באיירן מינכן 2008/9

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏1/7/08.

  1. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    דור, חשבת, אולי שצרפת היו חרא בגלל שריברי היה חרא. הרי התפקיד שלו הוא להזיז את הקבוצה, לעשות את המשחק להוליך אותה. אולי היא הייתה חרא, בגלל שמי שהיה אמור להוליך אותה לא עשה את זה. לגבי טוני, כבר כתבתי בדיונים שם ואני לא אחזור. אבל בגדול הוא לא חלוץ שיכול לשחק בשיטה שבה איטליה שיחקה (תקרא את הפירוט שם, אם לא אני אסביר שוב בפעם אחרת) ובכל זאת, איטליה עלתה לרבע בזכותו - סחיטת פנדל ל 1:0 ואדום לאבידל שגמר לצרפתים כל סיכוי שעוד אולי היה להם.

    אתה כתבת בציטוט שלמעלה - "בלעדיו כמות השערים של טוני הייתה פוחתת משמעותית" או שכן או שלא. בכל אופן, לפי הסטטיסטיקה אתה טועה ובאיירן כבשה יותר כשהוא לא שיחק (וגם בעטה יותר לשער).
    הוא לא עושה שום תנועה בלתי פוסקת הוא משחק על הקו (בד"כ שמאל) ושם הוא רץ ומהר. כשמנגד יש קבוצה שמשחקת פתוח ועם מרחבים (ורדר ברמן למשל) הוא פורח. כשמנגד משחקת קבוצה עקשנית ששמה שניים באזור שלו (פרנקפורט, בוכום, חטאפה זניט) הוא לא עושה כמעט כלום. הוא תקוע והמשחק שהולך אליו כל הזמן תקוע. מעבר לזה, ובגלל שהוא כל כך טוב עם הכדור ואוהב אותו הוא ממעט לשתף את המגן שאיתו. לאם או ייאנסן ששניהם יודעים לעשות התקפה מצויין. אבל איתו הם לא מקבלים הרבה את הכדור.

    לא יודע מה הסטטיסטיקה של גוטי וגם לא ראיתי את ריאל אז אני לא יכול להתייחס. מה שכן, אני יודע מה ראיתי מריברי ואני יודע שהסטטיסטיקה מדברת בעדי. חוצמזה לגוטי ולריברי תפקידים שונים.

    לגבי החלק הראשון, תקן אותי אם אני טועה, אבל אתה לא מדבר מידע אישי, אלא ממה ששמעת וקראת. ומה לעשות שעובדתית זה פשוט לא נכון. אני אחזור על זה בפעם המליון גרמניה ה"אפורה" ה"משעממת" ה"הגנתית" של 90 הבקיעה יותר שערים מאשר ברזיל ה"מלהיבה" ה"רקדנית" ה"התקפית" של 94 ודרך אגב גם 3 שערים יותר מספרד של היורו (עם משחק אחד יותר באותו המונדיאל).
    לגבי החלק השני. אני מציע שתחזור למשחק רבע הגמר נגד ארגנטינה וחצי הגמר נגד איטליה ואחרי שתראה אותם שוב תגיד לי אם גרמניה שיחקה התקפי ויפה ומה שאתה לא רוצה. (התשובה היא לא)

    האמת שיש בזה משהו. מודה. אבל לא זו הסיבה במקרה הזה.

     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/7/08
  2. igal Member

    הצטרף ב:
    ‏5/7/06
    הודעות:
    216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני כבר מחכה שתפתח עונת ליגת האלופות החדשה , אבל שוב כמו בכל שנה אני שואל את עצמי
    למה באיירן רבע צעד אחרי צלסי , מילאן , ריאל , בארסה ומאנצסטר....
    נכון שאנחנו קבוצה גדולה ומסוגלת לנצח כל קבוצה אבל איך שהו כשאנחנו מגעים לשלבים הסופיים
    ו 90% שזה מול הקבוצות הנ"ל אנחנו מגעים תמיד כאנדרדוג ותמיד נשברים! מה בעצם חסר לנו ? הרי אנחנו קבוצה כל כך גדולה ומפוארת?!
    אולי הבעיה ברכישת שחקנים נכונים וריענון מאגר השחקנים?
    סניול ולוסיה שמות גדולים וכיום נחשבים לשחקנים הכי חשובים בהגנה אבל נראה לי שהגיל עושה את שלו.
    זה-רוברטו בכלל...זקן(34)
    אלטינטופ , דניאל און-ביטן , אוטל , סוסה .. ויש עוד כמה ,הכל סבבה לליגה. לליגת האלופות חלש קצת.
    למרות הכוכבים שלנו טוני , רברי , פודולסקי , קלוסה לאם וסבסטיאן אולי הם לא מספיקים ?
    וצריך לבצע רכישה של עוד שניים שלושה שמות לא קטנים.

    אז מה גורם לנו תמיד להשבר מול הגדולות באמת ותמיד להתחיל את המשחק איתם כאנדרדוג בעיניי כל הפרשנים כמעט כמעט כמעט כל פעם ???


     
  3. 100%Bayern Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/08
    הודעות:
    537
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז... התחלנו את עידן קלינסמן... עדין ליגת האלופות המחודש.

    מקווה שתיהיה עונה טובה, וצריך להביא עוד שחקני חיזוק.
     
  4. C-J Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/06
    הודעות:
    1,336
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אנחנו לא ארסנל, אנחנו לא צ'לסי.
    לא שאנחנו נופלים מהם מבחינת היכולת הכלכלית,
    אלא שאנחנ עולים עליהם בחשיבה הלאומית ("עולים" לטעמי כמובן).

    אולי הונס המנג'ר ורומניגה היו"ר שמו להם דרך ומטרה לפני 2-3 עונות שקבוצת באיירן תישאר לעולם גרמנית ובהרכב שלה חייבים להופיע כמה שיותר שחקנים מקומיים.

    מול שני שחקנים מפתח שבאו בעונה האחרונה, טוני וריברי, באיירן הביאה שחקנים גרמנים מהדרג הראשון: קלוזה, פודולסקי (לפני שנתיים), יאנסן, והשנה גם בורובסקי. הם גם ישמרו על שחקני הבית הצעירים (רנזינג, אוטל, גורליץ וקרוס).

    אבל, באיירן לא מזניחה את החזית האירופאית. הונס ורומניגה פתחו את הכיס לרווח בעונה האחרונה כדי שבאיירן תחזור לידמת הבמה, וכולם מסכימים שזה תחילתו של עידן ולא מקרה פעמי. עידן של להתבסס על שחקנים גרמניים ולהתחזק בתותחים מהיבשת.

    במאזניים שלי, הכף של אותנטיות הקבוצה שוקלת יותר מהכף של הצלחתה באירופה.
    אבל במחשבה נכונה, אסור לנו לבחור בין זה לזה. אפשר את שניהם ביחד.
    להרבה קבוצות אין את הלוקסוס של שחקני בית שהגיעו עם נבחרתם למקום שלישי במונדיאל ושני ביורו, עם אלוף עולם בחוד וסגן אלוף עולם בקישור.
    התוצאות עוד תגענה... קצת סבלנות.
     
  5. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    שאלה מצויינת: לדעתי משהו השתנה בכדורגל הארופאי: אם בסוף שנות התשעים תחילת האלפיים קבוצה יכלה להיות אימת אירופה גם אם לא עשתה רכש במליונים, היום המצב שונה. בוודאי שכסף לבד לא מביא כלום (ראה מקרה ריאל מדריד והגלקטיקוס) אבל יהיה יותר ויותר נדיר לראות קבוצות כמו פורטו ב2003 שלוקחות את ליגת האלופות. לקבוצות כמו צ'לסי, בארסה, מנצ'סטר יש עומק אדיר, לפעמים כמעט 2 סגלים, אחד לליגה ואחד לאירופה. לבאיירן אין את העומק הזה כי ההוצאות מחושבות יותר. אנו גם רואים שהפערים האירופה גדלים ונהיה ממש דרג א' ודרג ב'. כשיש הצלבה בין צ'לסי לפנרבחצ'ה, מה הסיכוי של פנרבחצ'ה לעבור? או בין בארסה לאולימפיאקוס? כבר שנים שרואים את אותן קבוצות מגיעות לשלבים המכריעים בליגת האלופות. בניגוד ליורו, לא סביר לראות בצ'מפיונס קבוצה שתהיה כמו גרמניה השנה: נטולת כוכבי על (ובאלאק ממש לא כוכב על) עם הגנה חלשה שמחפה על כך בקבוצתיות וברוח לחימה. אם אין לך בלמים ברמה עולמית, קשרים ברמה עולמית וחלוצים ברמה עולמית, וכל זה עולה הרבה מאוד כסף, לא תגיע רחוק באירופה ברמת הקבוצות. אני חושב שלצד השמירה על האותנטיות הגרמנית בבאיירן, שזה מבורך, הקבוצה כן תצטרך מדי פעם להוציא כמה עשרות מליוני יורו על חיזוק כולל הבאה של סופרסטאר/ים כדי שלא יווצר מצב שכל שנה באזור אפריל, אז משוחקים חצאי גמר הצ'מפיונס, לא נהיה כבר רלוונטים וזה הרי קורה כבר 7 שנים ברציפות.
     
  6. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    נערך לאחרונה ב: ‏2/7/08
  7. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
  8. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    בסוף גם הוא יפרח כמו סנטה קרוז בחו"ל. כל שחקני הספסל שלנו מצויינים עם הרבה כדורגל ברגליים ולא רוצים לשבת אלא להראות מה הם מסוגלים.

    מה שמדאיג אותי כרגע, זה שאין חלוצים בקבוצה.
     
  9. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    אי אפשר לומר שפולדי לא קבל הזדמנויות בבאיירן, הן תחת מגאת' והן תחת היצפלד אבל זה לא הלך כ"כ. יכול להיות שיפרח במקום אחר. סנטה קרוז האחרון שיכול להתלונן: קבל מלא הזדמנויות בבאיירן, מה לעשות שנפצע כל שני וחמישי? לפעמים באמת שחקן יכול לפרוח במקום אחד ובאחר לא, זה לא אומר שהוא לא קבל הזדמנויות. אולי עכשיו עם לכתו של פולדי צריך להצטער על עזיבת שלאודרף: לדעתי שחקן מצוין שיכל לתרום רבות להתקפה, בטח כמחליף.
     
  10. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    תחת מגאת' אף אחד לא תיפקד, לכן אני לא מקבל את זה כהזדמנות ממשית. לפולדי יש עוד הרבה שנים לתת ולהתפתח, לכן זה אולי פיספוס לעתיד. סנטה קרוז מעולם לא היה שחקן הרכב קבוע שקיבל את השקט שלו בהרכב במשך עונה שלמה, אי אפשר לבוא אליו בטענות. בחור סופר מוכשר שגם בבאיירן עשה כמה דברים יפים במעט הזדמנויות שקיבל. הפציעות הגיעו בעונה 2 האחרונות.

    את אפשר להביא עכשיו שיהיה חלוץ מחליף ראשון?
     
  11. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    אם פולדי באמת הולך, אז כנראה שעיסקת גומז סגורה ( לדאבוני הרב). ההרגשה שלי שקלוזה בסיטואציה הזאת יכול למצא את עצמו מחוץ להרכב הראשון, אם כי אני לא בדיוק רואה איך השילובבין טוני לגומז, שני חלוצים דומים יכול להצליח.

    לי נראה שפולדי ישאר, ככה לפחות אמרו הונס ורומינגה, שמילה שלהם בניגוד לזאתי של פרנץ היא מילה. מעבר לזה, אם זה לא גומז, אז תהיו בטוחים שיש להם משהו בשרוול ( אולי סאנוגו :aaarofl: בהומור כן סלע ..).
     
  12. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    ב-14 שעון גרמניה (15 אצלנו), מסיבת העתונאים הראשונה של קלינסמן. שידור ישיר ב-FCB TV למי שיש מנוי.
     
  13. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
    קודם כל אני חדש http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx

    באיירן מודל 08/09 זה חידה שאני חושב שאפילו בקבוצה עצמה לא יודעים איך לפתור אותה.
    ראיתי כמה תגובות על הקבוצה ובאמת כולם צודקים בדרך זו או אחרת.
    פולדי חייב להשאר, הוא צעיר ויש לו לאן להתפתח, הוא שחקן הרכב פותח בנבחרת גרמניה, והוא נתן טורניר ענק בתפקיד שהוא לא הטבעי שלו (שחקן אגף שמאל), הוא הראה שהוא יכול לעשות הגנה (נכון שהוא צריך לעבוד על זה עוד הרבה, אבל הוא הראה שיש לו את הרצון להוכיח, הוא רץ הרבה ובאמת השקיע), נדמה לי שבשנתיים הראשונות שלו בקבוצה הוא יותר חגג את זה שהוא עבר לבאיירן, הוא הגיע בגיל 21, והוא עבר למינכן, בכל זאת, אני אקרא לו מהגר, הוא הגיע לטופ בכדורגל הגרמני, נכון שהוא לא סיפק את הסחורה וזה כי לא נתנו לו את המושכות, לא אמרו לו הנה קח את הקבוצה ותוביל אותה לאנשהו, נתנו לשחק 2 משחקים רצופים ואז שוב לספסל, וגם אז זה היה כשמישהו נפצע. חוץ מזה שקלוזה וטוני לא יחזיקו מעמד בטופ העולמי עוד שנתיים (ראו ערך מאקאיי) והוא באמת יכול לתת עוד עונה כמו שהוא נתן בקלן, 24 שערים וזה עוד לא השיא, הוא בקלות יכול לנשוק לעבר ה-30 שערים בעונה (רק בליגה).
    גומז, הוא (עם כל הכבוד שיש לי לשטוטגרט ואני באמת מכבד אותם) לא מתאים, הוא פשוט עוד שחקן שנהנה מהמזל הענק שהיה להם לפני שנתיים (כמו הילברט ואפילו היטצלספרגר), פשוט הכל הלך להם והוא באמת חלוץ טוב, אבל אם צריך להשוות אותו עם פודולסקי אז אין שום ספק שפולדי יותר טוב.
    עכשיו אני עוקב אחרי העברות, ויש שמועות שפיזארו שלא קיבל את ההזדמנויות שלו יעבור לבאיירן, אומרים אפילו שבעסקת חליפין (עם אחד מן השלושה שווינשטייגר, פודולסקי, ריברי. אני מאמין שהסיכוי היותר גדול נוטה לעבר פודולסקי אבל לכו תדעו). פיזארו לא מתאים שהוא יעבור לבאיירן, בצ'לסי הוא לא פתח את הפה כי הוא פחד (או שהוא לא יודע לדבר אנגלית :aaarofl: ), בבאיירן האגו המנופח שלו יהרוס את הקבוצה. אז אני מקווה שאלו סתם שמועות.
    בקשר להגנה, אני חושב שבסך הכל מרכז ההגנה סביר ביותר, כאשר ברנו יתחיל לקבל דקות (הוא עם פוטנציאל עצום) ואם כבר בגיל 18 שילמו עליו כל כך הרבה מיליונים הוא צריך להתחיל לקבל דקות. עכשיו צריך להביא מחליף ראוי, ואן - בויטן התגלה כבלוף אחד גדול, המבורג זכתה ב-14 מיליון יורו כשהם לא השתמשו אפילו ברבע ממנו להביא בלם הרבה יותר איכותי ומוכשר כדוגמת קומפאני. באגפים אין לנו בעיה ובמערך שקלינסמן ישחק בו הוא ללא ספק ישחק על משחק שבו שני המגינים יעזרו להתקפה וישתתפו בו.
    אני חושב שזה נכון לתת לרנזינג את אפודת השוער הראשון, אם העונה זה לא יצליח (למרות שאני מאוד מקווה שזה כן) אז נצטרך למצוא שוער, יופי של החתמה של שוער שני, שוער איכותי ולא יבכה.
    זה רוברטו, סוגייה מאוד בעיתית, אני מקווה שהוא ישב על הספסל וישחקו 4-4-2 (בווריאציות שונות) ואן בומל קשר אחורי, אלטינטופ שולט על האמצע, שווינשטייגר וריברי באגפים. בחלוצים אני לא רוצה להגיד כלום כי יש באמת 3 חלוצים בטופ.
    אני לא בטוח שצריכים להביא חלוץ מחליף, כי יש אפשרות לשחק עם 5 קשרים או לשלב את פולדי (אם ישאר) גם באגף השמאלי.
    אני הייתי משחק עם המערך הבא:
    ההרכב
    יש הרבה מאוד אפשרויות להרכבים, אפשר להחליף את אלטינטופ בבורובסקי, ולשחק עם שני חלוצים.
    צריך לחשוב טוב מאוד איך לעשות את ההרכב.
    אני ראיתי שמישהו דיבר על כך שהקייזר ואולי הנס רוצים שחקנים גרמנים וביתיים בהרכב. לא צריך לרצות כשגודלים לך במועדון שחקנים כמו פיליפ להאם ושווישטייגר, וטוני קרוס, השנה גם באמת נראה את יכולותיו של רנזינג, אנדראס אוטל (כמובן שאני מדבר על שחקני ההווה, כי בעבר היו שחקנים גדולים, בכמויות שהיו יכולות לפתוח ליגה משל עצמן)

    יש לי עוד הרבה דברים להגיד, אבל כבר נמאס לי לכתוב...
    בפעם אחרת אני אמשיך


    יאללה באיירן!!!!!!
     
  14. C-J Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/06
    הודעות:
    1,336
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נעים מאוד חדש. WELCOME.

    בשבילך פולדי עדיף על גומז כי למה? כמה שטרות הוא כבר פרע שגומז עוד צריך לרוץ אחריו?
    פולדי לא יכול להחזיק התקפה לבד כמו שעשה גומז בשנה האחרונה בשטוטגרט (פנומינל!).
    ושתבין, אני הראשון שיצאתי נגד הבאת גומז משטוטגרט, אבל זה לא מפני שפולדי עדיף עליו, אלא מפני שהעיתוי בעייתי.

    שכח מסיפור פיזארו. קשקושי זקנות.

    ההגנה: נכון אמרת שהיא סבירה ביותר. וזאת הבעיה שלה: היא סבירה אך לא מצויינת! מצויינות היא שם המשחק.

    אלטינטופ לא יכול להחזיק מרכז קישור, ולא לעונה שלמה. הוא שחקן אגף טבעי. אם כבר מרכז הקישור, אז עדיף את שוויני.


    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wlcm.Xxx ומצפים שתתרום להנאה של כולנו כאן.
     
  15. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
    בוא אני אסביר לך, גומז כרגע נמצא בטופ של הפוטנציאל שלו, כאשר פולדי בגיל 19/20 (בעונה 04/05) כבר 24 שערים בקלן הקטנה והצנועה, גומז (שהוא אגב בעל אותו שנתון כמו פודולסקי, ופולדי בסך הכל מבוגר ממנו בחודש וקצת) כבש 14 שערים בקבוצת המילואים, ו-0 ב-8 הופעות בקבוצה הבכירה. לגומז נתנו את המושכות בשטוטגרט וחוץ מזה שהוא משחק חלוץ יחיד (קאקאו שותה קפה ונפצע שנייה אח"כ, או מחליט לא לגעת בכדור) הוא באמת חלוץ טוב
    כמו שגם אמרתי הוא באמת יותר טוב כיום אבל בטווח הארוך אני מעדיף לראות את פודולסקי בבאיירן. שהוא בעל כשרון יוצא דופן, אבל הוא לא מטופח כראוי כנראה.

    *הערה - אני לא מאוהבי פודולסקי, אני פשוט רוצה לראות אותו ולא את גומז (חוץ מזה אני לא אוהב את זה שלוקחים שחקן בשל... למרות שזה טוב לקבוצה, אני אוהב שהקבוצה מפתחת את השחקן, אבל בקבוצה שלנו אין ברירה חייבים לקחת את השחקן עם הקבלות)