באיירן מינכן 2007/8

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י ג'ובאני אלבר, ‏28/5/07.

  1. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    בנוסף לnfcb - לאיטליה כמעט ואין משחק אגפים או שחקני אגף, כך שמשחק הראש של טוני לא בא מספיק לידי ביטוי. בבאירן יש את ריברי, שוויני, לאם, וכו'.
     
  2. T0XiN Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    3,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
  3. Ampelmann Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/04
    הודעות:
    3,844
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני חושב שעדין ה"כיף-כיף" בבאיירן נגמר. לא רואה אותם משתוללים שוב כלכלית אחרי הכשלון בעונה הקודמת.


    חוצמזה חלב בברצלונה.
     
  4. FC_Bayern Member

    הצטרף ב:
    ‏7/4/08
    הודעות:
    1,305
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל, חלב עדיין לא בברצלונה, עד שלא תושלם העיסקה הוא עדיין שחקן ארסנל. שנית, חלב ישמח לבוא לשחק גם בבאיירן- הוא רואה שבאיירן מתחזקת, והולכת לתקוע יתד באליפות אירופה בעונה הבאה, וכמובן הקבוצה מס' 1 בבונדסליגה. אני לא חושב שהוא יסרב לבוא לבוואריה במידה וארסנל אכן תיתן אור ירוק לבאיירן להציע לו את הסכומים אותם ירוויח.
     
  5. shachtiur Member

    הצטרף ב:
    ‏31/5/05
    הודעות:
    183
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמה שטויות במשפט אחד .
    איזה עידן בדיוק נגמר ? ועל איזה כשלון אתה בידיוק מדבר ?

    תפסיק לדבר שטויות בקיצור .
     
  6. Ampelmann Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/04
    הודעות:
    3,844
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לשלם 72 מיליון יורו/דולר/פאונד/לירטות טורקיות בשביל לזכות בגביע אופ"א ולא להגיע אפילו לגמר זה כישלון. אז מה אם באיירן לקחו את האליפות בהליכה? הרי עם הסגל שהיה להם הם היו צריכים גם בעונה הקודמת לקחת את האליפות ולא לעוף מהצ'מפיונס בעונה שאפשר להגדיר כ...כשלון.

    עידן הכיף-כיף, לידיעתך, אלה הימים שבהם באיירן היתה שופכת מליונים על שחקנים בקליבר של טוני וריברי. אחרי העונה האחרונה אני בספק אם שוב תשמע מספרים דו-ספרתיים עולים מהאליאנצ ארנה...אני אשמח להתבדות.



    וכרגע, בין אם כל זה ברור לך או לא, אתה מוזמן כרגע לדחוף את זה לחור שממנו בד"כ יוצאים דברים.
     
  7. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    שלבי נוקאוט זה מקום שאין הבטחה לעלות בו גם עם 200 מיליון יורו רכש. במועדון לא יושבים מפגרים, לכן המטרה הייתה בראש ובראשונה להחזיר את האליפות ולחזור לליגת האלופות. היא הושגה. לעשות טריפל או פורטל צריך המון מזל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/6/08
  8. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    לפי הבילד באיירן כבר מוכנים לשלם 19 מליון שטרלינג שזה בערך 23 מליון יורו. ארסנל מבקשת 24 מליון יורו. מה נשאר? מליון אחד. זה שטויות.
    השאלה היא אחרת. האם באיירן בכלל צריכה להביא אותו עכשיו? אני לא חושב שהוא וריברי יכולים וצריכים לשחק ביחד. כלומר, הם יכולים, אבל זה לא רעיון טוב. ואם חלב בא ריברי צריך ללכת (מבחינתי זה עדיף). עם זאת, כרגע ריברי פצוע (אפילו דיי קשה), לפחות עד ספטמבר, מה שאומר שגם אי אפשר למכור אותו. בעיה לא פשוטה לראשי המועדון.
     
  9. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    זה סכום שאפילו ברצלונה לא מוכנים לשלם על חלב, אבל יש משהו מעבר לכך והוא הרצון או החוסר רצון הבלתי ברור כרגע של חלב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/6/08
  10. shachtiur Member

    הצטרף ב:
    ‏31/5/05
    הודעות:
    183
    לייקים שהתקבלו:
    0
    Ampelmann , אם אני מבין נכון לפי דבריך ,כול עונה של ריאל מדריד היא כשלון ,של צ'לסי כנ"ל ולהוציא את העונה האחרונה של מנצ'סטר כנל ו ...להמשיך ?

    בין אם אתה אוהב את זה ובין אם לא ,באיירן מינכן הוא אחד המועדונים הכי עשירים בעולם ,ותאמין לי שאין להם בעיה להוציא בקיץ הזה כמה שצריך על מנת לבצע את הרכש הדרוש ,ואגב ,אני בטוח שגם אחריי ה 72 מיליון שהם הוציאו על שחקנים (ואל תשכח את אלה שהם מכרו בדרך ) הם עדיין יצאו ברווח נקי גדול .

    אין הפסדים בבאיירן ,לא כשהם בנו אצטדיון ולא כשהם קנו שחקנים ,אין מה לעשות ,אימפריה ,שוב - בין אם אתה אוהב את זה ובין אם לא .

     
  11. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    לשלם 72 מיליון יורו/דולר/פאונד/לירטות טורקיות בשביל לזכות בגביע אופ"א ולא להגיע אפילו לגמר זה כישלון. אז מה אם באיירן לקחו את האליפות בהליכה? הרי עם הסגל שהיה להם הם היו צריכים גם בעונה הקודמת לקחת את האליפות ולא לעוף מהצ'מפיונס בעונה שאפשר להגדיר כ...כשלון.




    [/quote]
    נכון שבאיירן סימנה את גביע אופ"א כמטרה בעונה שעברה, וללא ספק היתה הקבוצה הבכירה במפעל, אך כשאנו רואים איך רוסיה משחקת ביורו, כאשר הם נשענים על לא מעט שחקנים של זניט, אנו מבינים שלמעשה נתקלנו בכוח עולה בכדורגל הארופאי, וכמו שהיום אין בושה להפסיד לרוסיה, כך אין בושה בלהיות מודחים על ידי זניט-קבוצה מעולה שזכתה במפעל בסוף. זה לא שהודחנו מהמפעל על ידי איזו קבוצה קיקיונית. שלא לדבר על כך שבדרך כלל גביע אופ"א הוא מפעל שקבוצות גדולות מתקשות בו (ראה מילאן ב-2001/2 שכמעט הודחה ברבע הגמר על ידי הפועל ת"א). מי שחשב שבאיירן תקח את המפעל בהליכה טעה. הנה, מילאן שנה הבאה בגביע אופ"א, ולא בטוח שהיא תגיע רחוק יותר מאתנו. יש תחושה צורבת כי ההדחה היתה בתבוסה קשה ביותר ברוסיה אך בסה"כ היה קמפיין טוב ומרתק, גם אם הגביע לא נחת בסוף במינכן. שנה הבאה באיירן תחזור למקום הטבעי שלה, ליגת האלופות, ואז נראה מה אנחנו שווים באמת.
     
  12. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/eusa_clap.Xxx על הידע. מעניין מנין לך. אלו דברים שאפילו אוהדים של באיירן לא תמיד יודעים.
    צריך גם לציין שעל הדרך הקבוצה עזרה לדוטרמונד ושבקיץ שעבר מכרנו שחקנים בסכום של כ 35 מליון יורו. כלומר שהשקענו "רק" 35 מליון.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כמה עניינים שעלו כאן:

    * לוקה טוני בתוך הרחבה אחד החלוצים הטובים בעולם. לעומת זאת, מחוץ לרחבה הוא אחר, חלש מאוד. לא זוכר יותר מדיי משחקים שלו בהם הוא עשה פעולה חיובית באיזור הזה. להיפך, כאשר הוא לא היה זה שסיים את ההתקפות, לא מעט הוא תקע את המשחק של באיירן מינכן והאיט אותו.
    למרות שביורו הוא שיחק כשחקן בודד בחלק הקדמי, עדיין אפשר להגדיר אותו כאכזבה גדולה משום שהוא בכל-זאת החמיץ הרבה מאוד פעמים ממצבים דיי נוחים, מצבים שבבאיירן מינכן הסתיימו בקלות ברשת.
    * לדעתי באיירן תעשה טעות אם תרכוש את חלב. כבר אמרתי את זה לא אחת, השחקן הזה לא הרשים אותי כאחד שמסוגל לנצח משחקים או להוביל קבוצה. התרומה שלו מבחינת הסטט' לא מספיק טובה. הוא לא מאיים מספיק על השער וגם לא מבשל מספיק. אני לא רוצה להגיד 'שחקן פרווה' כי זו הגדרה קשה מידי, ובהחלט יכול להיות שאם חלב יישחק באמצע ולא באגף הוא יהיה אפקטיבי יותר, אבל בכל זאת אין צורך.
    מה גם שאני מקווה ששוושיינגר יקבל קרדיט בתחילת העונה הבאה. ביורו נגד פורטוגל הוא הראה מה הוא שווה. בשנה שעברה ציפיתי שהתרומה שלו לבאיירן תיהיה יותר משמעותית.
    אם כבר מדברים על שחקני באיירן ביורו, אז:
    -סניול היה רע מאוד. פרט לבישול להנרי הוא לא עשה שום מהלך טוב בחלק הקדמי, ובהגנה עברו אותו בקלות. פעם כל הרמה של סניול הייתי בונבון והיום ממש לא.
    -קלוסה גם מאכזב בינתיים. החמיץ מספר מצבים טובים והמשיך את סיום העונה הרע שלו במדי באיירן. הוא כבש רק שער אחד. מעבר לכך, קלוסה במונדיאל הקודם למשל בישל שערים כמו צמד לפודולסקי נגד שבדיה, ביורו הנוכחי הוא בעיקר מאבד כדורים שבאים אליו.
    - אלטינטופ מצויין. השחקן הכי חשוב בתורכיה. חבל שמידי פעם הוא שיחק כמגן, זה לא לעניין.
    * אני דווקא חושב שהקמפיין של באיירן באופ"א היה לא טוב. מלבד העובדה שהיא חטאפה בראש ברוסיה ולא הגיעה למשחק, היא זייפה במשחקי הבית. הפסד נגד אנדרלכט(גם ההרכב השני של באיירן צריך לנצח את רוזנבורג) ותיקו נגד בולטון החלשה, חטאפה וזניט. אני אישית הייתי בטוח שהיא תזכה בגביע והיא לא עשתה זאת.
    * אם ההגנה של באיירן לא תתחזק, לקבוצה לא יהיה מה למכור בשלבים הגבוהים בליגת האלופות. כולנו ראינו איך זניט פירקה את באיירן ברוסיה. הבונדסליגה זו לא דוגמא, ממש לא.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/6/08
  14. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    טוני פרח בבאיירן עד השניה האחרונה על המגרש במחזור הסיום עם צמד, מה דונאדוני והאיטלקים עשו לו, אני לא יודע... חלוץ בודד זה דבר קשה במיוחד שמתגוננים כל הזמן. אי אפשר לצפות מאף חלוץ לכלום במצב כזה.

    אם חלב מגיע אז שוב מעמדו של שווני נפגע וכנראה שחלב לא יגיע כי הוא לא רוצה לחזור לגרמניה. נוצץ לו לשחק בברצלונה וגם אם באיירן ישלמו 30 מיליון הוא יסרב לטעמי. אני נגד מהלך גם כי לא רוצה שבאיירן תשלם יותר מ 20 מיליון יורו על אף שחקן יותר.

    ההגנה של באיירן טובה מאוד וההתפרקות מול זניט היא לא דוגמא, זה די חד פעמי. הייתי מאשים את ההתקפה בכך שהביאה אותנו למצב חרא במשחק הראשון עם ההחמצות שהיינו חייבים לשחק קדימה במשחק השני לספוג.

    אם סאניול לא יהיה טוב אז אין שום בעיה, לל המגן הימני הראשון בבאיירן כל העונה שעברה והוא ימשיך להתפתח כשחקן מוביל בהרכב הראשון.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/6/08
  15. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אני מצטער אבל אני לא זוכר את ההחמצות הרבות והנוראיות של טוני ביורו שבבאיירן הוא עשה מהם גולים. בכל היורו הזה לא זוכר שהוא קיבל אפילו פעם אחת כדור כמו שהוא היה מקבל בבאיירן (שוב, לא היה חלוץ לידו שיסחוב אפילו לא מגן אחד, בטח שלא חלוץ כמו קלוזה שעושה עבודת קודש שקטה). הפעם היחידה שהוא קיבל כדור חצי נורמלי הסתיימה בפנדל ואדום לאבידל (או מי שזה לא היה).

    קלוזה, גם בטורניר הזה בישל ונראה לא רע בכלל, במיוחד אחרי שגומז סופסל. במונדיאל הוא שיחק לצד פולדי ולא לצד גומז וזה הבדל עיקרי.

    סניול חלש בבאיירן כבר שתי עונות. זו בכלל לא הפתעה.

    גם אני נגד קניות נוצצות. אם שואלים אותי, אני חוזר על מה שכבר אמרתי בשנה שעברה ובמהלך השנה. למכור את ריברי ולהביא את סאנקו. תארו לכם קישור עם סאנקו בצד ימין, שוויני בשמאל ושני קשרים דפנסיביים או אפילו עם בורבסקי באמצע וקשר דפנסיבי אחד מאחור.

    לגבי ההגנה, דור, יש רק בעיה אחת. לוסיו. שאר ההגנה נראית טוב מאוד.