אלופות: אינטר במקדמה על צ'לסי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Franco, ‏24/2/10.

  1. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    כולם אמרו שהיה דל אחרי המשחק וגם במהלכו אבל אני לא בטוח שכולם ראו את ההילוך החוזר בסופר סלו מוושן שמוכיח מעל לכל ספק שלא היה פנדל.
     
  2. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צר לי לבשר לך ואולי זה יעצבן פה את ה"עדה" האנגלית-אבל ככה כל האנגלופילים! מאוהבים בעצמם לא יודעים לפרגן ומשתמשים בטענות מסוימות כשנוח להם וכשהטענות האלה פועלות נגדם-הם מבטלים אותם מהר מאוד. כשברסה משחקת על תוצאה זה בושה, כשצ'לסי משחקת מולינו על תוצאה-זה לא בושה. כשאנחנו מנצחים במבחן התוצאה-זה השיפוט, כשהם מנצחים אותנו עם השיפוט-לא זוכרים כלום. כשמנצ'סטר מסתגרת בביתה ומנצחת אותנו בקושי 1-0 זה העליונות המדהימה שלהם, כשברסה זוכה בכל 6 התארים ומראה באמת עליונות-זה הכל שיפוט ומזל והחולשה של הליגה שלה. זה מרתיח, זה מעצבן, אבל אני מאמין שתתרגל. פשוט תתעלם מהטורים הפתאטים האלה ומהשטויות של "הליגה האנגלית הטובה בעולם" או כל שקר כלשהו שהם כ"כ אוהבים לציין כ"עובדה".
     
  3. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עוד הודעה פרובוקטיבית שלא קשורה לדיון של מר צ'אבי 6. הגיגים שלא שמעתי מאף אנגלופיל - בארסה זכתה בשישה תארים בגלל שיפוט? תמצא לי אחד, אחד, שאמר כזאת עיוולת ואני פורש מהויכוח הזה. כשבארסה משחקת על תוצאה זו בושה? שוב, כנראה יש לך רגשי נחיתות אם אתה ממציא דברים כאלה שבחיי לא שמעתי מ so called אנגלופיל. אבל כבר הוכחת שאתה אוהב את הסיטואציה הזאת.

    לגבי ויכוחי הליגה הטובה בעולם ושאר שטויות, באופן אישי זה הדבר האחרון שמעניין אותי, אבל עם יד על הלב - ואם נחזור לטור של אמיר אפרת, אתה מאמין שהליגה האנגלית נחלשה העונה? הכי טובה בעולם, גרועה, מי שרואה את הליגה הזאת יודע עד כמה האיכות שלה העונה גבוהה והתחרותיות בה אדירה, בלי השוואות לליגות אחרות. אפרת ליצן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/2/10
  4. eran levy Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/09
    הודעות:
    2,699
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הרבה שנים לא ראיתי כדורגל אנגלי. בדרך כלל זה היה כדורגל ישראלי וגרמני. ואז ראיתי משחק לפני כמה חודשים ונדהמתי מהרמה. בכל מחזור אני רואה משחק בבונדסליגה וזה אף פעם לא התקרב למה שראיתי, זה היה מעט פחות מהליגה האנגלית, וזה הסביר לי מה פספסתי בשנים האחרונות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/2/10
  5. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    ראיתי כמה משחקים של סטוק סיטי העונה וזה לא קבוצת כדורגל !!!! הכל זה בעט למעלה ותקווה לטוב, והביזיון העוד יותר גדול, המביאי כדורים נמצאים עם מגבת,נותנים אותה למוציא החוץ וככה כל המשחק שלהם הוצאות חוץ...

    זה לא כדורגל !!!
     
  6. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קבוצה כמו סטוק היתה מפרקת את אתלטיקו מדריד.
     
  7. The_Arsenal Member

    הצטרף ב:
    ‏13/6/07
    הודעות:
    4,085
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא יודע אם אתה ציני או לא, אבל אין לי ספק שב'בריטניה סטאדיום' אתלטיקו לא היו מלקקים דבש.
     
  8. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    חלאס עם הדיון הזה.