אלופות: ארסנל מוחצת את פורטו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Franco, ‏9/3/10.

  1. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    עם פיורנטינה קבוצה בינונית, אז מה סביליה העונה? הלוואי שסביליה היית משחקת אתהכדורגל משמשחקת פיורנטינה. בלי ושם קשר, פיורנטינה לא נופלת מסביליה בכלום, היא אפילו עולה עלייה.

    פיורה לא במשחק גדול שלה, אבל כבשה שלוש שערים, ועל כך מגיע לה כל הערכה שבעולם, היא קבוצה עם תקציב נמוך בהרבה משל באיירן, והיא לא נפםלה מימנה שום פרמטר, היא עמדה נכון ע מהגרש, גם בהגנה, גם בקישור וגם בהתקפה, באיירן לא הפסידה למעלה מ-3 חודשיים והיום היא הפסידה, ועל כך מגיע לויולה כל המחמאות.

    באיירן היום הוכיחו את האופי הגדול שלהם, מה שהיה להם בזכייה הקודת בליגת האלופות, אמרתי שזה לא יספיק להם לזכות בליגת האלופות נגד האנגליות והספרדיות(בארסה וריאל), אבל עדיין זאת לא באיירן המתפרקת של השנים האחרונות, וזה כבר משהו.

     
  2. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    עוד קבוצה שביזתה את עצמה אתמול היא פורטו, אומנם פורטו היא קבוצה עם שחקנים נחמדים כמו ראול מיארלס, הולק, פאלקאו, אבל אין לה באמת שחקנים ברמה הגבוה ביותר, היא אפילו התחלשה העונה עם המכירות של ליסנדרו ולוצ'ו גונזלז, השחקן אולי היחיד שיכול להיות בעתיד בלם ברמה גבוה הוא ברונו אלבש ורולנדו שעושה רושם של שחקן טוב. בכל מקרה, זה לא כוחות.

    דרך אגב, ממתי נהייתי סניגור של הכדורגל האיטלקי? מוזר...
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    תצוגת תכלית מדהימה של ארסנל ועוד בלי פברגאס. למרות שפורטו הייתה חלשה להפליא, חייבים להחמיא לחבורה של ונגר שתקפה את השער של פורטו גלים-גלים החל מהרגע הראשון. השחקנים עלו בביטחון רב על אף החיסרון של השחקן מספר אחד שלהם - פברגאס. סוף-סוף ארשבין לקח משחק אחד על הגב שלו והבישול שלו לבנדטנר היה מרשים - איזו שליטה בכדור על מטר. אפילו בנדטנר הגולם כבש שלושער ומהמצבים שחבריו סידרו לו הוא לא היה יכול לפספס. נאסרי גם היה שותף לחגיגה עם שער מהסרטים ובכלל זה אחד המשחקים שיחטרו בזיכרון של אוהדי ארסנל בגלל המעמד. אבל, עם כל הכבוד - עד שארסנל לא תהווה יריב שווה לקבוצה ברמה של יונייטד(זוכרים את חצי הגמר מהעונה שעברה?) או צ'לסי - עדיין אני לא אחשיב אותה לפייבוריטית.

    באיירן הדהימה אתמול כשהציגה את אופי מיוחד שהביא לה את הזכייה בתחילת העשור - ב-2001, והיא עשתה את זה גם בניצחון על יובה בטורינו אחרי הפיגור. אני באמת חושב שבאיירן, על אף ליקווים רבים במשחק שלה ונחיתות בהשוואה לגדולות כמו ברצלונה, יונייטד וצ'לסי - מחזירה לעמה את כח ההרתעה. פיורנטינה הייתה יריבה נפלאה והשיא לטעמי היה השער השני המיוחד שלה, אבל אני שמח שבאיירן העפילה כי אני מקווה השנה שנראה את כל הגדולות ממשיכות הלאה - בלי הפתעות. השער המהיר של ואן-בומל, מייד אחרי היתרון הכפןל של פיורנטינה שעוד לא נרגעה מהחגיגות - היה רגע חשוב מאוד בשורות באיירן שעד אז לא עשתה כלום. ועל הגול הנדיר של רובן - מיותר להרחיב. פשוט שחקן ענק, איזו בומבה לחיבור. כמובן שיש לי עוד צביטה בלב שהוא עזב. אם הוא יהיה כשיר עד הסוף - באיירן תקשה על כל יריבה, אבל כמובן שדרוש שיפור במשחק ההגנה הכושל.
     
  4. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    בשביל שבאיירן תזכה באלופות היא חייבת לשפר את המשחק שלה כמעט בכל ההיבטים.
    אם הייתם אומרים לינ את זה לפני חודש וקצת הייתי אומר לכם שהם בהחלט יכולים, אז ההגנה עמדה, הקישור היה אדיר ואפילו גומז השלומאלי הצליח להתאים את עצמו לרמה של סולידי.
    בתווך הגיע פיורנטינה וריברי חזר מפציעה, השיטה קצת שונתה והעוקץ יצא והבינונית חזרה.
    עם הגנה כזאת באיירן תצטרך כל משחק לנצח 6-5 בשביל להגיע לגמר.

    ולמרות זאת יש עוד זמן לשפר, אז לעבודה מר ואן חאל.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏10/3/10
  5. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    נכון רק שצריך גם לקחת בחשבון שההגנה עברה זעזועים העונה ואי אפשר להחזיק עונה שלמה בספיגה של שער למשחק. זה התחיל בלי דמיכאליס ואז הוא חזר ושוב נפצע, ואן בוייטן היה פצוע חלק מהזמן, קונטנטו כבר עלה בהרכב ופתאום נפצע, באדשאובר היה צריך לעבור עמדה פעמיים וכו'. יותר מידי זעזועים כך שקשה למצוא אשמים. זה מצב שיכולים להקלע אליו וצריך לדעת לצאת ממנו בהדרגה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/3/10
  6. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יום מאכזב לאוהבי האנדרדוגיות ומי שרצו אמש לראות הפתעה. אם לפיורנטינה אין לי שום תלונות (קבוצת מרכז טבלה העונה באיטליה עם הגנה נוראית מנצחת את מוליכת הבונדסליגה הנהדרת השנה), להיפך - רק קומפלינטים על רוח קרב, מוטיבציה ויובטיץ' אחד. מנגד מפורטו אני מאוד מאוד מאוכזב. הם הוכיחו בדרגאו שהם קבוצה חזקה שארסנל תצטרך להקיז דם כדי לעבור אותה, אבל באמירויות מנגד הפשטות שבה נאסרי וארשבין חתכו את ההגנה של הפורטוגלים.. על ברונו אלבש שמעתי מחמאות רבות, גם רולנדו בלם מוערך - איפה שניהם היו אתמול? אני לא ראיתי הבדל מיוחד מההגנה שמולה ארסנל התמודדה בשבת (ברנלי) לאתמול.
    גם בהתקפה, מהולק ופלקאו ציפיתי ליותר מול קמפבל הכבד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/3/10
  7. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    הולק כמעט ולא משחק כבר הרבה זמן, מאז המשחק מול בנפיקה בו השתתף בתגרה בירידה לחדרי ההלבשה (חלפו כמה חודשים), ככה שקשה לבוא אליו בתלונות. גם בשיאו מדובר בשחקן אנוכי ברמות מדהימות שקשה לבנות עליו למשהו. פאלקאו הוא שחקן שתלוי בקישור ובמי שלידו, שעושי המשחק נראים כל כך רע ושהחבר לידך אגואיסט ברמות כאלו, קשה לבוא לשחקן בסגנון של פאלקאו בתלונות.

    לגבי ההגנה, פשוט נוראים, ברונו אלבש עושה במכנסיים בכל ביקור באנגליה, אתה בטח זוכר את הגול ההוא במנצ'סטר, והאמת שממנו פחות ציפיתי למשהו. מרולאנדו, שכ"כ משבחים בכל מקום, ציפיתי להרבה יותר, חבל.

    אבל גם בהגנה אי אפשר להפיל הכל עלייהם, החיסרון של פרנאנדו משמעותי מאוד למשחק ההגנה של הקבוצה, בעיקר שאין לו שום מחליף טבעי נורמלי. בליגה שהוא לא משחק מהמרים לפעמים על קשרים יותר התקפיים, אתמול פריירה העלה את מס' 18 (לא יודע מה שמו) שפשוט לא יכול לשחק ברמות האלו.

    גם ההחלטה לשחק עם וארלה והולק לצד פאלקאו במשחק חוץ מול קבוצה עדיפה הייתה טעות לדעתי, זה איפשר לארסנל להניע את הכדור יותר בקלות ולהפעיל יותר לחץ על הגנת פורטו. כך שלא פלא שצמד הבלמים "קרס", יחד עם הלטון שהוא אחד הדברים הכי לא יציבים שקיימים בכדורגל.
     
  8. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    ואן בוייטן הוא בלם בינוני ובאדשטובר היה אדום איום ונורא, עם יש נקודת חולשה אצל באיירן העונה- זאת ההגנה בלי קשר לפציעות, גם דימקליס הוא לא בלם לרמות הגבוהות, בטח בכושרו הנוכחי.

    ההגנה היא הסיבה העיקרית שלדעתי באיירן לא תוכל להגיע יותר רחוק מחצי גמר, למרות שואן בומל(משתפר מאוד העונה), ושוונשיטגר עוזרים מאוד להגנה.

    בקשר לפורטו, מסכים עם אליאס בהכל, פאלקאו בהחלט לא קיבל אתמול כדורים, והוא חלוץ שתלוי בשחקנים שמשחקים סביבו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/3/10
  9. wayne-rooney Member

    הצטרף ב:
    ‏6/3/10
    הודעות:
    228
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ואן בויטן בלם בינוני!

    זה טוב. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/biggrin.Xxx
     
  10. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    הכל יחסי. ואן בויטן הוא בלם סביר להמבורג או לברקוזן, לא לבאיירן מינכן.
     
  11. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    ואן בוייטן נותן את העונה הכי גדולה שלו בקריירה ואתמול נתן את המשחק הכי זוועה שראיתי ממנו בקריירה. לא יודע איך לבלוע אותו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/3/10
  12. wayne-rooney Member

    הצטרף ב:
    ‏6/3/10
    הודעות:
    228
    לייקים שהתקבלו:
    0
    התנאים במגרש אתמול הקשו עליו מאוד.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏10/3/10
  13. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    הוא משחק עם באיירן גם במתקנים לא הכי חדשים במשחקי החוץ בגרמניה. גם הדשא בפירנצה נראה יחסית בסדר. זה לבטח שלא תירוץ.

    מילא לומר שהוא תפס יום רע, זה בעונה טובה יכול להיות תירוץ שמתקבל על הדעת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/3/10
  14. wayne-rooney Member

    הצטרף ב:
    ‏6/3/10
    הודעות:
    228
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שחקנים כמעט ריחפו באוויר אתמול. ראו אתמול עד כמה כול הקבוצה תקשתה להתסתגל לתנאי מזג האוויר. יש הבדל בין לשחק במרגש רעוע או בקור עז לבין לשחק כאשר יש רוח כה חזקה.
    ועדיין הוא בלם בטופ העולמי.
     
  15. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    סלע, ואן בומל 6 שנים בקבוצה שלך, אתה כבר אמור לדעת איך לאכול אותו. ואן בומל הוא בלם טוב, אבל הוא לא בלם לרמות הגבוהות, הוא הוכיח אתזה בשנים שלו בבאיירן מספיק פעמים, ברגעיים המכריעים ונגד חלוצים ברמה גבוה הוא מתקשה, והאיטיות והגמלוניות שלו מתלבטת. ראיתי אותו בחמישייה שספרד דפקה לבלגיה, והוא נירא פשוט פתטי. אתמול ג'ילארדינו ויובטיץ' חגגו בכל פעם שרצו, והוא באמת היה חלש. שלא נדבר על שנים עברו, הוא כבר בן 32 לא בן 20, אין לאן להתקדם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/3/10