ארגנטינה, קלאוסורה 09: ארחנטינוס אלופה!!!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Franco, ‏26/1/10.

  1. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    דווקא זה יהיה סיום יפה לקריירה יפה, לחזור לפרובינסיה בה נולד וגדל כדי לסיים את הקריירה. הוא בן 36 וכרגע נזרק מהקבוצה בה ראה בית, לא בטוח שעדיין יש לו את הדרייב להאבק על מקומו בפרימרה וזה יהיה סיום נחמד.

    גם חוסה לואיס קאלדרון, שכיבכול פרש מכדורגל בגיל 39 אחרי האליפות עם ארחנטינוס, אמור להגיע לליגה הרביעית לפרידה קצרה. הוא גדל בקבוצת דפנסורס קאמבאסרס וככל הנראה יגיע כדי לשחק משחק פרידה אחד או מעט יותר (משחקים רשמיים במסגרת הליגה).

    שחקן בעל שם נוסף שהגיע לליגה הרביעית בעבר הקרוב הוא מתיאס אלמיידה, שבאחת מהחזרות שלו מפרישה (האחרונה) חתם בפניקס ואף הספיק לקבל שני אדומים במעט ששיחק שם (שניי ם או אחד אני לא בטוח). בפניקס גם שיחק "בטו" אקוסטה לאחר שכבר פרש ושב לשחק שהוא בעשור החמישי לחייו.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏3/8/10
  2. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    הרבה חדשות, מעניינות יותר או פחות, לקראת פתיחת הטורניר והעונה:

    :aa1: סאן לורנסו סוף סוף מחתימה חלוץ, רק שמדובר בסבאסטיאן באלסאס האורוגוואי שדווקא התגלה כפלופ בנאסיונאל. דמיאן אלביל מהפינצ'ה יגיע לעבות את קאדר השוערים

    :aa1: קילמס מחתימה את ילד המריבה הפאראגוואי, איטורבה. הילד רק בן 17 (ובחצי התחתון אם אני לא טועה) והם מביאים אותו בהשאלה ללא אופציה, מה הרעיון בדיוק לא הבנתי

    :aa1: גם הלובו מוצאים חלוץ בשעה טובה, חורחה קורדובה הארגנטיני שמגיע מריבר האורוגוואית, גם פה זה לא נראה ההחתמה האידיאלית שתכננו עליה. הלובו גם משלימים את העסקה, עלייה דווח כבר, של החתמת המגן הימני ריקארדו מוריירה.

    :aa1: לוגוארסיו לא הולך לשום מקום ונשאר בראסינג. רוסו מתלבט בין לוגו להאוצ'ה בחוד ובין דידה לג'וניור בשערף שאר ההרכב כמצופה.

    :aa1: קאנאלס של ריבר מרחק טיפת דיו מניואלס, שוב.

    :aa1: ריבר לקראת הבכורה: לאנסיני הצעיר צפוי לערוך בכורה, פונס מורי יפתח בחוד לפני קארוסו ופאבונה.

    :aa1: בוקה לקראת הבכורה: הילד קאנייטה שהיה אמור לפתוח בעמדת הפליימקר נפצע באימון, אסקודרו וצ'אבס בכוננות. קלמנטה חתם סופית.

    :aa1: ולס, שעוד לא הצליחה למכור את אוטמנדי, תחתים את הבלם פרנאנדו אורטיס שישוב לארגנטינה ממקסיקו. אני לא מחזיק ממנו, אבל ליתר ביטחון למקרה שניקו יעזוב, או בכלל לרוטציה, זו החתמה טובה.
     
  3. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    נערך לאחרונה ב: ‏3/8/10
  4. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    שטויות, רוג'רי מחפש תשומת לב.

    זה היה צורת ביטוי שהוצאה מהקשרה ע"י הממורמר, כמו שאתה אומר למישהו שאם ימשיך לעשות בלאגן אתה "תהרוג אותו"

    אבל כמובן שמי שרוצה להאמין שלגרונדונה יש חבורת שכירי חרב וחיילים תחתיו, שמוכנים לפעול נגד כל מאמן כושל שלא מוצא עבודה, יכול להשען על מילים אלו ולחזק את התיאוריות שלו. לדעתי זה מגוחך.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏3/8/10
  5. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    הייתה חצי שנה מהנה ופורה פה בדיון, אבל מעתה נמשיך בדיון החדש שיעלה ברגעים הקרובים http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx