אלופות, רבע הגמר - ריאל עם ניצחון חלק

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י idans10, ‏3/4/13.

  1. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,459
    לייקים שהתקבלו:
    6,388
    אני כל פעם מתפעל מחדש מהיכולת של דורטמונד ללחוץ ולשבור את הלחץ של היריבה. חבל שהקבוצה הזו צריכה 5 הזדמנויות של 100% גול כדי לכבוש.

    גצה ורויס במשחק לא אופייני ולעומתם גונדוגאן (אדיר) ולבאנדובסקי (כרגיל, מצוין עד שזה מגיע לניצול מצבים) מחזיקים את ההתקפה של דורטמונד.
     
  2. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    לא תיכננתי לצפות במשחק של ריאל נגד גלאטאסריי, אבל הוא מפתיע אותי מאוד לטובה. כמובן שההפתעה הנעימה היא הטורקים, שבאים להתקיף ושולחים הרבה מאוד שחקנים קדימה. לדרוגבה ואבואה היו מצבים טובים מאוד לכבוש לפחות פעם אחת. כמובן שזה משרת טוב מאוד את ריאל שמסוכנת מאוד במתפרצות, אבל בסה"כ יוצא משחק די קצבי עם הזדמנויות ליד שני השערים. אמנם בסופו של דבר כנראה שריאל תעבור כי הבדלי האיכות בכל זאת גדולים, אבל עדיין מחמאות לאורחת.
     
  3. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    לא ראיתי את המחצית ב'רוסלדה', מישהו יכול לשפוך קצת אור על המחצית הראשונה?

    אני כמובן לא אוהב את ההרכב של פלגריני, ששוב מזניח את קמאצ'ו, איטורה וטוללאן פתחו בליגה, ולא רק שהם עייפים כבר ידוע שאני חושב שקמאצ'ו חייב להיות באנקר כמו שהיה בתחילת העונה- מאלאגה איתו נראתה הרבה יותר טוב.

    אליאס, גם אני מעדיף את פורטיו על באפטיסטה, הברזילאי לוקה בטכניקה ותוקע את ההתקפה של הקבוצה, הוא מאלץ את איסקו לשחק בשמאל במקום שישחק באמצע מאחורי החלוץ שם הוא הכי אפקטיבי, פורטיו בנוסף לזה שוהא תורם להתקפה, הוא שחקן דינמי שגם עוזר מאוד למשחק הלחץ וההגנה.

    פלגריני בדרך כלל לא משנה כל כך מהר, אבל אני מקווה שהוא ישנה.
     
  4. c_web Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/04
    הודעות:
    2,402
    לייקים שהתקבלו:
    190
    מין:
    זכר
    דורטמונד מגיעה בקלות מרגיזה לרחבה של מלאגה, אבל שם היא עושה את כל הטעויות האפשריות. למעט כמה דק' בודדות שמלאגה ניסו ליזום, יש רק קבוצה אחת על המגרש. הגרמנים מניעים כדור בצורה נהדרת ואלמלא קבז'ארו הם ביתרון יפה. לא היו החמצות מטורפות, גצה הגיע פעמיים לאחד על אחד נוח והחטי, ועוד כמה בעיטות מרחוק. העניין הוא הנוכחות באיזור ה 16, זה יסתיים בשער מתישהו בוודאות (ואם לא אז זה יגמר ברביעיה בגומלין).
     
  5. שםמשתמש Member

    הצטרף ב:
    ‏1/5/11
    הודעות:
    886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גצה לא מצליח לשחרר בעיטה אחת סבירה. בכלל דורטמונד מחמיצה עוד ועוד...כמה אפשר? אם הם רק היו גם סקוררים טובים... כי הם מעולים בכל עיניין אחר. זכור לי גם המשחק מול סיטי בו הם החמיצו בלי סוף. יותר מדי נאיביות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/4/13
  6. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,459
    לייקים שהתקבלו:
    6,388
    מה נסגר עם גצה?!?!?!
     
  7. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    לא להאמין, איבודי הכדור האלה של באפטיסטה ואיטורה שמסדרים גולים פעם אחר פעם לדרוטמנד שרק בנס לא מנוצלים.

    למאלאגה אין הנעת כדור, איטורה וטוללאן הם לא שחקנים של הנעת כדור, בעוד באפטיסטה הוא ממש לא ולא עוזר להם אלא להפך.

    פלגריני חייב חילוף!

    בסופו של דבר פלגריני כן עשה את החילוף, הכניס את פורטיו במקום סאביולה, ובאפטיסטה עבר לשחק כחלוץ, מאז מאלאגה הייתה הרבה יותר רגועה ודורטומנד לא עשתה כלום.

    0-0 לא תוצאה טובה כל כך, אבל מצד שני אין לדרטומנד שער חוץ, והדבר הכי טוב שאיטורה לא יוכל לשחק במשחק הבא וקמאצ'ו יקבל את המקום בהרכב, גם וולינגטון לא, וזה גם אולי מעודד שלוגאנו כנראה ישחק במקומו(השם ישמור, רק לא סרחיו סאנצ'ז).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/4/13
  8. Iker Casillas משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/10/11
    הודעות:
    1,598
    לייקים שהתקבלו:
    620
    עוד שיפוט נוראי הערב, גלא פשוט קופחה לגמרי עם הפנדל שלא נשרק ועוד כמה צהובים הזויים, אלא ראיתי את המשחק של מלאגה אבל בכל המשחקים האחרים השופט היה שערורייתי וזה שלב רבע הגמר הגרוע ביותר שאני זוכר מבחינת שיפוט.
     
  9. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    היה ברור מראש שדורטמונד קבוצה עדיפה ושאפילו בתוך נישת הנחיתות שלה, מאלגה רחוקה מהכושר שלה בפתיחת העונה. במילים אחרות, מי שציפה שמאלגה תהיה עדיפה, חי בסרט. היה ברור שהגרמנים יהיו עדיפים (גם במשחק החוץ) והסיכוי של מאלגה נובע מהנטיה של דורטמונד להחמיץ. חבל רק מבחינתם שהם לא הצליחו בכל זאת לגנוב את ה1-0.

    בעיקרון, בשיטת שערי החוץ, 0-0 זו לא תוצאה נוראית לקבוצה הביתית, אבל מינוס מופע אלוהי של קבאז'רו (לא יודע אם תהיה הגזמה להגדיר אותו כשוער המצטיין באירופה העונה), ניצול מקסמילי של מצבים בהתקפה ומופע החמצות של דורטמונד, קשה לראות את מאלגה עוברים.

    אני מסכים עם ריקלמה שעל הנייר החסרונות עקב צהובים לא אמורים להוות כזו פגיעה במאלגה וכמוהו אני לא מצליח להבין למה פלגריני מתעקש על בטיסטה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/4/13
  10. בונקר מפואר Member

    הצטרף ב:
    ‏16/6/12
    הודעות:
    195
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דורטמונד היו צריכים לכבוש לפחות שער אחד -יקר- עד סביבות הדקה ה70. ב20 הדקות האחרונות מלאגה לחצו טוב באמצע המגרש ודורטמונד לא עשו כלום, אבל הם לא ניצלו את זה ולא ממש הגיעו להזדמנויות (חוץ מהבעיטה של איסקו).
    סך הכל התוצאה הזאת טובה יותר בשביל דורטמונד, אבל עדיין הכל פתוח, בעיקר בגלל הנטייה של שחקני דורטמונד להחמיץ הזדמנויות נהדרות בצ'מפיונז העונה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/dry.Xxx.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/4/13
  11. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    רואים שיש לדורטמונד בעיה בהתקפה מבחינת ניצול מצבים.גם באלופות וגם בליגה גצה ורוייס מחמיצים בלי סוף.גם לבנדובסקי למרות הסטטיסטיקה הלא רעה לא נראה טוב כבר כמה תקופה ארוכה.חוץ מזה זה ברור שקשה לו יותר בלי קאגווה העונה למרות שהוא כובש לא מעט.
    רוייס יותר מידי ראש בקיר אבל עדיין לא הבנתי את החילוף של שיבר שלא הוכיח את עצמו העונה בשום משחק אבל פתאום ברבע גמר אלופות הוא כן צריך לשחק.גצה היה מעולה במחצית הראשונה ואחר קצת ירד ביכולת.גונדוגן כמובן איש המשחק.ממשיך להיות יציב ונראה נהדר.
    דורטמונד הייתה צריכה לצאת עם יתרון של כמה שערים אבל בכל זאת ראינו פה ושם ניצוצות של מלאגה שהוכיחו שהיא קבוצה טובה אבל עדיין רחוקה מאוד מהרמה הזאת.היא כן יכולה לכבוש בחוץ כי ההגנה של דורטמונד לא להיט אבל קשה לי לראות אותה לא סופגת.

    גאלא ממש בתפקיד ניקוסיה של העונה שעברה עם כמה שמות מוכרים.דווקא דרוגבה וסניידר רק הרסו הערב יותר מאשר שתרמו.דרוגבה היה כבד ולא קשור כל כך לקבוצה.זה נראה שאתמול הוא הגיע לטורקיה לפי איך שהוא שיחק.חוץ מזה הוא תופס ליילמאז את המשבצת.מסניידר לא ראינו כלום.דווקא פליפה מלו היה לא רע בכלל.


     
  12. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דורטמונד ללא ספק היו עדיפים, אבל לכתוב שהם "היו צריכים לנצח בכמה שערים", זאת קצת הגזמה. מבחינת מצבים אמיתיים, זה היה בערך 5-3 לדורטמונד, כלומר 2-1 לטובתם היה משקף.
     
  13. sandro Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/12
    הודעות:
    674
    לייקים שהתקבלו:
    281
    דורטמונד הגיעו לשלושה- ארבעה של 150 אחוז שער שאיכשהו הם הצליחו להחמיץ את כולם, ועוד כמות עצומה של חצאי מצבים שהם היו צריכים לייצר מהם לפחות שער או שתיים. ההתמודדות הזאת הייתה צריכה להיגמר כבר בחצי הראשון לצעשה ואני חושש מאוד שכמות ההחמצות האבסורדית שלהם עוד תעלה להם בהדחה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/4/13
  14. שםמשתמש Member

    הצטרף ב:
    ‏1/5/11
    הודעות:
    886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא רואה אותו משחק בדרך כלל, אבל האם גצה מסוגל להוציא בעיטה אחת סבירה ועם חוזק מינימלי?
    אני מעריך שדורטמונד תעלה, אבל בחייאת, איזה חוסר יעילות. אם היו בהם אלמנטים של יעילות, בגרות, יותר אופי ופחות נאיביות הייתי חושב שבאמת יש להם סיכוי טוב לזכות. כרגע אני בספק אם זה יספיק להם מול קבוצות קצת יותר טובות ממלאגה. או זה, או שהם יתחילו לנצל מצבים, כי קבוצה אחרת הייתה מענישה אותם היום.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/4/13
  15. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,483
    לייקים שהתקבלו:
    564
    לדעתי, הביקורת שלך כלפי גלטסראיי מעט מוגזמת. אמנם, הטורקים הגיעו לשלב רבע הגמר די בחסד (בית מגוחך והגרלה נוחה בשמינית), אבל הם בכל זאת עדיפים בכמה רמות על קבוצת פח כמו ניקוסיה. למעשה, רק לפני שעה קלה קיבלנו הוכחה חותכת להנחה זו: בעוד הקפריסאים נשחטו כליל בעונה שעברה (זכור לי במיוחד המשחק הראשון מולם, בסיומו עמד טור הבעיטות לשער של קסיאס על 0 עגול), גלא שיחקה ללא רגשי נחיתות ובהחלט יכולה לטעון כי התוצאה אינה משקפת את מהלך המשחק. עם שאר התגובה אני מסכים.

    נ.ב: כמעט שעה וחצי חלפה משריקת הסיום, ועדיין לא הצלחתי לעכל את העובדה שהיגוואין כבש שער חשוב במשחק צ'מפיונס. נראה שהאחד באפריל הגיע באיחור השנה...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/4/13