אלופות: ארסנל עם סיכוי לגומלין

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י לירן, ‏31/3/10.

  1. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    מיליטו בעונה מצויינת והוא מספיק טוב כדי לפתוח בהגנה אבל מי יהיה ביחד איתו? אם אני לא טועה אין להם עוד בלם טבעי. אני אגב הייתי פותח עם אבידאל כבלם.

    גם אני חושב שברצלונה תעלה בלי הרבה קושי, כי שהיא מרוכזת היא קבוצה הרבה יותר איכותית והיא גם פשוט יותר ווינרית. אבל היא סתם עשתה לעצמה את החיים קשים. ארסנל עדיין יכולה לתפוס כל רגע מנוחה של ברצלונה ולהגיע למצבי כיבוש נהדרים. וזה קרה היום המון. אז להחזיק בכדור ברמה של ברצלונה היא לא יכולה, אבל ברצלונה תצטרך ריכוז של 90 דקות.
     
  2. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    אה וכן, פנדל שלא היה ולא נברא, ססק בעט ברגליים של פויול, לא אדום, לא פנדל, גניבה של בוסאקה.

     
  3. קרלס פויול5 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/3/10
    הודעות:
    1,159
    לייקים שהתקבלו:
    9
    מין:
    זכר
    איזה עצבים, הובלנו שתיים אפס ויכל להיות הרבה יותר אם אלמוניה שוער שבד"כ הוא שני שקל וחצי לא היה משחק טוב כ"כ, בנוסף לא היה פנדל בגרוש ובטח לא הגיעה אדום, במשחק רגיל הייתי מרוצה אבל עכשיו שהגנה תהיה של מיליטו(עוד בסדר) וציגרה/מארקז זו כבר בעיה לא שהם פחות פח מההגנה של ארסנל אבל לארסנל יש התקפה לא רעה ועם הטעויות של המקסיקני או של ציגרה אי אפשר לדעת, מסוכן.
     
  4. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    מצד אחד זה נכון, אבל עדיין ארסנל היא לא קבוצה אנגלית חזקה טיפוסית, מול צ'לסי ויונייטד הפערי רמות האלה לא היו עד כדי כך מורגשים.

    בכל מקרה, למרות המתנות של ברצלונה, אין לי ספק שהיא תעלה לחצי גמר. משם זה כבר סיפור אחר...
     
  5. David Seaman Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/07
    הודעות:
    1,347
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כששמעתי שבוסאקה שופט את המשחק, שמחתי, כי הוא שופט טוב ויציב בד"כ. אבל היום הוא נתן חתיכת תצוגה רעה של שיפוט... צהוב לא הוגן משום מקום לססק, פנדל ואדום לא מוצדקים (למרות שעל זה אני לא מתלונן), ועוד המון טעויות קטנות במהלך המשחק.
     
  6. wayne-rooney Member

    הצטרף ב:
    ‏6/3/10
    הודעות:
    228
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אל תדאג, אני חושב שדווקא יש דברים חיוביים בתיקו הזה. קודם כול, כפי שכבר ידוע פויול ופיקה נקיים לחצי הגמר ואולי לגמר. מיליטו לדעתי אדיר השנה, הוא גם נכנס בליגה חזק לרוטציה עם פיקה האדיר והוא עושה עבודה נפלאה. לגבי השותף שלו, לא הייתי רוצה לראות את מארקז, אבל אני לא חושב שזה יהיה אסון כזה גדול. גם יאיא טורה שהוכיח במאני טיים בעונה שעברה שהוא יודע לעשות את תפקיד הבלם בצורה מעולה, יכול לחבור לארגנטינאי. אולי אפילו אבידל, אם כי אני חושב שאחרי המשחק הזה של מקסוול גאורדיאולה מחק אותו.

    הדבר השני החיובי הוא שברצלונה לא תגיע שאננה לגומלין, כי אחרי 2-0 או 2-1 למשל ברצלונה היתה יכולה להגיע למשחק ולזלזל ואז ארסנל היתה בהחלט יכולה לכבוש שער חוץ ולסבך את העניינים. עכשיו, אחרי התיקו הזה, ברצלונה תגיע בוודאות בשיא המרץ כפי שהיא מגיעה לכול משחק גדול, וכמעט בוודאות תעבור.

    אה, ומסי חייב לחזור לכדור הארץ.
    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wlcm.Xxx
     
  7. GRANDE LAZIO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/3/09
    הודעות:
    2,373
    לייקים שהתקבלו:
    98
    תוצאה מאכזבת בסאן סירו.. 0:1 נזיל לאללה, אבל מצד שני די בטוח כי אינטר נמנעה משער חוץ. מתסכל שבליץ נראזורי קטלני בחצי השני לא הספיק ליותר משער אחד, פאנדב (מיודעינו) היה החוליה החלשה הערב. הרבה איבודי כדור, החמצות גדולות, לא מרוכז. חבל.

    לאינטר יש לטעמי את ההגנה הטובה בעולם. תענוג לראות שאפילו כשמטראצי ממלא את המקום של לוסיו, ההגנה לא משתנה בשיט. מוריניו בנה הגנה נהדרת ויציבה, וזו אחת הסיבות שלדעתי אינטר תזכה השנה באלופות.
     
  8. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    היום חזינו בעולה הראשונה לחצי גמר ליגת האלופות, קוראים לה ברצלונה, למרות שהמשחק הסתיים ב-2:2. ארסנל בלי המנהיג שלה פברגאס בגומלין שאולי גם יהיה פצוע, ועם 0 חלוצים משמעותיים כי עם כל הכבוד בנטדנר הוא חתיכת פח, אדוארדו כבר מזמן לא אותו חלוץ מאיים וגם ככה לא משחק, ואני לא רואה את ואן פרסי פתאום קם ומשחק, כי זה לא יקרה, כך שאין לארסנל לדעתי שום סיכוי לעבור את ברצלונה, אם היום הם היו מנצלים את המיני פאניקה שנהייתה אצל בארסה בסיום ומנצחים אולי איזה בונקר הירואי היה שולח אותם לחצי אבל בואו נודה, התוצאה היום היתה צריכה להיות משהו כמו 7 או 8:2, ואני לא מגזים. ארסנל מבחינה הגנתית אין לה מה למכור בקאמפ נואו ובואו נזכור את זה, לא היה לה לפני המשחק סיכוי ובטח שאין לה גם עכשיו. ברצלונה פשוט קבוצה מדהימה, לא יום טוב של מסי, לא יום גדול של צ'אבי ואינייסטה, ועדיין בארסה עשתה מה שהיא רוצה באמירויות. נכון פיקה והמתולתל לא ישחקו בגומלין אבל עדיין מול האין התקפה של ארסנל זה עדיין יספיק.

    בנוגע לאינטר צסק"א, מחצית ראשונה מאוד מתסכלת לצפיה, ומחצית שניה מעולה לצפיה אבל מתסכלת מבחינת התוצאה, נכון 0:1 זו תוצאה יותר טובה מה-1:2 שעשינו מול צ'לסי אבל מה שבטוח אנחנו חייבים לכבוש בחוץ, אם נכבוש, אנחנו בחצי הגמר, אם לא, אנחנו יכולים להפסיד, לאינטר יש מזל שהיא מקבלת חזרה את לוסיו, ושלצסק"א לא יהיו את קראסיץ' ואת אלדונין. אם אינטר תכבוש בגומלין היא תעלה. אגב אני לא מסכים איתך שפאנדב היה החוליה החלשה, לדעתי כמו רוב העונה הזאת אטו היה החוליה החדשה, השחקן פשוט לא מוצא את עצמו, ולדעתי אינטר תעשה נכון אם לא תעלה איתו בגומלין, נכון הוא שיחק אותה מול צ'לסי והאמת שכל המשחק שלו שם היה מעולה והוא יכל להבקיע צמד ושלושער במשחק הזה אבל הוא לפעמים גורם לי לתהות ממה כולם התלהבו ממנו כי הוא פשוט משחק רחוק מהשער וגם כשהוא מתקרב הוא משחק בכזאת אגואיסטיות. אינטר היום של המחצית השניה היתה שווה 3 או 4 שערים בוודאות, אם לא אקינפייב שהוא שוער מצוין, הגומלין לפרוטוקול. צסק"א מבחינה התקפית לא עשתה כלום.

    פרט למנצ'סטר וצ'לסי, אין שום קבוצה אנגלית שיכולה לנצח את ברצלונה וריאל מדריד, בטח ובטח שגם איטלקית, ובוודאי כשמדובר בצמד מפגשים ולא מפגש נתון אחד ויחיד שמכריע את כל העונה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/4/10
  9. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    החזרנו אותם למשחק. סליחה, מקסוואל עשה זאת, וולקוט היה שם בשביל לקחת. היה פנדל, אני הייתי שורק, אבל היה גם פנדל על בוסקטס שכרגיל-האנגלים מסרבים לראות. ניחא. כמו שכתוב בחתימה שלי-אנחנו לא בכינו, וגם לא נבכה. פפ עם חילופים פשוט מפגרים. אבל מה שהיה במחצית הראשונה גם בלי הגולים זאת שלמות, אין מילה אחרת. עשינו לארסנל בית ספר בכדורגל. ניפגש בגומלין.
     
  10. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    לא ראית את המשחק, איך אתה מסכם אותו? איינסטה בכלל היה פצוע ולא שיחק היום...

    מיליטו נותן עונה אדירה, מה, מו? מיליטו חזר מפציעה רק לפני חודשיים, ככה שבתחילת העונה בטוח שהוא לא היה, אי אפשר להגיד על שחקן שנותן חודשיים שלוש, ושיחק פחות מ10 משחקי ליגה, נותן עונה אדירה.

    מיליטו הוא בלם טוב, אבל אי אפשר לסמוך עליו כמו פויול ובוודאי לא כמו פיקה, מה גם שלצידו כנראה ישחק מארקז שבדעיכה עצוהמ.

    פפ גוארדיולה משלם שהוא לא הכניס את טורה והוציא את קייטה הלמלם, או את בוסקטס שהיה אחראי בלעדי לשער הראשון של ארסנל. על הטעות שופט אפשר לבכות הרבה, אבל היא פשוט עשתה לבארסה את החיים קשיים.

     
  11. wayne-rooney Member

    הצטרף ב:
    ‏6/3/10
    הודעות:
    228
    לייקים שהתקבלו:
    0
    השחקן בחתימה שלך שפוט מבזה את המקצוע שלו. אני לא מבין מה הנרי עשה במגרש, זה נראה כאילו הוא בכוונה לא מתאמץ בגלל ארסנל אהובתו.

    שוב, אני לא חושב שאוהדי ברצלונה צריכים להיות מאוכזבים. סך הכך 2-2 בחוץ זו תוצאה טובה, על אף שהיא לא משקפת את מה שהיה על המגרש. אני מסכים עם הבחור שכתב שהיה צריך להיגמר 6-2. זה הזכיר לי את ה6-2 בברנביאו בעונה שעברה, רק שהפעם החלוצים של ברצלונה החמיצו בלי סוף. ברצלונה כרגע בכושר שיא, וכשהיא בכושר שיא זה כמעט בלתי אפשרי לנצח אותה. בקמפ נואו זה כבר יותר מכמעט מבלתי אפשרי. בגומלין ארסנל תגיע ללא ססק, שהוא השחקן הכי טוב והכי חשוב שם. לעומת זאת ברצלונה הרוויחה את פויול ופיקה לחצי גמר, בעוד שבניגוד לתחילת העונה יש להם מחליפים ברמה גבוהה. שוב, מיליטו פשוט מושלם מאז שחזר מפציעה. ויא יא טורה \ אבידל (שאגב, משחק בלם בנבחרת) ימלאו את החסר. הבעיה של ארסנל היא שאין להם הגנה ברמה מספיק גבוהה בשביל לשחק על תוצאה מול ברצלונה. עם יהיו חייבים לתקוף מהרגע הראשון בכדי להשיג את השער המיוחל, אבל בדרך כלל קבוצות שתוקפות בקמפ נואו אוכלות מרורים. ברצלונה בחצי גמר לדעתי, זה כמעט חתום.
     
  12. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אינייסטה אכן לא שיחק, לא יודע בזיפזופים ראיתי את רמי ושגיא מדברים עליו, כנראה שאו שהייתי מרוכז במשחק של אינטר או שהם סתם טעו בשם, בכל אופן לא משחק גדול של בארסה, ואני מסכם אותו על פי התקצירים במחצית ובסיום ובהחלט לבארסה הגיע יותר.
     
  13. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    אני יותר בכיוון של לחשוב למחוק אותך לאציו יחד עם כל ערימת הזבל שעשיתם מדיון שאמור להיות נעים ובעיקר על כדורגל.

    אנא תשמרו על הסדר.
     
  14. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    אתה ודומייך שהופכים את אחת הקבוצות הגדולות בהיסטוריה לאחת המאוסות בהיסטוריה. אנחנו רואים ומבינים לבד את היופי שבקבוצה הזאת - אנחנו לא צריכים לחזות באוננות הציבורית הבוטה שלך. יש פה את הממתקים הכי טעימים בעולם ואתה מנסה לדחוף לכולם 3 כפות סוכר לפה. בכוח אתה רוצה שנקיא?

    המטרות של אינטר לעונה הבאה:
    *חלוץ איכותי במקום אטו (שולם עם באלוטלי גם יכול להספיק)
    *קשר יצירתי ברמה עולמית במקום פאנדב, שיהפוך להיות שחקן גיבוי בהתקפה. רצוי שהשחקן יהיה עם נטייה שמאלית (לאו דווקא ברגל, יותר מבחינת מיקום) - זאת כדי לחפות על הדומיננטיות ההתקפית של מאייקון שיוצרת חוסר איזון בולט במשחק של הקבוצה
     
  15. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    ארסנל פשוט קבוצה ביזיון. מי שיש לה את דיאבי, דנילסון, אבואה ובנדטנר ב16 הראשונים לא יכולה אפילו לטעון להיות קבוצה סבירה.
    אם דיאבי עשה פעולה אחת טובה היום אני קופץ מהחלון, פשוט שחקן ביזיון. ושלא נדבר על ההגנה שלא מתאימה לשום רמה, אלמוניה למרות העצירות הלא-יאמנו שלו החליט להחזיר ולתת לזלאטן גול במתנה.
    איפה ונגר עם הילדים? עד שהם גדלים הם עוזבים או נפצעים, ככה שהפרוייקט תקוע. בינתיים, אין חלוץ, אין קישור ואין הגנה. ראינו מה נאסרי הבינוני עושה לבד להגנה של ברצלונה, לחשוב אם היה איתו עוד חלוץ וולקוט היה נכנס ומנצל את היתרון היחיד שיש לה על ברצלונה, אולי היא הייתה מצליחה להפתיע יותר.