אשכול המלצות לרביעי וחמישי!

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י כחול לנצח!, ‏6/2/08.

  1. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק מס 33: ישראל - רומניה

    נבחרת ישראל תארח ביום רביעי את רומניה למשחק ידידות, כחלק מההכנות למוקדמות המונדיאל ב2010 לנבחרתנו, והיורו השנה שאליו מתכוננת נבחרת רומניה.

    הרומנים מגיעים בהרכב מלא, בהתחלה קצת חששו מהפיגוע בדימונה אך כרגע נראה כי ארוע זה לא יפריע לחניכיו של פיצורקה. רומניה נבחרת חזקה יותר מהנבחרת הישראלית שגם ככה מגיעה למשחק ללא גל אלברמן ותומר בן יוסף הפצועים.

    דרור קשטן היה אופטימי במסיבת העיתונאים שכינס לפני המשחק ואמר "בעזרת הקהל נגיע למונדיאל". קהל רב לא צפוי להגיע למשחק מה שלא יעזור לנבחרת הישראלית. המשחק יהיה קשה מאד אבל פייט ישראלי בטוח יהיה. ההימור X. ביחס: 2.80

    משחק מס 27: ישראל - צפון אירלנד (עד גיל 21)

    הנבחרת הישראלית הצעירה תשחק מול צפון אירלנד במוקדמות יורו 2009, במשחק הקודם מול הצפון אירלנדים ניצחה הנבחרת הישראלית 3:1.

    גיא לוי אמור לפתוח עם שלושת השחקנים המובילים של הנבחרת שגם שיכים לסגל הבוגרת: מאור בוזגלו, בן סהר ויובל שפונגין. כדי להעפיל ליורו חייבים חניכיו של גיא לוי לנצח את יריבתה שמאמנה רוי מילר כבר מנמיך ציפיות אצל חניכיו לאחר שאמר שנבחרת ישראל קבוצה טובה יותר והחזקה ביותר בבית.

    הנבחרת יודעת שהיא חייבת לנצח ותעשה הכל כדי לעשות זאת כדי לשחזר את ההשיגים הטובים מהקיץ האחרון בהולנד באליפות אירופה. ההימור:1 ביחס: 2.10