אלופות: ריאל מנצחת את סיטי בתום מותחן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Raulito, ‏18/9/12.

  1. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ריקלמה,

    חצי מהגולים של האזארד היו פנדלים. תרשה לי לקחת את המספרים שלו בפרופרציות.

    לא יודע מאיפה הבאת האת קביעה שהעונה הראשונה ש לאיסקו לא הייתה מוצלחת, כאשר רוב אוהדי מאלגה (שאני קראתי את דעתם לפחות) חושבים שהוא היה בשחקן הכי טוב שלהם (כולל קאסורלה), בעונה שבה הם סיימו מקום רביעי. שזה בטח יותר מרשים מלסיים מקום שלישי בליגה הצרפתית.

    ואתה ממשיך לחיות בסרט משנות ה90, כאילו 20 מיליון יורו על כישרון כמוהו, זה הרבה כסף. זה ממש לא. בעולם שבו האזארד ופסטורה שווים 40 מיליון וכל מיני ילדים ברזלאים שלא הוכיחו כלום נמכרים בשלושים וארבעים מיליון יורו, איסקו צריך להיות שווה לא פחות.

    לתפיסתך לקבל 20 מיליון על קאסורלה זה שיחוק של החיים. תקרא קצת מקורות באנגליה, הם רואים בזה את גנבת המילניום (ובצדק).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/9/12
  2. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    מי היה מאמין שהמשחק הזה יגמר ב5 שערים.עד ה20 דקות האחרונות כמעט ולא היה כלום.סיטי רק חשבה על הגנה ולא ניסתה באמת לתקוף וריאל כמעט ולא עשתה כלום חוץ מפעולות אישיות של רונלדו.זה רק מראה על כמה שגול אחד יכול לשנות לגמרי משחק.
    רונלדו הצליח לעשות צחוק ממאייקון בכל התקפה.ראבק איך מאנצ'יני רואה את זה ולא שולח עוד קשר שיעזור לו בסגירה עליו כי זה כבר היה נראה קל מידי.
    מהצד השני טורה נתן משחק ענק.חבל שלא היה לו כל כך למי למסור כי כולם היו שחקני הגנה אבל הוא חתיכת חיה ולדעתי הקשר האחורי הטוב בעולם.

    קסיאס ומצבים נייחים זה דבר שלא הולך ביחד,לדעתי זאת נקודת החולשה בקריירה שלו כי חוץ מזה הוא באמת וורלד קלאס.
     
  3. WellNeverDie Member

    הצטרף ב:
    ‏6/7/10
    הודעות:
    2,230
    לייקים שהתקבלו:
    235
    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/goodpost.Xxx

    האיכות בסגלים של האנגליות זה לא מה שהיה פעם, למרות כל הכסף. הם זרקו המון כסף כדי לחזק את מרכז השדה ויש להם עדיין שם מוגבלים כמו בארי ורודוול, ואילולא טורה המצב שם היה גרוע יותר ממה שיש לנו ביונייטד כשסקולס לא משחק. אגב סיטי, גם מרכז ההגנה שלהם לא מדהים - קומפני שם באמת היחידי שהוא וורלד קלאס והיום היה במשחק חלש במיוחד. קורה, בטח שאתה משחק לצד בלם חדש ולא פשוט לשמור על שחקני ריאל מדריד שבאו מוכנים ורעבים לניצחון.
     
  4. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    מה זה מעריך אותם יותר מדי? הם קבוצה חזקה. כנראה שיותר מכל מה שיש לליגה הספרדית להציע, ופחות מברצלונה ובאיירן. מכיוון שיש פער עצום בין הקבוצות האלה, השאלה למי היא קרובה יותר נשארת פתוחה.
    ריאל מתקשה כבר הרבה שנים מול קבוצות בדיוק ברמה הזאת, שמצד אחד לא תוקפות ומצד שני מציגות הגנה מאוד חזקה שמקשה על משחק של כדורים ארוכים. היום הצלחנו די בקלות להגיע לשער שלהם, זה סימן מעודד.
     
  5. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    הסגל של סיטי פנטסטי. רק מהספסל שלהם אפשר לבנות עוד 2-3 קבוצות
    ככה שלא רק מדובר באיכות, אלה במבחר גדול מאוד

    בנוגע לקשר האחורי שהזכרת, חאבי גרסיה הגיע והיום הוא היה חושך לגמרי באמצע
    סיטי מסוגלת לנצח את ריאל אצלה בבית
     
  6. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    WellNeverDie,

    לדעתי זה לא "הסגלים" באופן כללי, אלא ירידה ברמת המאמנים ומרכזי השדה ספציפית.

    קח את קבוצתך האהודה כדוגמה: אתה לא יכול להגיד שליונייטד אין התקפה מצוינת או הגנה מצוינת (או מאמן גדול), אבל החור באמצע זועק כאשר היא מגיעה לשחק מול קבוצות שזו נקודת הכוח שלהן.

    לגבי מאמנים: אין מה לעשות, מנצ'יני הוא לא מוריניו ובניטס על כל מגרעותיו היה אולי המאמן הטקטי הכי טוב באירופה. די מתאו, בואש או רנדאפ הם לא ממש ברמה הזו, אם נהיה עדינים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/9/12
  7. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    כשאתה בדרך כלל משחק עם 2 קשרים אחוריים בארי ורודוול זה בהחלט גיבוי ראוי. אל תשכח שזה היה המשחק ה2 בסה"כ של גרסיה שלדעתי מתאים מאוד לשחק ליד טורה בהרכב למרות ערב אנמי. איזה בלמים היום נחשבים לוורלד קלאס? בכל מקרה לסקוט הוכיח את עצמו מספיק בעונה האחרונה והוא בלם מצוין, וכשאומרים שבלי קומפאני הוא הולך לאיבוד אז גם ביורו עם טרי הם יצרו ביחד מרכז הגנה יציב מאוד. מנהיג בהגנה הוא אמנם לא אך הוא לא צריך להיות. לסיטי יש סגל מצוין שלטעמי לא נופל בהרבה משל ריאל, ריאל היתה היום טובה בהרבה, אבל בוא נזכור שנאסרי יצא בדקה 30 ומשהו, וסיטי נשארה עם טבז, סילבה וטורה שבסופו של דבר התחיל ללכת קדימה אבל זה מעט מדי בשביל ליצור איזשהו כדורגל התקפי בברנבאו. אם משהו חסר ויחסר לדעתי לסיטי באלופות, זה מאמן באמת טוב לרמה הזאת. מנצ'יני עם חיבתי הרבה אליו הוא לא כזה, וכשאין ניסיון במפעל צריך לפחות מאמן גדול.

    אגב קראתי פה על מה שבאיירן עשתה לסיטי בעונה שעברה, לא נזכיר את מה שבאיירן עשתה לריאל? לדעתי זה היה נוק אאוט מוחלט למרות התוצאות ובמיוחד במרכז המגרש. בסה"כ ריאל הזאת פוגשת בפעם השנייה קבוצה ברמה באמת באמת גבוהה (שהיא לא ברצלונה), היום בסופו של דבר השיגה את התוצאה אבל לדעתי לקבוצה הזאת יש עוד מה להוכיח ובלי קשר לכושר החלש שלה העונה בליגה. עם כמה שהסגל שלה מדהים היא קבוצה מאוד "אינדיבידואלית" לטעמי ואני רואה אותה מתקשה באלופות מול קבוצות כמו שהזכרתי כל עוד היא לא מתפוצצת. ואני אומר את כל זה מכיוון שאני שומע שהיא הקבוצה הטובה בעולם או אחת מהשתיים. מהבחינה הזאת יש מה להוכיח.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/9/12
  8. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1. יש הבדל בין המפגשים של ריאל ובאיירן וזה של סיטי ובאיירן.

    סיטי נשחטו באופן מוחלט. ריאל היו הקבוצה הפחות טובה והודחו בצדק (מה שהפתיע הרבה אנשים), אבל המשחקים לא היו באמת עד כדי כך חד צדדים ברמה האובייקטיבית.

    אתה גם שוכח דבר מאד קריטי: באיירן, לפני שני המפגשים יכלו לתת מנוחה להרכב הראשון שלהם כי סיפור האליפות בגרמניה היה סגור בעוד ריאל היו צריכים לשחק בליגה עם ההרכב החזק ביותר. ולא רק זה, הם היו צריכים לשחק את המשחק החשוב והקשה ביותר שלהם (גם פיזית וגם מנטלית), בין שני המפגשים מול הגרמנים.

    בוא נאמר בעדינות מירבית שאם לבאיירן היה משחק עונה מול דורטמונד בין שני מפגשי חצי הגמר בעוד ריאל היו יכולים לתת מונחה להרכב הראשון, סביר מאד להניח שהמשחק היה נראה אחרת.

    במשחק מול סיטי לא היה להם יתרון כזה.


    2. יש הערכת יתר מטורפת לסגל של סיטי. לדוגמה, זה נחמד שיש לך ארבעה חלוצים ברמה גבוהה, אבל בסופו של דבר רק שניים יכולים לשחק. רוצה לומר, לכאורה יש להם הרבה עומק, אבל ברמת הרכב ראשון רק ארבעה-חמישה שחקנים שהם באמת ברמה גבוהה. זו קבוצה שבנויה לרוחב.

    זבלטה, מייקון (כיום, לא בשיאו), לסקוט, קלישי, קורלב, רודוול, בארי, מילנר, אפילו נאסרי, לא מתאימים לרמות הגבוהות. סילבה מתאים, אבל לא בטוח אם כשחקן המוביל שהוא בסיטי. שאתה רואה אותם מול קבוצות חזקות באמת, הענין הזה נהיה מאד ברור.

    אנשים לא מבינים לפעמים כמה שחקן כמו די מאריה יותר טוב מנאסרי. כמה מרסלו יותר טוב מקלישי. כמה חדירה המושמץ יותר טוב מבארי או רודוול. זו רמה אחרת לגמרי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/9/12
  9. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    ומצד שני סילבה, יא יא טורה, טבז ואגוארו (ולדעתי גם קומפאני) היו נכנסים בכיף להרכב של ריאל.
    ישנה הסכמה לדעתי שלסיטי סגל פחות טוב, אבל כמו כן גם ידוע שריאל מתקשה מול קבוצות ברמה הזאת.
     
  10. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    אני חושב שמתוך הרשימה הזאת היחידים שאולי לא מתאים לרמות הגבוהות זה רודוול הצעיר, וכנראה מייקון. אם כי לא ראיתי אותו מספיק. נאסרי לא מתאים לרמות הגבוהות? קלישי? לסקוט? על מה ולמה אתה אומר את זה? ומה עם די מאריה, ארברלואה ופפה? אני לא רואה הבדל, לטעמי נאסרי גם עדיף על די מאריה וקלישי על ארבלואה (כשהם לא משחקים על אותו צד אמנם). זה רק אומר- אם לא הבנת את זה, שאיך שאתה מעריך שחקן זה לא אומר שמישהו אחר יחשוב עליו אותו הדבר. אתה נוטה לקבוע דברים מאוד בקלות. מלבד משחקים באנגליה, סיטי שיחקו עד כה מול באיירן וריאל, כשצריך לזכור שבעונה שעברה הקבוצה היתה חסרת ניסיון לחלוטין במעמדים האלו, כשלדעתי היא גם סובלת לעומת קבוצות אחרות ממאמן שגם לא ידע הצלחות במעמד הזה. בעונה שעברה היא אמנם איכזבה מאוד, אבל זוהי שנת המבחן.


    סיטי לא נשחטו, ריאל פשוט שלטה לגמרי במשחק. לא הייתי קורא לזה שחיטה. וכמו שאתה מסביר לי על העייפות וצפיפות המשחקים שהיתה אז לריאל, אתה צריך להבין שזה משחק בשלב הבתים, ובשביל מנצ'יני נקודה בברנבאו זה לא פחות ממעולה. מבחינת כדורגל זה פשוט לא אפשרי ליצור שליטה בחצי של ריאל כשאתה משחק רק עם טבז, סילבה וטורה, זה מאפשר לך ליצור מתפרצות, וזה מנצ'יני במצבים כאלו- זה מה שהוא רצה. ובתור אחד שרואה כמעט כל משחק של סיטי, אני בכלל ציפיתי לראות מגן/קשר נכנס כשסילבה יצא ובמקומו עלה בסופו של דבר דז'קו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/9/12
  11. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לעניות דעתי, סילבה שחקן פחות טוב מאוזיל (באופן עקרוני, לא ביכולת של אוזיל במשחקים האחרונים) ודי מאריה. קומפני פחות טוב גם מראמוס וגם מפפה. טבז בוודאי לא יותר טוב מהחלוצים של ריאל. אגוארו אולי כן, אבל הוא פחות מתאים לשיטה של מוריניו.

    זה ברור שיותר קשה לשחק מול סיטי מאשר מול איאקס או חטפה ואפילו מול ליון או סביליה, אבל מהקבוצה היקרה ביותר שהוקמה אי פעם במשחק ביתי, אפשר לצפות לעדיפות גם מול קבוצה ברמה הזאת.
     
  12. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    אז הדעות שלנו מאוד מאוד חלוקות. מעניין אותי כמה אתה רואה את סיטי בכלל.
     
  13. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טרי,

    - לא התכונתי מול ריאל (למרות שהם כן נשחטו בכל דבר מלבד ניצול מצבים) אלא למשחק מול באיירן בעונה שעברה.

    - צר לי, אבל לטעון שנאסרי עדיף על די מאריה זה מגוחך. נאסרי הוא בלוף מוחלט. שחקן שנתן חצי עונה טובה בארסנל ובנה על זה רפיוטיישן לכל הקרירה. די מאריה הוא הווינגר הכי טוב בעולם היום להוציא, אולי, את ריברי.

    - קלישי לא עדיף על ארבלואה (הם לא משחקים באותו תפקיד) למרות שארבלואה הוא אכן נקודת התורפה היחסית של ריאל.

    - פפה היה הבלם הכי טוב ביורו, איפה והוא לסקוט. בלי קשר לזה שהוא טיפוס בלתי נסבל.

    - לשאלתך, אני רואה את סיטי כל שבוע כמעט. האמת? לא מאמין שיש אנשים שרואים את נאסרי ודי מאריה על בסיס שבועי וחושבים שנאסרי עדיף. שני שחקנים ברמה שונה לחלוטין.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/9/12
  14. שםמשתמש Member

    הצטרף ב:
    ‏1/5/11
    הודעות:
    886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    די מאריה הרבה יותר טוב מנאסרי סביר להניח. מה שקייטע אומר זה בעצם שהשחקנים האלה טובים למשחקים הרגילים אבל לרמה הגבוהה ביותר של ברצלונה, מדריד ובאיירן זה לא תמיד מספיק, ויש בזה משהו. הקטע הוא שאתה בד"כ לא פוגש את הקבוצות האלה, בעיקר אם אתה משחק בליגה אחרת. לסיטי יש סגל רחב מאוד אבל שחקנים ברמה הגבוהה ביותר אין לה הרבה כמו שנהוג לחשוב לפעמים. אבל שוב, בליגה ומול רוב הקבוצות גם בליגת האלופות זה אמור להספיק.
     
  15. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    קייטע,

    אתה שם לב שאתה ממשיך לנסות לירות עובדות מהמקלדת? חבוב, זה לא עובד ככה. מגוחך שמגוחך, לדעתי, ואני מדגיש כי רצוי להשתמש במילה הזאת יותר, להגיד שדי מאריה הוא רק "אולי" פחות טוב מריברי זה סופר מגוחך וגורם לי לשאול אותך שוב- כמה אתה רואה את באיירן שברח לך ה"אולי" הזה? ולדעתי גם להגיד שדי מאריה טוב מסילבה זה מגוחך. ועוד ועוד. אני רואה די הרבה משחקים של ריאל מדריד ואני לא חושב שדי מאריה ברמה שאתה שם אותו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/9/12