באיירן מינכן 14/15: אליפות ה-25 במספר!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י HapoelFan, ‏20/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,401
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    http://www.fcbayern.de/media/images/homepage/spieler-15-16/lahm/Lahm_GET_200715.variant524x295.Xxx

    - פיליפ להאם לאתר הרשמי של באיירן - "יש לנו שיא חדש לשבור השנה - אנחנו רוצים אליפות רביעית ברציפות". חוץ מזה השחקנים מדברים על אווירה חמה ואוהבת בסין, שהם מופתעים מהטירוף של האוהדים. אלונסו עצמו אמר שהוא בטוח שהעונה השנייה שלו בקבוצה תהיה טובה אפילו יותר ושהוא מרגיש כאן בבית. "יש לסגל שלנו איכויות שאין לאף מועדון אחר", אמר הספרדי שהתחיל למנות את כולם מנויר ועד אחרון שחקני ההגנה ואז פשוט התעייף. באיירן תיסע מחר בבוקר ללגואנגזו, היעד האחרון במסע בסין.

    בשעה זו באיירן משחקת נגד אינטר במשחק הכנה נוסף נגד יריבה ברמה גבוהה. אני חושב שמשחקי ההכנה האלה הם טובים לקיץ בלבד ואין להסיק מהם יותר מדי. בכל-מקרה, האם פפ העלה הרכב נורמלי בלי אלתורים?
    נויר, אלבה, בואטנג, בנעטיה, ברנט, טיאגו אלקנטרה, צ'אבי אלונסו, להאם, דאגלס קוסטה, מולר, לבנדובסקי
    - מאריו גצה, כן-הוא, שהחליף במחצית את מולר - כובש לזכות באיירן שקרובה לנצח. רובן וריברי לא שולבו

    אוהב את האתר של באיירן, שווה להיכנס. כתבות קצרות ולא ארוכות מדי, מתורגמות לאנגלית במהירות הבזק ועוד ועוד.
    אגב, באתר שמים בלי הפסקה תמונות של גצה, אולי קצת מתחנפים אליו בתקווה שלא יעזוב. 'תמונות היום מסין' - אלה הכותרות וכל פעם גצה מופיע בתמונה הראשית. שחקני באיירן נהנו מהרבה זמן בפינג-פונג, מעניין מי ניצח.

    דיברו כאן על קוסטה - לא רוצה להביע דעה על סמך משחק וחצי אבל אני מקווה עבור באיירן שסגנון המשחק שלו הוא בדיוק כמו בישול השער נגד ולנסיה - הרבה מהירות ו'בלאגן' על הקו, קצת שונה מהסגנון של רובן וריברי שבעיקר חותכים לאמצע ובועטים. טוב, ריברי כבר לא שחקן כדורגל בשנה וחצי האחרונות. משחק אגפים חזק קצת חסר לבאיירן, ואם אלבה יהיה המגן השמאלי באופן קבוע - אז בכלל. אם להאם ישחק מגן ימני ו-וידאל ישחק במקומו אז האוהדים הרוויחו שתי ציפורים במכה אחת. אני חושב שמדובר ברכש נפלא לבאיירן ואף אחד לא יידבר כבר על שוונשטייגר. ואם גצה נשאר פתאום אז הנה יש אפילו עומס מוגזם, חוץ מעניין החלוץ. למה לא צ'יצ'ריטו למשל?
    אגב, משהו אחרון - צ'אבי אלונסו הציג ירידה תלולה ביכולת שלו אבל אסור לשפוט אותו עד כדי כך בחומרה, הוא פתח את העונה מצוין והוא כבר לא ילד. לדעתי בבאיירן האמינו שיזדקקו לו פחות בעונה שעברה, הוא רשם 40 משחקים בגלל מכת פציעות קשה, ברובם השלים גם 90 דקות אני מניח. גם אם הוא עוד יותר איטי - אם הכדורגל היה מתבסס רק על מהירות אז אלונסו היה נשאר תקוע כל החיים בסוסיאדד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/7/15
  2. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    וידאל הוא לגמרי 50-50 - לא קשר אחורי פרופר - כך שזה יהיה בזבוז גדול של היכולות שלו אם ישחקו איתו ככזה. אני מניח שהרוטציה בעמדת הקשר האחורי תיהיה בין אלונוסו ל-לאהם ואפילו מרטינז אם יישאר ואיכשהו פפ יחליט לשחק איתו בעמדה שהוא אשכרה טוב בה.

    אני חושב שהרעיון בהבאת שחקנים כמו וידאל וקוסטה הוא שהם מוסיפים המון אנרגיה ואסרטיביות גם שהקבוצה לא תשחק טוב.
     
  3. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    באיירן גוברת על אינטר 0:1 משער של גצה בדקה ה-80. לא ראיתי המשחק אבל הבנתי שבאיירן שיחקה היטב ולחצה חזק את אינטר. בנתיים בהכנה באיירן נראית מעולה. הלוואי ומצפה לנו עונה טובה.
     

מצב נושא:
הנושא נעול.