אשכול ההמלצות למשחקי סופ"ש!

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י כחול לנצח!, ‏29/2/08.

  1. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק מספר 1: הפועל רעננה - עירוני רהמ"ש

    לאחר שרעננה פתחה את העונה בצורה מצוינת וראתה את המקום הראשון והעלייה היסטורית לנגד עיינה, חניכיו של כהן החלו לאבד נקודות ובמקביל לאבד גובה בטבלה. אך בחודש האחרון, הקבוצה מהשרון מתחילה לחזור לעניינים שהיא רושמת לעצמה 5 משחקים ללא הפסד.

    רעננה ממוקמת במקום השני בטבלה עם 34 נקודות, נקודה אחת מעל הכח שדולקת אחריה, מבחינת רעננה ניצחון מחר (שישי) במבצרה ייתן לה הרבה ביטחון בדרך לסיבוב האחרון.

    עירוני רהמ"ש בניגוד ליריבתה מהשרון מתחילה לאבד גובה ולראות את התחתית באופן מדאיג, חניכיו של צמח לא ניצחו בחמשת המשחקים האחרונים שלהם ונראה שאיבדו מהקסם שאפיין אותם לפני המשבר אליו הם נכסנו.

    למרות שרעננה פייבוריטית למשחק, רהמ"ש היא בדרך כלל הורסת שמחות מה עוד שאין כאלו פערי איכות בין שתי הקבוצות ולכן שתי הקבוצות יסיימו בתיקו מאכזב.

    ההימור:X, היחס 2.8

    משחק מספר 2: עירוני ראשל"צ - הפועל פ"ת

    חניכיו של אלי מחפוד, יכולים להתגאות בעצמם בכך שהדיחו באמצע השבוע את מכבי הרצליה ואת פרדי דוד מאמנם לשעבר. אם נתבונן על התוצאות של הפנתרים הכחולים, הקבוצה ממלאבס יכולה לחייך מעצם העובדה שלא הפסידה בחמשת המשחקים האחרונים.

    למרות שהכחולים לא הפסידו בחמשת המשחקים האחרונים, קבוצתו של מחפוד שמטה יתרון יקר מול אחי נצרת במחזור שעבר, לאחר שהוליכה בשני שערי זכות. התיקו המאכזב מנע מהכחולים של מחפוד לברוח קצת לדולקות אחריה ולכן ניצחון מחר (שישי) הוא מאוד משמעותי.

    למרות שפ"ת מגיעה עם ביטחון לאחר הניצחון בגביע לחניכיו של פיטוסי יש תוכניות משלהם וזאת מכיוון שהקבוצה מעיר היין לא ניצחה בשבעת משחקיה האחרונים וניצחון מול הכחולים של פ"ת הוא פרשת דרכים מבחינתה אם ברצונה להתמודד על העלייה או להעביר עוד עונה בליגה הלאומית.

    פ"ת יותר מוכשרת ויותר בשלה לעליה מאשר ראשל"צ ולכן היא תלחם יותר על הנקודות, עובדה שתיתן לה את הניצחון.

    ההימור:2, היחס:1.95

    משחק מספר 3: הכח עמידר ר"ג - נצרת עילית

    חניכיו של דהאן, היו עד לפני כמה מחזורים במקום הראשון עם יתרון משמעותי על היריבות שלהם וראו כבר איך הם חוזרים לליגת העל, אך לצערם גם הם במשבר מקצועי, למרות שניצחו באמצע השבוע את בת - ים, הסגולים לא ניצחו בחמשת המשחקים האחרונים שלהם ויתרה מזאת מתחילים לאבד את הביטחון.

    למזלם של הסגולים מוינטר הם הולכים לפגוש את האחרונה בטבלה, הפועל נצרת עילית שנמצאת עם רגל וחצי בליגה הארצית.למרות החיזוק של אלמדון ושלומי חנוכה ממכבי חיפה, חניכיו של מזרחי מתקשים להראות ניצוצות של כדורגל ולנסות ולצאת מהמיקום שלה.

    חניכיו של מזרחי, הפסידו בשלושת המשחקים האחרונים שלהם ובנוסף הפסידו באמצע השבוע להפועל ת"א במסגרת הגביע. הכח חייבת את הניצחון כמו היריבה שמולה, אך כמו שהיא נראית במחזורים האחרונים גם מול נצרת היא תתקשה לנצח.

    ההימור:X, היחס:3.2
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/2/08
  2. MOTTY20 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/08
    הודעות:
    40
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רעננה מנצחת את רהמ"ש כי גביע זה לא ליגה....
    הפועל פ"ת אומנם טובה אבל במשחק הזה הם יוציאו רק תיקו
    והכח יפרקו את נצרת עילית
     
  3. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק 68: אתלטיקו מדריד - ברצלונה: אחרי הניצחון המשכנע במחזור הקודם 1:5 על לבאנטה וצימצום הפער מריאל מדריד המוליכה לשתי נקודות בלבד, ינסו הקטלונים להשיג ניצחון נוסף מול קבוצה טובה בהרבה, במגרש סופר קשה. ברסה יכולה כבר הערב להעפיל למקום הראשון במידה ותצח בויסנטה קלדרון וריאל מדריד תפסיד לרקראטיבו, אבל ראייקרד וחניכיו יודעים שאתלטיקו היא קבוצה שרגילה לעשות צרות לברצלונה. אתלטיקו מדריד נמצאת במשבר גדול. הקבוצה הודחה לפני 10 ימים מגביע אופ"א ע"י בולטון ומאז ניצחון החוץ על סנטנדר לפני שלושה שבועות הקבוצה הפסידה 3 משחקים באירופה ובגביע, כולל הפסד ביתי לבילבאו החלשה והפסד חוץ לאוסאוסנה במחזור הקודם 3:1, שתיהן קבוצות תחתית. אם לא די בכך, סרחיו אגוארו, הכוכב הארגנטינאי של הקבוצה, נכלל בסגל למשחק אבל הוא נמצא בספק גדול עקב פציעה. תיאגו מוטה לא יוכל לשחק מול קבוצתו לשעבר עקב פציעה ויחמיץ את המשחק הזה.

    בברצלונה מצב הרוח מצויין, הקבוצה עם רגל וחצי ברבע גמר ליגת האלופות ואחרי שכולם כבר הכתירו את ריאל לאלופה, הצליחה ברסה לצמק את הפער לשתי נקודות בלבד. ראייקרד יהנה מסגל כמעט מלא למשחק הזה מלבד יא יא טורה הפצוע, אך 4 הפנטסטיקוס כפי שהם מכונים, תיירי הנרי, ליאו מסי, רונאלדיניו וסמואל אט'ו כשירים למשחק הזה. בעונה שעברה ברצלונה שיחקה אולי את משחקה הכי טוב דווקא בויסנטה קלדרון והלמה באתלטיקו עם 0:6 בלתי נשכח. הערב הקונצרט הזה לא יחזור, אבל ניצחון של ברצלונה בהחלט ריאלי. ההימור: 2, היחס 1.8
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/3/08
  4. matansahmy55 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    598
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מסכים עם ברצלונה, הם ירצו לבוא למשחק ליגת האלופות במומנטום הכי טוב ואתלטיקו נמצאת בתקופה נוראית מבחינתה.

    המלצה מצוינת לדעתי: ליל - ליון X. ליל היא לדעתי הקבוצה בעלת מספר תוצאות התיקו הגבוה בעולם, 14 תוצאות תיקו מתוך 25 מחזורים העונה. בנוסף היא לא הפסידה בכל שמונת משחקי הבית האחרונים. ליון כידוע מאכזבת מאוד בתקופה האחרונה ואני לא רואה אותה מנצחת