באיירן מינכן 14/15: אליפות ה-25 במספר!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י HapoelFan, ‏20/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    1) איזה מערך? אני רואה את כל המשחקים של הקבוצה. בכל המסגרות ועד היום לא ברור לי איך בדיוק אנחנו משחקים. המערך הוא כל כך גמיש שגם באמצע המשחק הוא משתנה. ולא רק פתאום שפפ אומר, אלא כשאנחנו מתגוננים יש מערך אחד וכשתוקפים מערך אחר. מי מגן שמאלי? ברנט או אלאבה? האם רפינייה היה אתמול מגן ימני ושיחקנו 2-4-4 או שהוא היה קשר ימני מתחת לגצה ושיחקנו משהו שהוא 1-1-4-3? מה התקפיד של מולר כשהוא משחק? פעם הוא קשר ימני, פעם מתחת לחלוץ, פעם חלוץ שני.
    גדולה של מאמן. גדולה של שחקנים.

    2) לטעמי בנתיים בנעטיה נהדר. עדיף על דאנטה בלי שום ספק. הוא לא אמור להיות בלם מוביל מפני שאין אצלנו מישהו מוביל במשהו. יש שניים שמקומם מובטח בהרכב בכל משחק חשוב וזה לאם וצ'אבי. כל השאר ברוטציה. כמו כן יש את בואטנג שמאוד מוערך על הצוות המקצועי ולדעתי (עד כמה שהיא שווה) הוא אחד הבלמים הטובים בעולם כיום בקלות.

    3) אין שיתוף פעולה דווקא בין שניהם. יש שיתוף פעולה כללי בקבוצה ובכלל זה ביניהם. בדורטמנד הם היו מאוד דומיננטים בבאיירן הם חלק מהפאזל וגם הם "קורבנות" לרוטציה.
     
    אלעד אוהב/ת את זה.
  2. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    רציתי לכתוב כמה מילים על חואן ברנט. לא ידעתי בכלל מי זה לפני שהוא נחת וגם דיברו עליו כאן לפני שהפורום נפל.
    שחקן יוצא מן הכלל. מהיר בטירוף, מכסה מרחקים, מגן יוצא מן הכלל, תיקולים חכמים וטובים, משחק ראש לגמרי לא רע למגן ובעיקר למגן בגודל שלו. בעל שליטה נהדרת בכדור וראיית משחק. צריך לטעמי עוד קצת לשפר את כדורי הרוחב שהוא נותן (אם כי יש שיפור) ואת הסיומת שלו - הן בבעיטות והן במסירה האחרונה ברחבה.
    בשביל 10 מליון יורו (גם בשביל הרבה יותר) רכישה ענקית.

    מכת הפציעות לא נגמרת - דויד אלאבה נפצע בברך וייעדר בין חודשיים לשלושה.
     
    golding ו-Franco אוהבים את זה.
  3. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    הכל עדיף על דאנטה...הגיע כהבטחה גדולה ממנשלגלדבך והתגלה עם הזמן כליצן. השטויות שלו כמעט עלו לנו בגמר האלופות ב2013 כשנתן לדורטמונד פנדל אדיוטי במתנה במחצית השנייה, בה הצהובים-שחורים לא הגיעו להזדמנויות בכלל. גם אני לא שמעתי על ברנאט והוא באמת יוצא מן הכלל. כולם עושים הכל אצל פפ ובאמת אין מערך נוקשה ואין אפילו תפקיד מוגדר לרוב השחקנים. זה נראה נפלא מתחילת העונה ואנו נראים עצמתיים בטירוף. רק שהעונה תיגמר טוב כמו שהתחילה.

    לגבי אלאבה: שחקן מדהים שאני מקווה שיחזור במהרה. החסרון שלו בגמר 2012 בגלל צהובים לדעתי היתה קריטית ביותר.
     
  4. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    טוב לראות שהפורום חזר לחיים.
    בדיוק חזרתי ממינכן אחרי צמד המשחקים נגד דורטמונד ורומא.הייתה חוויה אדירה כולל באימון של באיירן.סה"כ הייתי ב4 משחקים בארינה ובכל פעם זה מרגש כמו בפעם הראשונה,טוב כמעט.

    באיירן נראית מעולה במשחקים האחרונים ואפילו רואים קצת רוטציה למרות מכת הפציעות הקשה שעוברת עלינו,רק הבאסה שהיא תמידית ולא זמנית.חצי מהסגל גם שהוא חוזר מפציעה זה לזמן מוגבל עד לפציעה הבאה.
    ריברי חזר ובגדול ואין מה לעשות בלעדיו ובלי רובן זאת באיירן אחרת עם כל הכבוד לכל שחקן אחר בסגל.בנעטיה ואלונסו רכישות ענקיות וקריטיות בטח בהתחשב בפציעות.לבה לאט לאט נכנס לעניינים וברננט כבר שחקן הרכב קבוע.
    הפציעה של אלאבה תקשה עלינו מאוד גם כי הוא הקשר 50/50 הכי טוב שיש לבאיירן כרגע וגם שחקן ההגנה הכי טוב שלה.הוא מוסיף לנו המון ורסטיליות שפפ אוהב להשתמש בזה ועכשיו זה די תוקע אותנו.
     
  5. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    שוויני חזר להתאמן השבוע עם הקבוצה.
    אלונסו הוא רכישה ענקית,גם ללא קשר למכת הפציעות בקישור הוא מונע מלאם לשחק כקשר האחורי שאמור לנהל את המשחק ולהיות הגרזן מאחור.בכל מקרה לדעתי אם אנחנו במצב שכל הסגל כשיר(מה שלא יקרה אף פעם) אז לאם יחזור לשחק מגן.אין מצב שגם טיאגו גם שוויני וגם חאבי יהיו בספסל.
    גם בנעטיה נראה נהדר ואולי צריך לשפר רק את משחק המסירות שלו ולהיות קצת יותר זהיר.מה שכן הוא מוסיף לנו מימד אחר של תיקולים ופיסיות שחסר לנו.
    לדעתי מכל שחקני הרכש אולי רק לבה עדיין אל לגמרי נכנס לעניינים.הוא כן טוב אבל כמובן שמצפים ליותר מחלוץ 9 בבאיירן מינכן.
     
  6. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    אותי מעניין מה יהיה ההרכב במידה וכולם כשירים, טיאגו, שווינשטייגר, ריברי.. כולם. לא שזה אמור לקרות העונה ממה שאני מבין. מעניין אותי אם פפ ימשיך באותו מערך או יותר נכון 'אין מערך' גם כשיהיה לו את כל הכלים והוא לא יהיה חייב לפתוח עם שחקנים ורסטיליים אך כאלה שאמורים להיות שחקני רוטציה כמו ראפיניה, ברנאט, וכל מיני ניסויים כמו אלאבה ולהאם כקשרים, וכו'. למשל היו משחקים שראיתי את רובן פותח בצד אחד, וברנאט בצד שני, שזה על הנייר בלבד לא מאוזן, האם פפ יפתח עם ריברי ורובן בצדדים באותו מערך?

    בכל אופן השינויים האלו תוך כדי משחק הם סופר מרשימים, כמו שאמר מישהו קודם גדולה של מאמן גאון ושל שחקנים מאוד חכמים.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    באיירן מינכן מתרגלת כבר לאט-לאט-לאט-לאט לעידן שאחרי פראנק ריברי לפי איך שאני רואה את הדברים, והיא עושה את זה בצורה לא רעה בכלל. פציעה בגב זה ממש לא צחוק. הוא לא מסוגל לשחק שני משחקים בשבוע בקצב עצים. כמובן שהוא שחקן חשוב בסגל ואת הכדורגל שיש לו ברגליים ומשחק האגפים הקטלני - אי-אפשר לקחת לו. היורש הוא מריו גצה בעיקרון, או שבאיירן מכוונת לחטוף עוד שחקן מבורוסיה דורטמונד, אתם יודעים איך קוראים לו. השער האחרון של ריברי בבאיירן אגב היה מס' 100 לפי מה שקראתי והוא עשה את זה ב-284 משחקים. יכול להיות שמס' הבישולים שלו אפילו גבוה יותר.

    לא יהיה הרכב אחיד, אני משוכנע בכך. צריך לבדוק את זה סטטיסטית, אבל אני משער שבאיירן לא עלתה עם הרכב זהה כבר הרבה-הרבה זמן, אפילו לא פעם אחת בעידן גוארדיולה. גם בגלל הפציעות שלא מרפות וגם היות והוא אוהב רוטציות וזה הסגל הטוב ביותר על הגלובוס. הכי מעניין לראות באיזה הרכב תעלה באיירן במשחקים כמו חצי גמר הצ'מפיונס. נגד ריאל מדריד, וגוארדיולה הודה בזה - הוא טעה טעות מרה. אי-אפשר לשחק נגד ריאל בלי קשר אחורי ובכזו הפקרות. ריאל ידועה במתפרצות הקטלניות שלה. זה שמעליי - שכחת להזכיר גם את חאבי מארטינז שגמר את העונה ויש את באדשטובר - אבל להם יידרש זמן רב.

    הרכישה של צ'אבי אלונסו הייתה מבריקה, בטח במצב הבעייתי אליו באיירן נקלעה. תוך יום אחד התחושה שהסגל די שברירי - התחלפה לתחושה שיש בעל הבית. לבאנדובסקי עוד יתן בראש, הוא חלוץ נפלא שיש לו כל מה ששחקן התקפה צריך. המספרים שלו בעונה סבירה - זה הרקורד של בנזמה בעונה טובה.
     
  8. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    1) חאבי מרטינז כל עוד לא דווח אחרת לא נפצע לכל העונה. הדבר היחידי שרשמי לגביו הוא שבשנת 2014 הוא לא יחזור לשחק.

    2) אני לא יודע אם גצה הוא לכאורה היורש של ריברי, אבל אין ספק שהוא אחד משחקני העתיד של המועדון וזו הסיבה המרכזית שלשמה הוא הגיע. אני זוכר שהיו לא מעט מקורות שטענו שפפ ביחד עם המועדון רצו ״קראק״ התקפי כשהוא הגיע והאופציות היו גצה או ניימאר ומסיבות כאלה ואחרות הגרמני הצעיר של דורטמונד הגיע והשאר היסטוריה. ורסיטיליות היא האספקט הבולט במשחק של גצה בעיניי ואני יכול רק להעריך שזה בדיוק מה שפפ כל-כך אוהב בו - הוא יכול לשחק היטב בכל עמדות הקישור וההתקפה. זה דבר דיי נדיר.
     
  9. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    ובשבת הזו הוא גם הוכיח שהוא יכול לשחק בקישור האחורי. נכון הוא לא הגרזן כמו מרטינס או אלונסו אבל הוא החליף את אלאבה ועשה את זה מצוין. הוא גם התחיל לתקל על הקרקע ובאוויר והוא לא כזה חלש פיזית כמו שאפשר היה לחשוב.
    לזה נוסיף את הווינריות שלו (המון גולים (יחסית) הוא כבר נתן העונה. רק מלהיות במקום הנכון בזמן הנכון.
     
  10. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    לפפ אין יותר מידי אופציה לעשות רוטציה ואולי ראינו כמה מערכים שונים אבל ההרכב הוא היה אותו הרכב כמעט בכל המשחקים.על הספסל כרגע יש את דאנטה,שאקירי,רודה,הויברג ועוד כמה צעירים.ככה שאין באמת שם גדול שיושב על הספסל.

    רשימת הפצועים כרגע היא:ריינה,שטארקה,באדשטובר,אלאבה,שוויני,חאבי,טיאגו,פיזארו.

    בהתחשב במכת הפציעות אני אשמח לראות את הצעירים מקבלים יותר דקות.במצב שלנו כרגע בליגה ובאלופות אפשר לשלב אותם מידי פעם גם בהרכב הראשון.שחקן או שניים שיתברג עם ההרכב הראשון וזה ישדרג אותם משמעותית.
     
  11. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    לא מדוייק בכלל. בשבת רובן ובנעטייה ישבו על הספסל. נגד רומא רובן דנטה ומולר ישבו שם. מול דורטמונד רפינייה, דנטה וריברי עשו את זה וכן הלאה. וכשההם או חלקם נכנסו אז שחקני הרכב אחרים יצאו. גם עם הסגל הסופר קצר לפחות שניים שלושה שחקני הרכב נחים כל פעם ולא משחקים את כל המשחק.
     
  12. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    כן נכון.
    אגב אומרים שבואטנג ונוייר יחמיצו את המשחק נגד ספרד.אם זה רק כדי לתת מנוחה אז אשמח גם שמולר וגצה יקבלו מנוחה:)
    בכל מקרה פציעה של נוייר וזה יהיה מצחיק.שלושה שוערים פצועים והכי הזוי שיש את השוער ממיינץ שהגיע ואת השוער הרביעי בנוסף.

    אני אגזים כהרגלי ואומר שבואטנג הבלם הטוב ביותר שיש היום.לא ייאמן איך משחקן ספסל שלא משחק בסיטי הוא הגיע לרמה כזאת גבוהה של כדורגל.
     
  13. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    אז מה באיירן סיימה את הסיפור שלה השנה באלופות?
    כמה חבל באמת חבל,עכשיו זה כבר יותר מידי גם עבור באיירן.
     
  14. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,448
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    זה פשוט הזוי מה שקורה פה, גם להאם ומולר מצטרפים למסדר הפצועים של באיירן.
     
  15. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    גם נוייר ובואטנג.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.