אלופות: אין הפתעות, בארסה ושחטאר בשלב הבא

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י הרצליה עד המוות, ‏7/3/11.

  1. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,324
    לייקים שהתקבלו:
    790
    גבר גבר. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx

    ווילשר עשוי מחומר שממנו עשויים הטובים ביותר. ולשם הוא גם יגיע, אני פשוט חולה על השחקן הזה.
     
  2. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,961
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    שיחקו מצוין בגשר, בגמר ונגד ברסה במשחק הראשון. בבתים הם היו זוועה ורק במזל עברו הלאה.
    לא צריך להשוות את ארסנל לאינטר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/3/11
  3. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    אז אני חושב שאתה צריך להביא את היתרונות שלך לידי ביטוי נגד ברצלונה על מנת לשתק אותם.ארסנל היא קבוצה שאוהבת להחזיק כדור וזה המשחק שלה וברגע שהם יפלו ל25-30 אחוזים של החזקת כדור בקאמפ נואו הם יהיו אובדי עצות. בדיוק כמו ריאל מדריד שהיא קבוצה שמחזיקה כדור, אבל נגד ברצלונה, שעושה לחץ בצורה מושלמת ואתה לא מסוגל להחזיק נגדה בכדור ולשלוט במשחק היא תיפול עם זה, היא לא תסתדר עם הלחץ המאסיבי של ברצלונה ומפה ההגנה שלה רק תובך.
    אני פשוט לא רואה סיכוי אמיתי לארסנל ואני מאוד נחרץ בקשר למפגש הזה.

    לא ראיתי את ברצלונה מפסידה בקאמפ נואו לקבוצה שפותחת את המשחק ומנסה לשלוט במגרש.
     
  4. c_web Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/04
    הודעות:
    2,402
    לייקים שהתקבלו:
    190
    מין:
    זכר
    אם ראינו שבמשחק הראשון באימירויות כמות הכדורים שחתכו בקלות את ההגנה של ארסנל במחצית הראשונה הייתה גבוהה, אז תחשבו מה הולך לעבור על אותה הגנה חסרת ניסיון ומפוחדת במשחק הערב.
    ההגנה של ארסנל חלשה, על זה אין עוררין, שחקנים כמו דג'ורו, כושלייני ושצס'זני אלה שמות שלא חשבתם לעולם שיעמדו במרכז ההגנה של הקבוצה מלונדון.
    וכשאתה מגיע לקאמפ נואו למשחק גומלין על כל הקופה, קשה מאוד לסמוך עליהם שהם יוכלו לעשות משהו נגד הקבוצה הטובה בעולם. כי זה קשה מאוד, וזה קשה גם לשחקנים הרבה יותר גדולים מהם.
     
  5. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,151
    לייקים שהתקבלו:
    382


    עומר :
    ועכשיו למה שבאמת קרה - ברצלונה הגיע ללונדון, ונגר וכל הקבוצה היו באיזה סרט שזה כמו לשחק מול הגדולות באנגליה ובמחצית הראשונה היינו צריכים להיות כבר בפיגור 4:0. אף אחד לא שמר על צ'אבי, לא היינו מוכנים ללחץ האדיר של ברצלונה על שחקני הקישור האחורי וההגנה, היה בלאגן היסטרי וברור שלא היינו מוכנים. במחצית השניה ברצלונה הורידה הילוך והשחקנים שלנו לא ויתרו והצליחו לכפות שוויון. באותו המשחק נפצעו גאלאס, ארשבין וססק.

    למשחק השני הגענו עם ההרכב הבא - אלמוניה, סאנייה, ורמאלן, סילבסטרה, קלישי, דיאבי, דנילסון, נאסרי (שכמובן בעונה שעברה לא התקרב ליכולת שלו היום), רוזיצקי, וולקוט (ראו ערך נאסרי) ובנדטנר. ברצלונה נתנה משחק סביר, אנחנו כבשנו ראשונים, ואז סילבסטרה ואלמוניה עשו את שלהם ומסי חגג.

    העונה כשברצלונה הגיעה ללונדון, אז נכון, מסי החמיץ במחצית הראשונה שני מצבים מצוינים - אבל אתם אומרים את זה כאילו הוא לא מגיע לשלושה כאלה בכל משחק, אין מה לעשות. לחצנו אותם מצוין, הנענו כדור הרבה יותר טוב, ההגנה גם תיפקדה הרבה יותר טוב (אם מישהו זוכר לכמה מצבים של שער בטוח הגיע ברצלונה בעונה שעברה בגרוב).

    מה הנקודה? שאנחנו עם הרבה פחות פציעות ושכן למדנו מהטעויות שלנו נגדם (ויש לנו העונה את ווילשייר). כנראה שזה לא יספיק בשביל לעלות, כי האיכות של ברצלונה הרבה יותר גבוהה, אבל אין קשר למה שקרה בעונה שעברה וזו לא אינדיקציה לכלום. וכן, גם אם נחטוף 4:0 היום אני אגיד את אותו הדבר, כי מול ברצלונה גם קבוצות טובות במומנטום מצוין (מישהו אמר ריאל מדריד?) יכולות להתפרק. הזילזול המוגזם פה בארסנל כל כך מצחיק, באמת שאם אנחנו נעלה, אני מת לקבל בהגרלה את אינטר שהאוהד שלה עומר מסתלבט עלינו פה, זה יהיה מאד מצחיק ותמיד כיף לפתוח את האיטלקיות. אפשר לחשוב שיש קבוצה אחרת במפעל עם סיכוי גבוה לעבור את ברצלונה או לעשות משהו מולם.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏8/3/11
  6. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    קצת מגזימים ביחס לארסנל..יש להם את הכלים לכבוש גם מול ההגנה המלאה של ברצלונה ככה שנוכח החיסורים במרכז ההגנה ארסנל מסוגלת ולדעתי תכבוש..השאלה אם זה יהיה במצב של 0-0 או 3-0 אני אישית מקווה שברצלונה תנצח ותעלה אבל ההתמודדות הזאת מאוד שווה לדעתי ושום תוצאה לא תפתיע אותי
     
  7. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ברור לכולם שארסנל חייבת לכבוש הערב, כי ככל הנראה היא לא תשמור על רשת נקייה. אבל זה ממש זלזול להגיד על ארסנל "לגנוב גול", אפשר לחשוב שהם באים לעשות בונקר ואז מבקיעים בצורה מקרית. על ארסנל אתה יכול להגיד הרבה דברים אבל אתה יכול להיות בטוח שבכל משחק השחקנים באים לשחק התקפי ולנסות להבקיע ובמשחק הראשון היו לארסנל לא מעט הזדמנויות כבר במחצית הראשונה, כך שמפה ועד "לגנוב גול" המרחק הוא גדול.

    התוצאה במפגש הראשון הייתה סנסציונית וגדולה אבל עבור האוהדים זה לא משול לזכייה בליגת האלופות. ברור שארסנל צריכה לעשות חיזוק של שחקנים מוכחים בעמדות כמו בלם ושוער ואני מדבר על זה ללא הפסקה בדיון שלנו.

    אגב, אם להיות הוגנים הרי שאת המצבים שמסי החמיץ במשחק הקודם, הוא לא יחמיץ אם יקבל אותם שוב. וכך גם במשחק הקודם ברצלונה יכלה בקלות לכבוש רביעיה. אני אישית מגיע עם הרגשה לא טובה לקראת המשחק הזה וברור לי שברצלונה היא פייבוריטית לעלות לשלב הבא.
     
  8. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,016
    לייקים שהתקבלו:
    1,945
    אל תשווה בכלל, אינטר במשחק הראשון בסאן סירו ביטלה את מסי, צ'אבי וזלאטן כאילו הם לא היו על הדשא, שלושתם ביחד לא עשו הזדמנות ממשית אחת, בעוד שבאמירויות מסי לבד החטיא 2-3 מצבים של גול באחד על אחד מול שצ'ני. זה בכלל לא אותם קבוצות ולא אותה טקטיקה ולא אותו כדורגל. זה לא העניין שארסנל לא יודעת להגן, אלא איך להגן. אינטר ידעה מתי לתקוף את ברצלונה, איך לתקוף את ברצלונה ואיך לנצח את ברצלונה, גם כשכולם היו על המגרש. ארסנל הצליחה לעשות את זה רק כשפפ נחלץ לעזרתה והוציא את העוקץ ההתקפי שלו ובעצם גמר לקבוצה שלו את המשחק, כי עד ההוצאה של ויה, ארסנל כמעט שלא נגעה בכדור ודי ניצלה בעור שינייה משער שני. בגומלין אינטר, היתה בנויה גם כדי להגן, גם כלקחי המשחק הראשון, באמירויות לא ראיתי בדיוק שארסנל עצרה את אחד מהטנורים של בארסה, אלא להיפך, הם היו אלה שעצרו את עצמם עם שלומיאליות וזילזול.

    הלוואי שארסנל תעשה את הבלתי יאומן היום, היא תצטרך משחק הגנה הרבה יותר מושלם משל אינטר בשביל לעבור את ברצלונה, ולו בגלל האיכות הפחותה של שחקני ההגנה והקישור האחורי שלה. המשחק של ארסנל היום לא יהיה תלוי בהתקפה, כי היא לא תחזיק בכדור והוא לא יהיה בשליטתה רוב הזמן, וכמויות המצבים שהיא תגיע אליהם תהיה מאוד קטנה, כך שגם אם לא תנצל אותם (ולטעמי היא חייבת לנצל לפחות אחד לכיבוש וכמו שראינו בעבר בשנה שעברה זה לא עזר לה גם כשהיא הובילה 1:0 עם הגנת המסננת במחצית היא כבר היתה בדרך הביתה לארוז), המשחק של ארסנל ייקום וייפול על החלק ההגנתי, על הקישור ההגנתי ועל השוער.

    להגיד אנחנו באים לשחק את הכדורגל שלנו בקאמפ נואו זו קלישאה, אני עדיין לא ראיתי את הקבוצה שבאה לשחק את הכדורגל שלה, ההתקפי בקאמפ נואו וניצחה/לא הפסידה, כשבארסה עם הגב אל הקיר/חייבת את הניצחון. כל מי שהצליח לעבור בקאמפ נואו ב-5 השנים האחרונות עשה את זה אך ורק דרך ההגנה, הקישור האחורי והשוער וניטרול היריב, לא דרך ההתקפה, שזה אגב, לא משהו רע בכלל, זה חלק מהכדורגל, וקבוצה שיודעת להגן זה לא פחות חשוב מזו שיודעת להתקיף כמובן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/3/11
  9. gilad16 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/08
    הודעות:
    2,631
    לייקים שהתקבלו:
    973
    אני מאמין שברצלונה תנצח ותעפיל לשלב הבא, ההגנה של התותחנים רכה מאוד ומול מסי, פדרו ווייה בקטלוניה זה פשוט לא הולך להספיק. אבל לא הייתי מוחק את ארסנל עוד לפני שהתחיל המשחק, מדובר בקבוצה חזקה שלא סתם בברצלונה נותנים לה הרבה כבוד (השחקנים).

    בוסקטס כבלם זו אבידה גדולה לבארסה, הוא עושה את התפקיד בסדר, אבל מסצ'ראנו פשוט לא מתאים למשחק של ברצלונה או שלא התאקלם עד כה. גם השילוב הזה של אבידאל ובוסקטס לא נותן ביטחון, אני חושב שמיליטו הכבד עדיף לצד אחד מהם. אם ארסנל תצליח ללחוץ על מסצ'ראנו ולגרום לו לאבד כדורים, שזה יותר קל מולו מאשר בוסקטס, היא תוכל לייצר מצבים ולהכריע אולי את המשחק. מצד שני, היא צריכה לעמוד בהצלחה מול ההתקפה של ברסה.

    אני מאוד נהנה לראות את המפגשים של הקבוצות האלו, שתיים מהטובות באירופה והשתיים הכי מהנות לטעמי.
     
  10. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,016
    לייקים שהתקבלו:
    1,945
    נו אז יש לכם את ווילשייר ו...? מה אתה מנסה להגיד בזה? הילד נתן משחק אחד, אתה כבר עשית ממנו אלוהים...תהיה בריא, רק שלא יגמור כמו אואן.

    א. זה שאתם עם פחות פציעות זה נכון, זה לא אומר שאתם קבוצה יותר טובה.
    ב. למדתם מהטעויות? את זה נראה הערב. זה שניצחתם את המשחק הראשון בלונדון היה יותר בשל הזילזול של בארסה במצבים/טעות של גווארדיולה מאשר יכולת של ארסנל
    ג. כמה פעמים ריאל תבוא במומנטום לקאמפ נואו ותקבל של 5:0? אני לא מאמין שיותר פעמים מאשר שארסנל תקבל שם 4:1 כל פעם.
    ד. הלוואי ונגיע למצב שנקבל אתכם בהגרלה. בוא נגיד שיש יותר סיכוי שבארסה לא תיקח את ליגת האלופות מאשר שארסנל ואינטר יעברו שלב ויפגשו ברבע הגמר.
    ה. יש קבוצות במפעל עם סיכוי יותר גבוה ממכם לעבור את ברצלונה או לעשות משהו מולם, צ'לסי, יונייטד, ריאל....
    ו. אתה אומר זילזול, כאילו מזלזלים בכל הכדורגל האנגלי. זה לא זילזול גם בארסנל, זו פשוט המציאות. קבוצה שהתואר האחרון שהיא לקחה היה לפני יותר מחצי עשור, שהמאמן שלה כל הזמן מאכיל לוקשים את הקהל שממשיך לפקוד את האמירויות בנאמנות עיוורת, שכאילו "רצים לאליפות" אבל אף פעם לא באמת מאיימים עליה באמת, גם אם המרחק בטבלה הוא לא 10 נקודות. זה ממש לא זילזול, זו פשוט המציאות. הקישור ההתקפי וההתקפה של ארסנל מצוינים אבל כשמסתכלים על ההגנה זה מגוחך, ולא אמרתי כלום על האיש בשער. למה לא שומעים "זילזול" שכזה על יונייטד וצ'לסי?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/3/11
  11. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,151
    לייקים שהתקבלו:
    382
    מה שאני מנסה להגיד בזה זה שיש הבדל ענק, עצום בין לבנות את המשחק שלך באמצע על דיאבי או על ווילשייר. וראינו את זה במשחק הראשון. "הילד נתן משחק אחד" - נכון, רק דמיינתי שהוא השחקן הכי טוב ויציב שלנו במשך כל העונה, כולה משחק אחד... עומר, אני למשל לא מבין יותר מדי בענייני הליגה האיטלקית (כי זה לא מעניין אותי) ואינטר, אז אני לא מתחיל להסביר לאחרים לגבי זה. כי מה לעשות, אני לא מבין ואז יוצא שאני מדבר שטויות. מציע לך לעשות את אותו הדבר.

    זה כן אומר שאנחנו קבוצה יותר טובה מזו שעלתה לקאמפ נואו בעונה שעברה.

    למדנו מטעויות וראו את זה במשחק הראשון העונה נגדם, בעונה שעברה הם במחצית אחת הגיעו ליותר מצבים מאשר בכל המשחק האחרון. אם נפסיד ובאיזו תוצאה, זה ממש לא קשור, כי כמו שמסי החמיץ שלושה מצבים בגרוב, ככה הוא יכול להבקיע אותם היום. ברצלונה תמיד תגיע למצבים נגדך ותמיד תכבוש, השאלה היא לכמה מצבים אתה מגביל אותה, משם אם הם יכבשו או יחמיצו זו כבר שאלה של מזל כי זה הכדורגל. ובקטע הזה ראו שלמדנו, שיחקנו שונה לחלוטין ומי שראה את שני המשחקים ולא שם לב ללחץ על הכדור, לצורה השונה שבה הגנו (קו הגנה גבוה), למשחק על מתפרצות - אני כבר לא יודע מה יעזור לו...

    לגבי יונייטד או ריאל אני מוכן להסכים, צ'לסי? כנראה שלא ראית אותם בחודשים האחרונים. זה כמו ההבדל בין אינטר של העונה לאינטר של מוריניו.

    קודם כל, אתה מציג את זה שהאצטדיון שלנו מלא כל הזמן כאילו הקהל מלא בפראיירים... זה שארסנל אחרי 5 עונות בלי תואר מביאה בקביעות יותר קהל מאינטר (וגם זה לא בפער הרבה יותר גדול, רק כי אנחנו יכולים להביא מקסימום 60 אלף) שזכתה עונה קודם לכן בטרבל, מראה דווקא משהו טוב לדעתי, לא?

    מה הקשר בין החוסר שלנו בתארים לבין הסיכויים שלנו לעבור את ברצלונה לא הבנתי. ושלא תבין אותי לא נכון, אני גם חושב שהסיכויים שלנו נמוכים! אבל הצורה שבה אתם מדברים על ארסנל, עם כל הקלישאות המפגרות, כאילו אנחנו איזו אוססונה וכאילו הניצחון שלנו על ברצלונה היה סה"כ פוקס ולא היה שום הבדל מהעונה שעברה, הוא מעורר רחמים.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏8/3/11
  12. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,307
    לייקים שהתקבלו:
    7,438
    זה לא בדיוק אומר הרבה כשאף קבוצה בלא-ליגה לא מנסה לעשות את זה וגם באירופה זה לא קורה.
    בנוסף, ברצלונה לא חייבת להפסיד את המשחק הזה כדי לעוף, אולי לא ראית משחקים שבהם היא מפסידה נגד יריבה עם שיטה כזאת, אבל בטח ראית כל מני נצחונות לא משכנעים.

    ארסנל יכולה בהחלט להגיע לקאמפ נואו ולשחק משחק פתוח, להפסיד 3-2 או אפילו להוציא תיקו ולעלות לרבע. זה לא מנותק מהמציאות כמו שאתם מציירים, יום טוב של ארסנל ויום חלש של ברצלונה (והיא לא בשיאה כבר איזה חודש) וזה בהחלט אפשרי.
     
  13. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    האמת שהרקולס ניצחה בקאמפ נואו מבלי להסתגר יותר מדי, נקודה למחשבה אולי.
     
  14. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    זה היה מכוון לאמירה שלו שארסנל תפרק את ברסה אם תכניס ראשונה, וזה דבר תלוש מהמציאות כי זה לא קרה עדיין שקבוצה בכלל עמדה עם ברצלונה בקאמפ נואו כשהיא חשבה התקפי.
    לא ארסנל בעונה שעברה, לא באיירן מינכן, לא ליון, לא ריאל מדריד 3 פעמים, וזה בלי להזכיר קבוצות מספרד(סביליה ויאריאל אתלטיקו וולנסיה שהן קבוצות איכותיות) או את הקבוצות שהגיעו לקאמפ נואו כמו אינטר וצ'לסי שלא עברו את החצי.

    לא זו לא נקודה למחשבה כי אין להשוות את המאמץ שברסה נותנים במשחק פתילת עונה נגד עולה חדשה לבין משחק נוקאאוט בשמינית גמר צ'מפיונס. ברסה ב60% יכולת נותנת להרקולס 3-0 באותו משחק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/3/11
  15. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,324
    לייקים שהתקבלו:
    790
    איזו טעות אתה עושה...
    אם היית עוקב בקביעות מה הולך עם ארסנל היית מבין שווילשר כבר שחקן הרכב מתחילת העונה ושיחק בכל משחק ליגה של ארסנל חוץ ממול טוטנהאם בהפסד הטרגי של ארסנל בדרבי, והוא שחקן ליגה לגיטימי לכל דבר ואף מעבר לזה. עכשיו בלי קשר לזה שהוא ממש לא רק 'נתן משחק אחד', כשלשחקן יש כישרון של פעם בדור אתה לא צריך הרבה יותר מדי בשביל לקלוט את זה. למרות שכל אחד בקצב שלו.
    הוא אמנם עוד צעיר ורק בתחילת הקריירה אבל אני יכול להגיד לך בביטחון שיש יותר סיכוי שהוא יגרום למישהו לסיים את הקריירה כמו אואן מאשר שזה יקרה לו בעצמו. הוא לא מפחד מאף אחד, הוא נכנס לתיקולים עם כל הלב, הוא מנהל וקורא את המשחק ברמה הכי גבוהה שיש (ואלה תכונות שמתפתחות עם הגיל) והוא מתנהל עם הכדור כאילו זה חלק ממנו שנולד איתו. קישור עם ווילשר בארסנל וקישור בלי ווילשר בארסנל זה שני מצבים קיצוניים.
    הוא לא אלוהים, לא קרוב לזה אפילו. אבל הוא שחקן שמשפיע על המשחק כמו שהגדולים ביותר בתפקידו ידעו לעשות והוא רק בן 19. אז יש מה להתלהב.