אלופות: בארסה נעצרת במילאנו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Franco, ‏20/4/10.

  1. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אינטר לא בשלב הבא, ולא נעליים, בוא נזכור את הבית ספר שבארסה עשתה לאינטר במשחק הראשון בקאמפ נואו השנה....יהיה קשה מאוד, אבל אם סניידר היה יותר מרוכז, היה 1:4 וכבר היה אפשר להזמין כרטיסים למדריד...

    מסי וצ'אבי - אינטר העלימה אותם, העלימה! משחק מצוין של אטו, באמת במחצית הראשונה הוא כחלוץ/קיצון שמגיע מהקו של החלוץ הימני (אם אפשר לקרוא לזה כך?), היה משחק מעולה. ומיליטו מה אני יגיד, פרט להחמצה במחצית הראשונה היה מצוין, הוא חיוני מאוד לגומלין.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/4/10
  2. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    אינטר לא עם רגל וחצי בגמר, אולי רגל ורבע, לא לשכוח למה ברצלונה מסוגלת, וביום נתון ברצלונה יכולה לפרק גם את אינטר- ושבוע הבא המבחן הגדול של הגנת אינטר, אם יצליחו שוב להעלים כל אחד בהתקפה של ברצלונה... אין מילים.
     
  3. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    כל הכבוד לאינטר ומוריניו. אי אפשר להגיד שהנצחון הזה הוא בגלל טעויות שיפוט כי שני הצדדים קופחו פחות או יותר בצורה שווה.
    משחק מעולה של סזאר, סמואל, ולוסיו (מלבד האיבוד בשער הראשון). זאנטי פשוט מגן מדהים וקיבו הוכיח כשהוא נכנס שגם עליו אפשר לסמוך. מאיקון אשם חלקית בשער הראשון אבל כיפר על זה לגמרי עם השער השני (איזה כח פריצה יש לו, משהו מדהים). מרכז הקישור של אינטר העלים את צ'אבי כשבוסקטס וקייטה מעלימים את עצמם, סניידר מראה בפעם המי זוכר כמה שהוא הרבה יותר גלאקטיקו מקאקא ובנזמה למינהם. פאנדב פושר, אטו במשחק טוב, ומיליטו במשחק מדהים. אם כבר יורש למראדונה...
     
  4. FelaKaT Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    4,752
    לייקים שהתקבלו:
    740
    לא יודע אם היה נבדל או לא (ממה שהצלחתי לראות, רק היד של מיליטו הייתה מעבר לקו ההגנה, ככה שלפי זה זה לא נבדל, אבל צריך לראות את זה שוב), מה שכן, התוצאה לא משקרת והגיע לאינטר לנצח לפחות בהפרש שני שערים.



    פיצול?



    עוד מילה לגבי זאנטי. לפני כמה שנים לא הערכתי מספיק את הבחור אבל היום אני לא חושב שהרבה יחלקו אליי אם אגיד שמדובר באחד המגנים הטובים שידע המשחק, אם לא הטוב שבהם.
     
  5. Selby Member

    הצטרף ב:
    ‏11/1/08
    הודעות:
    4,859
    לייקים שהתקבלו:
    4
    ברור, אבל זה לא שלמוריניו לא היו אפשרויות אחרות על הספסל, אפשרויות טובות יותר, גם אם הם לא חלוצים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/4/10
  6. FelaKaT Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    4,752
    לייקים שהתקבלו:
    740
    אני מניח שלא ראית השנה את אינטר באלופות עם באלוטלי. אם מוריניו לא היה עושה לו סדרת חינוך (שנעשית בצדק) הוא היה שחקן הרכב.
    את מי רצית שיכניס? מאריגה? מונטארי? הוא צריך שחקן שיכול לרוץ על אגף ימין...
     
  7. Ryan Giggs11 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/08
    הודעות:
    1,923
    לייקים שהתקבלו:
    54
    שאפו ענק לאינטר על משחק גדול, ככה צריך לשחק באירופה מול קבוצה כמו ברצלונה.
     
  8. Bensh Member

    הצטרף ב:
    ‏27/1/05
    הודעות:
    6,643
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק מצוין של אינטר. הכובע הורד
     
  9. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    וואו. אני עדיין משפשף עיניים כדי לראות את התוצאה... 3-1 ! מתי ברצלונה הפסידה ככה מאז שפפ הגיע? אף פעם.

    אבל אחרי המשחק, כולם מבינים שהחצי גמר הזה זה העתק מושלם של ברסה-צ'לסי, למרות שלדעתי, אינטר פחות טובה מצ'לסי ששיחקה נגד ברצלונה, ההגנה שלה פחות טובה וברסה הגיעה לכמה מצבים של שערים בטוחים מה שלא קרה מול צ'לסי, וגם מבחינה התקפית היא בנויה יותר מדי על מאייקון. ההבדל הקטן זה המזל שהיה לאינטר וצ'לסי לא. אבל כן, ברצלונה אנושית.

    ואם כבר מאייקון, כל מילה תגרע, באמת, אני לא זוכר שראיתי מגן ברמה שלו, ולא, לא רוברטו קרלוס ושמאייקון בשיאו קרלוס יכול לצחצח לו את הנעליים. זה מגן זה?! זה אלוהים על המגרש. אלוהים ישמור כל האגף הימני היה שייך לאינטר, שיתוק מוחלט, מתי ראיתם שהשחקן הכי דומיננטי על המגרש (מבחינה התקפית!) הוא מגן? ועוד במשחק גדול כזה?

    אני אם אני זוכר נכון שמאייקון הגיע לאינטר בהתחלה היו המון תלונות על זה שהוא ליצן, וקראתי את זה פה בפורום (שוב, אני ממש לא בטוח שאני זוכר נכון אבל ככה זכור לי), מעניין איפה המבקרים.


    אז שאפו ענק לאינטר, ששיחקה חד וחלק יותר טוב מברצלונה מהשער של ברסה עד שמאייקון יצא החוצה, ואני כמובן לא פוסל את ברצלונה בשום פנים ואופן בקאמפ נואו, במשחק טוב הם יכולים לתת רביעייה לאינטר, וראיתי הרבה חריקות בהגנה של אינטר היום. קשה לראות את ברצלונה מתגברים על זה למרות שאני תמיד מאמין בברצלונה.


    משחק ענק...
     
  10. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שאפו ענק למוריניו, אולי בפעם הראשונה הוא באמת מצליח לעצור את ברסה. אני יכול להגיד שלדעתי היה פנדל על אלבס והיה נבדל בגול של מיליטו, מחר נראה יותר מקרוב, עד אז-שאפו גדול, קבוצה אחת כן הגיע למשחק ונלחמה ורצתה, וקבוצה אחת שיחקה כמו כוסיות שמוקסמת מעצמה ולא נלחמה. גם כשכן, אלה היו שחקנים כמו פדרו שוואלה-לא צריכים להיות אלה שילחמו. אם אני לוקח משהו מהמשחק הזה, והוא גדול, זה את הילד הזה.
     
  11. Jack Wilshere Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/07
    הודעות:
    5,112
    לייקים שהתקבלו:
    0
    היה לי די ברור עוד לפני המשחק שקבוצת הגנה טובה (ואינטר היא כזו) יכולה לעצור את ברצלונה. ראינו את יונייטד וצ'לסי עוצרות את ברצלונה בצורה די דומה. אינטר גם הענישה את ברצלונה על כל טעות (כיאה לקבוצה של השחצן).

    נגד קבוצות שיש להן הגנה חזקה ומגיעות מוכנות יחסית משחק המסירות של ברצלונה הופך לפחות אפקטיבי - וזה טבעי לחלוטין (וגם טבעי ששחקנים יהיו מתחת לרמה הממוצעת שלהם בנסיבות האלה). אין מה לעשות.. וזו בטח לא סיבה לוותר על סגנון המשחק, וזה בעצם מה שיפה אצל ברצלונה (שהיא אף פעם לא מוותרת על סגנון המשחק).

    למרות הניצחון הנאה של אינטר, גם היום ראו שפערי האיכות נוטים בצורה די ברורה לטובת ברצלונה.

    אהבתי לראות בדקות הסיום את פיקה מתאבד על כדורים ברחבה של אינטר (כמו בשנה שעברה בקרמלין). אחד הבלמים הכי שלמים שראיתי ושחקן נשמה.

    אני באופן אישי סולד מהכדורגל המגעיל (והיעיל) של אינטר ומקווה שהקטלונים יעפילו.




     
  12. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אינטר, אף פעם לא אהבתי אותם יותר מידי למרות שלרוב נכחו בה שחקנים שאהבתי. האינטרנציונאל הזה והעובדה שכבר שנים בממוצע משחק בה שחקן מקומי אחד בלבד גרמה לי לסלידה ממנה. and then came Mouriniho והסלידה רק גדלה. מוריניו, אף פעם לא אהבתי אותו. כבר הבעתי את דעתי עליו כמחליף פוטנציאלי לפרגי (גם את צירוף המילים הללו "מחליף לפרגי" ו"מוריניו" אני כותב בכאב רב), רק זה חסר לי הטררם סביב יונייטד אחרי שרונאלדו בשעה טובה התעופף ובקהאם לצערנו הרב התעופף גם הוא. אבל מקצועית, הוא הוכיח בפעם המאה שהוא גאון, מהמאמנים הטובים בעשור האחרון. הוא יודע להכין קבוצה ברמה הטקטית בצורה משובחת. היציאה למתפרצות, ההתגננות היעילה והחכמה. אמרו שאינטר צריכה ללמוד מאספניול שעשתה בונקר. אינטר עשתה הכל חוץ מבונקר היום.

    אני רוצה לגעת באטו. וגם כן אני לא אמנע מלפאר את מוריניו. אטו כל הקריירה שלו, וזאת קריירה ארוכה למדי שיחק כחלוץ מטרה טיפוסי. מהיר בטירוף וסקורר חד כתער. אבל מעבר לכך, לא הרבה יותר. לא עוזר להגנה, לא יודע לשחק באגפים, בלי טכניקה ויכולת לשמור את הכדור עם הגב לשער. תחת מוריניו הוא סיגל לעצמו את כל התכונות הללו. מוריניו הפך אותו מאגואיסט וסוציומט לשחקן מחויב, הכי מחויב שיש. הוא ירד להגנה, הפך לפועל השחור והוציא לפועל כל דבר טוב שאינטר עשתה היום. אני מבקר תכופות בפורום האיטלקי ושומע את קיטונות הביקורת כלפיו. לרוב מוצדקות אבל שוכחים כמה זה קשה לאחר 7 שנים בספרד של תפקיד מוגדר מאוד לעשות את הסוויץ' הזה. הערב, אולי, אפשר להגיד שאטו סיים סופית את הסוויץ' הלא פשוט הזה. man of the match, עם כל הכבוד לגאון סניידר ולתותח העל מייקון.
     
  13. !Sempre Inter Member

    הצטרף ב:
    ‏7/8/09
    הודעות:
    454
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזה משחק מושלם... פשוט פירקנו להם ת'צורה, אינטר הוכיחה שהיא לא רק שם גדול באירופה אלא גם הקבוצה הכי טובה היום. סוף סוף, אפשר לומר... אחרי כל כך הרבה שנים של כמעטים, זה הגיע. ומוריניו הוא ההבדל - גרנדה ז'וזה! אין עוד מאמן כזה, אין.

    חבל שהחמצנו כ"כ הרבה, כי אם מיליטו היה קצת יותר חד היינו גומרים ת'סיפור כבר היום. המגעילים צריכים 0:2 בקמפ נואו, לא בשמיים, אבל אני מאמין שנעשה את זה, כמו שהאמנתי עד עכשיו בקבוצה שלי, בניגוד לאחרים.

    משחק נפלא לאטו, שמתופקד בתפקיד שזר לו, אבל עושה את העבודה על הצד הטוב ביותר. איזה משקיען! רכש יוצא מן הכלל. פשוט שחקן אדיר. היה מעורב ב-2 השערים, כמעט כבש בעצמו.. מלך!

    ההגנה קצת איכזבה היום, היה נדמה שסמואל ממש מפחד לקבל את הצהוב שימנע ממנו לשחק בגומלין, לא היה אגרסיבי כמו תמיד.. לוסיו לעומת זאת - כרגיל בעצם - עילוי הגנתי! עוד רכש קסום של המיוחד. אני נהנה ממנו ממשחק למשחק. לא יודע מה היה בגרמניה ולא איכפת לי - הוא הבלם הטוב באירופה היום! מקווה שמאייקון לא קיבל מכה רצינית... משחק הירואי למגן הימני הטוב בעולם.

    כיף, פשוט כיף לראות את אינטר בכושר כזה. אליפות? לא איכפת לי כבר. מה שאינטר עשתה היום זה יותר מאליפות, מבחינת יכולת, הקרבה - הכל! תודה לך אינטר! פורצה ראגצי!

    עוד משהו קטן,
    אני לא מבין למה מוריניו עוד משאיר יצור מגעיל כמו באלוטלי בקבוצה. האיש אוהד מילאן, האיש מזלזל באינטר, בחבריו לקבוצה, במאמן שלו, באוהדים, בנשיא, בכולם. החורים שלו בצד ימין כמעט עלו לנו ביוקר. זה נראה שהוא עושה דווקא, גם באיבוד כדור האידיוטי, גם בבעיטה הסתמית שם במקום להחזיק בכדור, והתנועות ידיים שלו לעבר סניידר ואטו (שסימן לקהל - תירגעו, אל תצאו עליו), פשוט מבישות. להעיף ת'חולרה הזה מהקבוצה ומהר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/4/10
  14. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    על מה ולמה הכדורגל של אינטר מגעיל? עד ה-3-1 אינטר לחצה את ברצלונה כבר ליד הרחבה של ברצלונה, מה שאף קבוצה בעולם לא הצליחה או לא העיזה לעשות בשנתיים האחרונות חוץ מצ'לסי מסטמפורד ברידג', אינטא שיחקה עם 3 שחקנים שאומנם עבדו גם בהגנה אבל הביכו לא מעט את הגנת ברצלונה.
    אינטר מנצחת דרך כדורגל אטרקטיבי וחיובי, כדורגל פשוט גדול.
     
  15. c_web Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/04
    הודעות:
    2,402
    לייקים שהתקבלו:
    190
    מין:
    זכר
    אני חושב שבלי פויול אינטר גם תצליח לגנוב שער בקאמפ נואו ואז הסיפור הזה יהיה גמור.
    ראינו היום כמה מתפרצות אינטר עשו בקלות, ומספיק שבארסה לא תכבוש בחצי השעה הראשונה היא תתחיל לעלות יותר ויותר שחקנים קדימה ויהיה קל לשחקנים המהירים של אינטר לעשות מתפרצות קלות. אינטר בדרך הנכונה לגמר, ולמרות שהיה שער מנבדל ברור של מיליטו, ובארסה לא קיבלה פנדל מוצדק על אלבס, עדין אינטר שיחקה יותר טוב היום.

    ומישהו הבין מה קרה שם למאייקון?