אספניול תפגוש את סביליה בגמר כל ספרדי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Obafemi, ‏5/4/07.

  1. Tottenfan Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/07
    הודעות:
    40
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזה שופט האבל מסריח.

    אני מצידי חותם על התוצאה הזאת גם בסיום סך הכל. הרפש מינימלי עם שער חוץ. ומספיק לנו 1-0 קטן בWhite Heart Lane.

    ולriquelme1 איזה קבוצת צמרת? לברקוזן השנה הם קבוצה בינונית. הם כרגע במקום החמישי וזה מקום השיא שלהם העונה הם חיברו כמה משחקים טובים. אבל הם עדיין חמש נקודות מבאיירן במקום הרביעי ורוב העונה הם מתנדנדים באמצע הטבלה.

    יש להם שם גדול כי הם היו קבוצת גדולה באירופה לפני כמה שנים אבל זהו.
     
  2. john Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    1,123
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ה3-0 הזה לא הגיע בכלל לאוסאסונה,קבוצה ששני מצבים במחצית השניה הבקיע שתי שערים. פשוט הכדורגל הזה לא מובן. לבאייר הגיע הנצון ב-100% היא שחקה פי-10 יותר ותקפה והגיעה למצבים מצוינים. אך הגורל קבע כך,אז כך יהיה.


    2-1 לסיביליה במחצית,בסאנצ'ז פיחואן.

    טוטנאהם פתחה את המשחק מצוין,עם שער מוקדם של קין. אבל אחר כך לא גילינו יכולת טובה של הספרס. ואז סיביליה קיבלה פנדל לא מוצדק בכלל אבל בכלל לא,קאנוטה כבש. ואז המשחק התחיל להיות בצד של הספרדים קרז'קוב עשה 2-1.

    אחרי ה2-1 התרנגולים לאט לאט התעוררו,והתחילו לאיים משמעותית על השער של סיביליה והעסיקה יותר את פאלופ.

    משחק דיי שווה ביכולות לדעתי,פעם סיבליה תוקפת פעם טוטנאהם.

    נקווה למחצית שניה טובה,ומרבת שערים.
     
  3. משוגע בירוק Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,633
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מתי תבינו שהקבוצות היחידות שבאמת מתייחסות ברצינות (אפשר להגיד אובר רצינות) למפעל הזה חוץ מהישראליות הן הספרדיות??? קבוצות איטלקיות מעלות הרכבים שניים ושחקנים מהנוער, מתבטאות אפילו בתקשורת שהן רוצות לעוף.. גם קבוצות אנגליות וגרמניות לא משקיעות יתר על המידה..
     
  4. c_web Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/04
    הודעות:
    2,402
    לייקים שהתקבלו:
    190
    מין:
    זכר
    AZ מסיימת בתיקו מאופס עם ברמן שלא משאיר יותר מידי סיכויים לגומלין בחמישי הבא.
    חבל חבל, היינו שווים שער אחד..
     
  5. TheLane Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/05
    הודעות:
    2,861
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סביליה היום הרביצה צלילות שלא ראיתי אפילו מפראנסנל. אדריאנו שיאן בתחום הזה.
    אני רוצה לנצח אותם בגומלין כמעט כמו שאני רוצה לנצח את צ'לסי או ווסט האם, ואם לאוהדי צ'לסי מותר לזרוק סלרי, אולי כדאי שנזרוק טמפונים על שחקני סביליה כי הם שיחקו כמו חבורה של כוסיות.
     
  6. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    ערב מושלם לספרדיות, שלושתם מנצחות, אספניול מנצחת 3-2 את בנפיקה אחרי שהובילה כבר 3-0, סביליה עושה מהפך ומנצחת 2-1 את טוטנאהם, יהיה קשה בגמולין.
     
  7. Football God Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/07
    הודעות:
    628
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא משאיר סיכוי?ברמן לא כבשו שער חוץ,ועם תיקו עם שערים אתם עולים,שלא לדבר על נצחון.
    הסיכויים שלכם לדעתי דווקא טובים יותר משל ברמן,בגלל שברמן מרוכזים באליפות הבונדסליגה,וגם בגלל שאחרי פגרת החורף הקבוצה בכלל לא יציבה.היא יכולה לתת הצגה ענקית ושבוע אחרי הפסד או איבוד נקודות לא מובן.
    שום דבר עדיין לא סגור.
     
  8. Leicester Haifa Member

    הצטרף ב:
    ‏5/4/07
    הודעות:
    144
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ערב מעולה של כדורגל.
    חבל לי שלא שודר אספניול - בנפיקה, נשמע לפי אתר אופ"א שהיה משחק מעולה.
    בכל מקרה, אספניול פראיירים. כך אפשר להגיד בכל מובן המילה. ברור ש-3-0 היה סוגר פה את הסיפור, אבל שיעשו מה שירצו. בנפיקה יעלו, בגלל שאספניול נותנים להם. איצטדיון ה"אור" מאוד ביתי יחסית, יהיה קשה מאוד לאספניול לצאת משם עם המטרה שלהם.

    סביליה נגד טוטנהאם ישאר צמוד. שער החוץ היקר של קין יעשה מתח באנגליה. אני מחכה למשחק הזה בקוצר רוח. סביליה לא עד כדי כך חזקים, לא כמו שנה שעברה. טוטנהאם יכולים וצריכים לעבור אותם.

    הופתעתי מאוד שאוססונה עברו את ריינג'רס, אני חושב שאני לא צריך להיות מופתע מכך. הערב אוססונה הוכיחו שהם רוצים ללכת עד הסוף, ועם 3-0 בארנה, אפשר לומר שמשחק הבית הוא לפרוטוקול בלבד. הם נהיו הפייבוריטים שלי כרגע.

    אלקמאר נגד ברמן גם כן ישאר צמוד. ברמן עשו את שלהם, סיימו ב-0-0 עם קבוצה מאוד מאוד טובה. אבל שער חוץ של אלקמאר יסבך מאוד את ברמן, כך שכרגע אין לי הימור לגבי זה.

    סה"כ ערב מצוין של כדורגל.
     
  9. TheLane Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/05
    הודעות:
    2,861
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וערב מושלם לכל שאר העולם יהיה כשטוטנהאם תבעט את הצוללת האדומה של סביליה מחוץ לאופ"א. וגם- יאללה בנפיקה.
     
  10. Nevermore Member

    הצטרף ב:
    ‏17/11/06
    הודעות:
    1,841
    לייקים שהתקבלו:
    41
    ואוסאסונה היא אחת מהנציגות שספרד שלחה העונה לצ'מפיונס, והמבורג(מתחתית הבונדסליגה) הדיחה אותה. אז מה?

    תפסיק כבר להתחיל עם התחרויות העלובות שלך בין הליגות.
     
  11. Leicester Haifa Member

    הצטרף ב:
    ‏5/4/07
    הודעות:
    144
    לייקים שהתקבלו:
    0
    האמת היא שאני חושב שהגיע הזמן שהסגל של טוטנהאם יניב פירות.
    יש לתרנגולים סגל מעולה, ובליגה הוא בסדר גמור יחסית.
    לא שגביע אופ"א זה מפעל קטן על טוטנהאם, אבל סביליה בכושרה המקורי צריכה להתרכז בליגה יותר מאשר באופ"א, וטוטנהאם צריכה לנצל את זה.
     
  12. c_web Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/04
    הודעות:
    2,402
    לייקים שהתקבלו:
    190
    מין:
    זכר
    שמע 0-0 במשחק ביתי זה תמיד לא טוב, ותמיד הסיכויים נמוכים.
    ברמן היא שם דבר באירופה, למרות שהיא לא בכושר הכי טוב שלה היא פייבוריטית ברורה.. אפשר לגנוב שם שער חוץ אבל אני בספק אם נראה את אותה התקפה של ברמן היום גם ביום חמישי הבא..

    אני מקווה להפתעה!
     
  13. Leicester Haifa Member

    הצטרף ב:
    ‏5/4/07
    הודעות:
    144
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אלקמאר קבוצה מעולה, וצריך לא לזלזל בה.
    אם כל הכבוד לברמן, צריך להחשיב את אלקמאר, ושער חוץ קטן יסבך מאוד את ברמן.
     
  14. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק מאכזב היה בין אלקאמר לורדר ברמן. 0-0 בלי יותר מדי מצבים משני צדדי המגרש. מי שאכזבה אותי מאוד היא ברמן שפתחה בהרכב חזק יחסית ולא היתה מספיק טובה. אם כל הכבוד לקלאקמר ציפיתי מהגרמנים לכדורגל יותר טוב וליותר הזדמנויות. מלבד כמה מהלכים אישים יפים של דייגו הברזילאי ופריץ לא ארינו מברמן שום דבר.
    לעומת זאת אלקאמר שיחקה לא רע בכלל, והבחלט היתה שווה גול במשחק הזה. סך-הכל תוצאה לא רע בכלל לאלקאמר, ברמן לא הצליחה לכבוש שער חוץ ואלקאמר יודעת שבמשחק הבא אם היא תכבוש שער אחד יהיה קשה מאוד לורדר ברמן לעלות כי היא תצטרך להבקיע שניים, כל תוצאת תיקו מלבד 0-0 תעלה את אלקאמר לחצי הגמר.
    בקיצור אני מצפה למשחק הרבה יותר טוב בשבוע הבא. שבוע הבא אלקאמר תהיה חייבת לכבוש שער חוץ וברמן תמיד קבוצה התקפית בביתה בטח ובטח בכזה שלב חשוב בגביע אופ"א. אני רואה כאן הפתעה קטנה, אני חושב שאלקאמאר של לואיס ואן חאל תפתיע ותעבור את הגרמנים.

    נצחון גדול לאוסאסונה אצל באייר לברקוזן. הנצחון הזה מעלה את אוסאסונה סופית לחצי הגמר. לפי התקציר וכמה דקות שראיתי בין לבין באייר דווקא היתה יותר טובה מאוסאסונה, בעטה יותר לשער הגיע ליותר מצבים אבל החטיא פעם אחר פעם. אוסאסונה מנגד שיחקה כמו שקבוצה צריכה לשחק בחוץ, יצאה להתקפות מתפרצות מסוכנות מאוד, פתחה את המשחק חזק מאוד וכבשה כבר מהפתיחה מה שהקשה מאוד על לברקוזן. ועמי, נו באמת הנצחון של אוסאסונה היום הוא דוגמה לכך שהליגה הספרדית יותר טובה מהגרמנית? זה שטויות. קודם כל המיקום של אוסאסונה בטבלה לא משקף את הרמה והיכולת של הקבוצה המצוינת הזאת,וחוץ מזה כמו שמישהו אמר פה: תסתכל על מכבי חיפה שנצחה את צסק"א, אוקזר ועוד הרבה. זה אומר שליגת העל טובה יותר מהרוסית או הצרפתית? שטויות. הליגה הספרדית טובה מהגרמנית אבל הנצחון של אוסאסונה הוא לא דוגמה לכך.
    אם נחזור למשחק עצמו, אוסאסונה כבר עלתה. עכשיו זיגנדה יתן מנוחה לשחקנים שלו עד חצי הגמר, לאט לאט כל הפצועים גם חוזרים לו להרכב ולשלב הבא אוסאסונה תגיעה בריאה וחזקה, וגם העובדה שכל אוסאסונה מרוכזת בגביע אופ"א נותנת לה יתרון גדול על קבוצות כמו טוטנהאם, סביליה וברמן שנאבקות בליגות שלהן על האליפות. לאוסאסונה בחלט יש סיכוי לזכות השנה בגביע אופ"א, ואני לא מגזים.

    איזה משחק ענק היה בין אספניול לבנפיקה. כחובב של קבוצות ספרדיות ואחד שרוצה שהקבוצות הספרדיות יצליחו בגביע אופ"א אני מאוד מאוד מאוכזב מאספניול. היא פתחה את המשחק מצוין וכבר הוליכה 3-0. אבל אז היא הורידה הילוך, בנפיקה שהיא קבוצה מצוינת החלה לתקוף, סימאו ונונו גומז עשו מההגנה של אספניול צחוק ועכשיו בגומלין לטעמי בנפיקה מגיעה פייבוריטית. אספניול במקום להוריד רגל מהגז, היתה צריכה להמשיך לתקוף וללחוץ. כמובן שבאותה עת גם לשמור מאחור.
    בנפיקה יכולה לצאת גם היא די מאוכזבת מהמשחק הזה. בנפיקה יכלה לנצח את אספניול שלפחות לפי התקציר לא היתה גדולה היום. גם השער של ריירה, השער השני, היה אחרי טעות קשה של השוער ולולא השער הזה מי יודע איך היה המשחק מתפתח. וגם לבנפיקה הגיע פנדל אחרי שסימאו הוכשל ברחבה והשופט התעלם מכך לגמרי. כך או כך בנפיקה צריכה לצאת מאוכזבת מהמשחק הזה אבל יחד עם זאת גם עם תוצאה טובה מאוד, 1-0 קטן או אפילו 2-1 קטן בבית ובנפיקה בשלב הבא.

    טוב אז המשחק הגדול של היום הבטיח וגם קיים. טוטנהאם של מרטין יול יכולה לצאת מהמשחק הזה מרוצה מאוד. שער חוץ מוקדם של רובי קין אחרי אסיסט נהדר של דימטרי ברבאטוב העלה את טוטנהאם ליתרון מוקדם ולשער חוץ סופר חשוב. טוטנהאם סך-הכל לא שיחקה משחק גדול לפחות לפי התקציר אבל באה לראמון סאנצ'ז פיחואן כבשה שער חוץ ובליין עם העידוד המסיבי של הקהל 1-0 קטן יספיק לתרנגולים כדי לעבור. בקשר לסביליה, לא נתנה משחק גדול בכלל. כל השערים של האנדלוסים באו או מטעות שיפוט (הפנדל על אדריאנו שלא היה ולא נברא) או מטעות בהגנה (השער של קרז'אקוב אחרי הרחקה גרועה מאוד של דוסון). סך-הכל סביליה ממשיכה את היכולת הלא משכנעת מהליגה שם סיימה בתיקו 0-0 מאכזב נגד אותה אוסאסונה.
    סביליה תגיע לליין שבוע הבא כאשר היא יודעת שטוטנהאם פייבוריטית. אבל עד אז אין לדעת מה יהיה, לטוטנהאם יש משחק נגד צ'לסי השבוע ולסבליה משחק סופר קשה נגד ראסינג סאנטנדר הנהדרת.

    מסכים לגמרי, לטוטנהאם יש סגל נהדר. התקפה נהדרת עם ג'רמיין דפו, רובי קין וברבאטוב. בקישור יש לך את לנון הסילון, זוקורה וג'יינאס והרכש מפולהאן (שכחתי את שמו). גם בהגנה יש לך את לדלי קינג ודוסון, צ'ימבונדה ולי בצדדים. בהחלט קבוצה מוכשרת מאוד.
    אם יצליחו התרנגולים לאחד את כל הסגל הזה למשהו טוב הם יצליחו להגיע רחוק מאוד. האמת היא שיש לי דילמה במשחק בינהם לבין סביליה. מצד אחד אני אוהב קבוצות ספרדיות בייחוד את סביליה של השנה, אבל מצד שני טוטנהאם היא קבוצה סימפטית מאוד עם מסורת ואוהדים נפלאים והגיע הזמן שהם יזכו במשהו.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏6/4/07
  15. Tottenfan Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/07
    הודעות:
    40
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוטנהאם לא משקיעה? אנחנו משקיעים וחצי
    קבוצות ספרדיות משקיעות? אספניול בקושי מגיעה לשלבים האלה אבל הם עולים עם הרכבים שניים הם בכלל עולים עם השוער השני שלהם