באיירן מינכן 2009/10

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י ג'ובאני אלבר, ‏27/6/09.

  1. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
    סלע, לא רק אוהדי באיירן. אין אוהד של קבוצה אחת שיסנגר על שחקן שאומר דברים כאלו. וכבר לא בפעם הראשונה!
    ריברי רק לפני חודשיים וחצי אמר שברצלונה היא היעד הבא שלו, אז עוד איכשהו ויתרו לו. עכשיו הוא אומר שריאל היא היעד היחיד שלו, איך אפשר לסלוח על זה?
    עכשיו רק נותר לסחוט מריאל כמה שיותר מזומנים.
     
  2. Sergio_Ramos Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/07
    הודעות:
    132
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חבר'ה, בתור אחד שלא היה מעורב בהעברות של באיירן, והבנתי שהגיעו אליכם 6-7 שחקנים חדשים, מישהו יכול לתת לי את ההרכב המשוער והאופטימלי מבחינתכם לשנה הבאה?
    סתם מסקרנות..
     
  3. Lars Ricken Member

    הצטרף ב:
    ‏4/5/08
    הודעות:
    935
    לייקים שהתקבלו:
    25
    במקום שחברי הפורום יטרחו שוב לשווא,בקר בדיון הטקטיקה הגרמנית.
    בעמודים האחרונים תמצא כל מה שאתה צריך.
     
  4. david silva Member

    הצטרף ב:
    ‏12/6/09
    הודעות:
    427
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ריברי הוא שחקן מהטופ של הטופ, הוא נמצא כרגע בשיא הקריירה שלו והשאיפה שלו היא להתקדם לליגה יותר טובה ולקבוצה יותר גדולה(למרות שעל זה אפשר להתווכח). ואף אחד לא באמת יודע מה הולך מאחורי הקלעים, הסגן נשיא של ריאל הוא זידאן ולא צריך להיות גאון בשביל להבין שהוא מנסה לשכנע אותו לעבור.

    צרפתי יגיד לא לזידאן?!?!?!
     
  5. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    אני אחזתי בדעה שריברי צריך להשאר כי אנו לא תחנת מעבר וצריך בקבוצה שחקן עם יכולות מעולות כמו שלו כדי לאיים ברצינות על אירופה. הכל טוב ויפה כל עוד השחקן מחויב לקבוצה ולהצלחתה אבל אם הוא לא רוצה להשאר ומתכנן שביתות איטלקיות אין כל טעם בהמשך הקשר. שיפתחו במו"מ ישיר עם ריאל ויוציאו כמה שיותר כסף. יכול להיות שבהנהלת באיירן מרגישים שעלו על עץ גבוה מדי עם ההצהרות על כך שריברי לא הולך לשום מקום אבל זה לא צריך להוות שיקול. ההנהלה פעלה נכון לדעתי כשרצתה להשאיר אותו ובכך לשדר שגם אנו מהגדולות של אירופה אבל אם יש חשש שהמרקם הקבוצתי/החברתי יפגע כתוצאה מהשארתו בעל כרחו אז סלמאת.
     
  6. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תוקפני מדי כפיר..אבל בכל זאת מבין את חוסר שביעות רצונכם מהתנהלות הצרפתי על דפי התקשורת...

    אז סבבה רוצה לשחרר?! בוא ניקח צעד קדימה קיבלת כסף שיחררת ועשית טרייד הולנדי מחוסר ברירה?! לא נשמעת לי אופציה מפתה הרי עדיף צרפתי ממורמר מאשר 2 הולנדים שמגיעים רק בגלל שאין להם ברירה כי אם היו רוצים אזי לפחות אחד מהם היה כבר מתאמן בזבנר.

    עוד אופציה קיבלת כסף שיחררת וטבעת במליונים תרתי משמע אזי לא אני לא אתה ולא אף אחד שהקבוצה הזאת חשובה לו לא יחייך בגלל חשבון בנק נפוח.

    והאופציה השלישית שאם יקום מישהו ויבטיח שהיא תהיה האופציה שתצא לפועל אני מברך כי חשוב להדגיש לא הכסף לא ריברי,לא ריאל,ולא שום דבר לא חשובים מבחינתינו אלא אך ורק באיירן מינכן!!
    אז לטובתה הבלעדית של באיירן מינכן-קיבלת כסף,שיחררת,ורצת לכסות את החור העמוק בדויד סילבה,דניאל דה רוסי,ובוסינגווה זו אופציה ריאלית מבחינת לדאוג לבאיירן מינכן!! לא ריאלי?! אל תדון בשחרור פשוט מאד אתה יודע טוב מאד שבמצב השוק אם מקבלים כסף ולא מיישמים את האופציה השלישית והמעט דמיונית שהצגתי אז השחרור לא טוב לבאיירן מינכן.

    ואני רק יסיים בכך שאם אחרי הכל יישאר אז אני חותם לך,לעצמי,ולכולם שמהר מאד נברך על כך שהוא נשא מהר מאד!!
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏4/7/09
  7. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם הונס לא ישחרר ובמילים אחרות ישאירו אותו כנגד רצונו - הוא יהיה מתוסכל ולא יתפקד טוב.
     
  8. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    שחקן ממורמר כמו ריברי על הספסל רק יגרום נזק לכל הצדדים: השחקן ייפגע כי יראו בו מישהו לא מקצועי והמועדון יפגע כי דבר כזה לא תורם למרקם החברתי והמקצועי, מה גם שאם הוא לא ישחק, או ישחק בהילוך שני גם השווי שלו עלול לרדת ובשנה הבאה נוכל למכור אותו בפחות מאשר היום. יש תסריט לפיו הוא לא רוצה להשאר אבל בסוף מבין שכעת הוא בבאיירן ואז נותן עונה מצוינת כדי לעבור בקיץ הבא לריאל אבל מי מבטיח לנו שכך יקרה? הוא גם מאבד את תמיכת הקהל וכבר בפורומים של אוהדי באיירן בגרמניה יוצאים נגדו. זה יגרום לכך שעוד ישרקו לו בוז ואז בכלל לא יהיה לו חשק לתת פס כמו שצריך. אני חושב שלטובת כל הצדדים עדיף להפרד בסיטואציה בה השחקן לא רוצה להשאר אצלנו. היינו לפניו ונהיה גם אחריו.
     
  9. 100%Bayern Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/08
    הודעות:
    537
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סבבה תשאיר אותה עוד עונה אפילו שתיים... יגמר לו החוזה והוא אז יעבור לריאל. מה עשית בזה?

    הוא ישים עלייך זין הוא יגיד "סבבה אתם לא נותנים לי ללכת. ככה אתם איתי? אני אסיים את החוזה שלי פה אבל איך שאני רוצה" הוא ישחק איך שבא לו ולא בשביל הקבוצה ולא בשביל המועדון אלא בשביל האגו שלו.

    ואז זה יהיה הפסד... למרות שתמיד אפשר לספסל אותו... אבל למה לספסל אותו? הוא לא שווה הרבה כסף מהספסל...
     
  10. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    אני עדיין חושב מבחינה מקצועית שחייבים בקבוצה שחקן עם יכולות אישיות גבוהות כמו ריברי, אלא ודאי שאין מה להשאיר אותו אם אין לו רצון להיות אצלנו. בדיעבד חבל שהמו"מ עם דייגו לא הבשיל והוא עבר בסוף ליובנטוס כי דייגו יכל למלא את הפונקציה הזו. השאלה מה עושים אחרי שחרור הצרפתי. לא עולה לי לראש שם של מישהו שניתן להביא ואין ספק שזה ישבש קצת לואן חאל את התוכניות כי הבנתי שהוא דווקא בנה על הישארות של ריברי. הייתי אומר שהנה עוד הזדמנות לשוייני לתפוס פיקוד אבל קשה לי להאמין שזה יקרה-לא חושב שהוא קורץ מהחומר של להיות מאוד דומיננטי בקבוצה, משהו בסגנון אפנברג כזה. נראה מה יהיה.

    ואן חאל אומר בראיון כי מוכרחים לפתור את סאגת ריברי בהקדם:

    http://www.bild.de/BILD/sport/fussball/bun...rn-general.html

    צודק. אי אפשר להתכונן כך לקראת העונה הבאה כשלא יודעים אם שחקן מרכזי כמו ריברי יהיה בסגל או לא. צריך לחתוך עניינים לכאן או לכאן ויפה שעה אחת קודם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/7/09
  11. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כפיר שתדל לקצת יותר יצירתיות מה הפתרונות?! הולנדים שבפירוש לא רוצים להיות פה,או שאתה מספר לי בדיחה על שווייני פראנג'יץ' ואן בומל טימושצ'וק,מה כבר אתה יכול לעשות כדי לא להשאיר אותנו ערומים,וחבולים כמו בעזיבת מספר 13 מצ'לסי?!

    ***-ואגב לאלה שחושבים שהוא יעשה שביתה איטלקית אז-לא ברמות האלה לאבד שנה בלי תארים,ואי שמירה על יכולת של הטופ קלאס היא מחיר יקר מדי לריברי ככה שבאיירן לא באיירן שביתה איטלקית לא באה בחשבון.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏5/7/09
  12. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    זה לא חייב להיות בדמות שביתה איטלקית, זה מספיק שיורד לו החשק והוא כבר לא יצליח להוציא מעצמו את ה 100%, זה כבר המון, פשוט יותר מידי. שחקן שאומר שהוא לא רוצה להיות כאן והוא מוכן לשחק "רק" בריאל מדריד, צריך לקבל בעיטה החוצה, נקודה. הכבוד של המועדון גם מונח כאן וזה באמת מעל הכל. שילך לקיבינימט.
     
  13. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין לי בעיה לבעוט בו או בכל אחד אחר אבל שוב פתרונות ידידי פתרונות!! תביא דה רוסי,ודויד סילבה אני הראשון שיגיד שאפילו התחזקנו בשחרורו,אבל כמובן אופציה לא הכי ריאלית והאופציות הכן ראליות לא שוות את פרנק בלי חשק,ואפילו על ג'ינס..
     
  14. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    מצידי לסיים מקום חמישי ולשמור על הכבוד של המועדון מאשר להתחנן לאיזה טמבל שחושב שהוא גדול מידי על באיירן מינכן. מה גם שקשרים בשוק יש כמו זבל בניגוד לבלמים ומגנים. גם בקבוצה כבר הביאו לו מחליף אם לא שמת לב. זה נדמה כאילו אתה יותר אוהב את ריברי מאשר את באיירן מינכן וזה כבר כמעט הזוי, תסלח לי. אם ריברי ימכר ב 60 מיליון יגיע מחליף ואולי אף יותר מאחד. אתה יכול לישון בשקט.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/7/09
  15. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מדבר על באיירן מינכן מעל הכל אני אוהב את פרנק זה נכון אבל לא בשווי קרסולי המועדון סלע,מה שכן תלוי איך האהבה\אהדה מתבטאת מקום חמישי(או שני,או אפילו ראשון עם פייט)לא מתקבל על הדעת,גם במחיר של שחקן שישרוד אצלינו עוד עונה בניגוד לרצונו,אבל ממחויבות לחוזה(מבחינתו)שמגן במקרה הזה על זכויות המועדון.

    ואגב אני חושב שאתה טועה באיך שאתה מציג אותי באהבה לצרפתי(שקיימת ובגדול)כי אני אומר שוב ברגע שתגיע חלופה ראויה או עדיפה(רק דוגמא!!דה רוסי וסילבה)אני הראשון שישכח את פרנק כי בשורה תחתונה לא הוא העניין אלה טובתה של באיירן מינכן כמועדון בלבד!