אלופות: מהפך דרמטי באמירויות!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י לירן, ‏16/2/11.

  1. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    אתה רוצה שהוא יתן לברצלונה לשלוט בכדור ובמשחק?? אסור לארסנל לשנות תפיסה..זה אף פעם לא עושה טוב, אם יתנו לברצלונה להחזיק בכדור כמה שהם רוצים ולשלוט במשחק לארסנל לא יהיה סיכוי..
     
  2. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין ספק, אתה לא מגזים... http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/rolleyes.Xxx


    COME ON YOU GUNNERS
     
  3. Ian Wright Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה לא שאנחנו לא יודעים לעשות את הסוויץ'. אין לנו את הכלים מבחינה מקצועית לשחק הגנתי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/2/11
  4. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חוץ מהמפגש שלנו, יערך עוד מפגש מרתק הערב בין רומא לשחטאר. לצערי לא אוכל לראות את המשחק מאחר וזה מתקיים באותה השעה של המשחק שלנו (אני מתכנן להשאיר סטרים פתוח על המחשב כדי לראות גולים בשידור חי מרומא), אבל אני מאד מקווה ששחטאר תעשה תוצאה טובה הערב ותצליח לעלות לרבע הגמר. הם משחקים כדורגל נפלא, מוליכים את הליגה שלהם בצדק ואני מקווה שפגרת החורף לא תשפיע עליהם יותר מדי.
     
  5. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    בהחלט משחק מעניין גם באולימפייקו היום שהיתי מאוד רוצה לראות, מרומא אני לא מתלהב יותר מדי, אבל מנז הזה חתיכת כשרון, ורק בגללו היתי רוצה לראות אותה, הצרפתי הזה שחקן פשוט אדיר ולדעתי הדבר הכי טוב שיש ברומא העונה.

    גם שחטאר קבוצה טובה, מצד אחד היא יכולה לנצח כל קבוצה באירופה, מצד אחד יכולה לקבל 6 כמו באמרויות, אבל סה''כ מדובר בקבוצה טובה עם המון ברזילאים(מת על אדוארדו!), ויהיה מעניין היום.

    אני בעד האוקראינים.
     
  6. Ian Wright Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1. נכון שאותו גמר ליגת האלופות היה יום שחור עבור כל אוהדי ארסנל אבל אני יכול להגיד לך שבאופן אישי אני ממש לא שונא אתכם ומלכלך עליכם בגלל אותו משחק. אני חושב שהייתם הקבוצה הכי טובה באירופה באותה עונה עם השחקן הכי טוב בעולם(רונאלדיניו) למרות שארסנל נתנה קמפיין יוצא מן הכלל בליגת האלופות. יש כמה סיבות שאני שונא אתכם והמרכזית ביניהם היא ה'בארסה-מניה'.
    2. לא הייתי כ"כ בקיא עוד בעניין הכדורגל העולמי ובטח שלא בפורומים אז אם תסביר לי על למה אוהדי ארסנל שונאים את ברצלונה ומנסים ללכלך על הקבוצה הזאת מאז אותו גמר אני ישמח כי עוד לא שמעתי על זה.
    3. מי גנב לכם שחקן? גנבנו לכם את פברגאס? אני בספק רב אם באותו זמן הוא ופיקה היו צפויים לקבל הזדמנויות בקבוצה הבוגרת וזה לא שוונגר כיוון אקדח לראשו של ססק ואמר לו לחתום אצלנו. אנחנו תרמנו להתקדמותו של ססק פברגאס הרבה יותר מעבר למה שהוא תרם למועדון. אני בספק רב אם במקום אחר הוא היה מקבל כ"כ מהר את חולצת ההרכב ועוד בקבוצה הכי טובה באנגליה באותם ימים. וונגר בכה? אף אחד לא בכה אבל בהחלט יש מה להתלונן בקשר לסאגה הבלתי נגמרת והמגעילה של ברצלונה בנושא. אתם רוצים את ססק? תשלמו עליו את הסכום שאנחנו דורשים ובזה זה יסתיים. אין לנו שום סיבה למכור את הנכס הכי יקר במועדון בסכום נמוך מהשוק הנוכחי וממש מעניין אותי שברצלונה בחובות גדולים.
    4. כל הכבוד לכם שהצלחתם להשחיל רביעייה להרכב הטלאים של ארסנל באותו משחק. בהחלט היה מרשים משחק המסירות בין מסי לסילבסטרה.
    5. עד לא מזמן גם לכם היו רגשי נחיתות. שכחת מהר מאוד שגם לכם היו שנות יובש ודלות בתארים. לכל מועדון גדול יש תקופות טובות יותר ופחות.
    6. אהה כן, שכחתי את נושא הבכיינות:
    http://www.youtube.com/watch?v=76SXIdhiXBc

    פתיחת ההמטרות? זריקת חפצים של האוהדים לעבר מוריניו? ההתנהגות המגעילה של ואלדס כלפי מוריניו? העיקר שארסנל והאוהדים שלה בכיינים וצבועים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/2/11
  7. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    או או... רחוקה מה זה רחוקה... שנות אור רחוקה.

    את ברצלונה הנוכחית אי אפשר להשוות לאף קבוצה, מבין אילו שזכיתי לראות, אולי אולי מילאן של תחילת שנות ה-90, אבל גם, לא באותה אפקטיביות, לא באותה דורסניות. מילאן 05, כמו גם כל קבוצה אחרת, ממש ממש לא אותו דבר כמו ברצלונה. צ'אבי המציא את הכדורגל מחדש, ויחד עם מסי זה מתכון שלא הכירו לפני כן.

    השורה התחתונה, לא צריך נס כדי לזכות בליגת האלופות, אם קבוצות כמו פורטו וליברפול עשו זאת בעשור הנוכחי, כל קבוצה יכולה, גם ארסנל התמימה, אבל אם אתה לא מספיק טוב, צריך נס עם הרבה סוכר כדי לעבור בצמד משחקים את ברצלונה, וכזה צריכה ארסנל.


    בקשר למשחק השני, אני לא כל כך יודע מי פייבוריטית, שחטאר ראתה את הירידת מתח של ארסנל, וניצלה זאת כמו גדולה כדי לסיים ראשונה, יש שם קבוצה מצויינת, ולרומא לא יהיה פשוט, אני מניח שלא יהיה קשה להמר שזה יהיה מפגש צמוד עד הסוף.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני חושב על המשחק הזה כבר כמה ימים למרות שהתוצאה ידועה מראש. ברצלונה תעבור את ארסנל ואני חושב שניצחון שלה גם באנגליה לא ייחשב כהפתעה. ארסנל דומה לברצלונה בסגנון המשחק בלבד. התותחנים היו ונשארו קבוצה רכה במספר עמדות קריטיות במגרש וכמוכן צריך להוסיף שברצלונה הקבוצה הטובה באירופה כיום בפער גדול. מסי לא כבש עד עכשיו באף ביקור שלו באנגליה וכבר היו שישה כאלה לפי מה שהבנתי, אני מאמין שהיום הוא ישבור את הקרח כי מסי ניצח כל סטט' אפשרית. במשחק הערב באימרויות יכול להיות שיהיה קצת יותר צמוד אבל זהו. גיחון הוכיחה לברצלונה בשבוע שעבר שאי-אפשר לנצח משחקים עם שאננות והתיקו היה טוב לברצלונה כי היא תגיע למשחק הזה מפוקסת עוד יותר.
    לא הפסיקו לדבר לפני המשחק הזה על פברגאס, אוהדי ארסנל רואים נקודת אור במצ'אפ המסתמן בין הסילון וולקוט לבין מאקסוול(במשחק בספרד זה הוליד גול ועוד 2-3 התקפות מסוכנות לטובת התותחנים), אבל אני חושב ששחקן המפתח של ארסנל הוא ואן-פרסי שסוף-סוף כשיר למשחק גדול ומאז ינואר הוא לא מפסיק לכבוש. ארסנל לא תגיע להרבה מצבים ו-ואן-פרסי יצטרך להיות חד מאוד וגם לרדת אחורה על-אף שכנראה ישחק כחלוץ מרכזי. אגב, אני שמח שארסנל סוף-סוף תשחק עם ההתקפה האידיאלית - וולקוט-ארשבין-ואן-פרסי.
    ארסן ונגר אמר לא פעם לפני המשחק - 'ברצלונה אומנם השתפרה מהעונה שעברה אבל גם אנחנו'. אני כלל לא בטוח לגבי המשפט הזה. ברצלונה באמת השתפרה - ויאה הוא שידרוג עצום לעומת זלאטן שלא התאים לשיטת המשחק של הקטלוני והעונה ברצלונה מכריעה משחקים אפילו יותר בקלות מאשר לעונה שעברה. לא בדקתי את מצב הנקודות של ארסנל בהשוואה לאשתקד - אבל היא במקום השני רק בגלל החולשה של צ'לסי וגם העונה היו לה לא מעט נפילות מביכות, כל-מיני בעיטות בדלי. איך אפשר לשכוח מה-4-4 נגד ניוקאסל או ההפסד הביתיים לווסט-ברום או בדרבי אחרי יתרון מבטיח.
    וסתם משהו אחרון לקראת המשחק - הלוואי וארסנל תשחק כמו ב-2006. רק אני חושב שהיא הייתה הרבה יותר טובה מברצלונה על-אף הנחיתות המספרית(אוי להאמן)? הנרי פירפר שם את פויול אבל החמיץ שוב ושוב, ליונברג עשה עבודה פנטסטית וארסנל הגנה נהדר. עד לעשרים הדקות האחרונות כמובן.

    לא רוצה להפגין זלזול באף קבוצה, אבל המשחק בין רומא לשחטיור דיי מתסכל, לפחות על הנייר. מה שכן, אני מעדיף שרומא תיהיה זו שתמשיך הלאה לרבע הגמר בגלל המסורת והמעמד. אני מניח שבמשחק בית היא תנצח על-אף הגמגום המתמשך שלה בליגה האיטלקית. כאשר טוטי כבר נמצא באקורד הסיום של הקריירה(כך לפחות אני רואה את זה), לטעמי מנז הופך אט-אט לשחקן המרכזי בהתקפה של רומא. מהיר, טכני, חד - יחד עם מילוש קרסיץ' הוא הקיצוני הטוב ביותר באיטליה לפחות לפי דעתי.
     
  9. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,993
    לייקים שהתקבלו:
    15,848
    לירן
    אני ממש לא מסכים איתך על הפערים , אני חושב שאתה מגזים בערכה של ברצלונה.
    אמרו דברים דומים גם על ברצלונה לפני שנה ושנתיים, אז לפני שנה אינטר ידעו יפה מאוד לנטרל אותם ולנצל את המצבים אליהם הם הגיעו ולפני שנתיים ברצלונה הייתה צריכה הרבה מזל בברידג' כדי להגיע לגמר. צ'לסי החמיצה הרבה מצבים וגם לא קיבלה לפחות פנדל אחד לגיטימי שהגיע לה.
    מילאן של 05 עם קרספו קאקה פירלו וכל העורף היציב הייתה קבוצה נהדרת, כמו גם קבוצות נוספות שיצא לי לראות (ארסנל 02,04, צ'לסי 05, מנ יו 08, יובה 95-97, מילאן שציינת של תחילת העשור שעבר) אני ממש לא יכול לבוא ולהגיד שברצלונה זה משהו שעוד לא נראה בכדורגל וכל מי שתעבור אותה זה יהיה בגדר סנסציה. גם העובדה שהם בד"כ משחקים בשבתות מול יריבות שלא קרובות בכלל לרמה שלהם בטח לא תעזור להם בשלבים האלה שהם מתמודדים נגד קבוצות טובות מאוד.
     
  10. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    בסדר, זה עניין של השקפה וראייה, אני לא יודע אם אני מגזים עם ההערכה כלפי ברצלונה, את זה נראה במשחקים שלה מול הגדולות ביותר.

    ברצלונה שהייתה נחותה מול צ'לסי לפני שנתיים היא פחות טובה בצורה ניכרת מברצלונה הנוכחית, שהיא הרבה יותר מחוברת ודורסנית.
    שמע, להדיח את ברצלונה אפשר, אבל אי אפשר לשחק מולה את המשחק שלך, וזה מה שהופך את ברצלונה למה שהיא, איך שלא תסובב את זה, ברצלונה (הנוכחית, לא לשכוח שזה רק עניין של דור, זה לא שברצלונה תמיד כזאת) לא תשנה גישה ולא משנה מול מי היא תשחק, לעומת זאת, כל קבוצה, הכי גדולה ביבשת, תגיע לקאמפ נואו ותשנה סגנון משחק, תשנה טקטיקה, וזה מה שהופך את ברצלונה לגדולה. כל מי שתדיח אותה, תעשה זאת ממקום של התגוננות. אם לא במשחק בית, אז במשחק החוץ. כי אי אפשר אחרת.
     
  11. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אני לא מבין מה בכלל בברצלונה מדברים על זה שארסנל גנבה את ססק?! בתקופה שססק היה בנוער, ברצלונה בכלל היתה קבוצה נוראית, שממש לא הסתכלה על הנוער שלה (אנחנו מדברים על 2003 כן?) זה בכלל חוצפה להגיד שארסנל גנבה אותו, הוא צריך להגיד תודה, אם לא ארסנל, יכול להיות שהוא היום עוד נפל סטייל ג'ובאני דוס סנטוס שניבאו לו גדולות...ארסנל עשתה לברצלונה טובה בזה שהיא לקחה אותו ונתנה לו מושכות! ממש לא גנבה את פברגאס עם כל הכבוד, וה שאוהדי בארסה בכלל אומרים שהיא גנבה אותו, אתם בכלל לא ידעתם מי זה ססק פברגאס, אני בספק אם היה אוהד בארסה שבכלל ידע שיש לכם מחלקת נוער ברמה גבוהה, אפילו על מסי 99.9 אחוז מהאוהדים של ברצלונה מעולם לא שמעו, די לצביעות. ואם כבר גנבים, אז אם ארסנל גנבה את פברגאס, בארסה בהחלט גנבה את מסי, עם המיליון דולר והטיפולים בשביל הגובה...כן כי הם ממש עשו את זה מטובת הלב הרחב שלהם ולא מה-100 מיליון יורו מינימום רווחים כבר בשנה הראשונה שלו כשחקן שעמד להם מול העיניים...

    ליברפול פוראבר - הטענה שמילאן של 2005 לא היתה רחוקה מבארסה של השנתיים-שלוש האחרונות היא פשוט מגוכחת ועצובה, שרק באה להמחיש את ההישג הגדול של ליברפול, שהוא אכן הישג גדול לכשעצמו, אבל בוא נהיה מציאותיים, אם בארסה מודל השנים האחרונות, אפילו זו של 2006 תחת רייקארד היתה נמצאת בגמר של 2005, ה-3:0 במחצית היה הופך ל-5 או 6:0 במחצית השניה. מילאן של 2005, וכמוה כל הזוכות של הצ'מפיונס ליג, החל מהפיכתו לצ'מפיונס ליג, לא באמת מתקרבות לברצלונה של היום, שפשוט מורכבת מאוסף נדיר של שחקנים שאני בספק אם אי פעם יוכל להיות מורכב, מבחינת הכדורגל המדהים שהם מציגים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/2/11
  12. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    עומר, אני לא מבין, אתה בכוח רוצה לעורר פרובקציות וריבים כאן? הנושא הזה נטחן כל כך הרבה פעמיים, חאלס!

    ורק בשביל שתרגע, אוהדי בארסה(הטובים והותיקים), הכירו את מסי עוד ששיחק בקבוצה השנייה, והכירו את פברגאס עוד ששיחק בילדים של בארסה, הם לא נהפכו לכשרונות רק שהגיעו לבוגרים, הם נחשבו לעילוי עוד מגילאי ילדים, בדיוק כמו תיאגו אלקנטרה היום, ובויאן בעבר.

     
  13. Bill Shankly Member

    הצטרף ב:
    ‏12/1/06
    הודעות:
    1,546
    לייקים שהתקבלו:
    11
    אני מגבה את ארסנל לנצח היום. ברסה משחקת רוב הזמן נגד קבוצות תת רמה בליגה שלה (אני לא בא להגיד שלהיגה ספרדית חלשה, פשוט שונה לגמרי מהאנגליה). ארסנל תבוא דרוכה ותפתיע אותה בגדול וגם יתרון הביתיות תעשה את שלו.
     
  14. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,187
    לייקים שהתקבלו:
    4,780
    מין:
    זכר
    מסכים עם כל מילה.
    ואני רק אחזק שאולי אפשר לנצח את בארסה במשחק אחד, ב 90 דקות של התגוננות ומתפרצות, בכל זאת ב 90 דקות הכל יכול לקרות. ברגע שיש צמד משחקים, המשימה כבר הופכת להרבה יותר קשה ומסובכת. אני לא פוסל הערב ניצחון של 2:1 לארסנל, אבל השאלה איך התותחנים יתפקדו בגומלין. במשימה הזאת, לדעתי הם ייפלו.
     
  15. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    כשאוססונה מקבלת 4 אז היא תת רמה, כשארסנל קיבלה 4 אז מה אמרתם?? שהליגה באנגליה תת רמה?!?!?

    מספיק להגיד אין ליגה בספרד ותת רמה כי זה דפוק ולא נכון !!!!

    התחתית בספרד לא נופל מקבוצות התחתית בכל מדינה אחרת
    קבוצות האמצע לא נופלות מקבוצות האמצע במדינות אחרות
    וקבוצות הצמרת בוודאי שלא נופלות מקבוצות הדרג הראשון במדינות האחרות

    די לטמטום ולדברים המפגרים האלה !!! לשחק באוססונה מאיורקה בילבאו קלדרון פיחואן מסטאייה זה לא יותר קל מאשר ברמינגהם ניוקאסל סטוק בלקפול אברטון ווילה
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/2/11