אלופות: הברידג' של יונייטד

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י לירן, ‏6/4/11.

  1. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מסכים.
     
  2. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    עם בארסה היו מנצלים את כל המצבים נגד ארסנל המשחק היה נגמר ב10-1 לבארסה. המחצות זה חלק מהמשחק, אבל כל כך קשה להגיע למצבים נגד בארסה, שאתה חייב לכבוש מכמעט כל מצב שמגיע אלייך, ואדריאנו הוא חלוץ טוב, אבל לא גדול.

    לשחטאר יש כמה שחקנים בהתקפה פנטסטים, בהגנה הרבה פחות, אבל לזוכתם יהמר שגם צ'יגרינסקי הבלם הכי טוב שלהם היה חסר, ועוד בלם ששכחתי את שמו.

    מחמאות למנ' יונייטד, לא הכי כיף לראות אותם, אבל כמה שהם יעיליים ומסודרים.

     
  3. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    לשחטאר אף פעם לא היה סיכוי. נדמה היה שברסה שמה גול מתי שרק רצתה, בדיוק אחרי השער של שחטאר ברצלונה הבקיעה שער קליל.
    שחטאר קבוצה סימפתית אבל אין לה קשר לשלבים האלה... בקיצור כנראה שכבר ביום הראשון החצאים נקבעו אם כי לא הייתי מספיד את צ'לסי. אבל מנצ'סטר יונייטד זה תענוג... כמה ווינריות בקבוצה אחת. ככל הנראה כבר בגמר
     
  4. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מנצ'סטר יונייטד כבר בגמר? שום דבר לא גמור במפגש שלה עם צ'לסי למרות הנצחון החשוב אתמול. חוץ מזה כולם גם חשבו שאינטר תעבור בהליכה את שאלקה וראית מה קרה.
     
  5. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    לא סתם זילזלתי כאן בשאחטר גם אחרי המשחקים שלנו ואמרתי שהם לא קבוצה מבריקה כמו שעשו ממנה כאן, ושה6-2 שלהם עלינו יותר מעיד על האופי החלש של הקבוצה שלי מאשר על הקבוצה שלהם. אין שם אף ברזילאי שאני יכול להגיד עליו עילוי שיגיע לרמות הגבוהות באמת, חבורה של ילדים ברזילאים מטר שבעים עם מהירות ושום דבר מעבר. לא סתם במשחק הראשון ובמחצית הראשונה של השני רומא שלטה כמעט בכל פרט סטטיסטי שיכול להיות, מבעיטות לשער והחזקת כדור עד קרנות ופאולים לחובתה. במחצית האחרונה בינינו היינו ב10 שחקנים ומפורקים מנטלית יותר ממה שהיינו ואז הם שלטו. הדבר הבאמת יחיד שאני יכול להגיד לזכותם זה שהם חבורה של פייטרים אמייתים, ושהם עומדים יפה טקטית על המגרש.

    בכל מקרה לא ראיתי את המשחק אתמול ואולי ראו שם דברים אחרים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/4/11
  6. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    תראה את המשחק או את התקציר במקום לקשקש.
    אם שחטאר מכניסה לפחות אחת מ-3 ההזדמנויות אחרי ה-1:0 הטיפשי (הגנה באמת חלשה, החיסרון של צ'יגרינסקי לא מהווה תירוץ), לך תדע לאן המשחק הזה מתפתח.

    בכל אופן ההבדל היה ניצול המצבים. שחטאר קיבלו 5 מצבים וניצלו 1 ברצלונה קיבלו 7 וניצלו 5. יכל גם ללכת הפוך.

    שחטאר אכן לא מבריקים אבל יש להם מקום בזכות בזכות ולא בחסד בשלב הזה. על אף ההפסד היה מאוד כיף לראות אותם, במיוחד אחרי שראינו את הגאנרס לפני שבועיים במצב דומה (אז נכון ששם הם ניסו לשמור על תוצאה, אבל למען האמת אני חושב שהם פשוט לא הצליחו לעבור את החצי ולהגיע למצבים, גם אם הם לא הכי רצו...).
     
  7. Blaugrana Blood Member

    הצטרף ב:
    ‏1/11/10
    הודעות:
    429
    לייקים שהתקבלו:
    13
    אם לספרת לשחטאר 5 מצבים אני ספרתי לבארסה 12...לא הכל נכנס בתקציר.
    בכל מקרה שחטאר הגיעו לאן שהם הגיעו בזכות ולא בחסד, מדובר בקבוצה טובה
    שעומדת יפה על המגרש ויש לה התקפה מהירה מאד. ההגנה שלהם יחסית חלשה ולא
    סתם הם יצאו עם חמישיות גם באמרייטס וגם בקאמפ נואו - ועוד ביום בינוני יחסית של
    בארסה.
    קבוצה טובה אבל לא בלבל של הגדולות באמת...
     
  8. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,207
    לייקים שהתקבלו:
    25,758
    מין:
    זכר
    גם אם יעברו את צ'לסי, לא צריך להקל ראש בשאלקה.
    בל נשכח שיונייטד לא הצליחה להדיח שום קבוצה גרמנית בשני משחקים באלופות.
     
  9. c_web Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/04
    הודעות:
    2,402
    לייקים שהתקבלו:
    190
    מין:
    זכר
    שגיא כהן דיבר במשחק על האופי של מניו לעומת זה של צ'לסי, ובמעמדים כאלה זה משחק. אני לא רואה שום סיטאוציה שאם המשחק הראשון היה ב OT צ'לסי הייתה יכולה לצאת עם ניצחון חוץ 0-1 ברבע גמר צ'מפיונס, פשוט לא רואה מצב כזה! וזה ההבדל בין הקבוצות כי מבחינת רמה שתיהן דיי שוות.

    דבר אחד אני רוצה להגיד על שחקן שפשוט שיחק לא טוב - ז'וסה בוסינגווה. מה עובר על השחקן הזה? אני לא רואה הרבה את צ'לסי, אבל אמש הוא פשוט נתן משחק מחפיר. לא מסוגל לעבור שחקן, ההרמות שלו לא מדוייקות (היו לו 2 מדוייקות אתמול מתוך 15 בערך!), ונראה לפעמים שהוא חסר ביטחון. מה קרה לו?

    לא זוכר מתי כל רבעי הגמר הוכרעו כבר במפגש הראשון, כמעט ואין טעם למשחקי הגומלין בשבוע הבא. ואל תגידו לי עכשיו שצ'לסי עדיין מסוגלת לנצח במנצ'סטר, בבקשה.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    צריך ללכת אחורה ולחפש בדפי ההיסטוריה מתי העולות לחצי גמר הצ'מפיונס הוכרעו כבר אחרי המשחק הראשון - אין דברים כאלה. שאלקה השיגה תוצאה אדירה בסאן-סירו וריאל וברצלונה השיגו ניצחונות מרשימים בבית. רבים יגידו שכפי שיונייטד ניצחה את צ'לסי בחוץ אז שום דבר לא גמור וצ'לסי יכולה להחזיר באותה הצורה - אבל פשוט לא.
    כל הסופרלטיבים שנשפכו על ראול בימים האחרונים - אותו דבר לגבי גיגס. אגדת כדורגל, שחקן כל-כך חכם וסמל למופת. לא משנה שהרגליים כבר איטיות - הוא מסוגל לבנות גול בכל מגרש נגד כל יריבה. מהלך פנטסטי שלו אתמול וכמה צפוי שרוני יכבוש וימשיך את הכושר הטוב שלו. טורס ראוי לספוג הרבה אש עכשיו עם סדרה של משחקים מזעזעים. זו שנה שנייה ברציפות שצ'לסי מפסידה במשחקי בית בנוק-אווט ואפילו לא כובשת - מי זוכר שפעם הסטמפורד ברידג' היה מבצר.

    כל-כך הרבה דיברו על שחטיור - רק אני לא הופתעתי כשכבר בדקה השנייה במשחק בין צ'לסי ליונייטד היה סמל של שלט על המסך, כלומר להעביר לספורט 5+? גם אם שאחטיור דיגדגה את ברצלונה ופתחה טובה - היא לא מסוגלת ליותר. סופר-קלאסיקו בחצי הגמר!
     
  11. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    Mellow29,
    אתה לא סותר אותי במיוחד, אמרתי שהם לא קבוצה מבריקה ושהתוצאה עצמה לא מפתיעה אותי, כל זה לא לפי המשחק אתמול אלא לפי צמד המשחקים מול רומא, גם ציינתי את זה בסוף ההודעה. אחרי צמד המשחקים נגד רומא היה איזשהו יותר מדי כבוד לשאחטר, הרבה יותר ממה שהגיע להם, גם כאן וגם בכלי התקשורת השונים.
     
  12. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    אם לא אכפת לך אם אני אגזור ואשמור את זה.

    אתה באמת לא חושב שדוגלאס קוסטה יגיע לקבוצות העלית של אירופה? אי אפשר להגיד עליו שיש לו רק מהירות וזהו.. כנ"ל גם וויליאן וג'דסון שהם לא ברמה שלו מבחינתי, אבל עדיין יש להם המון כדורגל ברגליים.

    אם זה רק מהמפגשים נגד רומא אני יכול להבין אגב(למרות שדוגלאס קוסטה גם שם הראה שהוא לא רק 1.70 מהיר וברזילאי)

    ואני מסכים עם מה שאמרת מעל, אני גם חשבתי שזה התחיל להיות מוגזם, בגלל שאנשים לא מכירים קבוצה ולא רואים אותה משחקים, והיא עדיין מגיעה לשלבים מאוחרים המון אנשים מתחילים להגזים כי אין להם שום הסבר אחר לזה שהם הגיעו לאן שהגיעו.

    לא שהם קבוצה גרועה ממש לא, והגיע להם לעלות, אבל קצת הגזימו בתקשורת... במשחק נגד ברצלונה זה קלאסי בשבילהם לפחות מבחינת ההתקפה והם גם הראו את זה.. לקבוצה עם מהירות כמו שלהם ועם שחקנים עם יכולת להוביל כדור ולצאת מהר להתקפה, היא תמיד תעשה צרות להגנה האוברייטד של ברצלונה, הבעיה כאמור שאין להם מה להציע בהגנה\קישור הגנתי נגד המכונה מקטלוניה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/4/11
  13. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    מוראד, שחם לא ממש מכיר את הברזילאים של שחטאר, ובגלל זה הגדיר אותם כמהירות ושום דבר מעבר, שטות מוחלטת כמובן.

    דוגלאס בהחלט מרשים, יש לו טכניקה מעולה, ומהירת פנטסטית, בהחלט יכול להגיע רחוק, אבל אחד השחקנים האהובים עלי הוא ג'דסון, שכבר הרבה שנים בשחטאר, מנהל משחק נהדר עם טכניקה נדירה, אבל קשה לי לראות אותו מגיע מעבר לשחטאר. כל הברזילאים של שחטאר כדורגלנים בחסד, חלקם פחות חלקם יותר, דווקא החלוץ אדריאנו שראיתי אותו כמה פעמיים, פעם ראשונה בגמר גביע אופ''א נגד ברמן, הוא הפחות מרשים לדעתי.

    הגנת ה''אוברייטד של בארסה'' חסרה שתי שחקנים משמעותיים אתמול, אבידאל המגן השמאלי הבכיר שלה(בטח מבחינה הגנתית), ופויול הבלם הבכיר שלה ביחד עם פיקה, שההגנה של בארסה שלמה היא אחת מ-3 הטובות באירופה.
     
  14. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    אני עדיין דבק במה שאני טוען.

    לא שהם הגנה גרועה, ממש לא.. ואבידל בכושר הוא בלי עביר לפחות היה, אבל כשקבוצה אשכרה תוקפת ומצליחה לצאת למתפרצות הם תופסים אותם במערומיהם הרבה פעמים.

    אני פשוט לא חושב שהיא הגנה כזו טובה, ההגנה הטובה שלהם היא בעיקר החזקת הכדור שמונעת מקבוצות לגעת בכדור וכמעט לתקוף אותם כי כשכן תוקפים אותם הם מראים הרבה סימנים לדאגה.. אבל כאמור זה לא קורה הרבה, לדעתי ההגנה עצמה של בארסה טובה, אבל לא מהטופ בעולם, לדעתי זה טיפה אשליה.. אבל כל אחד ודעתו שלו.

    בקשר לברזילאים אני מסכים, הוא באמת הכי פחות מרשים.. דוגלאס קוסטה פשוט שחקן יוצא דופן לדעתי, אכזב באליפות העולם עד גיל 20 האחרונה וגם בבחירה שלו ללכת לשחטאר, אבל במשחקים שאני ראיתי אותו כדי לעקוב אחריו קצת הוא ממש צומח וגדל להיות שחקן יוצא מן הכלל.. אחד שיגיע למועדונים הגדולים באמת, אין לי ספק.. בעיטה אדירה, מהירות מסחררת, כדרור, יצירתיות וחוצפה עם הכדור, מסירה טובה.. יש לו הכל.

    עוד שחקן שאני לפחות מאוד אוהב זה וויליאן.. לא ברמה של דוגלאס קוסטה מבחינת כישרון ופוטנציאל, אבל לא כ"כ רחוק.. שחקן שמאוד שובה את העין במשחק שלו בכל פעם שראיתי אותו משחק.. קשה לי להאמין שהוא ישאר שנה הבאה שם כי הם ממשיכים לקנות עוד ועוד כישרונות וכבר יש להם פקק בעמדות האלה עם אלכס טיישרה על הספסל, ככה שיהיה מעניין לראות לאן וויליאן או דוגלאס קוסטה יילכו בקיץ אם אכן יימכרו..יותר הגיוני שוויליאן כי הוא שם כבר הרבה זמן וכבר בן 22-23, בטוח שהוא כבר רוצה לעזוב בעצמו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/4/11
  15. Ian Wright Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא חושב שמדובר באשליה. אם נסתכל שחקן שחקן כולם בדרג הגבוה ביותר. ואלדס, אלבס, פיקה, פויול ואבידאל כולם שחקנים מצויינים וכולם הוכיחו את עצמם כשחקנים ברמה הגבוהה ביותר. זה שתופסים אותם במתפרצות וגם זה לא קרה הרבה ב-3 שנים האחרונות נוצר מהסיבה שפיקה(שנמצא בירידה) תומך בהנעת הכדור קרוב לחצי ודני אלבס משחק כמו קיצוני לכל דבר ומפקיר לא מעט את האגף שלו אז לא פלא שהקבוצה השניה תהיה מסוגלת לבצע מתפרצות קטלניות.

    בעונה הנוכחית הבעיה העיקרית שלהם זה הפציעות הבלתי פוסקות של שחקני מפתח בהגנה(פויול, אבידאל), דבר שהוביל לכך שצריך לשחק עם שחקנים כמו מקסוול, מיליטו או אפילו הצבת בוסקטס כבלם.