ארגנטינה: ריבר פלייט אלופת הקלאוסורה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י תומר22, ‏30/7/07.

  1. שוונקי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/07
    הודעות:
    171
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בינתיים הליגה הזאת מספקת הפתעות ועושה רושם שבוקה לא תתחרה על האליפות , אלא אם כן ינחת לה בקבוצה בזמן הקרוב איזה שחקן בשם ריקלמה . בינתיים רק לדסמה מרים את הקבוצה הזאת למעלה , פלאסיו שהיה מצוין בשנה שעברה פשוט חושך . ריבר דווקא נראיתה די טוב נגד סן לורנצו והגיעה ללא מעט מצבים ויכלה להכריע את המשחק , אבל אי אפשר להגיד שסן לורנצו לא הגיעה למצבים . אני מאוד מקווה שריבר הולכת לקחת אליפות , אם לא עכשיו שבוקה נראית מאוד גרוע , אז מתי? ראסינג נראית מאוד חלודה ואסטודיאנטס גם לא מזכירה את שנה שעברה ולפני שנתיים . אינדפנדיינטה נראית מעולה .
     
  2. river4ever Member

    הצטרף ב:
    ‏2/7/07
    הודעות:
    50
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ריקלמה לא ישחק בבוקה העונה..
    כנרא הוא יתאמן אם וויראל אבל לא ישחק עד שיגמר לו החוזה ואז ילך בעברה חופשית לבוקה.
     
  3. David Seaman Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/07
    הודעות:
    1,347
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פשוט לא יאומן איך שחקן כזה לא מוצא קבוצה... מה עם אתלטיקו מדריד, לא רוצים אותו?
     
  4. שוונקי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/07
    הודעות:
    171
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ויאריאל עושה איתו מהלך מלוכלך . לא משחררים אותו משאירים אותו אצלם אבל לא רוצים שהוא ישחק אצלם . באמת חבל על שחקן כזה , שחקן שיכול היה להיות בקבוצה גדולה בקלות (ריאל מדריד לדוגמא)
     
  5. David Seaman Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/07
    הודעות:
    1,347
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא חושב שהוא מתאים לקבוצה גדולה, אלא אם הקבוצה תיבנה סביבו. זאת הסיבה שהוא לא הצליח בברצלונה.
     
  6. שוונקי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/07
    הודעות:
    171
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני דווקא חושב שהוא יכול להתאים לריאל כמו כפפה . כל מה שחסר להם בקבוצה זה עושה משחק טוב , שיכול להכניס חוכמה למשחק . ריקלמה בדיוק האיש הזה , ואני חושב שגם צריך לנסות את המהלך הזה שהוא יהיה בהרכב אבל הקבוצה לא תבנה עליו .
     
  7. תומר22 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/2/07
    הודעות:
    3,097
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בואו נעשה סדר בעניין של ריקלמה: כרגע הוא נמצא בספרד ומתאמן לבד בויאריאל, הוא לא בתוכניות של הקבוצה. היו לו הצעות רשמיות מאתלטיקו מדריד, מילאן וטוטנהאם(יש שמועות גם על באיירן מינכן), אבל הוא סירב לכולן. ריקלמה אמר: "אני אשחק בבוקה או בויאריאל". זה היה המצב עד אתמול בערב.

    אתמול ריקלמה דיבר ואמר שאם בוקה תיקח את מלוא החוזה שיש לו כרגע בויאריאל(4.5 מליון יורו לעונה עד 2009), אז הוא ישחק את השנה השלישית בחינם. זו ההצעה שהוא העביר לבוקה. עכשיו הכדור בידיים של ראשי בוקה, שיצטרכו כמובן להוסיף עוד 5 מיליון יורו מינימום עבור הרכישה וכך כל העסק יגיע לסביבות 14 מיליון יורו הוצאות במינימום - סכום אדיר עבור קבוצה ארגנטינאית, אבל הרבה יותר נוח מהמצב שהיה עד אתמול.

    לעניינים אחרים:

    * כצפוי, חימנסיה לה פלטה נפרדה ממאמנה הקולומביאני, פרנסיסקו מטוראנה. המאמן הכושל אימן את הקבוצה ב-13 משחקים(מאמצע העונה שעברה) והשיג רק ניצחון אחד. מחליפו בתפקיד יהיה חוליו סזאר פלקיוני, שפוטר באמצע העונה שעברה מקולון. משחקו הראשון יהיה, כמה נוח, ב'בומבונרה' מול בוקה ג'וניורס.

    * ריבר פלייט תערוך הלילה את משחק ההשלמה שלה מהמחזור הראשון מול חימנסיה חוחוי. פסארלה חוזר אחרי תקופת ארוכה לשיטת הפליימייקר(4-3-1-2), כשאת התפקיד יקבל אריאל אורטגה.
     
  8. תומר22 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/2/07
    הודעות:
    3,097
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק השלמה: חימנסיה חוחי - ריבר פלייט 2:2. תיקו שני רצוף לריבר במשחק מצוין עם שערים יפים. אריאל אורטגה, יליד חוחוי, שיחק לראשונה אצל פסארלה כפליימייקר והיה מצוין. מאורו רוסאלס(דקה 42) העלה את ריבר ליתרון בבעיטה חופשית מצוינת, אבל ססאר קראנסה, הטוב בשורות חוחוי, השווה עוד לפני המחצית עם "גולאסו" משלו. חוחוי המשיכה להפעיל לחץ על השער של אוחדה המצוין(לקח כמה כדורים גדולים), עד שהשיגה את המהפך בדקה ה-60 מבעיטה נפלאה של פאביו אריאל פייטרס(שחקן הפועל פ"ת בעונת 2004/05, למי שזוכר). פסארלה חיפש את הישועה מהספסל וקיבל את השיוויון מראשו של המחליף רולי סראטה, בנגיעה השלישית שלו בכדור במשחק הבכורה.

    משחקי המחזור הרביעי:
    במוקד המחזור יעמוד המפגש בין שתי האלופות האחרונות, כשאסטודיאנטס(אלופת אפרטורה 2006) תארח את סן לורנצו(אלופת הקלאוסורה 2007). אינדפנדיינטה יוצאת עם מאזן מושלם למשחק קשה באיצטדיון הקומפקטי של ארחנטינוס. בוקה תנסה להתאושש מפתיחה צולעת מול חימנסיה, שתגיע עם המאמן החדש פלקיוני.

    שישי
    טיגרה - קולון. שני המאמנים הם חברים וקפטנים יריבים לשעבר. דייגו קאניה(מאמן טיגרה) היה קפטן בוקה ולאו אסטרדה(מאמן קולון) היה הקפטן של ריבר.
    ראסינג - ניואל'ס. עוד מפגש פיקנטי, הפעם בין האחים סאלסדו - מינגו מראסינג וסנטיאגו מניואל'ס. ראסינג הצליחה להחתים לבסוף את הצ'יליאני נאביה.

    שבת
    ארסנאל - באנפילד. מאמן ארסנאל מתכנן 7 שינויים בהרכב לאחר האכזבה מהמשחקים האחרונים.
    רוסאריו סנטראל - הורקאן. סנטראל צירפה את מריאנו מסרה, אחד משחקני הליגה הטובים בארגנטינה בתחילת שנות ה-2000, שמגיע מקסאנטי היוונית.
    לאנוס - אולימפו
    ארחנטינוס - אינדפנדיינטה. דניאל מונטנגרו, הקפטן של אינד', חוזר מפציעה ויפתח על הספסל.
    אסטודיאנטס - סן לורנצו. ראמון דיאז צפוי להאריך את חוזהו בחצי שנה ולהמשיך עד יוני 08'. מכת פציעות באסטודיאנטס, ורון עדיין בספק.

    ראשון
    סן מרטין - ריבר פלייט
    בוקה ג'וניורס - חימנסיה לה פלטה(22:05 - שידור ישיר בספורט 5)
    ולז סרספילד - חימנסיה חוחוי. ולז סיכמה עם חלוץ חימנסיה, סנטיאגו סילבה, שאמור לחתום היום על חוזה בקבוצה.

    * העדכון היומי בטלנובלת ריקלמה: בוקה הציעה סכום חסר תקדים במונחים דרום-אמריקאים - 12 מיליון דולר. ויאריאל ממשיכה לעשות דווקא ודורשת 24 מיליון דולר. המשך יבוא...

    * ססאר לואיס מנוטי, המאמן שהוביל את ארגנטינה לזכייה במונדיאל 78', חוזר לאמן בגיל 68, ויעשה זאת בטקוס המקסיקנית.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/8/07
  9. Joaquin Member

    הצטרף ב:
    ‏27/5/07
    הודעות:
    129
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למשחק של סן מרטין נגד ריבר פלייט יש שידור בערוץ ספורט5+ LIVE לפי מה שראיתי
     
  10. תומר22 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/2/07
    הודעות:
    3,097
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחקי שישי ושבת:

    טיגרה - קולון 2:0. בשני המשחקים הראשונים שלה קולון הגיעה להמון מצבים והפסידה. במחזור הקודם היא השיגה ניצחון דווקא במשחק חלש בזכות שתי בעיטות חופשיות, וגם מול טיגרה הספיקו לה שני מצבים כדי לגמור את המשחק. דריו גנדין(24) ואסטבן גונזאלס(37) כבשו לזכות האורחים. טיגרה, שפתחה את העונה עם ניצחון, עם נקודה אחת בשלושת המשחקים האחרונים.

    ראסינג - ניואל'ס 0:2. ניואל'ס הגיעה למשחק הזה עם מאזן מושלם(ומשחק חסר), אחרי ניצחונות על אסטודיאנטס וסן לורנצו. ראסינג הגיעה במצב רע ועם שני הפסדים מאז עזב מקסי מוראלס. למרות הכל, ראסינג הצליחה לנצח לעיני הקהל הביתי שלה. פאקונדו סאבה(67) כבש בפנדל די מפוקפק. קלאודיו לופז, שהספדתי אותו בשבוע שעבר, עלה כמחליף וחזר מהמתים עם שער בדקת הסיום. שתי הקבוצות עם 6 נק' כרגע.

    ארחנטינוס - אינדפנדיינטה 1:0. ה'שדים האדומים' כאן כדי להישאר. אינדפנדיינטה יצאה למשחק חוץ באחד המגרשים הקשים בליגה(אפשר לשאול את שחקני בוקה) והצליחה לחזור משם עם מלוא הנקודות ולשמור על מאזן מושלם אחרי ארבעה משחקים, פתיחת העונה הטובה ביותר שלה מאז 1984. הקפטן מונטנגרו חזר מפציעה ועלה כמחליף בדקה ה-58 כדי לבשל את שער הניצחון לחרמן דניס(76), מי אם לא הוא. גם בשבוע שעבר דניס כבש את שער הניצחון מול סנטראל לקראת הסיום. סה"כ יש לדניס 6 שערים ב-4 משחקים(כבש בכולם) עד עכשיו. מאמן ארחנטינוס, ריקארדו קארוסו-לומבארדי, שהפסיד אתמול בפעם הראשונה לאחת מחמש הגדולות, אמר בסיום: "מזל של אלופים".

    אסטודיאנטס - סן לורנצו 1:1. שתי האלופות האחרונות נפגשו למשחק דרמטי. חואן ורון חזר מהפציעה, אבל נפצע שוב בדקה ה-34 והוחלף ע"י מורני אי פביאנסי. בדקה ה-42 עלתה סן לורנצו ליתרון, כשבלם הרכש גסטון אגירה כבש בנגיחה את שער הבכורה שלו בקבוצה(גם שערו האחרון בקבוצתו הקודמת, ניואל'ס, היה מול אסטודיאנטס) אחרי עוד בישול של 'מאלבו' פריירה. אסטודיאנטס, שגם ככה הגיעה פצועה וחבולה למשחק, הייתה בבעיה כאשר גם מורנו אי פביאנסי נפצע ולסימאונה נגמרו החילופים. המאמן ביקש מהקשר להמשיך לשחק למרות הפציעה, וזה עבד טוב מהמצופה - בתוך תוספת הזמן השווה מורנו אי פביאנסי את התוצאה עם שער גדול.

    רוסאריו סנטראל - הורקאן 1:0. אחרי 3 תוצאות תיקו הורקאן משיגה ניצחון בכורה מאז חזרה לליגה הראשונה והיא עדיין ללא הפסד. מנדוסה קיבל כדור גדול בהתקפה מתפרצת מסאנצ'ז-פרטה וכבש את שער הניצחון בדקה ה-44. אותו סאנצ'ז-פרטה, שרק חזר מהרחקה, קיבל את האדום השני שלו העונה שש דקות לסיום. סנטראל עם 2 נק' מתוך 12 אפשריות ומעמדו של המאמן איסצ'יה מתערער.

    ארסנאל - באנפילד 4:0. באנפילד, שהפסידה במחזור הפתיחה ומאז רק מנצחת, אחראית לתוצאה של המחזור עד עכשיו. הקבוצה הזו הייתה המרשימה ביותר במשחקי ההכנה והימרתי עליה כהפתעת העונה - בינתיים היא עומדת בציפיות. בבאנפילד היו מודאגים מכך שהחלוצים עדיין לא כבשו, אבל אתמול דריו סביטאניץ' התעורר וכבש צמד(54 ו-76). לפני כן היו שני שערים: את השער הראשון כבש המגן דייגו הרנר בדקה ה-18 ואת השני כבש השוער לוצ'טי, שהחטיא פנדל בדקה ה-29, אבל התעשת ושם את הריבאונד בפנים. זהו נצחון ראשון אי פעם של באנפילד על ארסנאל בליגה הבכירה - הנאחס נשבר. הפסד של ארסנאל במשחק הבא והמאמן אלפארו יפוטר כנראה.

    לאנוס - אולימפו 1:2. לאנוס עלתה ליתרון בדקה ה-12 מפנדל של חוסה סאנד, אך דקה לפני המחצית אולימפו השיגה את השיוויון משער של סבסטיאן גונזאלס. כשנראה היה שהמשחק בדרך להיגמר בתיקו, הגיע הרגע הדרמטי. דקה 89: חבייר פאהס(אקס הפועל ת"א) איבד כדור לחוסה סאנד וטען לעבירה עליו. השופט נתן להמשיך, הכדור הגיע לביגליירי ששלח לרחבה וחורחה מרטינז הבקיע שער עצמי אומלל. אנשי אולימפו, בראשות פאהס והמאמן ריברולה(הורחק בסופו של דבר), המשיכו להתלונן אצל השופט וגם אח"כ בתקשורת, אבל ללא הועיל. הנקודות של לאנוס, אולימפו עם הפסד שלישי העונה.

    * העדכון היומי בטלנובלת ריקלמה - פרק 120: ראשי בוקה זרקו את הכדור חזרה לרומן ומחכים שהוא יסכים לוותר על חלק נכבד משכרו, כשגם ויאריאל הורידה קצת את הדרישות. בכל מקרה, ביום חמישי נסגר חלון ההעברות והעניין חייב להיסגר עד אז. המשך יבוא...

     
  11. תומר22 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/2/07
    הודעות:
    3,097
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המחזור הרביעי הגיע לסיומו והמצב בריבר פלייט הולך מדחי אל דחי, כשאתמול המצב מגיע לשפל חסר תקדים עם הפסד לסן מרטין הקטנה 1-0. שתי נק' בשלושה משחקים לקבוצה של פסארלה, שהבטיח לעזוב בדצמבר אם הוא לא מביא תואר. נראה אם הוא יזכה להגיע בכלל לדצמבר כמאמן ריבר. בוקה שוב לא הרשימה, אבל ניצחה בקושי את חימנסיה בבית 1-2. עכשיו הם מתארגנים למשחק הגדול ביום רביעי מול המוליכה אינדפנדיינטה. גם ולז במנצחות, עם 2-4 סוחף בבית על חימנסיה חוחוי.

    לדסמה שוב סידר לבוקה ניצחון דחוק, הפעם עם פנדל בדקה ה-90 מול חימנסיה לה פלטה. לפני כן הוא גרם לשתי הרחקות של שחני חימנסיה. ביום רביעי מצפה ללדסמה(4 שערים עד עכשיו) מפגש עם חרמן דניס(6 שערים), מלך השערים של הליגה. למרות היכולת הלא מבריקה במיוחד של בוקה, היו עוד שתי נקודות אור: פלאסיו סוף סוף כבש, אחרי 3 חודשים עקרים. לפני כמה ימים הוא דחה הצעה של 15 מיליון יורו מאלופת צרפת, ליון. הסירוב שלו(הגישו לו את ההצעה והוא השיב: "לא תודה") קנה את ליבם של האוהדים וכנראה גם החזיר לו את הביטחון. לאנדרו גרסיאן עשה אתמול את הסיפתח שלו בבוקה, כשנכנס כמחליף בדקה ה-65 והכניס משב רוח מרענן למשחק הדי שבלוני של בוקה. נראה אותו עומד עכשיו בציפיות שנוצרו בעקבות המשחק המצוין שלו אתמול.
    http://www.ole.clarin.com/diario/2007/08/27/thumb/f009gh02.Xxx
    שבר בצורת וקנה את לב האוהדים. פלאסיו.

    אוהדי סן מרטין מפרובינציית סן חואן חגגו כל הלילה את הניצחון הגדול בהיסטוריה של הקבוצה, מול ריבר פלייט המפוארת. ריבר, כרגיל, לא הצליחה לתפקד, גם לא במגרש העלוב בסן חואן, שלידו 'האורווה' בפתח תקווה זה 'וומבלי' המחודש. רק השוער אוחדה, כמו במשחקים הקודמים, הגיע מוכן למשחק ואף הציל פנדל של טונלוטו, אבל מול הכדור החופשי של ברוסקו גם לשוער המצוין(שמזכיר מאוד את פרנקו קוסטאנסו, גם בצורת המשחק ובעיקר במראה) לא היה סיכוי.
    http://www.ole.clarin.com/diario/2007/08/27/thumb/f030gh04.Xxx
    יותר גרוע כבר לא יכול להיות. שחקני ריבר ב'אורווה' של סן חואן.

    ולז נתנה הצגה לעיני הקהל הביתי שלה, עם 21 ניסיונות הבקעה וניצחון 2-4 על חימנסיה חוחוי. מאמן ולז, ריקרדו לה-וולפה, התעסק כל השבוע בעימותים טקטיים עם מאמן הנבחרת באסילה לגבי השימוש בפליימייקר ובשיטה של 4-3-1-2. לה-וולפה חזר להתעסק בקבוצה שלו, שם את הויכוח בצד בינתיים וקיבל הצגה מהשחקנים, יותר בצד ההתקפי ופחות בהגנה שהייתה די פגיעה. סרחיו סנה כבש פעמיים, וכך גם מריאנו אוגלסיץ', אבל אצלו זה היה אחד לכל כיוון. החלוץ באלבורין חזר לעצמו, בדיוק כשהביאו חלוץ נוסף לקבוצה, והוסיף את הרביעי. ולז במקום השני בטבלה.
    http://www.ole.clarin.com/diario/2007/08/27/thumb/f020gh02.Xxx
    שם את הויכוחים עם מאמן נבחרת בצד, וחזר לנצח. לה וולפה.

    הצמרת(מחזור 4): 1. אינד' 12 נק' 2. ולז 9 נק' 3. באנפילד 9 נק' 4. אסטודיאנטס 7 נק' 5. בוקה 7 נק'.



     
  12. שוונקי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/07
    הודעות:
    171
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה יהיה עם ריבר ?אבל זה באמת קשה לנצח ב"מגרש" של סן מרטין ,יותר גרוע מהמגרש של הפועל רמת גן ,סן לורנצו אפילו ניצחה שם אחרי מהפך בדקות הסיום .אני מאמין שריבר תשתפר עם הזמן ,תתחרה גם על האליפות .גם יש משחק חסר .
     
  13. Diablito Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/07
    הודעות:
    568
    לייקים שהתקבלו:
    1
    האליפות באווז'נדה , באיצטדיון של ראסינג
    אבל ממש לא של ראסינג http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/biggrin.Xxx

    DALE CAMPEON!
     
  14. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    בוקה נראית על הפנים דווקא,
    לא ראיתי משהו מיוחד מהקבוצה עד עכשיו,
    נקווה שהגול של פלאסיו החזיר אותו קצת לכושר, החלוץ השני פאלרמו נראה מאוד חלוד.
    נקודת האור בבוקה היא לדסמה, השחקן הזה נראה פשוט מצוין,
    אהיה מאוד מופתע אם הוא לא ישאר בבוקה בקלאוסורה.
     
  15. תומר22 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/2/07
    הודעות:
    3,097
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הרוחות עוד סוערות ממשחקי סוף השבוע וכבר בא עלינו לטובה המחזור החמישי. במוקד יעמוד כמובן ה'קלאסיקו' בין המוליכה אינדפנדיינטה לבוקה ג'וניורס. משחקים מסקרנים נוספים: סן לורנצו תארח את ראסינג קלוב, ריבר פלייט את אסטודיאנטס ובאנפילד את לאנוס, לדרבי של דרום בואנוס-איירס.

    סן לורנצו - ראסינג קלוב(הלילה 2:30 שעון ישראל).
    המשחק המסקרן הזה, בין שתיים מ"חמש הגדולות" של ארגנטינה, עומד בסימן איש אחד - חואן מנואל טורס. הקשר האחורי של סן לורנצו גדל בראסינג קלוב והפך לכוכב גדול בשנותיו הראשונות בבוגרים, אבל בשנה שעברה נכנס למלחמה עם נשיא המועדון בקשר לחוזה שלו ונאלץ לשבת ביציע יותר מחצי שנה. עכשיו זה הזמן לנקמה מבחינתו של טורס, למרות שהבטיח לא לחגוג במקרה שיבקיע. ראסינג מגיעה מעודדת אחרי הניצחון על ניואל'ס ועם חיזוק מאסיבי שנעשה בשבוע האחרון. בסן לורנצו עדיין מחכים(כבר חודש) לשחרור הבינלאומי של דניאל בילוס מצרפת. המאזן ההיסטורי בין שתי הקבוצות עומד על 54 נצחונות לכל אחת ו-41 תוצאות תיקו.
    http://www.ole.clarin.com/diario/2007/06/01/thumb/f022dh06.Xxx
    "צ'אקו" טורס מחפש נקמה.

    ריבר פלייט - אסטודיאנטס(רביעי 19:00).
    משחק ביתי ראשון העונה לריבר פלייט והמשטרה בכוננות שיא. המשחק הוקדם לשעת צהריים(13:00 בבואנוס איירס) והחשש מקרבות אוהדים גדול מאוד. גם בהיבט המקצועי ריבר בצרות. הנשיא אגילאר נשאר התומך האחרון של פסארלה בהנהלה, כשכל שאר החברים כבר התייאשו מהמאמן לגמרי ומחפשים לו מחליף(קרלוס ביאנצ'י הוזכר כמועמד המוביל). פסארלה, שמשבר האמון בינו לבין השחקנים רק הולך ומעצים, כבר הצהיר שהוא נשאר עד דצמבר ואז, אם לא יביא תואר, יילך הביתה ללא דרישה לפיצוי. באסטודיאנטס של סימאונה(גם הוא הוזכר כמועמד פוטנציאלי לאימון ריבר) העניינים הרבה יותר רגועים, למרות שהקפטן ורון שוב נפצע ולא יוכל לשחק. מכת הפציעות בקבוצה די מדאיגה את סימאונה, אבל האופי שהוכיחו שחקניו מול סן לורנצו והעובדה שמולו תעמוד ריבר הפגיעה, יכולים להרגיע אותו.
    http://www.ole.clarin.com/diario/2007/08/28/thumb/f007ah01.Xxx
    שוב אותן תמונות, רק שיעבור בשלום. הגיהנום של ריבר.

    אינדפנדיינטה - בוקה ג'וניורס(רביעי 21:10).
    עוד 'קלאסיקו' בין שתיים מהגדולות של ארגנטינה. אינדפנדייטה היא מוליכת הטבלה עם מאזן מושלם אחרי 4 משחקים ומציגה בהתקפה את מלך השערים של הליגה, חרמן דניס עם 6 שערים. 'רולפי' מונטנגרו, הקפטן והכוכב הגדול של אינדפנדיינטה, צפוי לחזור להרכב לאחר שהתאושש מהפציעה וכבר הפסיק לבשל את שער הניצחון לדניס במחזור הקודם. בוקה מגיעה אחרי עוד ניצחון דחוק, אבל מאוד מעודדת מכך שפלאסיו חזר לכבוש ומהסיפתח המצוין של לאנדרו גרסיאן בקבוצה. למרות היכולת המצוינת שהפגין מרגע שנכנס, גרסיאן אמור להתחיל שוב על הספסל כשבוקה תפתח עם אותו הרכב. בבוקה לא מתרשמים מהריצה הנהדרת של אינד' וטוענים שזו לא הקבוצה הכי טובה בליגה, למרות המקום הראשון. יהיה משחק חם, זה בטוח.
    http://www.ole.clarin.com/diario/2007/08/26/thumb/f007fh02.Xxx
    הקהל של אינדפנדיינטה מריח אליפות.

    שאר משחקי המחזור ה-5:
    היום: באנפילד - לאנוס, קולון - רוסאריו, אולימפו - טיגרה.
    מחר: חוחוי - ארסנאל, הורקאן - ארחנטינוס, חימנסיה - סן מרטין, ניואל'ס - ולז.

    עריכה: אלפיו באסילה פירסם את סגל הנבחרת למשחק הידידות מול אוסטרליה. הותיקים, קרספו, היינצה ואבונדאנסיירי חוזרים, וכך גם סרחיו אגוארו ומרטין דמיקליס(הגיע הזמן באמת).

    שוערים: רוברטו אבונדאנסיירי(חטאפה), אוסקר אוסטארי(חטאפה), סרחיו רומרו(אלקמאר).

    הגנה: דניאל דיאז(חטאפה), חבייר זאנטי(אינטר), גבריאל מיליטו(ברצלונה) גבריאל היינצה(ריאל מדריד), ניקולאס בורדיסו(אינטר), פבריסיו קולוצ'יני(לה קורוניה).

    קישור: פרננדו גאגו(ריאל מדריד), חבייר מסצ'ראנו(ליברפול), מרטין דמיקליס(באיירן מינכן), מקסי רודריגז(אתלטיקו מדריד), כריסטיאן לדסמה(אולימפיאקוס), ג'ונאס גוטיירז(מאיורקה), פדריקו אינסואה(קלוב אמריקה).

    התקפה: חבייר סביולה(ריאל מדריד), לאו מסי(ברצלונה), סרחיו אגוארו(אתלטיקו מדריד), קרלוס טבס(מנצ'סטר יונייטד) והרנן קרספו(אינטר).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/8/07