אלופות: מהפך דרמטי באמירויות!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י לירן, ‏16/2/11.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    תת רמה זה לא קשור לדיון הזה, אפשר לטעון שהליגה בספרד היא תת רמה, אבל אין לזה קשר לברצלונה, ברצלונה תפרק 90 אחוז מהקבוצות ביבשת, לא משנה מאיזו ליגה. הליגה בספרד היא תת-רמה בגלל סיבות אחרות, שלא קשורות לברצלונה, ואין מה להמעיט מערכה של ברצלונה בגלל הליגה שהיא משחקת בה.
    יש סיבות לטעון כך או כך לאיכות הליגה בספרד, אולי נפתח על זה דיון בהמשך, אבל לא שייך לכאן, אל תיכנסו לזה בכלל.
     
  2. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ** פיהוק **

    אפשר לעבור לשבוע הבא כבר?
     
  3. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רומא:
    Doni, Cassetti, Mexes, Burdisso, Riise, Taddei, De Rossi, Perrotta, Totti, Menez, Vucinic

    שחטאר:
    Pyatov, Srna, Chygrynskiy, Rakitskiy, Hubschman, Mkhitaryan, Rațt, Willian, Costa, Jadson, Adriano
     
  4. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עומר, נשמה, אני לא מגיע לפורום של אינטר ואומר לך מה ידעת ומה לא. אתה מבין בחרא שלך, ואני מבין בחרא שלי. ידענו מי זה מסי, וידענו מי זה ססק. גם ידענו מי זה מוטה. ססק לפני שעבר לארסנל היה משחק בנבחרות הצעירות של ספרד, הוא היה הבטחה גדולה. לאחר הגנבה של ארסנל ומנצ'סטר לכל שחקן נוער הדבקנו תווית של כמה מליונים, והצינית מכולם הייתה על מסי-500 מליון. אין לי בעיה עם ססק שהלך, אני בכלל לא רוצה שיחזור, ולא רציתי גם שפיקה יחזור-יש לי בעיה עם ונגר שגונב אותו בלי לשלם מההתחלה לברצלונה. זה חוקי, אבל כמו תמיד-מסריח. ואגב זה לא הפעם הראשונה, הוא עשה זאת פעם שניה לאחר מכן עם פראן מרידה שהיום באת'. אחרי שהוא מביא אותם כהבטחות גדולות הוא רק צריך לתת להם דקות משחק ולהתגאות בדבר היחיד שיש לו-"שהוא הפך אותם לשחקנים".
    הראשי מועדון של ארסנל לאחר מכן חטפו בראש על זה מנציגים של ברצלונה בכנס כלשהו. משם היחסים בין ארסנל לברסה מאוד התכערו. הצרפתי המסריח עוד מעז להשוות בזמן האחרון את הגנבה של ססק למקרה מסי. כנראה הוא כמו אוהדי ארסנל-עיוור בכל הקשור אליו. איך אפשר לגנוב שחקן שבא אלינו? לא הצענו למועדון שלו כסף, הוא לא היה בשום מועדון! הוא בא למבחנים אצלינו! לא להפך! לא זימנו אותו, לא ידענו מי זה לפני. להשוות בין המקרים זה טמטום עומר, ואני מתפלא שמנהל באייסוקר אשכרה משווה בין המקרים. ססק היה בברצלונה, מסי לא היה באף קבוצה. מסי היה יותר קטן גם שהגיע למועדון. טיפלנו בו והוא היה הימור, אף שחקן בגילאים האלה לא קיבל כזה טיפול. עובדה שאף מועדון לא רצה אותו, רק ברצלונה. אי אפשר לדעת מגיל 12 שהילד הזה יהיה הכי טוב בעולם, ואם אתה חושב שידענו כבר בגיל 12 שמסי יהיה הכי טוב בעולם-נסחפת, אנחנו לא טובים בהכל.

    אם ססק היה משחק או לא אתה לא יכול לדעת. כמה שהוא יכל להתפתח לדוס סנטוס, הוא יכל להיתפתח לאיניסטה. אתה לא יכול לדעת כמה דקות הוא היה מקבל. מצחיק אותי שאומרים שהוא לא היה מקבל דקות דווקא במועדון כמו ברסה שדוגל בלתת דקות לצעירים. להגיד שדווקא אצלינו הוא לא היה משחק זה כמו להגיד שדווקא אצלינו שחקני התקפה לא יקבלו חופש ביטוי. זה זלזול באינטילגנציה. איניסטה, בויאן, צ'אבי, פויול, ואלדס, פדרו, בוסקטס. כולם מוכיחים שהוא היה מקבל דקות, מספיק בשביל להוכיח את עצמו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/2/11
  5. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    פתיחה חזקה של ארסנל.
     
  6. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הם לא ניצלו את זה ומאז זהו, לא מוציאים לבארסה את הכדור מהרגל.
     
  7. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    ושלא כובשים ....
    זה חלק מהמשחק, אבל זה יכול גם היה להראות אחרת. במשחקים מול בארסה חייבים לנצל כל הזדמנות ובזה ארסנל נכשלה ונענשה.
     
  8. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    1-0 אל גואחה וייה!

    וייה חייב להיות יותר חד, ההחמצה של מסי כל כך לא מתאימה אבל הוא מחפה על זה בבישול ענק.


    אפשר לפרק אותם, להיות רגועים ולשחק עם שכל.
     
  9. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם במקרה הכי טוב אם ארסנל כן הייתה מנצלת את המתפרצות שלה, בארסה רמה מעליהם והם היו לוקחים שליטה על המשחק בכל מקרה.
     
  10. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,016
    לייקים שהתקבלו:
    1,945
    אין מה לעשות, לארסנל אין הגנה וכולנו ידענו את זה. השאלה לא היתה אם בארסה תכבוש אלא מתי, וה בא דווקא אחרי דקות מצוינות של ארסנל. אין מה לעשות, תסתכלו איפה ההגנה של ארסנל היתה בגול, וגם לפני כן כשמסי קיבל כדור לבד ווייה קיבל כדור שלא הגיע אליו, ההגנה של ארסנל היתה בקו 35 מטר מהשער, זה לא יכול להיות! הרי ברור שכדורי עומק, זה משהו שבארסה חיה על זה, המהירות של השחקנים שלה, אז מה ארסנל עושה? ועוד עם ההגנה הבינונית שלה, מוציאה את כולם לקו 35 מטר ומשחקת אותה עומדת על נבדל...זה היה ברור שזה יתפרץ. גם צ'לסי לפני שנתיים וגם אינטר בשנה שעברה, בכל 4 המשחקים, לא שיחקו עם ההגנה כל כך למעלה (לא בקאמפ נואו, לא בסאן סירו ולא בברידג') כי זה פשוט להזמין את בארסה לתת לך גול, ועכשיו ארסנל יכולה ללכת לחפש את בארסה בסיבוב כי הסיכוי שלה לעבור שלב צנח בעשרות אחוזים, יותר בגלל ההגנה הבינונית שלה, כי בקאמפ נואו, יהיה לה פי 50 יותר קשה לעמוד בפרץ ההתקפות של בארסה. חוץ מזה שמול ברצלונה אין מה לעשות, צריך לנצח הזדמנויות ובינתיים ארסנל עם 0/2 כשואן פרסי ופברגאס (למרות שהמסירה היתה רעיון טוב) פיספסו הזדמנויות של גול בטוח.
     
  11. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    גול חוקי נפסל לברצלונה.

     
  12. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    עזבו את זה, איזה גול של דוגלאס קוסטה.. איך אני אוהב את השחקן הזה.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ידענו למה אנחנו מחכים לערב הזה. המשחק עומד בציפיות, לפחות בינתיים.
    אם ברצלונה תחליט במחצית השנייה בשלב מסוים שהיא מסתפקת ביתרון של שער אחד ותשלח פחות שחקנים להתקפה - דווקא במקרה כזה המשחק גמור עבור ארסנל שלא הצליחה לייצר התקפה משלה אלא סיכנה את השער רק דרך התקפות מתפרצות.
    מאכזב מאוד מבחינת ארסנל לרדת בפיגור למחצית כי הגול נכבש רגע אחרי התקפה פנטסטית שלה שהייתה צריכה להסתיים בשער, וכמוכן ארסנל באמת הפחיתה את מינון הטעויות שלה בהגנה. אמרתי לפני המשחק שואן-פרסי הוא שחקן המפתח ובינתיים הוא עם 0/2 וזה קריטי. אני מקווה לראות את וולקוט מעורב עוד יותר בהתקפות המתפרצות כי ברצלונה מתקשה מעט עם המהירות שלו.
    ההבדל בין ילדים לגברים בא לידי ביטוי גם בניצול מצבים ובשקט מול השער.
    היה צפוי שבשלב מסוים ברצלונה תשתלט על המשחק וזה קרה בחלק השני של המחצית הראשונה והיו שלבים ששחקני ארסנל חשו מתוסכלים מהמשולשים.
    אומרים על ויאה שהעונה הוא מחמיץ בלי הכרה - זו הגמזה. היום הוא מציג יכולת מצויינת. שימו לב לתנועה הבלתי-פוסקת שלו לעומק והגול שלו הוא קלאסה. הוא גם כמעט בישל למסי...
    בארסנל, כפיים לוולישר על תצוגה מעולה במרכז המגרש ואני מקווה שכמו שאוחנה אמר - הוא יצטרף קצת יותר להתקפה. וולישר מפעיל לחץ נהדר על שחקני ברצלונה והוא מאוד חכם ואלגנטי במשחק שלו, משתחרר משחקנים בקלות ומגעה הרבה איפוק וקור-רוח.
    אני בספק אם לארסנל יש את היכולת לחזור למשחק, לו הייתי ונגר אולי הייתי שולף מהספסל את ארשבין במקום נאסרי שמגלה יכולת בינונית מאוד.
     
  14. Dekel Yid

    הצטרף ב:
    ‏18/3/10
    הודעות:
    142
    לייקים שהתקבלו:
    18
    שחטאר מתעללת ברומא שפשוט נראת זוועה. האוקראינים בדרך הבטוחה לשמינית הגמר
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/2/11
  15. Ian Wright Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מכל השחקנים על המגרש דווקא מס' 19 באדום לבן נראה כמו הדבר האמיתי.

    בסה"כ אני מרוצה מהקבוצה. סונג אומנם חלש מאוד הגנתית והוא קרוב מאוד לקבל את הצהוב השני, לדעתי וונגר טעה מאוד עם ההצבה של נאסרי בהרכב. הוא נראה רחוק מלהיות כשיר. אני לא יודע אם לא כדי להעלות את ארשאבין במקומו ישר במחצית. קוסייליני כמובן לא הסתדר אפילו פעם אחת עם המהירות של שחקני ברצלונה והגול הזה מקו נבדל הריח טוב. המשחק יכל ללכת לפה או לפה במחצית. המשחק בהחלט עומד בציפיות ולמרות שברצלונה מובילה עלינו אני נהנה מאוד ושום דבר לא גמור פה.