אלופות: טוטנהאם מנצחים במילאנו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י לירן, ‏14/2/11.

  1. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מצלדר האפס!

    זה יהיה הזמן הכי טוב להחזיר אותו לדורטמונד http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/tongue.Xxx
     
  2. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הנה, מתחילים לספור את הפנדלים שלא נשרקו...
     
  3. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פאטו במקום ז'פס או סיידורף כבר במחצית? צריך לשנות משהו דחוף, לא יילך.
     
  4. Valencia_MyLove Member

    הצטרף ב:
    ‏11/2/11
    הודעות:
    118
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מחצית לא משהו שלנו העיקר שאנחנו מובילים
     
  5. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    מחצית טובה במסטאייה, משחק שקול לחלוטין, ההגנה של ולנסיה עושה לי התקפות לב כמעט בכל התקפה של שאלקה, שיכולה לכבוש בכל רגע.

    גול נהדר של סולדאדו, מאת'יו הנפלא עם עקיפה פנטסטית בצד שמאל נותן לו כדור על מגש, וסולדאדו מהמצבים האלה לא טועה.

    באנגה וטינו קוסטה צריכים להיות יותר דומיננטים בקישור, הם לא רעים אבל הם מאבדים לפעמיים כדורים קריטים שמביאות להתקפות מסוכנות של שאלקה.

    צ'ורי דומינגס לא רע בכלל, סולדאדו די חלש ואני מקווה שאמארי יעבור במהלך המשחק לשחק עם חלוץ.

    חואקין ופאבלו חסרים לי מאוד.
     
  6. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,764
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    מסכן אנטוניני... אבל פראייר גדול לנון, אין שום סיבה שלנון לא יעשה ממחצית כזאת משהו באמת משמעותי, לאנטוניני אין תשובות אליו, מתי שלנון רוצה הוא עובר, אז איך ממצ' אפ כזה לנון לא מוציא יותר מצבים אמיתיים באמת? באמת בזבוז של לנון, לא יעיל בעליל.

    פרט לכך, טוטנהאם עומדת מצויין, משחקת כאילו היא זו שרוצה יותר את הניצחון, אבל מילאן יכולה להתהפך כל רגע, ואני מאמין שזה מה שיקרה בחצי השני. מילאן לא יכולה להיות כל כך אפרורית משחק שלם, בבית, שהקהל שלה נהדר ודוחף אותה בענק.
     
  7. Ryan Giggs11 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/08
    הודעות:
    1,923
    לייקים שהתקבלו:
    54
    כל הכבוד לתרנגולים על מחצית ראשונה טובה מאד, בטח בהתחשב בקבוצה שמשחקת בפעם הראשונה בסיבוב נוקאאוט בסאן סירו.
    הייתי בטוח שיקבלו איזה פיק ברכיים קטן מול מילאן אבל מהשנייה הראשונה השתלטו על מרכז השדה.

    מילאן לא משהו עד עכשיו וחבל שטוטנהאם לא ניצלו את היתרון שלהם לשער חוץ יקר, ההגבהות עד עכשיו של התרנגולים רעות מאד, ספרתי ללנון לפחות שני מצבים שאם היה מעביר כדור רוחב טוב יותר בהם היה גול.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/2/11
  8. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    לאורך רוב המחצית חשבתי שצריך להעיף את סיידורף ולמשך כמה רגעים אמרתי לעצמי שאם הוא עולה למחצית השנייה, אני לא - אבל הוצאה של ז'פס הגיונית עכשיו. הוא אחלה, אבל צריך להחזיר את טיאגו להגנה, להוריד את סיידורף אחורה בקישור ולהעלות עוד שחקן עם תכונות התקפיות - לא משנה לי עכשיו אם זה מרקל או פאטו.

    אין הפתעות עד עכשיו. אין לנו מה למכור עם קישור כזה.
     
  9. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    טוב, אז אחרי הפציעה של אבייאטי (משחק טוב שלו עד הפציעה), המומנטום החיובי של התרנגולים די ירד, מילאן נכנסה למשחק, אולי לא הגיעה להזדמנויות, אפשר לחשוב כמה טוטנהאם הגיעה, אף על פי שהלחץ שלה היה בלתי פוסק ב-20 הדקות הראשונות, ובסופו של דבר, תוצאת תיקו 0:0 די ממצה את המשחק. גומז אולי פרט לקרוס של אבאטה, אני לא חושב שמתח את האיברים לצד כלשהו ופרט לכך כמעט שלא הוטרד. אמליה כמעט שלא הוטרד גם הוא, הבעיטה של ואן דר ואארט היתה למרכז, קלילה עבורו. עבור טוטנהאם מדובר ב-45 דקות שאני בספק אם הם חשבו שיהיו טובות כל כך עבורן, הן מבחינת יכולת והן מבחינת התוצאה. אם הם ימשכו את זה עד לסיום, הם יהיו ביתרון קטן על מילאן לקראת הגומלין, השאלה היא אם זה יקרה תוך המשך משחק מהיר כמו שראינו עכשיו או דרך ניסיון להתבנקר, כי טוטנהאם היא קבוצה שדי קשה לה לשחק מבוקר, ואם היא תנסה את זה במחצית השניה היא מסוגלת גם לחטוף יותר משער אחד ולאבד בכלל את הסיכוי לגומלין. טוטנהאם חייבת להמשיך לשחק דרך האגף של אנטוניני שלא מסוגל להתמודד עם לנון, אם היא תשחק דרכו, יגברו הסיכויים שלה לצאת מסאן סירו עם שער חוץ.

    סיידורף במחצית גרועה מאוד, לא מהיר, לא מדויק. רוביניו בגדר נעלם, אני לא חושב שהוא נגע יותר מ-5 פעמים בכדור בכל המחצית. זלאטן די אנמי, ניסה להיכנס למשחק דרך הבעיטה החופשית שלא הלכה לשום מקום, אבל הוא לא צריך להיות במשחק בשביל נגיעה אחת ולגמור אותה ברשת, כמו שרק הוא יודע. גאטוסו טוב בחילוצי הכדור, כמו תמיד, אבל משום מה, לא מעט כדורים פשוט נבעטו מבלי להסתכל והלכו לשחקני טוטנהאם. עם היציאה של אבייאטי, מילאן גם התחילה להניע כדור ונראתה יותר במשחק, אבל עדיין העברת הכדור מההגנה להתקפה היתה די בעייתית.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/2/11
  10. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזה יופי טוטנהאם משחקים.

    מעניין מתי מילאן תכבוש.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אפשר להגיד שאני מזפזפ בין שני המשחקים במקביל ועד עכשיו לא התלהבתי במיוחד, הקצב לא מספיק טוב.

    בתור אוהד הפועל ת"א וריאל מדריד - זה צירוף מקרים מוזר ששמעון גרשון מפרשן משחק של ראול. שני שחקני הכדורגל שהכי התחברתי אליהם. אני מאוד נהנה לשמוע את הפרשנות של גרשון ולדעתי יש לו עתיד גדול בתחום. הוא תורם מהידע בתור אחד שהיה שחקן ולא רק שחקן אלא שחקן מוביל וגם קורא נכון את המשחק.
    בקשר למשחק עצמו - ולנסיה מובילה בצדק, היא שולטת הרבה יותר בכדור. השאלח מבחינתי היא האם אמארי יסתפק ביתרון המינימלי בשלב מסוים או שהוא ידרוש משחקניו לתקוף בחמת זעם כדי לחפש את השער השני. מפתיע אותי שחואקין שנמצא בכושר מצויין פתח דווקא על הספסל ואולי יש מקום לשלבו לשם שיפור משחק האגפים של הקבוצה. הונטלאר תוקע את המשחק של שאלקה אם כי ראול לאט-לאט נכנס לעניינים. ומה זה הבוז הזה לעבר ראול, אוהדי ולנסיה - לא יפה!

    מפתיע שטוטנהאם חזק בעניים במשחק בינתיים, היא פתחה טוב יותר בעיקר בזכות יכולת נהדרת של ואן דר-וארט במרכז הקישור, בהיעדרותם של מס' שחקני מפתח הוא הפך לשחקן הכי מוביל בטוטנהאם הערב ומעניין אם הוא יספק שער או בישול. מילאן מאוד איטית ומגושמת וחסרונו של פאטו מורגש. השאלה היא האם במקום רוביניו או בנוסף אליו, אולי אפשר לוותר על סיידורף. אם מילאן לא תבקיע היא תיהיה בבעייה.
     
  12. Valencia_MyLove Member

    הצטרף ב:
    ‏11/2/11
    הודעות:
    118
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מסכים איתך בכל מילה שאמרתה.
    לדעתי במהלך המחצית צריך להוציא את אחד החלוצים ולהכניס חואקין או את הרננדז
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/2/11
  13. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,427
    לייקים שהתקבלו:
    2,347
    מילאן זה בלוף, אין לה צ'אנס לעבור את השלב הזה, זה היה ברור שהם לא יפרקו את טוטנהאם כמו שרבים חשבו, הליגה האיטלקית העלובה גורמת לה להיראות קבוצה הרבה יותר נוצצת ממה שהיא באמת, סתם חרטא.

    לא מה שהיה פעם ליגת האלופות, לא יעזור.
     
  14. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחד המשחקים העלובים שנראו בליגת האלופות בשנים האחרונות. מצד אחד טוטנהאם באים לשחק כדורגל, מצד שני מילאן לא מסוגלים לעבור את קו החצי ושוכחים שכדורגל משחקים קדימה ולא אחורה ולא לצדדים. הקישור של מילאן כל כך אפור עם בלם כמו סילבה בתור קשר וכשמוסיפים לכך את פלאמיני וגאטוסו, אין למה לצפות. סיידורף פשוט עושה צחוק מעצמו ויותר טוב שיירד מהמגרש כי זה פשוט מביך לראות אותו ככה. בפעם היחידה שמילאן ייצרה מהלך כדורגל היא לא קיבלה בעיטת עונשין על סף הרחבה (טעות שיפוט) , אחרי עבירה על זלאטן.

    טוטנהאם מצידה פתחה טוב מאד את המשחק עם כמה כדורי רוחב ועומק לקראוץ'. היא לחצה את מילאן בקלות אבל לא הצליחה אחרי זה להגיע ליותר מדי מצבים. אני מקווה שקרנצ'יאר ייכנס בהקדם האפשרי למשחק במקום פינאר. מקווה לשער של טוטנהאם, כי מבחינת מילאן אפשר ללכת כבר עכשיו לפנדלים.
     
  15. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    האם מה שפלאמיני עשה לא מצדיק אדום? שתי רגליים, לא הליכה לכדור...והנה מההילוך החוזר זה עוד יותר ברור, פלאמיני היה חייב לראות אדום.

    אגב נניח שהוא שבר את הרגל, האם שופט יכול להתחרט אחרי שהוא הוציא צהוב ולהוציא אדום? יש כזה דבר? משהו אומר לי שהשופט לא ישפוט העונה בצ'מפיונס אחרי הדבר הזה...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/2/11