אלופות: באיירן עם רגל בחוץ

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Franco, ‏3/11/09.

  1. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    בנזמה במשחק מעולה עד עכשיו, קאקה מנסה בכל הכוח לכבוש מול מילאן ולא רואה בעיניים כלום חוץ מהרשת של דידה.
    פאטו פשוט פנומן...

    בכלל המשחק הכי טוב בעונה בליגת האלופות.
     
  2. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קשה? אל תשמור על יד צמודה לגוף, זה פנדל. בדיוק מה שקרה. הוא היה יכול לא להרים את היד, זה בדוק.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏4/11/09
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    משחק בקצב מטורף, אני נהנה למרות שיש לי תחושה חזקה שנפסיד. זה מאוד מדאיג שמילאן כמעט ולא נגעה בכדור במחצית והצליחה להשיג את הגול של פאטו, שאומנם נפסל שלא בצדק, אבל זה הוכיח שאי-אפשר באמת לבטוח בהגנה הזאת. פאטו עוד לא אמר את המילה האחרונה שלו במשחק, כך לפחות התחושה שלי. במשחק הקודם בין שתי הקבוצות, השוו בתקשורת הספרדית בין פאטו שכבש צמד, לבין בנזמה שהיה חלש. היום בנזמה לדעתי נותן הצגה. כל נגיעה שלו בכדור מוצלחת, ודווקא היגואין פחות קרוב לשער ופחות מעורב במשחק.

    הנעת הכדור שלנו בהתחלה הייתה למופת. חילופי מקומות, קצת יותר מהירות וגם דיוק. לא האמנתי שזו ריאל מדריד. אבל זה עדיין לא מספיק ומצער שלא הגענו למצב אמיתי לכיבוש. השחקנים רואים שדידה משמיט כדורים כל הזמן וזה טוב לבעוט מרחוק, אבל לא בצורה הזאת. זה מכוון בעיקר לקאקא, שמשחק נהדר, אבל הבעיטה שלו מרחוק מאוד לא מרשימה בינתיים. שחקני מילאן לא יוצאים אליו ונותנים לו לבעוט, וציפיתי ממנו לבעיטות טובות יותר. הכדור הכי קרוב היה של סרחיו ראמוס.

    בסיכום הכולל של המחצית, מאוד מרגיז הפנדל. ואני לא מתלונן על השיפוט כי אי-אפשר לשפוט במאה אחוז לדעתי, וגם קיבלנו מהשופט הנחה גדולה אחר-כך. אבל מרגיז שעשינו שטות ולא יכולנו לשמור על ההיתרון. אם הגול של פאטו לא היה נפסל - המשחק היה גמור עבורינו, השחקנים היו מאבדים את הראש. אז כמה שזה ישמע מצחיק, זה טוב שהמחצית הסתיימה רק בתיקו. לקראת החצי השני, אני לא חושב שיש צורך בחילופים. אולי צריך לשפר את משחק האגפים ולהזיז את היגואין לאגף ימין. זה מה שהיה חסר לנו. אם יש שחקן שהוא פחות טוב, אם כי בפער לא משמעותי(כולם סבירים חוץ מבנזמה ולאס שנהדרים), זהו מרסלו. אבל אני לא חושב שפלגריני יבצע חילופים. אני בכל-זאת רוצה לראות את ראול על המגרש. אבל רק שלא ייכנס כשאנחנו בפיגור.
     
  4. !Sempre Inter Member

    הצטרף ב:
    ‏7/8/09
    הודעות:
    454
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רונאלדיניו פשוט מתעלל בריאל... איזה שחקן...
     
  5. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    לא יאמן שאני כבר בא לרשום שההגנה של אתלטיקו היית טובה הם עושים שתי טעויות כל כך אכזריות, עוד פעם פאבלו וחואניטו איזה בלמים גרועים, כמה אפשר להיות גרוע כמה!!!!!!!

    דרוגה החלוץ הכי טוב בעולם.

    אגוארו אני אוהב אותך!!!!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/11/09
  6. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    כוס עמק המנצ'סטר האלה... נמאס לי מהם.
    אלוהים חבר של פרגסון.
     
  7. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    לא יאמן כמה שהתיקו הזה מעצבן...למרות שהשווינו בדקה ה90 אני חושב שזה היה משחק שהיינו חייבים לקחת...אני מאוד מאוד מאוכזב מהמשחק הזה והסיפור באירופה כנראה נגמר... עכשיו הראש בדבר האמיתי ביום שבת
     
  8. avdz7 Member

    הצטרף ב:
    ‏1/4/07
    הודעות:
    3,307
    לייקים שהתקבלו:
    383
    :aaarofl:

    כמה עוד נקודות יונייטד צריכה כדי להבטיח בוודאות את המקום הראשון?
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מצטער על נבואת הזעם...אבל המחצית השנייה הייתה חושך מוחלט, ובתאכלס, עם כל הכבוד לתיקו ההיסטורי שלנו בסאן-סירו - את המטרה לא השגנו היום. הקבוצה עלתה לחצי השני שבעה מאוד. ייתכן שהבעייה הייתה שלא שיחקנו מספיק על צד ימין. ונמאס כבר מהגרוטעה מרסלו, איך הוא סיים את המשחק אני לא מבין. שום פעולה התקפית ראויה, להיפך - הוא חירב כמה התקפות. במקום למסור לראול או לרוד הוא בועט ובועט, וכל בעיטה עם הדרדרלה ליד הקורה. פלגריני היה חייב לבצע את החילופים קודם לכן. חצי כדור מסוכן ברחבה של מילאן וראול מגיע למצב שרק בזכות עצירה יפה של דידה, לא הסתיים בשער ניצחון קלאסי. ראול חייב להיות על המגרש. היגואין היום איכזב בגדול וחבל, כי לא בטוח שהוא יקבל הרבה צ'אנסים, בטח אם רוד יהיה כשיר. קאקא במחצית השנייה איבד המון כדורים, נו באמת. לכולם קל לכדרר כשיש שטח ריק, אבל לא יכול להיות שאמברוסיני יעלים אותו בכזאת קלות. משהו במהירות והזריזות של קאקא - פג לו. הדקות הטובות שלנו בחצי הראשון הספיקו למצב וחצי ולשער אחד. מילאן ברגע אחד השיגה את השיוויון. כשקסיאס הטעה את פאטו והעביר לרגל השנייה - באמת שזה קיצר לי כמה שנים מהחיים. אותו דבר אחרי שפפה פיספס כדור וגם ופיפו חזר. לסיכום - הסיכויים לסיים במקום הראשון פחתו משמעותית, אני כבר רואה אותנו מקבלים את צ'לסי וההמשך ידוע. באמת שאני לא לוקח שום דבר חיובי מהמשחק הזה, כי הגיע הזמן שריאל גם תייצר מצבי הבקעה. הדבר היחיד שמשמח אותי זה שרוד חזר. כל-כך כיף לראות אותו ואת ראול. אם זה תלוי בי - זה החוד שלנו לדרבי. כמו בשנה שעברה, כמו לפני שנתיים. נקווה שלא נשבור את המסורת המוצלח בויסנטה קאלדרון ביום שבת. לילה טוב בינתיים
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/11/09
  10. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    איזה משחק מוזר. ההגנה הייתה חלשה מאוד, כל הגולים שלהם נבעו מרשלנות הגנתית שלנו וזה לא נראה טוב לקראת צ'לסי. מצד שני, בדקות האחרונות נראינו טוב התקפית והשוער הנהדר אקינפייב היה מצוין עד ש...שוב המזל האיר לנו פנים בפעם המי יודע כמה. דווקא ולנסיה שהיה מאוד חלש התכבד בשוויון.

    תוצאה סבירה בהתחשב במה שהלך, נצטרך עוד קצת להתאמץ מול הטורקים וחבל.
     
  11. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מילאן הראיתה בצמד המפגשים האלה שהיא קבוצה טובה יותר ואין על זה עוררין. זה היה צריך להיות 6 נק' עם 6 שערים, אבל גם ראשות בית עם 4 נק' ו-4 שערים זה סביר. במחזור הבא חשוב להבטיח את העלייה באופן סופי.
     
  12. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    מצטער, אבל לא הוכחתם שום דבר, ריאל קבוצה בבנייה, מילאן קבוצה בהריסה, מה גם שריאל שיחקה בלי רונאלדו שזה מאוד משמעותי כרגע. ריאל קבוצה טובה יותר ממילאן, ולא צמד משחקים יוכיחו אחרת, ריאל שלטה בצורה מובהקת במחצית הראשונה, המחצית השנייה היית יותר מאוזנת אם היתרון קל למילאן.

    בברנבאו לא עשיתם כלום עד לדקה ה60 וגם זה ניצול של הגנה רעה ולא מתאומת של ריאל. בקיצר שב בלול.
     
  13. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    עוד פעם, כמו במשחק הקודם - פאטו. אני באמת מנסה לחשוב על זה בניסיון להיזכר, אבל קשה לי מאוד לחשוב על איזשהו שחקן ששיחק ברמה הזאת בגיל של פאטו. אני מניח שרונאלדו המקורי הוא היחיד שמאפיל עליו מהבחינה הזאת. בזמנו, לפני שהחתמנו אותו והוא היה 98% סגור אצלנו, דיברו עליו בתור הכישרון הכי גדול מאז רונאלדו. נדמה שעם כל משחק שעובר, הוא מוכיח את זה יותר ויותר.

    אבל... האיש של המשחק מבחינתי הוא קאפיטאנו. אמברוסיני פשוט רצח היום את קאקה. עוד תיקול ועוד סגירה ועוד תיקול ועוד חילוץ. פשוט משחק פנומנלי שלו. רוב השחקנים נתנו היום משחק טוב. גם רונאלדיניו היה בסדר גמור. חבל שהשופט גזל מאיתנו ניצחון, אבל התרגלנו...

    מעבר להעפלה, אני באמת רוצה לגמור את הבית הזה במקום הראשון. אנחנו יכולים לנצח את מארסיי בבית, ואנחנו חייבים לנצח את ציריך בחוץ. זה לא בשמיים.

    באיירן חייבת לנצח בטורינו כדי לעלות לשלב הבא. המחמאות לבורדו?
     
  14. פרנקו בארזי Member

    הצטרף ב:
    ‏7/2/08
    הודעות:
    1,459
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חמש נקודות:
    1. פאטו הוא אל
    2. רונאלדיניו נתן משחק פנטסטי במחצית השנייה עם כמה מסירות מצוינות שכמעט והסתיימו בשער
    3. אמברוסיני כנראה הזריק לקאקא פורמאלין או משהו כי זאת באמת היתה תצוגה הגנתית מופלאה
    4. היינו צריכים לנצח את המשחק הזה
    5. השופט הזה הוא בן פרוצה
     
  15. Mehmet Member

    הצטרף ב:
    ‏23/8/06
    הודעות:
    1,425
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בורדו שיחקה מעולה לפני שבועיים אצלה בבית מולנו, והיום הם ממש לא נראו טוב. מי שעשה אותם גדולים הוא לואיס ואן חאל, ששוב לא קורא את המשחק נכון ומבצע חילופים הזויים/מאוחרים. ההתנהלות שלו מרגיזה אותי כבר כמה משחקים ברצף, ואני מקווה שילך הביתה, שלפחות יישאר לנו איזשהו סיכוי לקחת את הליגה האירופית.

    השאלות הקשות:
    למה לא לפתוח עם רובן? במשחק כזה, גם אם הוא פצוע הוא צריך לפתוח.
    ואם כבר להכניס את רובן במחצית, למה במקום קלוזה? אתה בפיגור, תוציא את פראניץ' שהיה מזעזע ולא תרם כלום, אל תוותר על החלוץ הנורמלי שיש לך, כשהאופציה העלובה על הספסל היא גומס.
    למה להוציא את בראפייד? דווקא מבחינה התקפית הוא תרם לא מעט היום, והוא מסוג השחקנים שצריכים להישאר כל עוד הקבוצה בפיגור.

    בקיצור, נמאס מואן חאל.


    ועוד דבר. למה כולם מחמיאים למכבי חיפה על ההופעה שלה בליגת האלופות? 4 הפסדים, 0 נקודות ו-0 שערי זכות זו לא הופעה טובה. זו בושה וחרפה.