה האחרונה? כי אנשים פה מדברים על חיזוק כאילו סיימנו בחצי התחתון של הטבלה, עפנו במוקדמות של ליגת האלופות מול ציריך והפסדנו לקבוצה מהליגה הרביעית בגביע.
    ונחזור למציאות - נכון, שנה מאכזבת בשורה התחתונה. כשנסתכל בעוד כמה שנים על עונת 2011-12 נאמר פספוס, אי אפשר להיות יותר קרובים מזה. חבל. פשוט תסכול שלא ייאמן.
    הפסדנו את האליפות בצדק לקבוצה שהייתה יותר יציבה. וגם סטטיסטית (נקודות) הכי מרשימה שהייתה עד כה. אבל בכל זאת שיפרנו לאין שעור את ההגנה, הגנה שספגה רק שער אחד יותר משיא הספיגות (באיירן 2007-08, 21 ספיגות) לעומת 40 בשנה שלפני כן. הגענו בזכות לגמר ליגת האלופות בבית. שזאת הייתה המטרה שכולם דיברו עליה רק כשהאליאנז ארינה נבחר לארח. לא נכנס לסיבות כי הכאב עוד טרי אבל אף אחד לא היה פוצה פה נגדנו אם היינו עם הגביע ביד.
    היינו מאוד מאוד קרובים והכאב גדול אבל אני מאמין שנצא מפה מחוזקים וכל המלעיזים יאכלו את הכובע.
    החיזוקים הם במקומות הנכונים. השלד הוא אותו שלד ולטעמי השאלה פה היא רק מנטלית, האם מתבגרים פה והמוטיבציה להוכיח תתפוצץ על כל מה שזז? או שהתסכול והתקשורת תנצח...
    יש עוד כמעט חודשיים עד לסיום מועד ההעברות. אני לא רואה שום סיבה להביא שחקן במחירים המופרזים שקיימים היום בשוק. בנוסף קשה לראות עמדה שבה אנחנו נחותים משמעותית מקבוצות אחרות. מבחינה חברתית ויש שיגידו גם מקצועית שחרורו של רובן לקבוצה אחרת רק יטיב עם הקבוצה. הכשרון שלבחור יש ברגל שמאל הוא נדיר. קשה לי להגדיר אותו במילה אחת אבל אני חושב שטיפש היא המילה הכי קרובה שאפשר לתאר אותו בתור שחקן.
    אומרים שהשנה השנייה תמיד יותר טובה (מבחינת המאמן) אך, הדוגמה הטריה היא ואן חאל שאם נאמר עונה שנייה גרועה אז נעשה עמו חסד. לעומתו היינקס דרש וקיבל חיזוק. אני אישית אוהב קבוצות עם שני חלוצים אני מקווה שנראה את זה גם במחוזותנו. אבל לפן המקצועי נגיע בעוד חודש.
     
  6. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    בשורה התחתונה להוציא 40 מיליון יורו על שחקן שעוד לא באמת הוכיח את עצמו לעמדה שיש בה 3 שחקנים טובים זה מיותר ויכול לעשות רק רע.
     
  7. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בחייאת אלון תן לי עמדה אחת בקבוצה שאין לך 2 שחקנים ברמה שאחד מהם וורלד קלאס?
     
  8. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/goodpost.Xxx

    מאסטרפיס של הודעה. לכל חובבי ה"מתי יבוא סוף סוף הסטאר הגדול" נותר לי רק לכוון להודעה הזאת. אלאבה מחושל יותר, דנטה נותן אלטרנטיבה נוספת, בואטנג חוזר לעמדה שלו, רובן אולי עף, יש חלוצים אדירים על הספסל. באיירן, גם אם חיזקה בעיקר את העומק, מעמידה קבוצה פנטסטית, קשה לפיצוח שיכולה לעלות כמעט בכל מערך אפשרי, מ 5 שחקני הגנה ועד שלושה חלוצים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/7/12
  9. igal Member

    הצטרף ב:
    ‏5/7/06
    הודעות:
    216
    לייקים שהתקבלו:
    0


    אחי, כמה כבר אפשר לחשב סטטיסטיוקת...כמה ספגנו וכמה הבקענו,ואיזה יופי השתפרנו פה ואיזה יופי שהשתפרנו שם כבר עושים את זה 12 שנים.ליגת האלופות הזאת תקוע לי בגרון כמו עצם. אני רוצה לגעת בדבר האמיתי,שיגיעע כבר!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/7/12
  10. Der Rotbart Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/11
    הודעות:
    1,014
    לייקים שהתקבלו:
    2
    בלי קשר לשאלה הפרסונלית של מרטינז אני לא מסכים שמצבנו בקישור ההגנתי דומה לשאר העמדות. באופן מובהק יש שלושה שחקנים בקטגוריה הזאת, שוויני, גוסטבו וטימושצ'וק. עם שוויני אין שום בעיה עקרונית (רק שיחזור לעצמו), אבל גוסטבו לא היה ממש יציב וטימושצ'וק בדרך החוצה. את קרוס אני לא מחשיב כקשר הגנתי טוב; בעונה שחלפה (כששוייני היה פצוע) היה אפשר לראות עד כמה הוא מתקשה בעמדה הזאת ולהיפך - הוא היה מצויין ששיחק כמספר 10. אלאבה - כנ"ל (כמובן בתור מגן שמאלי). בקיצור יש בהחלט מקום למישהו עם קבלות בעמדה הזאת - במיוחד בתור מה שמכונה כאן 'גרזן'. אני לא מספיק מכיר את מרטינז אבל נראה לי שהוא עונה טוב להגדרה הזאת ולכן באופן תיאורטי יכול להתאים מאוד לבאיירן.

    אני חייב לומר שאני מפרש את הסירוב של באיירן לשלם את המחיר הגבוה על מרטינז כאינדיקציה לכך שרובן לא עומד ללכת לשום מקום; אם היו מתכוונים למכור אותו הנכונות להוציא סכום גדול הייתה הרבה יותר גבוהה.
     
  11. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    גוסטבו?!
    בין שלושת הקשרים האחורים הטובים בליגה, איפה הבעיה איתו?
    חוסר יציבות, זה שיש לו משחקים אדירים ואחרי זה הוא קצת פחות טוב לא עושה אותו ללא יציב.
    הרבה קבוצות בעולם היו רוצות סוס עבודה כמוהו
     
  12. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    גוסטבו באמת נתן עונה אדירה.שהוא בקישור האחורי הקשר שלידו יכול להרשות לעצמו לשחק הרבה יותר קדימה כי הוא פשוט החזיק את הקישור של באיירן העונה.ומה עם טימו שהוא היה מעולה תמיד שהוא נכנס ברוטציות וסוף סוף העונה הוא הוכיח את עצמו.מה עם אמרה קאן שנחשב לאחד הכשרונות הגדולים במחלקת הנוער.בשביל מה צריך אחד כמו מארטינז ב40 מיליון יורו?

    כמו שדודי אמר יש סגל עמוק העונה עם שחקנים איכותיים בכל עמדה.אולי העמדה היחידה שאין בה שני שחקנים טובים היא בעמדה 10 למרות ששאקירי קצת בסגנון מתאים לעמדה הזאת.או שבכלל נעבור לשני חלוצים מי יודע.בכל מקרה הסגל בעונה הבאה הוא אחד הסגלים היותר טובים שהיו לבאיירן בתקופה האחרונה.
     
  13. Der Rotbart Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/11
    הודעות:
    1,014
    לייקים שהתקבלו:
    2
    אני לא מדבר על מרטינז ואולי באמת לא שווה להוציא עליו סכום כזה. קאן נחשב לכשרון גדול, אבל עוד לא ראינו שהוא מסוגל לעשות את הקפיצה לבוגרים (הלוואי שיעשה!) ולגבי גוסטבו אנחנו חלוקים; הוא שחקן טוב מאוד אבל לא וורלד-קלאס, בעיניי לפחות.
     
  14. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    והוא גם לא יעשה את הקפיצה לבוגרים אם באיירן תהיה עם 4 שחקנים באותה העמדה.
     
  15. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה הבעיה עם גוסטאבו?! כמו שלירן אמר אז מה אם הוא נותן משחקים אדירים, ואחריהם כמה טובים "בלבד" מה הופךאותו לא לוורלד קלאס? למה הוא צריך להיות כזה בתפקידו?

    הרי במגרש הכי קשה בעולם מול אחת משלושת הקבוצות הטובות בעולם הוא היה בין 2 ל 4 דרגות מעל שאר ה 21 על המגרש.

    גוסטאבו שחקן נהדר, ועם שחקני הקישור שלנו ספציפית הוא אפילו יותר מכך.