אתלטיק בילבאו לאן?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י amirb91, ‏23/11/11.

  1. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ברור שהם לא מוותרים מראש, אבל (שוב, לדעתי) ברגע שמאמן מעלה הרכבים חזקים בכמעט 20 משחקים בגביעים בקבוצה עם סגל כל כך קצר, הוא חייב להניח שזה יפגע משמעותית בסיכויים של הקבוצה להגיע לליגת האלופות.

    אם העפלה לאלופות הייתה ה-מטרה, הוא היה מעלה הרכבים משניים בגביעים ומתרכז בעיקר בליגה.

    בשורה התחתונה, ברור שכולם רוצים להתחרות ברמות הגבוהות ביותר ולהרוויח כמה שיותר כסף. אני כן חושב שעבור בילבאו ספציפית, העפלה לאלופות פחות משמעותית בהשוואה לקבוצות כמו ולנסיה, אתלטיקו או מאלגה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/3/12
  2. hai80 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/12/08
    הודעות:
    1,299
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה אתם אוכלים תסביכים בקיצור זאת קבוצה מצוינת אבל כמו אתלטיקו בזכיה שלה בליגה האירופית לא מספיק יציבה בשביל להצליח בשתי המסגרות, הכל תלוי בתוצאות של בילבאו בליגה האירופית. אני אישית כבר אמרתי שלדעתי הם יסיימו במקום שמוביל לליגה האירופית, אתלטיקו יכולה ואף צריכה להגיע לליגה האירופית ובילבאו תצטרך להסתפק במקום 5 אחרי שהם יודחו מהליגה האירופית ו\או תזכה בליגה האירופית זה לא משנה לדעתי זה כבר יהיה מאוחר מדי בשבילם.
     
  3. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    ביאלסה עובד עם החומר שיש לו, ובליגה בגלל שמדובר במפעל ארוך עם יותר משחקים (וללא נוקאאוט) אפשר לתקן גם אם "מוותרים" על כמה משחקים. חוץ מזה, אני מסכים שזו לא ה-מטרה של אתלטיק וביאלסה, אני בטוח שה-מטרה בשביל ביאלסה זה לזכות בתארים וכיום בליגה זו אפילו לא אופציה.

    השאלה היא האם התפישה הזו משפיעה על הגורמים המקצועיים במועדון? לפחות על השחקנים אני בטוח שלא, גם על ביאלסה אני מאמין שלא אבל בפחות וודאות. אם זה אכן לא משפיע, כמו שאני חושב, זה לא רלוונטי בדיון על הסיכויים של הקבוצה להשיג את הכרטיס מבחינתי. היא לא תשיג את הכרטיס, אבל לא בגלל זה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/3/12
  4. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,498
    לייקים שהתקבלו:
    1,232
    איפה היית כששאלתי מי משחקני אטלטיקו יכול לשחק בבילבאו? http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/biggrin.Xxx