באיירן מינכן 13/14 :: עידן פפ

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏20/7/13.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. OriRR Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/12
    הודעות:
    2,029
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה קורה עם לוקאס ראדר בימים אלו? אני זוכר שהוא שיחק אצלנו ועבר אליכם בגיל צעיר, נחשב לכישרון גדול ומאז לא שומעים ממנו.
     
  2. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    שלב מוקדם מידי לדבר על רוב הדברים שנאמרו כאן. שיטת המשחק שפפ מתחיל להוביל בבאיירן דורש הרבה תיאום, מה שלוקח הרבה זמן ותירגול. יקח זמן עד שנשתפשף וזה ירוץ חלק. אולי לקראת אוקטובר נתחיל לראות משחק זורם וקטלני ורק בחורף נגיע לסוג של שיא מבחינת יכולת. הוא לא ינסה להביא אותנו לשיא בשלב הזה של העונה, זה לא אפשרי וגם לא חכם.
     
  3. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    שוב אין פה עניין של תיאום או עניין של זמן.אם פפ היה עולה בהרכב כזה גם בסוף העונה היינו מקבלים בראש.צריך להיות ממש אמיץ או חסר מודעות כדי לעלות במערך כזה במשחק חוץ הכי קשה באירופה כרגע ועוד במשחק הראשון כמאמן.
    אין פה עניין של זמן כי כבר הבנו במשך שנתיים שקרוס נעלם במרכז השדה,וצריך לשחק מאחורי החלוץ.גם טיאגו אף פעם לא שיחק קשר אחורי בודד בקריירה שלו אז בטח שלתת לו לשחק לבד בעמדה הזאת מול דורטמונד זה להזיק לו בכוח.אני גם לא קונה את זה ששוויני וחאבי פצועים כי יש את גוסטבו שיכל לשנות המון במשחק הזה.

    צריך לראות את המשחק אתמול כדי להבין כמה רובן ווינר.גם שהוא גרוע וגם שהוא טוב קשה מאוד לשבור אותו.פפ עשה נכון שהעביר אותו לאגף שמאל במחצית השניה כי דורטמונד עלתה בלי מגן ימני אמיתי וחבל שלא ניצלנו זאת מתחילת המשחק כי רובן היה נהדר באגף שמאל.זה היה נראה עדיף מאשר להעביר את שאקירי לאגף ולתת לאלאבה לשחק באגף לבד ואז גם לצפות שהוא גם יהיה מגן וגם קשר/זה מסביר למה רוב ההתקפות של דורטמונד הגיעו מאגף ימין שלהם.חוץ מזה אלאבה חיה,באמת שזה משהו שקשה להסביר כי הוא כבר בגיל כזה כבר כמה שנים המגן השמאלי הטוב בעולם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/7/13
  4. Der Rotbart Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/11
    הודעות:
    1,014
    לייקים שהתקבלו:
    2
    בסיום השנה שעברה נשאל הרמן גרלנד (עוזר המאמן של באיירן) מה היה המשחק החשוב ביותר של העונה; התשובה שלו היתה - הניצחון על דורטמונד בסופר-קאפ, משום שהיא שברה את המחסום הפסיכולוגי של באיירן בנוגע לדורטמונד בפרט, וניצחונות במשחקי גמר בכלל.

    ברוח הדברים האלו אני חושב שיכול להיות שההפסד לדורטמונד בסופר-קאפ השנה יכול למלא תפקיד דומה, אם כי הפוך, זאת אומרת להוריד את המועדון מהעננים למציאות ולהמחיש כמה קשה יהיה צריך לעבוד כדי לשמור על מה שהושג השנה, או לכל הפחות להתקרב להישגים האלו.
     
  5. eran levy Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/09
    הודעות:
    2,699
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בתום המשחק התראיין פפ לסקיי. הוא התעקש לדבר בגרמנית וזה היה די משעשע, אבל דבר אחד שיחק לטובתו: כשנשאל על השער העצמי של ואן בויטן הוא נלחם לחפש מלים בגרמנית, ממש ראו איך גלגלי השיניים עובדים קשה בראשו, עד שהעניק את התשובה האולטימטיבית: kann passieren, יכול לקרות. לפעמים זה טוב לא להבין את השפה המקומית, זה מפשט את הראיונות ומרוקן אותם מבבל?ת.
     
  6. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא יודע ממה להזדעזע ספורטיבית יוצר הבוקר -

    מהעובדה שפורסם שנציע 40 מליון על לואיז, או מכך שאוהדים שלנו מפנטזים על הגנה כל ברזילאית שתושיב את אחד הטובים ביבשת, ובטח שעולה על דנטה בספסל.

    ובנושא אחר האתר goal נמחק בזכות ולא בחסד מהאייפון, favorites של המחשב שלי.
     
  7. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    לא מבין מאיפה הביטחון במה שאתה אומר. גם להיינקס לקח יותר מעונה כדי לבנות מכונה משומנת ומתאומת שתרוץ כל כך טוב. לומר שטיטגו משחק כקשר אחורי בודד זה לא נכון, כי אנחנו משחקים עם 3 קשרים שהם 50 50, גם הגנתיים וגם התקפיים. גם טיאגו מגיע עד לרחבה של היריב ויורד עד לרחבה שלנו כמו גם 2 הקשרים שלימינו ולשמאלו.

    כן וכמובן שזה דורש תיאום. אם החלפת שיטה ואתה רוצה שהכדור ירוץ בצורה אחרת על המגרש, אז השחקנים צריכים להתרגל לכך וזמן דרוש עבור בנייה של אותו תיאום. קבוצה לא מגיעה לשיא שלה ביולי, אלא אחרי שרצה כמה חודשים מתחילת העונה. פי כמה וכמה גם שנעשו שינויים די בולטים, זה בכלל דורש זמן.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏29/7/13
  8. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    זה ממש לא ברור לי מאיפה בא.
    בחודש נובמבר בעונה הראשונה המלאה של היינקס אצלנו הובלנו את הליגה ב - 13 הפרש, היינו בדרך לשלב הנוקאווט בליגת האלופות וגם בשלב הבא בגביע. הכל תוך כדי הצגות כדורגל נהדרות.
     
  9. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נחזק ב-הבסנו את "בית המוות" של האלופות.
     
  10. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    נבחר הקטע (ההקדמה בעצם של מה שבאתי להגיד) הכי פחות חשוב במהות של הנושא וזה לגמרי לא העיקר. זו הדוגמא הכי מהירה שיכולתי למצוא בשלוף לכך שקבוצה צריכה זמן, כל קבוצה, כדי ליצור חיבור טוב ולהגיע לשיא היכולת. אני לא חושב שהקבוצה של היינקס באותה תחילת עונה הייתה קרובה ביכולת לקבוצה של עונה שעברה למרות הפתיחה היחסית טובה וזו גם, כאמור כמו שאמרתי, בכלל לא הייתה הנקודה ואין טעם להתקע על זה. השורה התחתונה היא שניסיתי להמחיש לאלון היא שמוקדם להסיק מסקנות לאחר שלושה שבועות של עבודה של מאמן. כמו שנראה עם רשימת הפצועים שלנו זה כנראה הולך לקחת עוד זמן עד שגם הם יתחילו לשחק כולם יחד ולרוץ בשיטה החדשה. סבלנות כי זה כנראה הולך לקחת זמן עד שנראה את הפירות.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏29/7/13
  11. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    נכון. צריך לחכות לפני שנראה אם המאמן עושה טוב או לא ומשחקי ההכנה הם בדיוק הזמן לניסויים (הזויים ככל שיהיו). לכן אתה לא שומע ממני. אבל להגיד שלהיינקס לקח עונה שלמה, זה פשוט עובדתית לא נכון וחשוב להעמיד דברים על דיוקם.
    בדיוק כמו להגיד שכאן נאמר שטייאגו גרזן או שפפ לא מאמן זה עובדתית לא נכון וגם כן צריך להעמיד דברים על דיוקם.
     
  12. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    :aa1: מריו גוצה התחיל להתאמן עם כדור.

    :aa1: אחרי שדווח שוולפסבורג מעוניית בלואיס גוסטבו ואחרי שדווח שהם ירדו מהעניין עכשיו שוב העניין חם. אלופס אמר שהם לא מוותרים על האפשרות להביא אותו והבוס של פולקסוואגן אומר גם הוא שהוא מעוניין בהבאת השחקן לקבוצה.
     
  13. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גוסטאבו מבוקש גם בצ?לסי ואני חושב שאם חלילה יעזוב הוא ראוי לקבוצה גדולה. אני אישית מעדיף שישאר קרוב.
     
  14. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אךךך והשריקות בוז, והתהיות על המחיר הכל כלפי חאבי איך שזה נחת אצלינו אךךך איך שהן התפכו לאיך השחקן הזה לא פותח בלעדיו אין יסודות לבניין.

    מקווה שפפ, וטיאגו יישארו קרי רוח להזכיר את פפ עם מאמני עבר מלבד יופ זה לעשות לו עוול בטח כרגע.

    'יש לי ביטחון באימון של פפ!'
     
  15. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    ברמן מעוניינת בקונטנטו ובצ?אן.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.