אשכול המלצות ליום חמישי!

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י כחול לנצח!, ‏15/11/07.

  1. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הועלו ע"י מתן שמי!

    משחק מספר 69: הפועל פתח תקוה – מכבי אחי נצרת



    היורדת הטרייה מליגת העל פתחה את דרכה בליגת המשנה בצורה קטסטרופאלית. שני הפסדים רצופים וניצחון בודד בארבעת המשחקים הראשונים השיגה פ"ת, אך לאחר החודש האיום אורי מלמיליאן וחניכיו הצליחו להסתגל לליגת המשנה וטיפסו אט אט עד המקום הרביעי.


    היום במסגרת גביע הטוטו הכחולים שכבר הבטיחו את מקומם בשלב הבא, ירצו לנקום באחי נצרת. האורחת ניצחה בביתה את פ"ת לפני כחודשיים, אך מאז רשמה רצף של שלושה הפסדים בארבעה משחקים ואיבדה כל סיכוי להתמקם בשני המקומות הראשונים. באצטדיונה הביתי פ"ת הפסידה פעם אחת בלבד במפעל, וגם הפעם היא לא תיכשל ותשיג נקמה מתוקה. ההימור: 1, היחס: 1.70



    משחק מספר 74: מלאגה – מכבי תל אביב {5+}


    איזה משחק ענק ייערך הערב במלאגה. עודד קטש וחניכיו המגיעים לאחר ניצחון דרמטי על אפס פילזן ודיוויד בלאט, ייפגשו את מלאגה הספרדית במסגרת המחזור הרביעי ביורוליג. מכבי אומנם עדיין לא מרשימה העונה ובנוסף לתבוסה הכואבת 92:74 לריטאס וילנה לפני כשבועיים, הצהובים יצטרכו להמשיך להסתדר ללא ניקולה וויציץ' וטל בורשטיין הפצועים.

    אך למזלה של מכבי, גם המארחת נמצאת בתקופה קשה. 4 הפסדי ליגה רצופים רשמה מלאגה, שהפסידה למכבי ת"א בשנה שעברה בשני המפגשים. האימפריה הישראלית לא תזכה בניצחון קליל, אך בעזרת היתרון הנדיב שנותן לה הווינר, נלך כולנו בביטחון על הצהובים. ההימור: 2, היחס 1.80.

     
  2. nuclearwar Member

    הצטרף ב:
    ‏5/10/07
    הודעות:
    70
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני הייתי מסכים איתך בשתי ההמלצות אבל.. הפועל פתח תקווה עשתה תיקו
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/11/07