אלופות: ארסנל עם סיכוי לגומלין

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י לירן, ‏31/3/10.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ערב דרמתי ומעניין באימרויות בסופו של דבר, אם כי לא נותרו הרבה שאלות לקראת הגומלין. בטח בגלל התוצאה, וגם כמה חבל שפברגאס לא ישחק. החיסרון שלו הרבה יותר משמעותי משל פיקה או פויול. אסכם את המשחק בכמה נקודות:
    * אני חושב שהתיקו הזה חשוב מאוד עבור המיצוב של ארסנל כאחת הקבוצות הטובות ביבשת, אולי אפילו יותר מהמשך הדרך לחצי הגמר - כי אם נודה באמת, תיקו 2:2 בבית זו תוצאה גרועה מאוד, ולארסנל אין סיכוי להפוך את הסיפור בספרד. ארסל הייתה בפיגור של שני שערים והיא שיחקה איום ונורא - היא נראיתה גרוע יותר מקבוצות תחתית עלובות בספרד שבארסה עשתה להן משולשים והגיעה לרחבה בקלות, ואם היא הייתה מפסידה בבית שוב בצורה מעליבה כמו נגד יונייטד בחצי הגמר אשתקד או כמו מול צ'לסי ויונייטד השנה בליגה - ארסנל הייתה משדרת לאירופה שהיא קבוצה נחותה הרבה יותר בהשוואה לשתיים האלו. ברצלונה הגיעה לרחבה בכל פעם שעברה את החצי והיה נדמה שארסנל לא עשתה שיעורי בית.
    * פרט להורדת ההילוך של ברצלונה(אפשר להנמיך קצב, אבל אסור לוותר על חצי שעה מהמשחק באופן כה קיצוני), גם כניסתו של וולקוט הכניסה חיים חדשים למשחק של הקבוצה, הרבה יותר מעל המצופה. בדיעבד אפשר לשאול מדוע וולקוט לא פתח בהרכב, הרי הוא הרבה יותר זריז, מהיר ומתוחכם ממי שהיה על המגרש והמצ'אפ שלו מול מאקסוול עזר מאוד לארסנל - אבל טוב שוונגר התעשת בזמן.
    * זלאטן איברהימוביץ הגיע היום רישמית לברצלונה. הוא היה חתום על שער הניצחון בסופר-קלאסיקו, אבל היום ראינו ממנו תצוגת כדורגל ברמה אחרת. השבדי כבש צמד נפלא וכיפר על ההחמצה שלו בפתיחת המשחק. טאץ' מדוייק שלו בשער הראשון וטיל אדיר לרשת בשער השני - סיומת זלאטן טיפוסית, בערך. ההתעוררות שלו מאוד מסוכנת עבור ריאל מדריד לקראת הסופר-קלאסיקו הקרוב.
    * אם כבר דיברתי על השער הראשון של זלאטן - אלמונייה יצא רע מאוד לכדור הזה, וחבל שגם בתצוגה פנטסטית שלו - הוא פשוט הדף איזה עשרה כדורים מסוכנים בחצי השעה הראשונה בה ארסנל לא עברה את החצי - אלמונייה היה חייב לקבל גול באשמתו. בכל-מקרה, אם אלמונייה היה מציג אפילו 70% מהיכולת הזאת למשך תקופה ארוכה יותר - אולי ארסנל בכלל הייתה במקום הראשון בפריימרליג. אני חושב שבכל-זאת צריך לתת לו את תואר שחקן המשחק.


    לפי התקציר מהמשחק השני, צסק"א הייתה לא רעה, אבל אינטר החמיצה מספר מצבים קורצים. לא פלא שמיליטו הוא זה שכבש את שער הניצחון, לטעמי המצטיין באינטר מפתיחת העונה. התוצאה הזאת אמורה להספיק למרות הקור הגדול שיש ברוסיה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/4/10
  2. בועז Member

    הצטרף ב:
    ‏24/8/02
    הודעות:
    3,196
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ארסנל ממש קבוצה ביזיונית אתה צודק, דיאבי אפס, אבואה ובנדטנר גרועים, מדהים הניתוח והפרשנות שלך לקבוצה שראית אותה השנה משחקת אולי פחות ממספר הסטייקים ששגיא כהן דפק השבוע. איך אתה יכול לפסול קבוצה לפי משחק אחד, שבו גם בסופו של דבר היא לא הפסידה מול אחת הקבוצות הטובות באירופה(אם לא הטובה שבהן). או שזה סתם מגיע מהמקלדת שמי שהתרגל לסטנדרטים של ברצלונה וחושב שכל דבר פחות איכותי מזה הוא ביזיון? רק בסיבוב הקודם הם נתנו חמישייה לפורטו, בליגה הם רצים לאליפות מול 2 מהקבוצות הטובות באירופה אבל 90 דקות היום הספיקו לך כדי לקבוע שקבוצה שמשחקת עם השחקנים האלה היא ביזיונית. זה משנה שגאלאס נפצע? שארשבין יצא? שואן פרסי בחוץ כבר המון משחקים ושאדוארדו לא זוכר איך נראית הרשת כשהיא זזה מרוב שהוא חלוד?
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    התגובות בקצרה:

    http://www.as.com/composition/images/das/das/por/2010/03/1270068564.Xxx

    ארסן וונגר:"למדנו במהלך המשחק להתאפק, להיות סבלניים והצלחנו להישאר בחיים על אף סיטואצייה לא נוחה. לא אכחיש כי שיחקנו מול קבוצה גדולה, אך אני כן מסופק באופן מסויים עם שני השערים".
    פפ גוארדיולה:"המחצית הראשונה הייתה הטובה ביותר שלנו מאז שאני מאמן הקבוצה. ידענו שלא נוכל לבטל אותם עד כדי-כך במשחק החוץ ושנצטרך להעביר את ההכרעה לקאמפ-נואו. אני כבר חושב על משחק הליגה בשבת".
    תיירי הנרי:"היה לי רגע מדהים כשהקהל הריע לי, רציתי שזה יימשך והיה לי קשה להיפרד מהאוהדים. הצגנו מחצית ראשונה אדירה אבל באירופה אסור לטעות ולכן לא ניצחנו. צפוי משחק לא פשוט בספרד".
    ססק פברגאס:"אני לא רוצה להסיק מסקנות לפני הבדיקה, אבל אני חושש לגרוע מכל מבחינת הפציעה. תיקו זו תוצאה טובה בהתחשב בפיגור אליו נקלענו. המשחק הזה היה חוויה בלתי-נשכחת וידענו שיהיה קשה. הפנדל שקיבלנו היה מוצדק".
    זלאטן איברהימוביץ:"זו תוצאה טובה בסה"כ, אבל היה יכול להיות הרבה יותר טוב. בליגת האלופות צריך לשחק עד הרגע האחרון ולא לנוח לפני. אני בכל-זאת חושב שאנחנו קרובים מאוד לחצי הגמר. אני שמח על שני השערים אבל לא על איבוד הניצחון".

     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/4/10
  4. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    בועז ארסנל קבוצה פח תסלח לי. יצא לי לראות את ארגסנל לא מעט השנה ובטח ובטח שגם בשנה שעברה, אני ייתן לך דוגמא, רק בשבת הם יצאו במזל עם תיקו מברמינגהאם כשהם בקושי יוצרים הזדמנויות ועד שהם מובילים 1:0 משער יפה לכשעצמו, והם צריכים לסגור את המשחק, נאסרי משום מה 5 מטר מול השער מחליט למסור במקום להפציץ פנימה ובהתקפת הגומלין מגיע איזה גול מטומטם שבעצם די סוגר את סיפור האליפות של ארסנל, השנה ארסנל מתחה אותו קצת יותר מאשר חודש נובמבר כמו בשנה שעברה אבל עדיין ארסנל קבוצה מאוד מוגבלת ובינונית, כשאין את פברגאס הקישור כל כך אנמי, שלעומתו הקישור של אינטר נראה כמו ברצלונה. אם בנדטר ה-B52 המאיים (אוווו איי אמ שייקי) הוא החלוץ הפותח של ארסנל, אין מה להתרגש, כנראה שהיחידי שמסוגל לעשות משהו בהתקפה של התותחנים זה ואן פרסי, בנדטנר שחקן בינוני שיכול לתפקד בצורה מעולה רק אם יהיה לידו סקורר אמיתי שימשוך את רוב האש אליו, אחרת במשחקים חשובים הוא ייעלם, ואם אתם לא רואים את זה דרך המשחקים מול יריבות כמו האל וסטוק שהן באמת פח, אז יש לכם בעיה. שוער והגנה? פרט לורמאלן וגאלאס אין לארסנל כלום. וכן זה מסתכם בשני הבלמים, כשאחד יוצא אז זה גומר את שניהם, וכשאין מגנים, מה הפלא שבארסה מגיעה ל-10 מצבים בטוחים של גול? ובואו רק נתהה מה היה קורה אם אלמוניה היה בעוד אחד מהימים העלובים שלו? זה כנראה היה נגמר בהשפלה הגדולה ביותר שארסנל חוותה באמירויות וייתכן מאוד שבהיסטוריה שלה בכל הקשור למשחק ביתי. ה-2:2 הוא כל כך משקר (הקלטתי את המשחק וראיתי אותו מיד אחרי סיומו למי שתוהה אם אני ראיתי את המשחק או לא) שזה מדהים. רק המחשבה על זה שארסנל תצטרך גם לשמור על שער נקי ויותר מזה, לנצח בקאמפ נואו, כי הרי 1:1 לא יספיק לה, זה גורם לחשוב אולי שמדובר במשהו הזוי ביותר, כי אין סרט שבעולם שבארסה תפסיד לארסנל עם ההגנה העלובה שלה, מילא היתה לה את ההגנה של אינטר, הייתי יכול להגיד לכם שיש סיכוי, אבל ההגנה של ארסנל? עוד כשהיתה ההגרלה ידענו שזה לא כוחות, ועם כל הכבוד, פורטו בשלב הקודם היתה פיקציה, מספיק שארסנל היתה פוגשת את באיירן, אחת הצרפתיות, אחת הספרדיות או אינטר, היא היתה היום בבית, אוכלת ערגליות עם שאולי (או שאול) מארץ נהדרת ורואה את מודי באולפן...אתם שואלים למה ארסנל לא לוקחת תואר ואפילו לא מתקרבת אליו כבר 5 שנים בערך? זה התשובה, הם בונים עם ילדים שזה טוב ויפה אבל אין להם כמעט שום שחקן עם ניסיון במעמדים גדולים בהרכב ויש להם יותר מדי שחקנים מוגבלים שהם מתעקשים לבנות עליהם במקום להביא תותחים, כמו השם שלהם, שיחזקו באמת את הקבוצה, אחרת עם כל הכבוד לקאמבק הגדול היום, שגם הוא תוצר של יכולת מצוינת של אלמוניה, כל עוד בארסנל ימשיכו להתבסס על הילדונים הם ישארו ילדונים וישאירו את ארון הגביעים ליונייטד וצ'לסי.
     
  5. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    גוארדיולה אחרי המשחק: ''המחצית הראשונה הייתה הטובה ביותר מאז שאני מאמן את ברצלונה, יותר אפילו מבעונה שעברה''.

    אין ספק שגוארדיולה צודק. ברצלונה נתנה היום 70 דקות לפנתאון, משחק לחץ מושלם שפשוט חנק את ארסנל באמרויות, הנעת כדור מושלמת, 70 אחוזי החזקה בכדור, שארסנל מתקשה לעבור את החצי בדקות ארוכות במשחק, בלי איינסטה וגולם כמו קייטה, זה דבר באמת נדיר.

     
  6. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,623
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    עומר אל תזלזל בסטוק, אני בטוח שבבריטניה סטאדיום עם כדורי החוץ האדירים של דלאפ והדחיפה של האוהדים הם היו יכולים לעשות יותר מאשר ארסנל היום.
    ארסנל קבוצה פח? מקום 3 בליגה הטובה בעולם עדיין עם סיכוי ממשי לקחת אליפות, ממש פח אשפה, אשפח.
     
  7. M_T_A Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/05
    הודעות:
    5,310
    לייקים שהתקבלו:
    0
    2-2 בחוץ באופן כללי זאת תוצאה מצוינת, אבל אני יוצא צאוכזב מהתיקו הזה. מאוכזב כי בארסה היתה גדולה על ארסנל היום בכמה מידות, אבל נרדמה ב30 דקות האחרונות ואיפשרה את החזרה של ארסנל למשחק. ב60 דקות הראשונות זה היה פשוט תענוג. ברצלונה שיחקה ממש כמו במשחקי השיא של העונה שעברה, עם המסירות הקצרות והלא נגמרות, ההגעה המהירה לרחבה של היריבה, ההרגשה שבכל רגע שרוצים אפשר ליצור מצב וגם להבקיע, הלחץ על כל המגרש והזכיה בכדורים בחצי של היריב, ממש היתה הרגשה של 4-0 כמו באותו שלב בעונה שעברה.. למרות שהתוצאה מצוינת, היא גם יכלה להיות חלומית ופשוט חבל. וגם הפנדל, ובעיקר האדום לפויול נראה לי די תמוה. אבל בהנחה שבארסה לא תפשל בקאמפ נואו, לפחות זה מונע ממנו את האפשרות להיות מורחק מהחצי גמר.
    אי אפשר גם שלא להאשים את מקסוול בחזרה של ארסנל מהקבר. נתן לוולקוט חופש בלתי נגמר וארסנל פשוט חגגה על האגף שלו. אבידל בחזרה להרכב ומהר.. הוא לא התאושש כבר מהפציעה?

    אני רוצה להקדיש חלק מהתגובה גם לזלאטן איברהימוביץ'. היום, לפחות מבחינתי נפתרה התעלומה לגביו. הוא חלוץ ענק, והמשחק היום רק אישר את זה וגם את זה שהוא כנראה באמת לא בדיוק האיש הכי מתאים לברצלונה.. כי בבארסה מסדרים לך את הכדור מול השער ואתה רק צריך להבקיע, אבל זלאטן מבקיע ממצבים מסובכים, הוא עושה את הלא יאומן והלא מצופה. הוא אחד שאיכשהו ימצא את הרגע והמיקום הנכון ויוצא בעיטה שאיכשהו תיכנס לשער ותהמם את כולם. אבל לא ככה בארסה משחקת.. ובגלל זה הוא היה בבצורת כל כך ארוכה בליגה, ובגלל זה גם היום כשהוא קיבל כדור 4 מטר מול השער הוא בעט לשמים, אבל כשהוא היה צריך להקפיץ מעל השוער מזוית לא הגיונית הוא עשה את זה, וכשהוא היה צריך להרים את הרשת העליונה ממצב לא הכי נוח הוא עשה בדיוק את זה. השני גולים שהוא הבקיע היום פשוט מדהימים.. קשה לי לחשוב על עוד חלוץ שהיה עושה את זה.
    אם הוא רק יידע לשלב בין הסיגנונות, להיות לפעמים גם זה שיודע לדחוק לשער מהמצבים שהחברים לקבוצה מסדרים לו, ולא רק מהמצבים שהוא מסדר לעצמו, הוא יהיה אחד החלוצים הגדולים בתולדות המשחק..
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/4/10
  8. מכבי או מוות!!! Member

    הצטרף ב:
    ‏31/12/06
    הודעות:
    718
    לייקים שהתקבלו:
    0
    התאכזבתי,חשבתי שנראה יותר טוב למרות התיקו ללא שום צל של ספק היה ברור שברצלונה שיחקו יותר טוב,אם רצינו סיכוי כלשהו להפעיל לחצי הגמר היינו צריכים לנצח באמירויות כי לנצח בקאמפ נו זה כבר סימפוניה אחרת...מה שכן אלמוניה היום עם יום גדול דווקא חשבתי שהוא הולך להיות אחת הבעיות הגדולות שלנו במשחק...אבל טעיתי-לשמחתי.
    העיינים כבר למשחק נגד וולבס ואז לאולד טארפורד בתקווה שיגמר שם המשחק בתיקו ואז נוכל לקוות לאיבוד נקודות נוסף ואולי אולי אולי אליפות.
     
  9. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    עומר, אם אתה חושב שמה שראית אתמול זו היכולת הרגילה של ארסנל אתה פשוט עיוור...

    אהא. 10-0 בורדו היו שמים לנו. עם המחליפים.

    אני לא אומר שאנחנו קבוצה כבירה, ראיתי את ארסנל כבר מעמידה קבוצות טובות בהרבה, אבל לא במקרה אנחנו עדיין במירוץ לאליפות באנגליה.
     
  10. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    אתה יכול להגיד את זה על הרבה קבוצות, את ארסנל ראיתי מספיק בשנים האחרונות.
    מספיק כדי לראות שדיאבי הוא חרא של שחקן, שחקן שאין לו כלום מלבד דימיון פיזי לוויירה. בנדטנר זכה אצלי לכינוי הטוטו תמוז של ארסנל, ולמרות כל מני דחיקות בחודשים האחרונים הוא לא מראה איזושהי מגמה להפוך לשחקן סביר. ואבואה הוא פשוט אחד השחקנים הטיפשים ששיחקו את המשחק, ברמות האלה במיוחד.
    לא מפתיע שארסנל הושפלה בכל אחד מהמשחקים שלה מול צ'לסי ומנצ'סטר והיום הייתה קרובה להשפלה גדולה עוד יותר. אם ונגר לא היה עקשן, הוא היה דואג שלואן פרסי שכל עונה פצוע חצי ממנה יהיה מחליף ברמה או לפחות חלוץ טוב לצידו.

    ד"א, ההגנה נראתה כמו זבל עם גאלאס, אחרי זה אפשר להגיד שהיא קצת התייצבה (כנראה שלא בזכות סונג)
     
  11. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אתם לא במירוץ לאליפות זו אשליה אופטית. תמשיכו להיות באיזשהו סרט פנטזיה שאתם במירוץ לאליפות, אתם לא. לא ניצחתם את צ'לסי, לא ניצחתם את יונייטד, אפילו את ליברפול אם אני לא טועה, אז באיזה מירוץ אתם חושבים שאתם נמצאים? המשחק בשבת היה צריך להמחיש לכם את זה שבמקום לבוא, לשלוט ולדרוס, יצרתם בקושי כמה מצבים בודדים והיה לכם מזל שלא הפסדתם עם החמצות מסמרות שיער של ברמינגהאם. הליגה האנגלית הכי טובה בעולם? כנראה שכן בטח ובטח כשבספרד יש מאבק של 2 בלבד, אבל עדיין גם באנגליה יש מאבק של שתיים בלבד, עם כל הכבוד, ארסנל קבוצה מאוד לא יציבה, ולצד משחקים טובים, היא מציגה משחקי נפל, שהם כולם בגלל הקבוצה הבינונית שארסן ונגר בנה, עם נטו ילדים, בלי אף שחקן מבוגר/אחד כזה שהיה במעמדים גדולים, וזו הסיבה שארסנל נכשלת פעם אחר פעם אחר פעם. רגע אז אתה חושב שהיכולת שלכם מול פורטו זו היכולת הרגילה של ארסנל? תעשה לי טובה, אני לא זוכר מתי פורטו יצאה למשחק חוץ ולא הפסידה בו מאז ז'וזה מוריניו בתפקיד שם.
     
  12. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    פורטו יצאה להרבה משחקי חוץ ולא הפסידה בהם מאז מוריניו, אם התכוונת רק לאנגליה (כי העונה היא ניצחה בספרד) אז תזכר שנה שעברה מה היא עשתה במנצ'סטר.
     
  13. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נגד יונייטד ברבע הגמר אשתקד מספיק לך? ולא שזה האישו בכלל.
    אתה לוקח משחק אחד - 70 דקות נוראיות של ארסנל, אולי 70 הדקות הגרועות ביותר שלהם העונה ומשליך את זה על עונה שלמה. הופך את פאקינג ארסנל לקבוצת פח. וכמובן שאתה מתעלם מכך שבארסה הייתה אדירה באותם דקות ומעטות הקבוצות שהיו מתמודדות עם הבליץ הזה של הקטאלונים. וכמובן שאתה מתעלם מכך שארסנל שיחקה עם חצי פברגאס (זו אולי חוכמה של בדיעבד אבל זו היתה טעות מצד ונגר לשחק עם ססק כשהוא בספק 90 דקות), ללא ארשבין מהדקה ה-25 כמדומני ושהיא ברבע גמר ליגת האלופות ובמירוץ לאליפות ללא רובין ואן פרסי.

    מוזר לי לסנגר על ארסנל נוכח התצוגה הכל-כך רפויה שלהם אמש שגרמה לי למרוט את שערותי (באופן די חד פעמי הייתי בעד התותחנים). ואני חושב שהמשחק אמש הוכיח עד כמה ארסנל היא קבוצה מוגבלת ולא מספיק חזקה כדי לזכות באליפות (למרות שאני, לאור לוח המשחקים, לא סוגר דבר). אבל לקרוא לה קבוצה מבישה, פח, לקרוא לדיאבי של העונה אפס, לאבואה של החודש האחרון ושאר שטויות. give me a break
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/4/10
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ברצלונה אתמול הייתה נהדרת, אבל ארסנל נתנה לה יותר מידי חופש, וגם וונגר אמר את זה לאחר המשחק. תיזכרו איך צ'לסי שיתקה את בארסה באנגליה ולא נתנה לה לבעוט לשער בכלל, ואפילו שטוטגארט הבינונית הייתה יותר טובה מברצלונה במשחק שנערך בגרמניה והייתה ראויה לניצחון, 2-0. במשחק נוק-אווט, וודאי בבית - אסור לקבוצה להיראות בצורה כזאת. חשבתי שלארסנל יהיה חסר את הגרוש ללירה, אתמול היו חסרים לה עוד הרבה דברים.
    המשחק אתמול היה דבר קיצוני, אבל ארסנל לא היוותה יריב גם לא מול יונייטד באימרויות העונה ובעונה שעברה בחצי הגמר, וגם בצמד משחקיה נגד צ'לסי העונה(דווקא את ליברפול ארסנל ניצחה העונה פעמיים - טעות בידך עומר).
    ארסנל השנה במירוץ לאליפות, אין ספק - אבל יש תחושה שתמיד שתיהיה לה אפשרות להשיג את המקום הראשון - היא תיפול, היא תספוג שער מטופש כמו מול ברמינגהאם או תאבד יתרון 2-0 בחוץ מול ווסטהאם.
    וכמובן שיש גבול בין לאבד פרופורציות ולכנות את ארסנל כ'קבוצת פח'(אני מאמין שעומר לא באמת חושב ככה, הוא פשוט רצה להקצין לנוכח חיזוק וביסוס הנקודה שהוא מנסה להבהיר ואני דיי מסכים איתו בקו הזה), לבין מה שאני טוען - ארסנל מגיעה לשלבים האלה כבר כמה שנים אבל כשהיא פוגשת יריבה חזקה היא לא באמת פקטור. תמיד נראה שחסרים לה עוד שלושה שחקני הרכב ובאותן עמדות - בלם, קשר אחורי וחלוץ.
     
  15. mikej007 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/7/03
    הודעות:
    23
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הליגה הרוסית הודיעה על דחיית המשחק בשבת בין צסק"א לזניט, לכאורה בגלל בעיות בטחון - אבל כולם יודעים שזה כנראה כדי לעזור לצסק"א מול אינטר. הכנתי טור על הנושא ואשמח אם תיכנסו.