זה שיש להם יחצ"ן טוב לא אומר בהכרח שהם אתר טוב. לרמדיה היה למשל אחלה יחצ"ן , גם לעופר גלזר... http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/wink.Xxx זה טעם לפגם שעיתונאית, ועוד עם תואר ראשון בתקשורת , מסקרת קבוצה שמאמנה הוא החבר שלה לחיים....יותר נכון היה http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/wink.Xxx אני אישית מאוד מחזיק מעודד זרגרי מ "הארץ" - עד היום לא תפסתי אותו אפילו פעם אחת מפשל או "מורח".
חחחחחח אני על הרצפה מרוב צחוק: תראו את גלריית המומחים של NRG - שניאור ונילסן שניכשלו, אבי כהן שהיה שותף מלא לחלק מהכשלונות וגולת הכותרת היא אלון מזרחי התותח. לא נורא NRG - כשאלון מזרחי יגדל, הוא יוכל להיות אבי רצון. מעניין מה ההמצאה הבאה של כוכבי מעריב... http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/hahaha.Xxx
שלום.. גם ברצוני להוסיף שיש עוד אתר ספורט בשפה הערבית,אבל זה האתר הראשון והמוביל במגזר הערבי... לאתר הזה גם יש עיתון מיוחד שיוצאת רק ביום ראשון עם חדשות ראיונות כתבות והמון דברים חשובים.. האתר מכיל:כדורגל ישראל;ליגה על/לאומית/ארצית וליגות נמוכות וליגת נוער. כדורגל עולמי:ספרדי/אנגלי/איטליקי ,כדורסל:עולמי ומקומי - לוח תוצאות בזמן אמת לכל הליגות שלמעלה. - ספרית ויידיו עם קטעי שערים של הנבחרת ושערים מהליגה הישראלית. - סקרים. - זוהיר בהלול גם כתב באתר ויש לו איזה שהיא זווית מסויימת שהוא כותב על כדורגל ישראלי ודברי ספורט. אתר מעניין מועדכן כל יום...כדי ~~ לכניסה לאתר: http://www.alhadaf.co.il/
אינטרנט ישראלי: גוגל מתרחק מוואלה, ב-NRG צריכים משקפי אבק ומשקפת לראות את YNET לגוגל חשיפה שבועית של 66.4%, וואלה עם 57.4% * YNET מתחזק עם 44.1%, NRG עולה ל-21.8% יעל גאוני 12:57 20/7/05 גוגל ממשיך לשמור על מעמדו כאתר בעל החשיפה הגדולה ביותר בקרב גולשי האינטרנט בישראל, עם חשיפה שבועית של 66.4%. כך עולה מסקר TIM של TNS /טלסקר אינטראקטיב לאביב 2005, שנערך במהלך חודש יוני האחרון. במקום השני, נמצא אתר וואלה, עם שיעורי חשיפה שבועית של 57.3%. אוכלוסיית משתמשי האינטרנט בישראל מונה כיום כ-3.4 מיליון איש בגילאי 13 ומעלה, המהווים כ-65% מאוכלוסיית גילאי 13 ומעלה בישראל, לעומת 3.2 מיליון איש על פי הסקר האחרון, שנערך לפני כחצי שנה. הסקר נערך בקרב מדגם ארצי ומייצג של 1,700 משתמשי אינטרנט, בגילאי 13 ומעלה מקרב האוכלוסייה היהודית בישראל. ביוני 2005 ייצג כל אחוז חשיפה כ-34 אלף משתמשי אינטרנט בני 13. שיטת הבדיקה בסקרי TIM לגבי החשיפה לאתרים, היא שיטת ה-Recall, כאשר כל נשאל התבקש לציין באופן בלתי-נעזר, האם ומתי הייתה הפעם האחרונה בה ביקר בכל אחד מן האתרים שצוינו בפניו. גוגל, שדורג כאמור במקום הראשון, מציג גידול של כ-7% לעומת הסקר TIM הקודם, שנערך לפני כחצי שנה, וגידול כ-21% לעומת התקופה המקבילה בשנה שעברה. וואלה שומר על שיעורי החשיפה לו, בשיעור דומה לאלה שנרשמו בסקר שנערך לפני כחצי שנה. אז עמדו שיעורי החשיפה השבועיים לאתר על 57.4%. לעומת התקופה המקבילה בשנה שעברה, מציג וואלה שיפור קל, שכן אז עמדו שיעורי החשיפה על 55.5%. יש לציין, כי באביב בשנה שעברה עמד מספר גולשי האינטרנט בישראל בגילאי 13 ומעלה על 2.7 מיליון איש. לא כל העיתונים מתחזקים במקום השלישי בדירוג, ממוקם אתר החדשות YNET של קבוצת "ידיעות אחרונות", עם חשיפה שבועית של 44.1%. מדובר בגידול לעומת הסקר שנערך לפני כחצי שנה, אז עמדו שיעורי החשיפה של האתר על 41.9%, וגידול משמעותי עוד יותר, בהשוואה לתקופה המקבילה ב-2004, אז עמדו שיעורי החשיפה של YNET על 38.6% . קבוצת האתרים MSN, של אינטרנט זהב ומיקרוסופט העולמית, מציגה קיטון ברמת החשיפה השבועית, בקרב הגולשים, במהלך התקופה הנוכחית (35.8%), לעומת הסקר הקודם שנערך לפני כחצי שנה, אז עמדו שיעורי החשיפה השבועית של הקבוצה על 38.3%. במקום החמישי נמצא אתר נענע, עם שיעורי חשיפה שבועיים של 30.6%. זהו קיטון, הן בהשוואה לתקופה המקבילה בשנה שעברה (% 32.8), והן בהשוואה למועד סקר TIM האחרון, לפני כחצי שנה. אז הסתכמו שיעורי החשיפה השבועיים לאתר ב-33.3%. גם אתר החדשות NRG של "מעריב", אשר הציג גידול משמעותי בתקופה המקבילה בשנה שעברה, לעומת הנתונים בסקר שנערך לפני כחצי שנה, (עלייה מ-20.2% ל-24.3%), מציג במהלך הסקר הנוכחי שיעורי חשיפה שבועיים של 21.8% בלבד. עם זאת, מדובר בגידול בהשוואה לנתוני NRG בתקופה המקבילה אשתקד. חיתוך של 30% למוביל אתרי המכירות שינויים חלו בשנה האחרונה גם בשיעורי החשיפה לאתרי הקניות באינטרנט. אתר הקניות המוביל במהלך התקופה הנוכחית נותר וואלה-שופס, שבבעלות וואלה מקבוצת שוקן. שיעורי החשיפה השבועית של האתר עמדו במהלך בסקר האחרון על 6.7%. אולם, למרות מיקומו הראשון, בהשוואה לסקר הקודם שנערך לפני כחצי שנה, קיימת ירידה של כ-30%. אז הסתכמו שיעורי החשיפה השבועית של וואלה שופס ב-8.9%. גם אתר נטאקשן, שבבעלות נטוויז'ן, מציג ירידה לעומת הסקר הקודם. מדובר בירידה קלה. בסקר הנוכחי עמדו שיעורי החשיפה של האתר על 5.6%, לעומת 5.9% במהלך הסקר הקודם. ירידה משמעותית יותר נרשמה באתר הסחר פי-1000, אשר שיעורי החשיפה השבועית שלו עומדים כיום על 3.9%, לעומת 5.8% במהלך הסקר הקודם שנערך בסתיו 2004. קרב צמוד בין MSN מסנג'ר ל-ICQ תוכנת המסרים MSN MESSENGER היא התוכנה הפופולארית ביותר בתחום זה, ושיעור החשיפה השבועי אליה עומד על 35.4%, גידול לעומת המחצית הקודמת של השנה, אז עמד שיעור החשיפה על 33.1%. תוכנת המסרים המתחרה, ICQ, מדורגת במקום השני, עם שיעורי חשיפה שבועית של 31.3%, לעומת 30.6% מהסקר האחרון שנערך לפני כחצי שנה. גם יאהו מסנג'ר, למרות שיעורי החשיפה הנמוכים שלו יחסית, הצליח להציג גידול מינורי. בהשוואה לסקר האחרון, הסתכמו שיעורי החשיפה אליו ב-4.1%, לעומת 4.3% בסקר TIM הנוכחי. דו-קרב גם באתרי החדשות הפיננסיים אתר "גלובס" ממשיך להוביל בגזרת אתרים החדשות הכלכליים/פיננסיים, עם 10.2% באביב 2005, לעומת 9.4% באביב 2004. במקום השני, אתר "דה מרקר" מקבוצת "הארץ, עם 9.5% לעומת 6.9% באביב אשתקד. "דה מרקר" נמצא אחרי קמפיין פרסומי יקר, בשווי 1.5 מיליון דולר, שהיה אמור להזניק אותו לעמדת הובלה. http://www.globes.co.il/serve/globes/docvi...=936229&fid=598
המגמה בשוק התקשורת ברורה בשנה האחרונה-התחזקות האינטרנט והיחלשות עד סגירה של רוב העיתונים. הפער בין ידיעות אחרונות ו-וואי נט שלו לבין השאר עצום-בלתי ניתן לגישור
הפער מאוד מובן ומוצדק! כשאני קורא את ההישג העיתונאי של צדוק יחזקאלי בידיעות , לעומת הראיון עם הכסא הריק שהופיע ב " זה הזמן " של מה מעריב, אני מבין מיד למה הפער הזה לא ניתן לגישור.
הייתי שמח, אבל זה נושא כל כך רציני-הסטורי וכבד עד שנדרשת שעה ארוכה לפרט ולתת רקע ותוכן לכולכם שמצויים מחוץ לברנז'ה התקשורתית. הפעם אני מוותר
לא יודע כמה זה מעיד על האיכות של מעריב, אבל הטור הזה בטוח מעיד על האיכות של אייל לוי. 99% אחוז במדינה מדברים על זה שאסור לזלזל, אבל הוא חייב לחשוב שהוא המציא את הגלגל ולהגיד שבכל מקום מדברים על כמה חתיכות נשים להם ברשת ושהוא היחיד בעולם שחושב שאסור לזלזל.
טוב נכנעתי אני אנסה להסביר בשנות התשעים היה חדשות ז"ל העיתון היחיד שהכניס מכונות דפוס בצבע. מעריב וידיעות התאחדו כנגד המהלך של שוקן ורכשו גם הם מכונות דומות ושינו את תפיסת העיתון לכותרות צבע, עיתון יותר צהוב, רכילותי היה הסכם בין העיתונים שאם מכונות הדפוס יתקלקלו באחד מהם, השני יסייע לו. חורף 94' מעריב נתקע ונוסע לידיעות אבל ידיעות מסרבים לעזור ומאז נולד סכסוך עד היום ושנאה אדירה בכל התחומים. העיתון שאתם קוראים היום הוא תולדה של מערכת היחסים העכורה בין ידיעות למעריב. את המלחמות שלהם הם מנהלים על גבו של הקורא שלא מודע לכך שכל ידיעה בעיתון מונעת מאינטרסים עסקיים-משפחתיים כאלה ואחרים. לדוגמא?: סילבן שלום יכוסח לנצח במעריב, בחיים לא יקבל כותרת שלילית בידיעות בגלל נישואיו לג'ודי מוזס יורשת העצר של העיתון. לעומת זאת במעריב מטפחים אנשי פוליטיקה אחרים ששלום שונא אותם. המהלכים העסקיים האחרונים של העיתונים שנכנסו לאפיקי השקעה בתעשייה קובעים איך יראו הכותרות הכלכליות בהן אין שמץ אמת, כל מילה בכותרת הרגילה והכלכלית מונעת משיקולים עסקיים של נמרודי ומוזס, אין דבר אובייקטיבי 1 לרפואה. מאות ידיעות טובות נגנזות מדי יום בגלל איסור שקבלו העורכים שנכנעים לתכתיבים פוליטיים-עסקיים של המשפחות בעלות העיתונים. בסוף שנות התשעים פתח ידיעות פער על פני מעריב שהוביל במכירות בשנות השמונים. מוזס השקיע כסף, רכש את מכונות הצבע והדפוס הכי טובות, הקדים את שעת יציאת העיתון שהפך לעיתון בוקר ולא ערב כפי שהיה נהוג והגדיל הפרשים. כל מה שמנסה לעשות מאז מעריב-כולל שינוי פורמט, צבע, הוספת מוספים ומגזינים רק מחריף את המצב. היום ידיעות אחרונות הוא כמו פרבדה ברוסיה ושולט על פני 75 אחוזים מהשוק, חצי מיליון עותקים ביום חול, 750 אלף בסו"ש. המשך יבוא...