"אם שחקן אחר היה מאחר, הוא היה נענש"

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י rainman, ‏30/9/03.

  1. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מתוך ONE
    "חיים רביבו, קשרה של מ.ס אשדוד, איחר היום (שלישי) לפתיחת האימון של הקבוצה לאחר שהלך להתראיין לתוכנית טלוויזיה. האיחור נעשה אמנם באישורם של המאמן, אלישע לוי, ושל ג'קי בן-זקן אך שחקנים בקבוצה נשמעו כועסים על כך שרביבו זוכה להקלות.

    אחד השחקנים אף אמר בנושא ל-ONE: "אני בטוח שאם מישהו אחר משחקני אשדוד היה מאחר, הוא מזמן כבר היה מוענש". תגובתו של רביבו לידיעה תובא ברגע שתתקבל"

    עוד בקשר לאשדוד:
    "חלוץ אשדוד, חנן פדידה, נמצא על סף סיכום בהפועל כפ"ס מהליגה הלאומית. כזכור, פדידה היה אמור לשחק בתחילת העונה בלבסקי סופיה מהליגה הבולגרית אבל ניסיון זה נכשל. ל-ONE נודע שאשדוד רוצה להיפרד מפדידה לא בגלל העניין המקצועי אלא בגלל שבתחילת העונה ביקש מחזיק תיק הספורט, בן-זקן, לקצץ כ-15 אחוז משכרם של השחקנים.

    פדידה היה מהראשונים שלא הסכימו לדבר וזה ככל הנראה סלל את דרכו החוצה ממ.ס אשדוד. שחקן אחר של הקבוצה, המגן אייל אלמושנינו, ביקש לחזור להתאמן במועדון ואף דיבר על כך עם המאמן לוי. המאמן הסכים עקרונית שאלמושנינו יתאמן אבל ההנהלה הבהירה למאמן שהשחקן לא יוכל לחזור כי אשדוד כבר סיימה את מסע הרכש שלה העונה. מי שמעוניינת באלמושנינו היא גם כן הפועל כפ"ס."
     
  2. לילך משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    5,156
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב זה היה די צפוי שרביבו יקבל יחס מועדף משאר השחקנים, פשוט שחקן כזה גדול עם שם כזה שמגיע מהקבוצה הגדולה לקבוצה הקטנה כאן בארץ חייב לקבל יחס מועדף, כמו שפתחו במיוחד בשבילו במוצאי שבת מכבסה כשרה, כך גם יוותרו לו על עונש כשהוא מאחר, מה גם שלאחר זה לא כזה עונש, מקסימום מקבלים שיחה ונזיפה, ועוד יותר מזה הוא קיבל אישור לאחר.
     
  3. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כנראה שהיחסים באשדוד לא משהו..כי אחרת לא היו שחקנים שהיו מתעצבנים על המקרה הזה..
    כנראה שמשהו שם מתחיל לחרוק..