אליפות או אליפות אירופה?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י מווו אני פרה, ‏29/5/07.

  1. W.Rooney Member

    הצטרף ב:
    ‏16/4/06
    הודעות:
    4,521
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מקווה שאמרת זאת בציניות ..

    Bundy, קלינסמן היה גורם מרכזי בטורניר המצויין של גרמניה במונדיאל, אבל אני מאמין, בצער רב, שגם ביורו נראה את אותה נבחרת חזקה וקטלנית.
     
  2. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    מתן,מה שידידי מהפורום השכן מנסים להגיד לך הוא דבר פשוט מאוד - "גם אם המצב בקרשים,והוא אכן בקרשים,אל תוריד מערכו של הסקודטו לעולם".

    בגלל כל הנסיבות העונתיות {לא הייתה חופשה לשחקני מילאן,מיד חזרה לאימונים אחרי המונדיאל,הורדת נקודת,יכולת בינונית בתחילת העונה} במילאנלו הבינו שלא כדאי להם לחשוב בכלל על אליפות,קשה מאוד באיטליה להראות יציבות לאורך עונה ארוכה אחת.רק אינטר הצליחה והנה היא זכתה באליפות,רומא פישלה בזה בנוסף לקבוצות האחרות ולכן הכחולים שחורים ידעו לנצל את הפער שנוצר.במילאן אף פעם לא יורדו מערכה של הסריה אה,לעולם לא.הסקודטו חשוב מאוד ויוקרתי מאוד.
     
  3. tom Member

    הצטרף ב:
    ‏24/10/05
    הודעות:
    115
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תקרא לזה איך שאתה רוצה, תהפוך את זה איך שאתה רוצה, בסופו של דבר זה נשאר איטלקי מכל הצדדים.

    את זה נראה בסוף העונה


    כשכל השחקנים מגיעים מאותה הליגה, וכל הסגל ללא יוצא מן הכלל מגיע מאותה הליגה, סביר להניח שזה מצביע על הרמה של הליגה.
    אתה לא יכול להתווכח עם העובדה הזו.


    כנ"ל:
    כשכל השחקנים מגיעים מאותה הליגה, וכל הסגל ללא יוצא מן הכלל מגיע מאותה הליגה, סביר להניח שזה מצביע על הרמה של הליגה.
    אתה לא יכול להתווכח עם העובדה הזו.

    כשזה קורה כל כך הרבה פעם זה מעיד על מגמה מצטברת.
    בסופו של יום האיטלקיות תמיד מגיעות לפסגה.

    1. נו אז מה הפלא שהליגה האיטלקית יותר טובה אם השוער הכי טוב בעולם משחק בליגה השנייה?
    2. בלם שמשחק בספרד בעקבות פרשה שגרמה לו לעבור מהקבוצה שלו, אם לא הפרשה הוא עדיין היה נשאר באיטליה.
    3. השחקן המצטיין ביורו לא קטף את כל הפרסים האפשריים לאחר היורו.


    ולאמיתו של דבר אני לא חושב שהליגה האיטלקית הכי טובה, עברתי את השלבים של הווכוחים המטומטמים האלה.
    לכל ליגה יש את היחודיות שלה, הזלזול של אנשים באיטלקית זה מה שמציק לי, כשאני רואה שבן אדם כותב שהליגה האיטלקית נחמדה והליגה של הקבוצה שלו שהוא אוהד הכי טובה, זה מוציא אותי מן הכלים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/5/07
  4. Landon Donovan Member

    הצטרף ב:
    ‏9/10/06
    הודעות:
    1,410
    לייקים שהתקבלו:
    61
    אני עדיין לא מקבל את זה - המונדיאל הוא טוניר של שבעה משחקים, זכייה בו לא מעידה על רמת השחקנים או על הליגה ממנה הם באו (אלא אם הנבחרת הייתה ברמה אחת מעל כל השאר, דבר שאי אפשר לומר על איטליה במונדיאל).
    אני מניח שהתכוונת לומר "בסופו של יום מילאן תמיד מגיעה לפסגה". ההישגים של הקבוצות האנגליות מרשימים הרבה יותר - בשלוש שנים האחרונות הגיעה לגמר קבוצה אנגליה, ובחצי הגמר יש לפחות אנגליה אחת מאז 2003/04 (כולל), מה שאי אפשר לומר על ליגות אחרות.
    כל זה, אגב, לא מעיד על הרמה של הליגה האנגלית או האיטלקית.

    1. לא מצחיק בעליל
    2. מה שאומר שהליגה האיטלקית איבדה את אחד מכוכביה, וגם את זמברוטה, וגם את שבצ'נקו, ולא הגיעו מבחוץ מחליפים ברמה ראויה לשלושה מן השחקנים הבולטים ביותר בליגה האיטלקית. ירידה ברמה, לא?
    3. השחקן המצטיין במונדיאל נתן חצי עונה קטסטרופלית בריאל מדריד ואף אחד מעולם לא היה מעלה על דעתו להציג את קאנאברו כמועמד ראוי אם לא המונדיאל. שבעה משחקים לא הופכים אותו לשחקן הטוב בעולם.
     
  5. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    אני אתחיל מהסוף - אתה מתייחס לקנאברו כשחקן שפרץ משום מקום וקיבל את השם שלו בגלל המונדיאל. קנאברו כבר שנים נחשב לאחד הבלמים הטובים בעולם, לקח שתי אליפויות עם יובנטוס (והיה מעולה ב-2 העונות) ואז בא ונתן מונדיאל חלומי בתצוגה שלא נראתה כבר שנים משחקן הגנה. אז למה לעזאזל אתה משווה אותו ל-One Hit Wonder כמו חריסטאס?

    ממוצע הקהל של יובנטוס בעונה שעברה לא היה 22,000. תנסה יותר לכיוון של ה-27.
    יובנטוס, נאפולי וגנואה שאמורות לחזור בעונה הבאה לליגה - כולן יש להן ממוצעים יותר גבוהים מהממוצע העונה בליגה - מה שאוטומטית יעלה את הממוצעים בעונה הבאה. ובכלל, יפה לך לקחת את הממוצעים בעונת שפל כשחצי מהקבוצות בסרייה בי יש להן בסיס אוהדים הרבה יותר גדול מכל מיני קבוצות קטנות שהשתחלו בשנים האחרונות לסרייה אה.
    ולא, ממוצע הקהל באיטליה עדיין יותר גבוה מהליגה הצרפתית והליגה השנייה באנגליה, מה שעדיין משאיר את הליגה הזו כליגה הרביעית בגדולה מבחינת כמויות הקהל שפוקד את המגרשים. מאיפה אתה מביא את הנתונים שלך? ESPN או משהו כזה?

    היה מישהו בהתחלה שאיכשהו הגיע למסקנה שלאיטלקיות ליגת האלופות יותר חשובה מהליגה. אני רוצה לשאול אותו: מה? למה? איך? איפה? על מה אתה מתבסס?
    לאינטר הליגה פחות חשובה? למילאן הליגה פחות חשובה (הסבירו לך כבר, הקבוצה פתחה את העונה במצב לא טוב ותוך חודש וחצי הבינה שהסיכוי שלה לזכות באליפות שואף לאפס ולכן זרקה את כל הביצים שלה בסל של ליגת האלופות)? יובנטוס שרק אחרי שביססה את מעמדה כקבוצה החזקה באיטליה התחיל להתחזק בצורה ממוקדת שתאפשר לה זכייה בתואר אירופה (משהו שמזכיר את צ'לסי באנגליה)? או רומא ולאציו שבשיאן היו הקבוצות החזקות באירופה (רומא באותה התקופה נחשבה על ידי רבים לקבוצה החזקה בעולם) ולמרות שהחזיקו סגלים שהיוו דרים-טים, שמו זין אחד גדול על ליגת האלופות ולכן עפו כל פעם בשלבים מוקדמים יחסית?
    ועדיף שאני לא אזכיר את היחס של האיטלקיות לגביע אופ"א...
    הטענה שלך פשוט מגוחכת.


    לגבי השאלה שלכבודה נפתח הדיון: התארים חשובים לי במידה שווה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏30/5/07