אשכול המלצות ליום שלישי!

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י מכור לזכיות!, ‏20/11/07.

  1. מכור לזכיות! Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ברייטון-צלטנהם 1 ביחס 1.40.

    ברייטון מגיעה למשחק הגביע הזה כאשר בליגה היא ממקומת במקום השביעי רק 3 נקודות מהמוליכה.
    למשחק היום היא תגיע כאשר המגן שלה Andrew יחזור לשחק אחרי השעייה,מי שיחסרו בשורותיה הם
    Alex Revell ,ו Doug Loft .

    צלטנהם היא ללא ספק הקבוצה הגרועה ביותר בליגה הראשונה באנגליה,היא מקום אחרון כאשר ב16 משחקים שהיא שיחקה בהם היא הצליחה לצבור רק 12 נקודות.

    למשחק הזה היא תחסר כלפחות 5 שחקנים כאשר הסטריקר שלה Ashley Vincent לא ישחק,עוד מי שלא ישחק הם Andy Lindegaard ,John Finnigan , Michael Townsend .

    כל רשימת השחקנים הזאת תחסר היום בצלטנהם,שתתעסק בעיקר בליגה כדי להוציא את עצמה מתוך הבוץ
    שהיא יצרה לעצמה ולצאת מהקו האדום.


    [COLOR=red]גרימבסי-קרלייל 2 ביחס 1.70[/COLOR]

    מדובר פה במפגש של קבוצה מהליגה השנייה היותר חלשה גרימבסי למפגש מול הליגה האנגלית ראשונה
    קרלייל..

    גרימבסי ממקומת בליגה השנייה החלשה רק במקום 22 כשהיא רק 2 נקודות מהמקום האחרון,עוד מה שב16 משחקים האחרונים שלה הקבוצה השיגה רק 11 נקודות ומדובר בליגה חלשה מאוד.

    עוד מה שלמחר,היא מתכננת הרבה שינווים להרכב,והיא צפויה להעמיד הרכב חסר שרובו שחקנים צעירים.
    לא פחות מ7 שחקנים לא ישחקו בשורותיה והם Martin Butler, Nick Fenton, Gary Jones, Paul Bolland, Isaiah Rankin and Danny Boshell.

    כאשר Ryan Bennett צפוי לחזור לשחק בשורותיה.

    מהצד השני קרלייל נמצאת במקום הראשון בליגה האנגלית הראשון כאשר במאזנה 28 נקודות ב15 משחקים.
    קרלליל תמשיך להחסיר את Joe Anyinsah,ואת הקפטן שלהם, Paul Thirlwell .
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/11/07
  2. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הפועל ירושלים - קאזאן (3+) - על הנייר קאזאן קבוצה טובה יותר מירושלים ואין ספק שבעונה שעברה קאזאן היתה פייבוריטית מול הירושלמים. אולם העונה קאזאן די נחלשה. שני שחקנים משמעותיים מאוד בדמותם של לאברינוביץ' ל ושטומברגאס הידית הליטאית עזבו את הקבוצה וכח האש שלה מוגבל. קאזאן היא עדיין אחת הקבוצות הטובות במפעל אך הצצה לעבר התוצאות שלה עד כה מראות שהיא עדיין רחוקה מכושרה. היא ניצחה בבית את זאדאר החלשה בשיניים והפסידה לשטרסבורג הצרפתית, שכמעט ניצחה גם במלחה.

    את ירושלים כולנו מכירים טוב יותר. אז נכון הקבוצה של דן שמיר לא מרשימה, אך הקהל שלה במשחקים באירופה נותן לה תוספת כח משמעותיתי מאוד ולדעתי יהיה משחק צמוד מאוד. הזר החדש של ירושלים יהיה בסגל למשחק הזה ויישב על הספסל. בביתה ירושלים ניצחה גם קבוצות טובות מקאזאן ולדעתי היא לוקחת את המשחק הזה בפער של 4-6 נקודות. ההימור: 1

    משחק 34: סקרמנטו (8+) - פיניקס: פיניקס לא הפסידה מאז שאמרה סטודמאיור הסנטר המצויין שלה חזר לסגל. פיניקס תנסה להשיג הלילה ניצחון שישי ברציפות באולמה של סקרמנטו אבל זה לא יהיה קל. פיניקס נמצאת אומנם בכושר שיא והיא קולעת מעל 110 נקודות בשלושת משחקים האחרונים, הרבה בזכות הצמד חמד סטיב נאש וסטודמאיור, שמתחילים להראות כמו בעונה שעברה.

    מנגד סקרמנטו, שרבים כבר הספידו אותה ניצחה שלושה מתוך חמשת משחקיה האחרונים ובבית שלה היא נכנעה רק פעם אחת העונה. הבעייה של הקבוצה הזו היא שהרכז המוביל שלה מייק ביבי פצוע ייעדר עוד תקופה. מי שממלא את מקומו בנתיים הוא בנו אודריך מיודעינו ששיחק במכבי ת"א ועושה עבודה לא רעה בכלל. אודריך שקלע 23 נקודות בניצחון האחרון של הקבוצה על דטרויט ינסה להוביל הלילה את המלכים יחד עם רון ארטסט, שחזר מההשעייה הארוכה וקווין מרטין המצויין. אין ספק שפיניקס קבוצה טובה בהרבה, אבל הביתיות אומרת הרבה, ואני חושב שהפלוס 8 הוא מוגזם ביותר. ההימור: 1
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/11/07
  3. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קולומביה-אגרטינה-2 (ביחס:1.60).

    משחק במסגרת גביע מוקדמות המונדיאל הנבחרת המקומית קולומביה שבה למגרשה הביתי לארח בו את הנבחרת הלוהטת מאגרטינה שני הנבחרות באות למשחק כאשר שניהם במצב שונה,קלומוביה מגיעה למשחקה הביתי לאחר שהנבחרת מסיימת לה במחזור האחרון במגרשה הביתי 0-1 את נבחרת ונצואלה תוך כדי משחק חלש בו הנחברת איננה הציגה משחק טוב אך לבסוף הצלילחה וניצחה וזכתה ב-3 הנקודות.

    הערב הנבחרת המקומית תגיע למשחק הביתי כאשר מולה תיתייצב נבחרת אגרטינה,בקולומביה יודעים שהערב מצפה לנבחרת משחק לא קל מול נבחרת שלל הכוכבים שמגיעים למשחק בידיעה לאחר שביום ראשון נבחרת ברזיל איבדה 3 נקודות כאשר סיימה בתיקו 1-1 חלש מול פרו,קולומביה מגיעה כאשר מאזן משחקי הבית של הנבחרת עומד לפני המשחק הביתי הערב על:ניצחון1,תיקו1,וללא הפסד כאשר הנבחרת שיחקה שני משחקי בית עה כה כאמור באחד ניצחה את נבחרת ונצואלה 0-1,וסיימה בתיקו ביתי מול נבחרת ברזיל.
    קולומביה מתייצבת לה במוקדמות בטבלת הבית במקום ה-5 כאשר במאזנה:ניצחון1,2תיקו,וללא הפסד מאזן שעדה כה מרוצים מאוד לאור המשחקים הקשים בהם שיחקה הנבחרת.

    לעומתה מגיעה ויוצאת למשחק החוץ נבחרת אגרטינה עם שלל הכוכבים בניהם:ריקלמה,מסי,טבז,שעד כה מאותתים לשאר העולם ולנבחרות דרום אמריקה שיהיה להם קשה מולה,אגרטינה יוצאת הערב למשחק החוץ כאשר במחזור האחרון הנבחרת מביסה במגרשה הביתי 0-3 קליל מול בוליביה החלשה כאשר מסי ממשיך בכושר הנפלא יחד עם שאר שחקני הנבחרת.
    אגרטינה תגיע למשחק לאחר שברזיל יריבתה למונדיאל ושנים רבות איבדה נקודות יקרות ביום ראשון מול נבחרת פרו כאשר סיימה בתיקו 1-1,באגרטינה יודעים שהערב ניצחון חוץ ו3 נקודות יעניקו לנבחרת מאגרטינה פער משמעותי מהמקום השני בטבלה של 5 הפרש.
    אגרטינה מגיעה למשחק כאשר הנבחרת ממוקמת לה ערב המשחק בטבלה במקום הראשון עם מאזן של:3ניצחונות,תיקו0,ו0 הפסדים,ללא ספק מאזן מצוין שמקנה לנבחרת את המקום הראשון בטבלה,אגרטינה לעומת זאת במשחקי החוץ עם מאזן של:ניצחון1,0תיקו,ו0 הפסדים,כאשר הניצחון החוץ היה על נבחרת ונצואלה בתוצאה 2-0.